quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:24 schreef JJdJ1984 het volgende:
De PvdA is net Feyenoord je weet van te voren niet wat je eraan hebt
Tsja met deze bonte stoet clowns (vanaf 2002 tot nu) en de steeds grotere blik die wij hebben op het doen en laten van ze kan je het hier ook verwachten.quote:
Sinds de opkomst van het rechtspopulisme in 2002 is het vaak erg droevig qua politiek.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:28 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Tsja met deze bonte stoet clowns (vanaf 2002 tot nu) en de steeds grotere blik die wij hebben op het doen en laten van ze kan je het hier ook verwachten.
Over het algemeen versta ik isegrim ook primaquote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:57 schreef junkiexp het volgende:
Zo, ik was even naar Friesland geweest vanmorgen, even heen en weer.
Wel leuk wonen, en ik kon de mensen prima verstaan
alsof ze bij links niet van tijd tot tijd droevig zijnquote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Sinds de opkomst van het rechtspopulisme in 2002 is het vaak erg droevig qua politiek.
quote:Op zondag 21 februari 2010 21:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Weekend alweer bijna voorbij...
quote:Op maandag 22 februari 2010 10:46 schreef Alicey het volgende:
Oh, Issi, dat van die mayo klopt niet. Het is van de AH..
Vandaar dat het zo grauwig is hier. In Dubai was jij niet, en daar was het 27 gradenquote:
ga dan lekker daar wonen gekkehuisquote:Op maandag 22 februari 2010 11:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Vandaar dat het zo grauwig is hier. In Dubai was jij niet, en daar was het 27 graden
quote:Op maandag 22 februari 2010 13:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Isegrim, berg de scheermesjes maar weer op, en knoop de strop maar weer los. Je telefoontje doet het weer
Nee, daar zit allen De Sjeik in de politiek.quote:Op maandag 22 februari 2010 12:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Daar zitten in elk geval geen geblondeerde Indo's met Joodse belangen in de politiek
Echt?quote:Op maandag 22 februari 2010 13:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Staat een foto van jou op als achtergrondje
nergens last vanquote:Op maandag 22 februari 2010 20:25 schreef TJDoornbos het volgende:
stroomstoring in Rotterdam lijkt het, alles is donker inc Luxor, Erasmusbrug e.d.
ik vind jou wel duisterquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik zou mijzelf niet duister noemen.
oh ja...!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:24 schreef Isegrim het volgende:
Broodjes hamburger vandaag.Zelfgebakken. Met een lekkere salade erbij.
Isegrim gaf aan dat ze al zolang geen broodje hamburger op had. Ze had spijt van dr keuze denk ik, op A's verjaardag.quote:
Ik zal de kroketten voortaan ook zelf makenquote:Op woensdag 24 februari 2010 09:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Isegrim gaf aan dat ze al zolang geen broodje hamburger op had. Ze had spijt van dr keuze denk ik, op A's verjaardag.
Nee, 's ochtends als je net wakker wordt met een stijve gepijpt worden is lekkerderquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Zelfgemaakte kroket is het lekkerste wat er is
Dat is wel heerlijk. Heb je een recept voor me?quote:Ik heb een tijdje terug wildkroketjes gemaakt
Daar denkt Isegrim anders overquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:35 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Nee, 's ochtends als je net wakker wordt met een stijve gepijpt worden is lekkerder
Ik heb eerst van een hele kip en een paar kilo groente een kippenbouillon getrokken.quote:[..]
Dat is wel heerlijk. Heb je een recept voor me?
TMIquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Daar denkt Isegrim anders over![]()
had je je wiet daar verstopt?quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:54 schreef JJdJ1984 het volgende:
Vannacht een inval bij de buurman. Een arrestatieteam en alles![]()
Ik heb wel eens een leukere manier gehad om wakker te worden
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Tell Me Illustrative details?
hoe interessant...jij bent toch de baas thuis?quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Daar denkt Isegrim anders over![]()
Ik heb het wel eens geprobeerd, het ging bij de één-na-laatstestap mis. Hoe krijg je de vulling zó dik dat je het daadwerkelijk kunt rollen?quote:
Ik heb eerst van een hele kip en een paar kilo groente een kippenbouillon getrokken.
Toen we haas hadden gegeten, de snijdresten + schoongespoelde botten in een liter van die bouillon gedaan. Paar uur laten koken, en het resultaat is een prachtige wildbouillon. Overigens verkoopt de poelier op de markt op het binnenrotteplein ook karkassen, dan kan je in 1x een wildbouillon maken.
Daarna een flinke klont roomboter in een pan, laten smelten, en dan bloem er bij tot het flink dik wordt (iets dikker dan een roux voor een ragout).
bouillon er bij gieten tot je een flink dikke ragout hebt. Door ei en paneermeel rollen.
Dan even de vriezer in, anders is de kans groot dat ze in je frituurpan uit elkaar pleurenEn daarna frituren.
Ja, alleen bij dat punt gaat het nog mis.quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:20 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
hoe interessant...jij bent toch de baas thuis?![]()
[..]
Meer roux, dikkere roux (meer bloem) en minder bouilionquote:Ik heb het wel eens geprobeerd, het ging bij de één-na-laatstestap mis. Hoe krijg je de vulling zó dik dat je het daadwerkelijk kunt rollen?
ik zal dit weekeind eens wat proberenquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja, alleen bij dat punt gaat het nog mis.
[..]
Meer roux, dikkere roux (meer bloem) en minder bouilion
doe je dat met LHO ook?quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:10 schreef Isegrim het volgende:
En de vulling in de koelkast zetten zodat het opstijft.
Salpicon is gewoon een raar woord voor dikke boulionquote:Op woensdag 24 februari 2010 13:23 schreef JJdJ1984 het volgende:
LHO noem het gewoon een salpicon barbaar
Ja doeiquote:Op woensdag 24 februari 2010 13:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Salpicon is gewoon een raar woord voor dikke boulion
Er was toch besloten dat ze wél terugkwamen op het nieuwe CS?quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:12 schreef DutchTrain het volgende:
Kom ik vanochtend bij de achterkant van het station en zie dara nog de letters Rotterdam CS op de gevel staan. Ik denk nog "straks bij terugkomst maar even een fotootje van maken vanaf de fietsflat".
Kom ik terug... letter van het dak gehaald en op een hoopje gegooid
Ja, de letters 'Centraal Station' en 'naar de treinen' krijgen een nieuw plekje in het nieuwe station. Die op de achterkant zijn natuurlijk nog veel bruikbaarder, want daar stond 'Rotterdam CS'... alleen heb ik daar nooit iemand over gehoord.quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Er was toch besloten dat ze wél terugkwamen op het nieuwe CS?
Mijn balkon is wel breed genoeg om in elk geval "Rotterdam" aan te hangen :-)quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:12 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ja, de letters 'Centraal Station' en 'naar de treinen' krijgen een nieuw plekje in het nieuwe station. Die op de achterkant zijn natuurlijk nog veel bruikbaarder, want daar stond 'Rotterdam CS'... alleen heb ik daar nooit iemand over gehoord.
Dus wie gaat er vannacht mee letters halen bij CS
Van de voorkant wel, de achterkant is tot op vandaag compleet geweest.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:25 schreef SingleCoil het volgende:
Ze waren toch niet meer compleet? Ik dacht dat er al een paar letters misten
Je hebt een balkon van 18 meter breedquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Mijn balkon is wel breed genoeg om in elk geval "Rotterdam" aan te hangen :-)
10,80 meter. Maar de 18 meter is voor "Rotterdam CS", neem ik aan? Incl witruimte? Dus dan moet op 11 meter ook wel lukken.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:39 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Je hebt een balkon van 18 meter breed
Wat mij herinnert aan de tentoonstelling over 'Nooit gebouwd Rotterdam' in het Schielandhuis... over 2 weken tijdens de Museumnacht te bezoekenquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:40 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Leuke maquette trouwens, het plan van Witteveen voor de wederopbouw dat nooit is uitgevoerd. Check o.a. het Hofplein:
[ afbeelding ]
Goed dat je het zegt, ik dacht nl. dat die tentoonstelling al lang afgelopen was. Ik ga hem checken!quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:46 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Wat mij herinnert aan de tentoonstelling over 'Nooit gebouwd Rotterdam' in het Schielandhuis... over 2 weken tijdens de Museumnacht te bezoeken
Hofplein is bijna identiek?quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:40 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Leuke maquette trouwens, het plan van Witteveen voor de wederopbouw dat nooit is uitgevoerd. Check o.a. het Hofplein:
[ afbeelding ]
Toch statiger en symmetrischer dan nu volgens mij, met bebouwing rond het plein i.p.v. de vlakte die het nu is:quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hofplein is bijna identiek?
spiegelt je raamquote:Op donderdag 25 februari 2010 09:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wat een treurige, donkere bedoening zeg. Lijkt wel een herfstavond als ik zo uit het raam kijk.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nee, maar ik kijk wel in de richting van KPN ...
quote:Dode vrouw gevonden in Rotterdam-Noord
24 februari 2010
In de Provenierswijk in Rotterdam is woensdag in een huis aan de Molenwaterweg een dode vrouw aangetroffen. De identiteit van het slachtoffer is nog niet bekend.
Een buurman werd gewaarschuwd door een vrouw, die zei dat er in het huis iets was gebeurd. De buurman belde de politie belde. Agenten troffen het levenloze lichaam woensdagmiddag rond vijf uur aan.
De identiteit van de vrouw is nog niet bekend. Wel zou het gaan om een jong slachtoffer. Aangezien er sporen van geweld zijn gevonden, gaat de politie uit van een misdrijf.
Getuigen gaven aan dat zij rond drie uur 's middags een man uit het huis aan de Molenwaterweg zagen komen, waar de dode vrouw gevonden is.
Hij zou richting de Proveniersstraat zijn gelopen, om vervolgens naar het Centraal Station te lopen. De man is opvallend bleek van huiskleur, hij had een zwarte hoed op en droeg een lange zwarte jas. De politie is op zoek naar deze man en getuigen.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik had er een plaatje van Jules onder gezet, met zwarte hoed. Maar die is weg
Eerder vanavond was deze hele straat met een scherm afgezet en stond er politie voor het scherm. Voor iemand die in huis van kant is gemaakt leek mij dat misschien ietwat overdrevenquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ah, en ik was nog nieuwsgierig waarom er gister 3 politiebusjes stonden en een zijstraat van de Proveniersstraat was afgezet:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb mij echt nog nooit onveilig gevoeld in de metroquote:D66 Rotterdam wil toezichthouder in elk metrostel
Uitgegeven: 23 februari 2010 14:32
Laatst gewijzigd: 23 februari 2010 14:32
AMSTERDAM - Het is zo slecht gesteld met veiligheid in de Rotterdamse metro dat elk metrostel moet worden voorzien van een toezichthouder.
© ANPDat stelt D66-lijsttrekker in Rotterdam Salima Belhaj. "Mensen kunnen ingrijpen, camera's niet", stelt ze. "Daarnaast weten we dat mensen zich een stuk veiliger voelen als iemand zichtbaar een oogje in het zeil houdt."
Net als veel andere partijen in de grote steden is ook D66 tegen bezuinigingen op de politie. Volgens Belhaj heeft de samenwerking tussen agenten en beveiligers in het uitgaansgebied rond het Stadhuisplein bewezen bevorderlijk te zijn voor de veiligheid.
"Ze voelen zich samen verantwoordelijk voor de veiligheid en weten elkaar steeds beter te vinden ter voorkoming van incidenten. Ook de potentiele raddraaiers zien dit en passen daardoor beter op hun tellen," aldus Belhaj.
Inderdaad een tegenvaller van D66.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik heb mij echt nog nooit onveilig gevoeld in de metro![]()
En dergelijke vormen van schijnveiligheid dragen volgens mij juist bij aan een onveilig gevoel
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ja. Hopen dat alle D66 stemmers nu maar naar GroenLinks uitwijken
welnee gastquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:02 schreef TJDoornbos het volgende:
alleen na 20.00 lijkt me dat nodig
Een autovrije Coolsingel? Of bewakers in de Metro?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:02 schreef TJDoornbos het volgende:
alleen na 20.00 lijkt me dat nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |