Ik neem wel een handdoek meequote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:40 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ja, ze zijn al een reserve-aarde aan het bouwen op Magrathea. Of beter, in Magrathea.
Aaah helderquote:
Zou wel gepast bizar zijn als uitgerekend dan de wereld vergaat, natuurlijk.quote:
Ik ook, ik wist niet precies meer wat de naam wasquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Aaah helderIk moest Magrathea wel googlen trouwens
![]()
Ik wist het helemaal niet meer. Maar heb de boeken welquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:53 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik ook, ik wist niet precies meer wat de naam was
Ik zou het bizar ongepast vinden eigenlijkquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:53 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zou wel gepast bizar zijn als uitgerekend dan de wereld vergaat, natuurlijk.
Ik bedoel meer dat het wel zou passen met de stijl van de boeken. Wat mij betreft mag het ook wel iets langer duren, al hangt mijn handdoek klaar.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zou het bizar ongepast vinden eigenlijk
Kijk, jij begrijpt mijquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:05 schreef Etcetera het volgende:
Uitgerekend vergaan op de dag ter ere van het galaxy hitchhiken is toch geniaal
En vanavond gaat men weer op zoek naar de nieuwe Uri Geller...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:05 schreef Etcetera het volgende:
Uitgerekend vergaan op de dag ter ere van het galaxy hitchhiken is toch geniaal
Dat alleen als is een reden om de wereld te laten vergaanquote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En vanavond gaat men weer op zoek naar de nieuwe Uri Geller...
Dat er wel genoeg geld is.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:44 schreef Nembrionic het volgende:
Ja en ik zie niet wat er mis mee is.
Ervaringsdeskundigheid.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 05:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dan kun je juist goed advies geven.
Van mijn mislukte net-niet-relaties heb ik geleerd dat je maar beter gewoon lol kan maken, ipv er zo serieus over na te denken. En met Sven begon het precies zo: gewoon maar kijken hoe het loopt en vooral niet er te veel bij stilstaan.
Heb je het nou over jezelf of over het algemeen?quote:
Over mensen die afgestudeerd zijn, een lening hebben en een baan.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je het nou over jezelf of over het algemeen?
Mooiste tijd van de week!quote:
wieeeeeeeeeequote:
DIe zit nu aan de 100 jaar oude whisky daar op Antarctica....quote:
pinguins dronken voerenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
DIe zit nu aan de 100 jaar oude whisky daar op Antarctica....
Ja, dat topic waar jij tijd teveel hadquote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die staan hier
Arme pinguïn (met gerelateerde foto en paint)
En ik ga er zo misschien nog wel 1 bij makenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, dat topic waar jij tijd teveel had
Ik moest wel lachen in dat topic, dus leef je uitquote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En ik ga er zo misschien nog wel 1 bij maken
Vertel meisquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Woaaaaaaaaaaaaw ik zit in de problemen geloof ik
Dus je bent nu bang dat je een heftige ruzie tegemoet gaat? Neem iemand mee van wie je zeker weet dat die aan jou kant staat no matter what. En maak met die persoon de afspraak dat als het te heftig wordt hij of zij jou mee neemt uit die situatie.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Okee, ik krijg net een smsje van iemand (A) met daarin: Hey kun je om 6 uur naar mijn appartement komen, S en RV willen met mij, RK en jou praten. S was mijn douchefoutje, RV is zijn vriendin. RK was aanwezig op dat feestje en wat A in het verhaal doet weet ik niet maar hij moet er dus ook zijn
Ik weet zeker dat ik nooit door die voorronde zou komen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Geef jij je ook maar eens op voor zo'n quiz, kijken of je het haalt
Kan ik zomaar iemand meenemen?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dus je bent nu bang dat je een heftige ruzie tegemoet gaat? Neem iemand mee van wie je zeker weet dat die aan jou kant staat no matter what. En maak met die persoon de afspraak dat als het te heftig wordt hij of zij jou mee neemt uit die situatie.
Ha Cobraquote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ha Cobra
Nina Hagen II was zeer gevleid maar ze heeft al een vriend....
Lijkt me wel toch? Zij zitten er met vier man. Je zegt gewoon dat je de setting nogal intimiderend vind en daarom iemand hebt meegenomen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Kan ik zomaar iemand meenemen?
Als het maar wel iemand is die te vertrouwen is.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Kan ik zomaar iemand meenemen?
Ze zei dat ze wel op zich van oudere mannen houdt. Haar vriend is 25. En dat als het uitgaat ze mij om je nummer komt vragen.quote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ze zei dat ze wel op zich van oudere mannen houdt. Haar vriend is 25. En dat als het uitgaat ze mij om je nummer komt vragen.
Dat wou ze niet. Ze zei wel dat haar vader waarschijnlijk een hartaanval zou krijgen als ze met een 37 jarige sergeant-majoor aankwam zetten. Hij vond het al erg dat haar huidige vriend 6 jaar met haar scheelt. Laat staan een vriend die 10 jaar met hem scheelt....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |