abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77703774
Jongens, jullie snappen er geen zak van Het gaat hier om het experiment En zelfgemaakt spul is natuurlijk altijd lekkerder dan dat kant-en-klare

en nu weet je gelijk dat onze marine-jongens weinig te doen hebben
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_77704047
Ik liep net trouwens langs wat van die verkiezingsborden voor de gemeente. Het wordt tijd dat het CDA een nieuwe fotograaf zoekt geloof ik De dame op de foto keek ontzettend zielig en medelijden-opwekkend Bij een politicus in een verkiezingsslag verwikkeld zou ik juist verwachten dat zo iemand vol trots en met strijdgevoel en weet ik wat op de foto gaat. Zelfverzekerd en zo.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zaterdag 6 februari 2010 @ 15:37:25 #128
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_77704184
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 15:16 schreef Chanty het volgende:

[..]

Kun je niet beter gewoon augurken kopen?
Nope, dit is veel en veel lekkerder
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 15:18 schreef Timmos het volgende:

[..]

Ik zou het wel weten als ik een halfjaar moet wachten op een nog geen kwart? komkommer .. Of je moet 20 van die potjes hebben staan
Er zitten nu 2 komkommers in potjes en morgen komt daar ook een netje uien bij
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 15:22 schreef PdeHoog het volgende:
Jongens, jullie snappen er geen zak van Het gaat hier om het experiment En zelfgemaakt spul is natuurlijk altijd lekkerder dan dat kant-en-klare

en nu weet je gelijk dat onze marine-jongens weinig te doen hebben
Vakantie he
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 15:32 schreef PdeHoog het volgende:
Ik liep net trouwens langs wat van die verkiezingsborden voor de gemeente. Het wordt tijd dat het CDA een nieuwe fotograaf zoekt geloof ik De dame op de foto keek ontzettend zielig en medelijden-opwekkend Bij een politicus in een verkiezingsslag verwikkeld zou ik juist verwachten dat zo iemand vol trots en met strijdgevoel en weet ik wat op de foto gaat. Zelfverzekerd en zo.
Tsjah die foto wordt natuurlijk maar in één gemeente gebruikt dus wrs is ie gewoon even snel door iemand gemaakt...
  zaterdag 6 februari 2010 @ 15:49:19 #129
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_77704513
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 15:37 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Nope, dit is veel en veel lekkerder
[..]

Dat is ook niet zo moeilijk; augurken zijn vies

@ P. die zielige foto is gebaseerd op de puppytactiek
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  FOK!fotograaf zaterdag 6 februari 2010 @ 15:50:05 #130
63 Marc H
- Satan's Livecoach -
pi_77704529
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 15:37 schreef Erasmo het volgende:

Tsjah die foto wordt natuurlijk maar in één gemeente gebruikt dus wrs is ie gewoon even snel door iemand gemaakt...
Poltics is perception. Als de foto al niet goed is, en ze het zeker niet waard vonden om een betere foto te maken, waarom zou je dan op die persoon stemmen?

En ik mag ook wel eens gaan opruimen, heb vandaag mijn a/v meubel omgebouwd naar iets passends
Overal liggen nog planken, gereedschap, schroeven, twee zalman ventilatoren (don't ask ) en speakerkabel
You don't have to be the Dalai Lama to tell people that life's about change.
pi_77704695
quote:
Wellicht een SP stemmer?
pi_77705206
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 15:49 schreef Chanty het volgende:
@ P. die zielige foto is gebaseerd op de puppytactiek
Werkt niet bij mij Tenzij het een ontzettend lekker blond ding is
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 15:50 schreef Marc H het volgende:
twee zalman ventilatoren (don't ask
Vertel?
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 15:56 schreef Kremers het volgende:

[..]

Wellicht een SP stemmer?
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zaterdag 6 februari 2010 @ 16:56:48 #133
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_77706410
Ik heb nog een foto voor de volgende fc avond.
Beoordeel de foto van je voorganger # 36
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_77706740
DOEN Neem ik ook een molentje mee
pi_77708326
Rijden is cooooooooool
Oh en mams probeerde me gelijk op de taxi te krijgen waar zij ook bij werkt
pi_77708422
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 18:02 schreef Puala het volgende:
Rijden is cooooooooool
pi_77708531
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 18:06 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Laat mij het gewoon nog eventjes leuk vinden
  zaterdag 6 februari 2010 @ 18:13:56 #138
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_77708681
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 11:06 schreef Erasmo het volgende:
Mogguh

Lekkere mistbank rond het huis hier
Hier ook erg mistig. Zoonlief wenste toch echt naar zijn vriendin te gaan, dus we moesten wel effe naar Galway. En in de stad is het lang zo mistig niet. Ik zie hier momenteel nauwelijks de bomen aan het einde van het weiland achter ons huis. En de paardjes staan schimmig te wezen, wel mooi om te zien/
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_77709112
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 18:13 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Hier ook erg mistig. Zoonlief wenste toch echt naar zijn vriendin te gaan, dus we moesten wel effe naar Galway. En in de stad is het lang zo mistig niet. Ik zie hier momenteel nauwelijks de bomen aan het einde van het weiland achter ons huis. En de paardjes staan schimmig te wezen, wel mooi om te zien/
Hier (Zeeland - ZeeuwsVlaanderen - Terneuzen) is het de hele dag al mistig.. Vanochtend en vanmiddag was het nog redelijk te doen, nu zie ik alleen het licht van de lantaarnpalen..
pi_77710005
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 18:09 schreef Puala het volgende:

[..]

Laat mij het gewoon nog eventjes leuk vinden
Niks mee hoor Ik vind autorijden ook nog steeds leuk
  zaterdag 6 februari 2010 @ 19:28:18 #141
170585 peterzx9r
buiten honger thuis eten
pi_77710775
geef mij maar een motor
howel mn alfa ook wel lkkr is met dit weer maar die ga toch wee de deur uit tijd voor een vw
sorry voor mn taal ik ben dyslectisch
  FOK!fotograaf zaterdag 6 februari 2010 @ 19:39:18 #142
18921 freud
Who's John Galt?
pi_77711079
quote:
Viel mij ook op ja... Veel van die posters zijn volgens mij gemaakt/bedacht door 50+ers... Errrrrg retro.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_77717456
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 18:02 schreef Puala het volgende:
Rijden is cooooooooool
Mwah, toch niks mis met taxi werk?
Ik doe het vrijwel elk weekend. Verre ritjes zijn tof.. (helemaal met een taxi, Ik doe ook wel eens verre ritten met een rolstoelbus, en dat zijn vaak al wat oudere en slome bussen.. )

Hier in Finland hebben ze gave taxi's.. Allemaal nieuwe V70/E-klasse of best wel gave, vaak verlaagde transporters enzo.. Kom ik eraan in een Sprinter uit het jaar 0....
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 7 februari 2010 @ 08:41:27 #144
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_77723621
Ik heb jullie gemist
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_77723719
quote:
Op zondag 7 februari 2010 08:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik heb jullie gemist
Was je weg dan?
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 7 februari 2010 @ 09:42:12 #146
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_77723930
quote:
Op zondag 7 februari 2010 09:10 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Was je weg dan?
Ik was drukdruk! En me enorm aan het orienteren op nieuw camera spul. Volgende week lekke naar Oostenrijk op trainingskamp, kijken of er daar nog wat mooie platen geschoten kunnen worden
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_77724249
quote:
Op zondag 7 februari 2010 09:42 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Ik was drukdruk! En me enorm aan het orienteren op nieuw camera spul. Volgende week lekke naar Oostenrijk op trainingskamp, kijken of er daar nog wat mooie platen geschoten kunnen worden
Klinkt goed
  zondag 7 februari 2010 @ 11:53:23 #148
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_77725590
Mogguh
pi_77726297
goedemiddag.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_77726815
Tosti-tijd Ik ga een variant op die megatoffe Amersfoort-tosti maken Kaas en ontbijtspek...echt een goddelijke combo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')