Wat is er mis met vandaag??quote:
Ik heb vandaag ook niks hoorquote:Op zaterdag 6 februari 2010 09:25 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
familie enzo, morgen heb ik niks
Mijn probleem is dat ik nog een aantal routes moet uitzetten. En dat kan alleen als ik de toestand van de weg kan zien, dus niet met sneeuw.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 01:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Laatst met -12 's nachts gefietst (mtb), was prima te doen eigenlijk. Normale winteroutfit alleen onder de helm nog extra zo'n hoofdband gedaan .
Je krijgt 't pas na afloop godsgruwelijk koud.
En 't is wel kut als al die diepe moddersporen bevroren zijn, dan ga je zo makkelijk (hard) op je bek.
Niet alleen bij jouquote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:06 schreef Erasmo het volgende:
Mogguh![]()
Lekkere mistbank rond het huis hier
Zo...jij bent ijverigquote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:10 schreef Puala het volgende:
Mist is hier ook present. Kan nog net de overkant van het hofje zien hier, maar daarna is het wit![]()
Goedemorgen trouwensDe vaat is al gedaan, de keuken al schoon, de douche is gepoetst en nu gaan we beginnen aan het bed opmaken en de overige troep opruimen
Hier schijnt de zon. Dadelijk maar eens naar de super en dan op de fiets.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niet alleen bij jou
* PdeHoog kijkt eens naar buiten
Moeders en oma komen langs, dus moet wel ff laten zien dat het allemaal perfect gaat hier en dat ik het keurig netjes schoon houdquote:
Heerlijkquote:Hoe bevalt het? Zo op jezelf wonen?
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:26 schreef Puala het volgende:
HeerlijkKan er echt van genieten en merk dat er echt een last van mijn schouders af is gevallen. Gewoon geen gezeur, gemopper en gedoe meer. Kan eindelijk echt lekker mezelf zijn. Mama zei dat ze elke keer als ze mij zag (2x per week
) ze ziet dat ik steeds meer mezelf word en steeds meer ontspannen ben. En nou, dat is zo heerlijk om te horen
want zo voelt het ook
Gezelligquote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Zo hoort het
Ik kom binnenkort ook wel eens buurten....eens kijken hoe jij er bij zit
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Ik heb geen zin meer om op te ruimen
Ah, dan ruim je toch niet op. Zien ze ook een keer de ware aard van het beestjequote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Dat ken ik
Ik krijg over 2 uur bezoek en ik moet eigenlijk ook nog, maar ik ben ook druk met inscannen en werken en allemaal andere dingen....
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:01 schreef Puala het volgende:
[..]
Ah, dan ruim je toch niet op. Zien ze ook een keer de ware aard van het beestje
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:14 schreef Puala het volgende:
de antibiotica slaat aan en het gaat beter
WAT moet DAT voorstellen?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:55 schreef Erasmo het volgende:
Dat wordt smullen!![]()
[ afbeelding ]
Over een half jaar
Nicequote:
Ik zou het wel weten als ik een halfjaar moet wachten op een nog geen kwart? komkommerquote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:16 schreef Chanty het volgende:
[..]
Kun je niet beter gewoon augurken kopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |