quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/818411/52f8534f/kikker_fail_.html
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:53 schreef JDude het volgende:
Ik geloof dat ik Skunk Anansie.
Eh... hoor.
quote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:29 schreef alors het volgende:
godzijdank, heb de herkansing voor een gruwelijk demotiverend kutvak gehaald
DIE LUCHT!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zeg, kom eens niet zo dicht bij me staan!
Ik kan niet in de auto luisteren zekerquote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Station van Stenders.
[KXRadio 14] Altijd goede muziek (bijna altijd dan)
Nou, doe mij maar wit tijgerbrood van de appie, of bruinbrood van de vomar, en natuurlijk is al het brood van een bakker lekkerderquote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:45 schreef wolfrolf het volgende:
Potverdikkeme, volkorenbrood van de echte bakker is wel erg veel lekkerder dan brood van Albert Heijn
Claudia
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:32 schreef themauster het volgende:
Cheryl Colekomt maandag bij Gerard:
http://www.3fm.nl/page/3fm_muzieknieuws/345128
Nope.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik kan niet in de auto luisteren zeker
Iedereen binnen het 3FM-pand zegt dat.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:58 schreef alors het volgende:
Haha Paul krijgt het ook van Claudia te horen
Mooi klote dat ik een verjaardag hebquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:10 schreef gerbenp het volgende:
Bridget Maasland is vanavond te gast in Ekstra Weekend
quote:@paul3fm :Heb jj 'm al.. de nieuwe iPhone applicatie? iBroketheglasshttp://twitpic.com/11hvuc
@Coen3m: Werkt ie ook op je bril??
quote:En ook al liggen er een paar pallets bij: ik ben hiervoor NIET verantwoordelijk! http://bit.ly/cxECqm
Dat kan natuurlijk ook. Maar hij is goedquote:
Eigenlijk zouden we 'm gewoon Paul Lassering moeten gaan noemen, met het programma LasRadio.quote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:24 schreef Briggy het volgende:
Koffie? Tjek![]()
Appelflap? Tjek![]()
Radio op 3FM? Tjek![]()
3FM topic open? Tjek![]()
Het weekend kan beginnen![]()
Goedenavond
Briggyquote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:24 schreef Briggy het volgende:
Koffie? Tjek![]()
Appelflap? Tjek![]()
Radio op 3FM? Tjek![]()
3FM topic open? Tjek![]()
Het weekend kan beginnen![]()
Goedenavond
omdat 3FM geen klachten wil hebben van mensen met een gehoorbeschadigingquote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:36 schreef themauster het volgende:
[..]
omdat 3FM geen klachten wil hebben van mensen met een gehoorbeschadiging
Dat is bij Bart de standaard die geilt op jingles geloof ikquote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:39 schreef gerbenp het volgende:
Vinden jullie dat er ook veel jingles in weekendrequest zetten, of ligt dit nou aan mij?
Idd. Die kerel meent echt dat ie wat is. En ondertussen is een waardeloze totaal niet grappige plaatjesdraaier.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:40 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat is bij Bart de standaard die geilt op jingles geloof ik
Dat hele programma is te veelquote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:39 schreef gerbenp het volgende:
Vinden jullie dat er ook veel jingles in weekendrequest zetten, of ligt dit nou aan mij?
Dus het licht niet aan mij?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Die kerel meent echt dat ie wat is. En ondertussen is een waardeloze totaal niet grappige plaatjesdraaier.
quote:
Iedegeval ander format en andere dj , bartquote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:42 schreef Briggy het volgende:
[..]
Dat hele programma is te veelIk wil Dance Classics Party Request terug
Heeftie een keer geen streepje aan, is het weer niet goedquote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Arens heeft ook weer een geweldig iets aan.
Wij jou ookquote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:49 schreef TradeMarkie het volgende:
K moet straks de auto in, dus ekstra weekend luister ik vandaag vanuit de auto, ik zal jullie missen
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:54 schreef Briggy het volgende:
[..]
Heeftie een keer geen streepje aan, is het weer niet goed
Nou Roeltjeeeeeeeee, Bart is best een aangename radiomakert toch?quote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nou Roeltjeeeeeeeee, Bart is best een aangename radiomakert toch?
[ afbeelding ]
BEAVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111
Die foto zullen we zo ook wel op de webcam langs zien komen...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Bridget zit er al ontspannen bij
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die foto zullen we zo ook wel op de webcam langs zien komen...
Ik schakel ook maar ff in denk ikquote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Of is het een pop?
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Komt-ie dan:quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Of is het een pop?
Gorillazquote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:08 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat is trouwens de nieuwe megahit?
Mag jij Bridget vol yoghurten?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:08 schreef alors het volgende:
WheelsIk ga yoghurt halen, straks de Meeeegaaaahiiiiit
Geilquote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:09 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Mag jij Bridget vol yoghurten?
Idd. Het was de eerste keer al kut. Totaal ongeïnspireerde bagger.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:11 schreef TheZapster het volgende:
Er komt ook geen einde aan dit nummer
Idd. In dat laatste geval kun je je bier erin zetten. Dat blijft dan goed koud.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:14 schreef TheZapster het volgende:
Hopen dat ze een beetje ingedronken heeft![]()
Een dronken/aangeschoten Bridget is toch wel vermakelijker dan een nuchtere
Tjibbe had 5 flessen Rosë gehaald, dus dat zou geen probleem zijnquote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:14 schreef TheZapster het volgende:
Hopen dat ze een beetje ingedronken heeft![]()
Een dronken/aangeschoten Bridget is toch wel vermakelijker dan een nuchtere
Iddquote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
Jemig wat Michiel zo op Giel lijken met slecht verzorgde baardgroei
Dan moet Michiel nog iets verwijfder doenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Of Mary van de Ven, zoals ik al zei
.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Voor als je van plastic houdt
Rosé drinken met een rietje en het is zo voor elkaarquote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:16 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Tjibbe had 5 flessen Rosë gehaald, dus dat zou geen probleem zijn
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dan moet Michiel nog iets verwijfder doen
quote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Of Mary van de Ven, zoals ik al zei
.
Och, bij mij doet m'n recorder ook raar. De scheduler wil niet meer goed werken, dus moet ik dat nu weer allemaal handmatig opnieuw inplannen...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:17 schreef gerbenp het volgende:
Kut, m'n upload slaat op hol waardoor de streamrecorder eruit donderd, ff fixen
http://twitter.com/winnidepoe/status/8687711754quote:@Fliktwit Nee en hij zegt.... mama iedereen ligt al in bed!!!! Maar egoistisch als ik ben laat ik hem nog een half uurtje wachten #uitslapen
http://twitter.com/MrsEkdom/status/8687748240quote:@MrsEkdom joh dat doen alle moeders toch? alleen die van jou willen zelf naar bed, da's wel apart :-)
quote:@winnidepoe #GHB
BIj mij pakte m ie niet meer naar dat de upload klaar was.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, bij mij doet m'n recorder ook raar. De scheduler wil niet meer goed werken, dus moet ik dat nu weer allemaal handmatig opnieuw inplannen...
Dus net om 19 uur maar even handmatig aangezet.
O.quote:[Aan eenieder die 101 of webcam kijkt en nu iets roept over kapper of scheermes: nee.
Beetje raar idd. Alsof ie nog niet genoeg gedraaid isquote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:24 schreef Bol_Wan het volgende:
Zitten ze OneRepublic nou nog steeds te promoten
Het zou eerder raar zijn als er in de nieuwe studio geen camera's komen, vooral omdat ze toch best wel vaak gebruikt worden.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:25 schreef gerbenp het volgende:
Ben benieuwd of ze in de nieuwe studio ook nieuwe camera's ophangen, hd camera's zou mooi zijn
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hans!
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:28 schreef -Hans- het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Dance With Somebody. Wat een track
De nieuwe van Anouk danquote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:28 schreef wolfrolf het volgende:
Komt er een nieuwe studio?
En de meghit is een uitgesproken kutnummer. Come on. Het is gewoon een matige plaat![]()
Samen met de superplaat van de Noisettes (Don't Upset The Rhythm. Go baby, go baby GO!) toch wel een van mijn favo tracks van 2009quote:
Ik heb er nog steeds spijt van dat ik niet naar haar CD-release ben gegaan.quote:
Enjoy!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:38 schreef wolfrolf het volgende:
Okee 3FM'erts
Ik ga maar eens naar supernatural.s05e13.720p.hdtv.x264-ctu kijken![]()
Dat is wel balen dan want ze is live toch echt wel geweldigquote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb er nog steeds spijt van dat ik niet naar haar CD-release ben gegaan.
Maar ik had andere verplichtingen op donderdag.
720P is bij mij inmiddels ook zo'n beetje verplicht en om dan CSI Las Vegas seizoen 1 in 512 x 384 te gaan zitten kijken op een 1920 x 1080 monitor...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:38 schreef wolfrolf het volgende:
Okee 3FM'erts
Ik ga maar eens naar supernatural.s05e13.720p.hdtv.x264-ctu kijken![]()
Maar donderdag wilde ik dan ook per se de finale van 'De Slimste Mens Ter Wereld' bekijken.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is wel balen dan want ze is live toch echt wel geweldig.
Dat paarse/rode haar is echt verschrikkelijk, ze heeft zulk mooi haar van zichzelf, waarom doet een mens dit zichzelf aan?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:44 schreef wolfrolf het volgende:
Oh trouwens Roel
[ afbeelding ]
Nou daag
Je wilt niet weten wat een beetje jinglepakket kost, dus mij verbaasd 't niets.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:51 schreef gerbenp het volgende:
Al die mensen hebben dus geen budget voor die jingles?![]()
Jaquote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat een beetje jinglepakket kost, dus mij verbaast 't niets.
Gaat nog wel effe duren.quote:
quote:ik heb gehoord dat 3fm een nieuwe studio krijgt. Maar wanneer gaan jullie volgens planning die in gebruik nemen.
2035
In ieder geval duurt het minder lang dan de Noord/Zuidlijn.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:52 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Gaat nog wel effe duren.
http://www.formspring.me/michielveenstra/q/105459365
[..]
LOLquote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
In ieder geval duurt het minder lang dan de Noord/Zuidlijn.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:44 schreef wolfrolf het volgende:
Oh trouwens Roel
[ afbeelding ]
Nou daag
Ik wil ze uit de lucht schietenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:52 schreef themauster het volgende:
Zullen we die vuurvliegjes maar een uit die LUCHT slaan
Valt best wel mee, kost alleen moeite om de juiste stemmen bij elkaar te laten komen. Doorlooptijd wil niet zeggen dat het veel kost behalve tijdquote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat een beetje jinglepakket kost, dus mij verbaasd 't niets.
Thymen Wabeke nacht-DJquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |