Hmm, zo had ik het nog niet bekeken. Dat is wel een heel basic uitleg.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je hebt een aantal mannetjes en die moet je met worpen in je thuisbasis zijn te krijgen. Dat is behoorlijk hetzelfde
De rest ziet er al anders uit
Mooi kan ik even naar de wc.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
We gaan eerst naar de reclame...
[ afbeelding ]
Loekie!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die link hierboven is ook erg basic en op het einde moet je zelfs (net als bij MEJN) het juiste aantal ogen gooien om het uit te spelenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hmm, zo had ik het nog niet bekeken. Dat is wel een heel basic uitleg.
Asjemenou!quote:
asjemenouquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zit ook te wachten idd. Maar ik denk toch maar dat ik zo ga snurken....quote:
Weltrusten dan.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:33 schreef mr_anonimous het volgende:
De slaap wint het van de nieuwsgierigheid
voor alles is een eerste keer...
Welk front?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:28 schreef Cobra4 het volgende:
Nog geen nieuws van het front?
Het front van PS.quote:
Lees maar even terug.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 01:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
woedt er een belangrijke slag dan?
ah misschien moeten we dus de fokknokploeg oproepen en voor de zekerheid een cadeautje meenemenquote:
Jij snapt 't.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 01:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ah misschien moeten we dus de fokknokploeg oproepen en voor de zekerheid een cadeautje meenemen
De 20ste vertrek ik richting poolcirkel.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 01:30 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wanneer ging je nog maar weer op vakantie?
vind het hier al pools genoegquote:Op zaterdag 6 februari 2010 01:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De 20ste vertrek ik richting poolcirkel.
En wat het rare is. Ik ben al een paar keer op de poolcirkel geweest maar daar heb ik nog nooit een pool gezien. Zouden ze toch allemaal hier zitten?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 01:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
vind het hier al pools genoeg
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 01:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En wat het rare is. Ik ben al een paar keer op de poolcirkel geweest maar daar heb ik nog nooit een pool gezien. Zouden ze toch allemaal hier zitten?
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 01:38 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hier in de schuur om bollen te plukken
nog wel straks mogen ze achter de ramen zittenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 01:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ze vinden het wel gezellig zo te zien.
[ afbeelding ]
Da's aardig van je. Hebben ze tenminste nog wat uitzicht.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 01:43 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nog wel straks mogen ze achter de ramen zitten
en ze hoeven ook geeneens loonquote:Op zaterdag 6 februari 2010 01:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's aardig van je. Hebben ze tenminste nog wat uitzicht.
Dat valt onder vrijwilligerswerk?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 01:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en ze hoeven ook geeneens loon
Wat ze al niet voor je doen als je hun paspoort veilig voor ze hebt opgeborgen.quote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 02:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat ze al niet voor je doen als je hun paspoort veilig voor ze hebt opgeborgen.
Mwa, niet veel.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 02:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
![]()
Heb ik hier verder nog iets gemist trouwens?
wiewatwaathoewaarmeewaaromquote:Op zaterdag 6 februari 2010 02:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mwa, niet veel.
Alleen dat er 9 april een SC meet is.
Niet het onderwerp wat je gedacht had?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 02:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Het viel mee
In iedergeval MM en ik, Whisky cruise, IJmuiden-Newcastle-IJmuiden, met de boot, Whisky proeven.quote:
vrees dat ik deze meet overslaquote:Op zaterdag 6 februari 2010 02:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
In iedergeval MM en ik, Whisky cruise, IJmuiden-Newcastle-IJmuiden, met de boot, Whisky proeven.
Ze hebben vast ook Berenburgquote:Op zaterdag 6 februari 2010 03:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
vrees dat ik deze meet oversla
ohh jawel...quote:Op zaterdag 6 februari 2010 02:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niet het onderwerp wat je gedacht had?
Alles uitgesproken?quote:
Hij heeft dus ook niet de waarheid verteld tegen zijn vriendin?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 04:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Het was onwijs intimiderend, maar (overigens) terecht lijkt ze mij niet te veel kwalijk te nemen. Overigens heb ik ook gelogen tegen haar over wat er precies gebeurd is. Weet niet precies waarom ik hem beschermde, denk dat ik de situatie vooral niet uit de hand wilde laten lopen....
neequote:Op zaterdag 6 februari 2010 04:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hij heeft dus ook niet de waarheid verteld tegen zijn vriendin?
En nu?quote:
Nou dan is dat achter de rug. Tijd voor wat vrolijkers dus.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 05:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nu denkt ze de waarheid te weten en moet zij zien wat ze er mee doet... Volgens haar en de rest van de interventie die er was gaat er verder niks veranderen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |