Ugh ik ben het drama gebeuren zo zat. Het heeft ondertussen gewoon een fysieke invloed op me, dus in plaats van te feesten zit ik nu op bed en voel me klote. Morgen is er een feestje ter ere van de half-verjaardag van mij en een van mijn 'zussen' dus dan moet ik er nauurlijk wel zijn...quote:Op zaterdag 6 februari 2010 05:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nou dan is dat achter de rug. Tijd voor wat vrolijkers dus.
Ga je nog stappen dit weekend?
Tja, de gevolgen van een miskleun kunnen hard zijn. In een normale situatie zou het misschien met een sisser aflopen maar jij zit nu in een situatie waarbij je 24/7 met iedereen op een kluitje leeft en elkaar dus vaak tegen het lijf loopt. Je "laten gaan" kan dan heftigere gevolgen krijgen.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 05:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ugh ik ben het drama gebeuren zo zat. Het heeft ondertussen gewoon een fysieke invloed op me, dus in plaats van te feesten zit ik nu op bed en voel me klote. Morgen is er een feestje ter ere van de half-verjaardag van mij en een van mijn 'zussen' dus dan moet ik er nauurlijk wel zijn...
Fucking Knox Bubblequote:Op zaterdag 6 februari 2010 05:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tja, de gevolgen van een miskleun kunnen hard zijn. In een normale situatie zou het misschien met een sisser aflopen maar jij zit nu in een situatie waarbij je 24/7 met iedereen op een kluitje leeft en elkaar dus vaak tegen het lijf loopt. Je "laten gaan" kan dan heftigere gevolgen krijgen.
En nee, je kunt natuurlijk niet afwezig zijn op een fesst wat ter ere van jou gegegevn gaat worden.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 05:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Fucking Knox Bubble
één keer in mijn leven word ik dronkenbewijst wel weer voor mezelf dat ik er goed aan heb gedaan niet verder te gaan met die andere jongen met een vriendin (wat dus nu uit is)
Yup. En verder ga ik gewoon onder de dekens wachten tot het voorbij isquote:Op zaterdag 6 februari 2010 05:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
En je weet nu tenminste hoe ver je kunt gaan met drank. Een wijze les.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 05:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Yup. En verder ga ik gewoon onder de dekens wachten tot het voorbij is
Ik heb het gevoel dat ik heel diep ga slapen...quote:Op zaterdag 6 februari 2010 06:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat gaat lang wachten worden als Poppy en je roommate je steeds wakker houden.
Vergeet dan niet je wekker te zetten. Anders kom je nog te laat op je feest.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 06:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat ik heel diep ga slapen...
hahaha.... Hoop dat dat niet nodig isquote:Op zaterdag 6 februari 2010 06:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vergeet dan niet je wekker te zetten. Anders kom je nog te laat op je feest.
Ik heb de mazzel dat ik altijd een paar minuten voor de wekker gaat wakker word.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 06:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
hahaha.... Hoop dat dat niet nodig isIk haat wakker worden van de wekker
En badend in het angstzweet.quote:
zooo erg is het nou ook weer nietquote:
Da's dan weer een meevaller.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 06:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
zooo erg is het nou ook weer niet
Dit gesprek gaat echt nergens overquote:
Helemaal correct.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 06:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dit gesprek gaat echt nergens over
Ha ja kan me voorstellen... Ik ben er ook wel klaar meequote:Op zaterdag 6 februari 2010 06:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Helemaal correct.![]()
Maar ik ben wel blij als zo mijn aflossing komt. Ik ben wel toe aan wat uurtjes slaap.
Ik nu helemaal. Mijn aflossing is er. Tot vannacht (ofzo)quote:Op zaterdag 6 februari 2010 07:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ha ja kan me voorstellen... Ik ben er ook wel klaar mee
Jij ook voor zo/straksquote:
Mogguhquote:
Wat een ontzettende loser.quote:
Ik ben al thuis. Ik zit te wachten tot de slaap toeslaat.quote:
Zo terecht vind ik dat niet. Helemaal na je tweede zin.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 04:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Het was onwijs intimiderend, maar (overigens) terecht lijkt ze mij niet te veel kwalijk te nemen. Overigens heb ik ook gelogen tegen haar over wat er precies gebeurd is. Weet niet precies waarom ik hem beschermde, denk dat ik de situatie vooral niet uit de hand wilde laten lopen....
Ja want uiteindelijk heeft die kerel meer schuld.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zo terecht vind ik dat niet. Helemaal na je tweede zin.![]()
Ik had echt de haren uit je kop getrokken als ik zijn vriendin was. Wat niet wegneemt dat ik hem met z'n ballen aan een boom had gehangen.![]()
Tuurlijk, maar PS wist van zijn vriendin en hoewel ze stomdronken was heeft ze natuurlijk ook nog wel wat verantwoordelijkheid.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja want uiteindelijk heeft die kerel meer schuld.
Er staat niet voor niets "meer" bijquote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar PS wist van zijn vriendin en hoewel ze stomdronken was heeft ze natuurlijk ook nog wel wat verantwoordelijkheid.
Als je zo stomdronken bent kunnen ze je alles wijsmaken, achteraf weet je dan namelijk toch niks meerquote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar PS wist van zijn vriendin en hoewel ze stomdronken was heeft ze natuurlijk ook nog wel wat verantwoordelijkheid.
Oh fijn is dat. Moet je opletten, want dan incasseren ze dat in 1 keer.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:44 schreef Soempie het volgende:
wtf, m'n collegegeld is er al 2 maanden niet af gegaan.
Komt door die BKR registratie voor studenten. Nu ben je van je opleiding geschopt. Heb je de brief niet gelezen?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:44 schreef Soempie het volgende:
wtf, m'n collegegeld is er al 2 maanden niet af gegaan.
Wil je even stompen?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:57 schreef Soempie het volgende:
Ik ben op het moment alleen maar heel boos. Dus ik ga maar even wat anders doen dan hier zitten en me op zitten vreten dat ik maandag pas kan bellen.
Dat boeit me niks. Vraag maar eens of de relatie van Nina Hagen II al over is.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:57 schreef mr_anonimous het volgende:
Nu maar hopen dat het meisje van de sportschool er straks wel is.....
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zo terecht vind ik dat niet. Helemaal na je tweede zin.![]()
Ik had echt de haren uit je kop getrokken als ik zijn vriendin was. Wat niet wegneemt dat ik hem met z'n ballen aan een boom had gehangen.![]()
Ik zal het voortaan elke vrijdag vragen! Zal ze leuk vinden!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat boeit me niks. Vraag maar eens of de relatie van Nina Hagen II al over is.![]()
Doet die afdeling geen zaken op zaterdag?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:57 schreef Soempie het volgende:
Ik ben op het moment alleen maar heel boos. Dus ik ga maar even wat anders doen dan hier zitten en me op zitten vreten dat ik maandag pas kan bellen.
Hoe is de koffie vandaag?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Doet die afdeling geen zaken op zaterdag?
Lama, ambtenaren.....![]()
Oh, kut. Ik ben er zelf één.![]()
Dat weet jij beter dan ik.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zal het voortaan elke vrijdag vragen! Zal ze leuk vinden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |