quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:24 schreef JJdJ1984 het volgende:
De PvdA is net Feyenoord je weet van te voren niet wat je eraan hebt
Tsja met deze bonte stoet clowns (vanaf 2002 tot nu) en de steeds grotere blik die wij hebben op het doen en laten van ze kan je het hier ook verwachten.quote:
Sinds de opkomst van het rechtspopulisme in 2002 is het vaak erg droevig qua politiek.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:28 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Tsja met deze bonte stoet clowns (vanaf 2002 tot nu) en de steeds grotere blik die wij hebben op het doen en laten van ze kan je het hier ook verwachten.
Over het algemeen versta ik isegrim ook primaquote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:57 schreef junkiexp het volgende:
Zo, ik was even naar Friesland geweest vanmorgen, even heen en weer.
Wel leuk wonen, en ik kon de mensen prima verstaan
alsof ze bij links niet van tijd tot tijd droevig zijnquote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Sinds de opkomst van het rechtspopulisme in 2002 is het vaak erg droevig qua politiek.
quote:Op zondag 21 februari 2010 21:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Weekend alweer bijna voorbij...
quote:Op maandag 22 februari 2010 10:46 schreef Alicey het volgende:
Oh, Issi, dat van die mayo klopt niet. Het is van de AH..
Vandaar dat het zo grauwig is hier. In Dubai was jij niet, en daar was het 27 gradenquote:
ga dan lekker daar wonen gekkehuisquote:Op maandag 22 februari 2010 11:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Vandaar dat het zo grauwig is hier. In Dubai was jij niet, en daar was het 27 graden
quote:Op maandag 22 februari 2010 13:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Isegrim, berg de scheermesjes maar weer op, en knoop de strop maar weer los. Je telefoontje doet het weer
Nee, daar zit allen De Sjeik in de politiek.quote:Op maandag 22 februari 2010 12:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Daar zitten in elk geval geen geblondeerde Indo's met Joodse belangen in de politiek
Echt?quote:Op maandag 22 februari 2010 13:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Staat een foto van jou op als achtergrondje
nergens last vanquote:Op maandag 22 februari 2010 20:25 schreef TJDoornbos het volgende:
stroomstoring in Rotterdam lijkt het, alles is donker inc Luxor, Erasmusbrug e.d.
ik vind jou wel duisterquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik zou mijzelf niet duister noemen.
oh ja...!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:24 schreef Isegrim het volgende:
Broodjes hamburger vandaag.Zelfgebakken. Met een lekkere salade erbij.
Isegrim gaf aan dat ze al zolang geen broodje hamburger op had. Ze had spijt van dr keuze denk ik, op A's verjaardag.quote:
Ik zal de kroketten voortaan ook zelf makenquote:Op woensdag 24 februari 2010 09:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Isegrim gaf aan dat ze al zolang geen broodje hamburger op had. Ze had spijt van dr keuze denk ik, op A's verjaardag.
Nee, 's ochtends als je net wakker wordt met een stijve gepijpt worden is lekkerderquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Zelfgemaakte kroket is het lekkerste wat er is
Dat is wel heerlijk. Heb je een recept voor me?quote:Ik heb een tijdje terug wildkroketjes gemaakt
Daar denkt Isegrim anders overquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:35 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Nee, 's ochtends als je net wakker wordt met een stijve gepijpt worden is lekkerder
Ik heb eerst van een hele kip en een paar kilo groente een kippenbouillon getrokken.quote:[..]
Dat is wel heerlijk. Heb je een recept voor me?
TMIquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Daar denkt Isegrim anders over![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |