Hun taxeren hetquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:35 schreef electronique het volgende:
hoeveel euro krijg je daar per gram?
De Gamma reclame is koelquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:37 schreef boudemaniak het volgende:
Elke reclame is kut... Gaan we over elke aparte reclame een topic openen?
Uitzondering die de regel bevestigd:quote:
quote:
je weet zeker dat je word opgelicht dus.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:36 schreef henrydg het volgende:
[..]
Hun taxeren het
http://www.postalgold.nl/hoewerkthet
Wat een onzin, gouden kabelsquote:Op woensdag 21 juli 2010 00:02 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Misschien kun jij je gouden kabels opsturen naarPostal Gold
, geluidstechnicus?
Godver ik moest lachen mag deze in mijn fobo?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:21 schreef borned het volgende:
Met z'n blije bakkes!
wat een tamme kaasvlinder, afschieten die gek
Voornamelijk paupers en kampers en de onderlaag der bevolking die hun goud opsturenquote:Op woensdag 21 juli 2010 18:13 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Haha! TS, je bent me voor. Ik zag die reclame ook net op tv. Toen dacht ik ook: laat ik er straks eens een topic over openen
Een terechte klacht dus, mensen die werkelijk hun goud opsturen moeten echt postnataal geaborteerd worden
Je krijgt waarschijnlijk maar een tientje voor je trouwring.
25% van de Nederlanders zowiezoquote:Op woensdag 21 juli 2010 18:14 schreef -Datdus- het volgende:
Je stuurt je goud en daarna krijg je je geld.lol wie doet zo iets!
vergeet hun goude tanden nietquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:25 schreef Ensaf het volgende:
Het lijkt mij een betrouwbare partij. Vanavond maar even met de schep het kerkhof op voor wat trouwringen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |