Die was ik alweer helemaal vergeten...quote:Op zondag 7 februari 2010 12:46 schreef PdeHoog het volgende:
Tosti-tijdIk ga een variant op die megatoffe Amersfoort-tosti maken
Kaas en ontbijtspek...echt een goddelijke combo
Da's best goed af en toe hequote:
Joah, maar t was meer zo van: ik draai me nog een keer om want ik heb geen zin in mijn huiswerkquote:
quote:Op zondag 7 februari 2010 16:21 schreef Chanty het volgende:
[..]
Joah, maar t was meer zo van: ik draai me nog een keer om want ik heb geen zin in mijn huiswerk
Inmiddels het hele trappenhuis hier weer schoongeboend. Dat betekent dat ik nu wel aan mijn huiswerk moet
* Puala kijkt heel boos naar Chanty en wijst met vingertje naar huiswerkquote:Op zondag 7 februari 2010 16:21 schreef Chanty het volgende:
[..]
Joah, maar t was meer zo van: ik draai me nog een keer om want ik heb geen zin in mijn huiswerk
Inmiddels het hele trappenhuis hier weer schoongeboend. Dat betekent dat ik nu wel aan mijn huiswerk moet
quote:Op zondag 7 februari 2010 16:43 schreef Puala het volgende:
[..]
* Puala kijkt heel boos naar Chanty en wijst met vingertje naar huiswerk
Foei, hup, nu huiswerk
Chanty vast welquote:
Doe je goedquote:Op zondag 7 februari 2010 16:50 schreef Puala het volgende:
[..]
Chanty vast wel![]()
En ik ga nu braaf eten koken en daarna ook maar eens aan de studie. Nog maar 1 functioneel ontwerp en 2 testplannen te gaan voor morgenochtend half 9
Het was de bedoeling om ze vrijdag te maken, maar toen werkte mijn lichaam niet helemaal mee. Maar ach, doe gewoon mijn best.quote:Op zondag 7 februari 2010 17:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Doe je goedGaat goed komen
Ik ga proberen vanavond om 9 uur klaar te zijn met negatieven scannen en in bed te liggen
![]()
Morgen 5 uur de wekker en 6 uur in de auto
Op naar Beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelgie
Doe je goed.quote:Op zondag 7 februari 2010 17:39 schreef PdeHoog het volgende:
@Netsplitter
Kijk eens op http://www.fc59delft.nl
deze? http://en.wikipedia.org/wiki/Brett_Andersonquote:
Een gemis in je muzikale kennisquote:
Dat dusquote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 07:03 schreef Puala het volgende:
Goedemorgen![]()
Net al lekker een half uurtje wezen hardlopenwat is het alleen koud buiten
Oh, van Suede, man zeg dat dan! Dat ken ik wel ja.quote:Op maandag 8 februari 2010 06:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Een gemis in je muzikale kennis
[..]
Dat dus![]()
Ik voel een andere titel aan komen "Mensen die hun kat vrij buiten laten lopen kunnen dan wel hoogopgeleid zijn, het blijven aso's".quote:Op maandag 8 februari 2010 06:12 schreef PdeHoog het volgende:
Heerlijk non-nieuws bij NUhttp://www.nu.nl/werk-en-(...)r-hoogopgeleid-.html
quote:Op maandag 8 februari 2010 08:53 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ik voel een andere titel aan komen "Mensen die hun kat vrij buiten laten lopen kunnen dan wel hoogopgeleid zijn, het blijven aso's".
Eng he, lichaamsbewegingquote:
Net zo aso als mensen die hun hond overal laten schijten, trouwens.quote:Op maandag 8 februari 2010 08:53 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ik voel een andere titel aan komen "Mensen die hun kat vrij buiten laten lopen kunnen dan wel hoogopgeleid zijn, het blijven aso's".
WHZquote:Op maandag 8 februari 2010 09:32 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Net zo aso als mensen die hun hond overal laten schijten, trouwens.
Mwah, het voordeel daarvan is dat je het ziet, honden schijten meestal op goed zichtbare plekken, zoals midden op de stoep en niet stiekem tussen je houtsnippers, waar je het niet verwachtquote:Op maandag 8 februari 2010 09:32 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Net zo aso als mensen die hun hond overal laten schijten, trouwens.
Mijn tijdverdrijf hier ook jaquote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 10:47 schreef Chanty het volgende:
Nou eerste school die mogelijk mee wil doen, mag in maart op gesprek komen en zou dan in mei mijn enquete kunnen afnemen. Duurt nog ff maar beter iets dan niets
Waar werk je ook alweer??quote:Op maandag 8 februari 2010 11:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Ik had net zo goed CSI mee kunnen nemen hier. Rustige boel
't Omgekeerde is net zo erg.. wel nadenken over de content maar 't op zo'n flutsite zetten dat je er eigenlijk niks aan hebtquote:Op maandag 8 februari 2010 09:40 schreef Cryothic het volgende:
Geniaal...
ik kom op een site van een klant. Daarop staat dat er een wielerwedstrijd is op 14 feb.
Ik denk, dat is misschien wel leuk voor de evenementenkalender hier.
Maar... ik kan dus nergens vinden waar het is, als je wilt kijken.
Jammer dat klanten geld betalen voor een site, maar niet nadenken over de content
Daarom heb ik wel een site maar geen contentquote:Op maandag 8 februari 2010 11:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
't Omgekeerde is net zo erg.. wel nadenken over de content maar 't op zo'n flutsite zetten dat je er eigenlijk niks aan hebt.
quote:
De baas.... mijn eigen tijd en geld dusquote:Op maandag 8 februari 2010 11:52 schreef Isdatzo het volgende:
Niks belangrijkers dan op de WC zitten.
Vooral in de baas z'n tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |