Nope, dit is veel en veel lekkerderquote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:16 schreef Chanty het volgende:
[..]
Kun je niet beter gewoon augurken kopen?
Er zitten nu 2 komkommers in potjes en morgen komt daar ook een netje uien bijquote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:18 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik zou het wel weten als ik een halfjaar moet wachten op een nog geen kwart? komkommer.. Of je moet 20 van die potjes hebben staan
Vakantie hequote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:22 schreef PdeHoog het volgende:
Jongens, jullie snappen er geen zak van
Het gaat hier om het experiment
En zelfgemaakt spul is natuurlijk altijd lekkerder dan dat kant-en-klare
en nu weet je gelijk dat onze marine-jongens weinig te doen hebben
Tsjah die foto wordt natuurlijk maar in één gemeente gebruikt dus wrs is ie gewoon even snel door iemand gemaakt...quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:32 schreef PdeHoog het volgende:
Ik liep net trouwens langs wat van die verkiezingsborden voor de gemeente. Het wordt tijd dat het CDA een nieuwe fotograaf zoekt geloof ikDe dame op de foto keek ontzettend zielig en medelijden-opwekkend
Bij een politicus in een verkiezingsslag verwikkeld zou ik juist verwachten dat zo iemand vol trots en met strijdgevoel en weet ik wat op de foto gaat. Zelfverzekerd en zo.
Dat is ook niet zo moeilijk; augurken zijn viesquote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:37 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Nope, dit is veel en veel lekkerder
[..]
Poltics is perception. Als de foto al niet goed is, en ze het zeker niet waard vonden om een betere foto te maken, waarom zou je dan op die persoon stemmen?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:37 schreef Erasmo het volgende:
Tsjah die foto wordt natuurlijk maar in één gemeente gebruikt dus wrs is ie gewoon even snel door iemand gemaakt...
Wellicht een SP stemmer?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:32 schreef PdeHoog het volgende:
Ik liep net trouwens langs wat van die verkiezingsborden voor de gemeente. Het wordt tijd dat het CDA een nieuwe fotograaf zoekt geloof ikDe dame op de foto keek ontzettend zielig en medelijden-opwekkend
Bij een politicus in een verkiezingsslag verwikkeld zou ik juist verwachten dat zo iemand vol trots en met strijdgevoel en weet ik wat op de foto gaat. Zelfverzekerd en zo.
Werkt niet bij mijquote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:49 schreef Chanty het volgende:
@ P. die zielige foto is gebaseerd op de puppytactiek
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:02 schreef Puala het volgende:
Rijden is cooooooooool![]()
![]()
![]()
Oh en mams probeerde me gelijk op de taxi te krijgen waar zij ook bij werkt
Hier ook erg mistig. Zoonlief wenste toch echt naar zijn vriendin te gaan, dus we moesten wel effe naar Galway. En in de stad is het lang zo mistig niet. Ik zie hier momenteel nauwelijks de bomen aan het einde van het weiland achter ons huis. En de paardjes staan schimmig te wezen, wel mooi om te zien/quote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:06 schreef Erasmo het volgende:
Mogguh![]()
Lekkere mistbank rond het huis hier
Hier (Zeeland - ZeeuwsVlaanderen - Terneuzen) is het de hele dag al mistig.. Vanochtend en vanmiddag was het nog redelijk te doen, nu zie ik alleen het licht van de lantaarnpalen..quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:13 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Hier ook erg mistig. Zoonlief wenste toch echt naar zijn vriendin te gaan, dus we moesten wel effe naar Galway. En in de stad is het lang zo mistig niet. Ik zie hier momenteel nauwelijks de bomen aan het einde van het weiland achter ons huis. En de paardjes staan schimmig te wezen, wel mooi om te zien/
Niks mee hoorquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Laat mij het gewoon nog eventjes leuk vinden
Viel mij ook op ja... Veel van die posters zijn volgens mij gemaakt/bedacht door 50+ers... Errrrrg retro.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:32 schreef PdeHoog het volgende:
Mwah, toch niks mis met taxi werk?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:02 schreef Puala het volgende:
Rijden is cooooooooool![]()
![]()
![]()
Oh en mams probeerde me gelijk op de taxi te krijgen waar zij ook bij werkt
Was je weg dan?quote:
Ik was drukdruk! En me enorm aan het orienteren op nieuw camera spul. Volgende week lekke naar Oostenrijk op trainingskamp, kijken of er daar nog wat mooie platen geschoten kunnen wordenquote:
quote:Op zondag 7 februari 2010 09:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik was drukdruk! En me enorm aan het orienteren op nieuw camera spul. Volgende week lekke naar Oostenrijk op trainingskamp, kijken of er daar nog wat mooie platen geschoten kunnen worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |