Wat is er mis met vandaag??quote:
Ik heb vandaag ook niks hoorquote:Op zaterdag 6 februari 2010 09:25 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
familie enzo, morgen heb ik niks
Mijn probleem is dat ik nog een aantal routes moet uitzetten. En dat kan alleen als ik de toestand van de weg kan zien, dus niet met sneeuw.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 01:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Laatst met -12 's nachts gefietst (mtb), was prima te doen eigenlijk. Normale winteroutfit alleen onder de helm nog extra zo'n hoofdband gedaan .
Je krijgt 't pas na afloop godsgruwelijk koud.
En 't is wel kut als al die diepe moddersporen bevroren zijn, dan ga je zo makkelijk (hard) op je bek.
Niet alleen bij jouquote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:06 schreef Erasmo het volgende:
Mogguh![]()
Lekkere mistbank rond het huis hier
Zo...jij bent ijverigquote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:10 schreef Puala het volgende:
Mist is hier ook present. Kan nog net de overkant van het hofje zien hier, maar daarna is het wit![]()
Goedemorgen trouwensDe vaat is al gedaan, de keuken al schoon, de douche is gepoetst en nu gaan we beginnen aan het bed opmaken en de overige troep opruimen
Hier schijnt de zon. Dadelijk maar eens naar de super en dan op de fiets.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niet alleen bij jou
* PdeHoog kijkt eens naar buiten
Moeders en oma komen langs, dus moet wel ff laten zien dat het allemaal perfect gaat hier en dat ik het keurig netjes schoon houdquote:
Heerlijkquote:Hoe bevalt het? Zo op jezelf wonen?
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:26 schreef Puala het volgende:
HeerlijkKan er echt van genieten en merk dat er echt een last van mijn schouders af is gevallen. Gewoon geen gezeur, gemopper en gedoe meer. Kan eindelijk echt lekker mezelf zijn. Mama zei dat ze elke keer als ze mij zag (2x per week
) ze ziet dat ik steeds meer mezelf word en steeds meer ontspannen ben. En nou, dat is zo heerlijk om te horen
want zo voelt het ook
Gezelligquote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Zo hoort het
Ik kom binnenkort ook wel eens buurten....eens kijken hoe jij er bij zit
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Ik heb geen zin meer om op te ruimen
Ah, dan ruim je toch niet op. Zien ze ook een keer de ware aard van het beestjequote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Dat ken ik
Ik krijg over 2 uur bezoek en ik moet eigenlijk ook nog, maar ik ben ook druk met inscannen en werken en allemaal andere dingen....
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:01 schreef Puala het volgende:
[..]
Ah, dan ruim je toch niet op. Zien ze ook een keer de ware aard van het beestje
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:14 schreef Puala het volgende:
de antibiotica slaat aan en het gaat beter
WAT moet DAT voorstellen?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:55 schreef Erasmo het volgende:
Dat wordt smullen!![]()
[ afbeelding ]
Over een half jaar
Nicequote:
Ik zou het wel weten als ik een halfjaar moet wachten op een nog geen kwart? komkommerquote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:16 schreef Chanty het volgende:
[..]
Kun je niet beter gewoon augurken kopen?
Nope, dit is veel en veel lekkerderquote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:16 schreef Chanty het volgende:
[..]
Kun je niet beter gewoon augurken kopen?
Er zitten nu 2 komkommers in potjes en morgen komt daar ook een netje uien bijquote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:18 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik zou het wel weten als ik een halfjaar moet wachten op een nog geen kwart? komkommer.. Of je moet 20 van die potjes hebben staan
Vakantie hequote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:22 schreef PdeHoog het volgende:
Jongens, jullie snappen er geen zak van
Het gaat hier om het experiment
En zelfgemaakt spul is natuurlijk altijd lekkerder dan dat kant-en-klare
en nu weet je gelijk dat onze marine-jongens weinig te doen hebben
Tsjah die foto wordt natuurlijk maar in één gemeente gebruikt dus wrs is ie gewoon even snel door iemand gemaakt...quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:32 schreef PdeHoog het volgende:
Ik liep net trouwens langs wat van die verkiezingsborden voor de gemeente. Het wordt tijd dat het CDA een nieuwe fotograaf zoekt geloof ikDe dame op de foto keek ontzettend zielig en medelijden-opwekkend
Bij een politicus in een verkiezingsslag verwikkeld zou ik juist verwachten dat zo iemand vol trots en met strijdgevoel en weet ik wat op de foto gaat. Zelfverzekerd en zo.
Dat is ook niet zo moeilijk; augurken zijn viesquote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:37 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Nope, dit is veel en veel lekkerder
[..]
Poltics is perception. Als de foto al niet goed is, en ze het zeker niet waard vonden om een betere foto te maken, waarom zou je dan op die persoon stemmen?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:37 schreef Erasmo het volgende:
Tsjah die foto wordt natuurlijk maar in één gemeente gebruikt dus wrs is ie gewoon even snel door iemand gemaakt...
Wellicht een SP stemmer?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:32 schreef PdeHoog het volgende:
Ik liep net trouwens langs wat van die verkiezingsborden voor de gemeente. Het wordt tijd dat het CDA een nieuwe fotograaf zoekt geloof ikDe dame op de foto keek ontzettend zielig en medelijden-opwekkend
Bij een politicus in een verkiezingsslag verwikkeld zou ik juist verwachten dat zo iemand vol trots en met strijdgevoel en weet ik wat op de foto gaat. Zelfverzekerd en zo.
Werkt niet bij mijquote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:49 schreef Chanty het volgende:
@ P. die zielige foto is gebaseerd op de puppytactiek
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:02 schreef Puala het volgende:
Rijden is cooooooooool![]()
![]()
![]()
Oh en mams probeerde me gelijk op de taxi te krijgen waar zij ook bij werkt
Hier ook erg mistig. Zoonlief wenste toch echt naar zijn vriendin te gaan, dus we moesten wel effe naar Galway. En in de stad is het lang zo mistig niet. Ik zie hier momenteel nauwelijks de bomen aan het einde van het weiland achter ons huis. En de paardjes staan schimmig te wezen, wel mooi om te zien/quote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:06 schreef Erasmo het volgende:
Mogguh![]()
Lekkere mistbank rond het huis hier
Hier (Zeeland - ZeeuwsVlaanderen - Terneuzen) is het de hele dag al mistig.. Vanochtend en vanmiddag was het nog redelijk te doen, nu zie ik alleen het licht van de lantaarnpalen..quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:13 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Hier ook erg mistig. Zoonlief wenste toch echt naar zijn vriendin te gaan, dus we moesten wel effe naar Galway. En in de stad is het lang zo mistig niet. Ik zie hier momenteel nauwelijks de bomen aan het einde van het weiland achter ons huis. En de paardjes staan schimmig te wezen, wel mooi om te zien/
Niks mee hoorquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Laat mij het gewoon nog eventjes leuk vinden
Viel mij ook op ja... Veel van die posters zijn volgens mij gemaakt/bedacht door 50+ers... Errrrrg retro.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:32 schreef PdeHoog het volgende:
Mwah, toch niks mis met taxi werk?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:02 schreef Puala het volgende:
Rijden is cooooooooool![]()
![]()
![]()
Oh en mams probeerde me gelijk op de taxi te krijgen waar zij ook bij werkt
Was je weg dan?quote:
Ik was drukdruk! En me enorm aan het orienteren op nieuw camera spul. Volgende week lekke naar Oostenrijk op trainingskamp, kijken of er daar nog wat mooie platen geschoten kunnen wordenquote:
quote:Op zondag 7 februari 2010 09:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik was drukdruk! En me enorm aan het orienteren op nieuw camera spul. Volgende week lekke naar Oostenrijk op trainingskamp, kijken of er daar nog wat mooie platen geschoten kunnen worden
Die was ik alweer helemaal vergeten...quote:Op zondag 7 februari 2010 12:46 schreef PdeHoog het volgende:
Tosti-tijdIk ga een variant op die megatoffe Amersfoort-tosti maken
Kaas en ontbijtspek...echt een goddelijke combo
Da's best goed af en toe hequote:
Joah, maar t was meer zo van: ik draai me nog een keer om want ik heb geen zin in mijn huiswerkquote:
quote:Op zondag 7 februari 2010 16:21 schreef Chanty het volgende:
[..]
Joah, maar t was meer zo van: ik draai me nog een keer om want ik heb geen zin in mijn huiswerk
Inmiddels het hele trappenhuis hier weer schoongeboend. Dat betekent dat ik nu wel aan mijn huiswerk moet
* Puala kijkt heel boos naar Chanty en wijst met vingertje naar huiswerkquote:Op zondag 7 februari 2010 16:21 schreef Chanty het volgende:
[..]
Joah, maar t was meer zo van: ik draai me nog een keer om want ik heb geen zin in mijn huiswerk
Inmiddels het hele trappenhuis hier weer schoongeboend. Dat betekent dat ik nu wel aan mijn huiswerk moet
quote:Op zondag 7 februari 2010 16:43 schreef Puala het volgende:
[..]
* Puala kijkt heel boos naar Chanty en wijst met vingertje naar huiswerk
Foei, hup, nu huiswerk
Chanty vast welquote:
Doe je goedquote:Op zondag 7 februari 2010 16:50 schreef Puala het volgende:
[..]
Chanty vast wel![]()
En ik ga nu braaf eten koken en daarna ook maar eens aan de studie. Nog maar 1 functioneel ontwerp en 2 testplannen te gaan voor morgenochtend half 9
Het was de bedoeling om ze vrijdag te maken, maar toen werkte mijn lichaam niet helemaal mee. Maar ach, doe gewoon mijn best.quote:Op zondag 7 februari 2010 17:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Doe je goedGaat goed komen
Ik ga proberen vanavond om 9 uur klaar te zijn met negatieven scannen en in bed te liggen
![]()
Morgen 5 uur de wekker en 6 uur in de auto
Op naar Beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelgie
Doe je goed.quote:Op zondag 7 februari 2010 17:39 schreef PdeHoog het volgende:
@Netsplitter
Kijk eens op http://www.fc59delft.nl
deze? http://en.wikipedia.org/wiki/Brett_Andersonquote:
Een gemis in je muzikale kennisquote:
Dat dusquote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 07:03 schreef Puala het volgende:
Goedemorgen![]()
Net al lekker een half uurtje wezen hardlopenwat is het alleen koud buiten
Oh, van Suede, man zeg dat dan! Dat ken ik wel ja.quote:Op maandag 8 februari 2010 06:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Een gemis in je muzikale kennis
[..]
Dat dus![]()
Ik voel een andere titel aan komen "Mensen die hun kat vrij buiten laten lopen kunnen dan wel hoogopgeleid zijn, het blijven aso's".quote:Op maandag 8 februari 2010 06:12 schreef PdeHoog het volgende:
Heerlijk non-nieuws bij NUhttp://www.nu.nl/werk-en-(...)r-hoogopgeleid-.html
quote:Op maandag 8 februari 2010 08:53 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ik voel een andere titel aan komen "Mensen die hun kat vrij buiten laten lopen kunnen dan wel hoogopgeleid zijn, het blijven aso's".
Eng he, lichaamsbewegingquote:
Net zo aso als mensen die hun hond overal laten schijten, trouwens.quote:Op maandag 8 februari 2010 08:53 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ik voel een andere titel aan komen "Mensen die hun kat vrij buiten laten lopen kunnen dan wel hoogopgeleid zijn, het blijven aso's".
WHZquote:Op maandag 8 februari 2010 09:32 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Net zo aso als mensen die hun hond overal laten schijten, trouwens.
Mwah, het voordeel daarvan is dat je het ziet, honden schijten meestal op goed zichtbare plekken, zoals midden op de stoep en niet stiekem tussen je houtsnippers, waar je het niet verwachtquote:Op maandag 8 februari 2010 09:32 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Net zo aso als mensen die hun hond overal laten schijten, trouwens.
Mijn tijdverdrijf hier ook jaquote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 10:47 schreef Chanty het volgende:
Nou eerste school die mogelijk mee wil doen, mag in maart op gesprek komen en zou dan in mei mijn enquete kunnen afnemen. Duurt nog ff maar beter iets dan niets
Waar werk je ook alweer??quote:Op maandag 8 februari 2010 11:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Ik had net zo goed CSI mee kunnen nemen hier. Rustige boel
't Omgekeerde is net zo erg.. wel nadenken over de content maar 't op zo'n flutsite zetten dat je er eigenlijk niks aan hebtquote:Op maandag 8 februari 2010 09:40 schreef Cryothic het volgende:
Geniaal...
ik kom op een site van een klant. Daarop staat dat er een wielerwedstrijd is op 14 feb.
Ik denk, dat is misschien wel leuk voor de evenementenkalender hier.
Maar... ik kan dus nergens vinden waar het is, als je wilt kijken.
Jammer dat klanten geld betalen voor een site, maar niet nadenken over de content
Daarom heb ik wel een site maar geen contentquote:Op maandag 8 februari 2010 11:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
't Omgekeerde is net zo erg.. wel nadenken over de content maar 't op zo'n flutsite zetten dat je er eigenlijk niks aan hebt.
quote:
De baas.... mijn eigen tijd en geld dusquote:Op maandag 8 februari 2010 11:52 schreef Isdatzo het volgende:
Niks belangrijkers dan op de WC zitten.
Vooral in de baas z'n tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |