quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat wou ze niet. Ze zei wel dat haar vader waarschijnlijk een hartaanval zou krijgen als ze met een 37 jarige sergeant-majoor aankwam zetten. Hij vond het al erg dat haar huidige vriend 6 jaar met haar scheelt. Laat staan een vriend die 10 jaar met hem scheelt....
Precies. Hij of zij moet blind achter haar staan. No matter what er gezegd word en wat voor feiten er op tafel komen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als het maar wel iemand is die te vertrouwen is.
Maar voor beide was het een slechte dag..... Mijn meisje van de sportschool was er ook niet....quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vaders........... allemaal het zelfde.
Die zie je de volgende keer dat je gaat trainen wel.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar voor beide was het een slechte dag..... Mijn meisje van de sportschool was er ook niet....
Ik hoop het. Haar al 2 weken niet gezien....quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die zie je de volgende keer dat je gaat trainen wel.
Toch wat vaker gaan trainen dan.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik hoop het. Haar al 2 weken niet gezien....
En het geheel na afloop ook niet door gaat lullen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Precies. Hij of zij moet blind achter haar staan. No matter what er gezegd word en wat voor feiten er op tafel komen.
Ik ga al 6 dagen.....quote:
Ook handig idd. Maar hoofdzaak is dat PS door die persoon straks beschermd wordt. Vind het nogal een gevaarlijke setting.... 4 tegen 1...dat is geen gesprek maar een tribunaal.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En het geheel na afloop ook niet door gaat lullen.
Laat die andere dag dan maar zitten. Dan maar afwachten tot jullie paden elkaar weer eens kruizen.quote:
Yep.... ze is overigens geen member maar staff....quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Laat die andere dag dan maar zitten. Dan maar afwachten tot jullie paden elkaar weer eens kruizen.
Oh, dan kun je toch gewoon vragen wanneer zij weer werkt?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Yep.... ze is overigens geen member maar staff....
Dat zou normaal gesproken aan haar zijn maar nu zit er elke dag iemand anders.... en die ken ik niet....quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh, dan kun je toch gewoon vragen wanneer zij weer werkt?
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ook handig idd. Maar hoofdzaak is dat PS door die persoon straks beschermd wordt. Vind het nogal een gevaarlijke setting.... 4 tegen 1...dat is geen gesprek maar een tribunaal.
Dat is misschien wel handig om te weten idd.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
@PS; weet je al of je wel naar dat gesprek gaat?
Hoor ik daar een vechtschool praten?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dus je bent nu bang dat je een heftige ruzie tegemoet gaat? Neem iemand mee van wie je zeker weet dat die aan jou kant staat no matter what. En maak met die persoon de afspraak dat als het te heftig wordt hij of zij jou mee neemt uit die situatie.
Leuk he, zulke roosterwijzigingen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat zou normaal gesproken aan haar zijn maar nu zit er elke dag iemand anders.... en die ken ik niet....
Mijn gevoel zegt dat dat een beetje raar is eigenlijk.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Kan ik zomaar iemand meenemen?
Nee. Maar als er harde woorden vallen door die 4 mensen en PS zit daar alleen dan voelt het alsof ze door een stel gieren wordt opgevreten... Op zo'n moment is het fijn dat iemand dan zegt: Gesprek stopt hier. En PS haar hand pakt en samen weglopen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoor ik daar een vechtschool praten?
Het hangt van PS haar gevoel af. Want het heeft er alle *schijn* van dat het te maken heeft met de voorgaande verhalen maar ze weet niet wat A in het verhaal doet. Dus misschien gaat het ergens anders over.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee. Maar als er harde woorden vallen door die 4 mensen en PS zit daar alleen dan voelt het alsof ze door een stel gieren wordt opgevreten... Op zo'n moment is het fijn dat iemand dan zegt: Gesprek stopt hier. En PS haar hand pakt en samen weglopen.
Ze maakt zich niet verdacht.... Ik zou ook geintimideerd zijn door deze setting. Waarom moet je op gesprek komen bij 4 mensen? Als S en RK iets te melden hebben dan kunnen ze dat toch ook samen doen? Waar zijn die andere 2 eppo's voor nodig?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het hangt van PS haar gevoel af. Want het heeft er alle *schijn* van dat het te maken heeft met de voorgaande verhalen maar ze weet niet wat A in het verhaal doet. Dus misschien gaat het ergens anders over.
In dat geval is het nogal vreemd dat ze een "buitenstaander" meeneemt en misschien gaat PS er ten onrechte vanuit dat er stont aan de knikker is wat betreft S en dan maakt ze zichzelf wat verdacht
Dus als PS zeker van haar zaak is kan ze wel iemand meenemen. Als ze niet zeker is maar bang dan vraag ik me af wat verstandig is.
S en RK willen met PS en A praten. Er wordt niet gezegd dan S,RK en A met PS moeten praten.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ze maakt zich niet verdacht.... Ik zou ook geintimideerd zijn door deze setting. Waarom moet je op gesprek komen bij 4 mensen? Als S en RK iets te melden hebben dan kunnen ze dat toch ook samen doen? Waar zijn die andere 2 eppo's voor nodig?
Lijkt me ookquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:07 schreef Cobra4 het volgende:
Minstens een smsje naar diegene die PS gevraagd heeft om te vragen wat het onderwerp is dus.
Ach hoezo? Je kan toch zeggen dat je de setting intimiderend vind? Ook al zou ik een schoon geweten hebben als 4 mensen vragen of ik wil komen omdat ze iets willen bespreken met mij zou ik ook niet happy zijn.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
S en RK willen met PS en A praten. Er wordt niet gezegd dan S,RK en A met PS moeten praten.
We weten het dus niet tenzij PS wat meer verteld over haar gut feeling
Stel dat het over een totaal ander onderwerp gaat, dan is het vreemd dat er een ander bijkomt. En als ze dan vragen: "waarom heb je X meegenomen?" moet er weer een smoes worden verzonnen.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:16 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vermoed trouwens dat we zo vanzelf wel horen hoe de vork in de steel zit want ik denk dat PS al weg is
3 mensen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach hoezo? Je kan toch zeggen dat je de setting intimiderend vind? Ook al zou ik een schoon geweten hebben als 4 mensen vragen of ik wil komen omdat ze iets willen bespreken met mij zou ik ook niet happy zijn.
RK, RV, A en S... 4 tel ik er.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
3 mensen.
Als ik bij zo'n gesprek zou zitten en iemand neemt een ander mee en zegt dat hij/zij het intimiderend vindt...dan ga IK me afvragen waarom en doorvragen. Dan weet ik namelijk dat er ook iets is om geintimideerd over te zijn. En misschien is het een totaal ander onderwerp. Nou, dan maak je jezelf wel verdacht als "meebrenger"
Ja, 1 over het hoofd gezienquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
RK, RV, A en S... 4 tel ik er.
Let's agree to disagree. Persoonlijke voorkeuren enzoquote:Dan zou er het zelfde antwoord bij mij uitkomen... Ik houd er niet van als een groep met me wil praten. 1 op 1 of 2 op 1 hooguit....
Misschien omdat ik niet van zulke settings houdt wantrouw ik de boel al van de get go dat kan.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:31 schreef Nembrionic het volgende:
Let's agree to disagree. Persoonlijke voorkeuren enzo
Daarom wantrouw ik deze setting.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:37 schreef Soempie het volgende:
Ik zou eerst even bellen en vragen waar het over gaat.
Als het over dat douchegebeuren gaat, dan kan ze dat toch met die jongen en die vriendin bespreken? Dat nog niet eens, dat moet die jongen maar met z'n vriendin uitvechten.
Countervraag:quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:37 schreef Soempie het volgende:
De vraag is nu, naar bed gaan of wachten op een update.
Maar dat komt ook OMDAT er wat te vrezen valt.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Daarom wantrouw ik deze setting.
Wachten.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:37 schreef Soempie het volgende:
De vraag is nu, naar bed gaan of wachten op een update.
Je weet het niet hequote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:38 schreef Soempie het volgende:
Straks gaat het over het organiseren van een verjaardag ofzo.
Als het daar over gaat, dan is het niet logisch dat er zoveel mensen met elkaar moeten praten. Ik was sowieso niet gegaan na zo'n vaag smsje.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Daarom wantrouw ik deze setting.
Leuk spel.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:39 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben ondertussen de spelregels van backgammon aan het lezen.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:39 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben ondertussen de spelregels van backgammon aan het lezen.
Vooralsnog doet het me erg denken aan een vorm van Mens Erger Je Niet.
Of een Bridalshower.....quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:38 schreef Soempie het volgende:
Straks gaat het over het organiseren van een verjaardag ofzo.
Wat te vrezen...... dat klinkt wel heel duister.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar dat komt ook OMDAT er wat te vrezen valt.
Je hebt een aantal mannetjes en die moet je met worpen in je thuisbasis zijn te krijgen. Dat is behoorlijk hetzelfdequote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Leuk spel.![]()
Lijkt helemaal niet op mens erger je niet.
Pak jij de popcorn?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:43 schreef TradeMarkie het volgende:
ik ben nog op tijd thuis voor de ontknoping zie ik
We gaan eerst naar de reclame...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:43 schreef TradeMarkie het volgende:
ik ben nog op tijd thuis voor de ontknoping zie ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |