Eigenlijk zouden we 'm gewoon Paul Lassering moeten gaan noemen, met het programma LasRadio.quote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:24 schreef Briggy het volgende:
Koffie? Tjek![]()
Appelflap? Tjek![]()
Radio op 3FM? Tjek![]()
3FM topic open? Tjek![]()
Het weekend kan beginnen![]()
Goedenavond
Briggyquote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:24 schreef Briggy het volgende:
Koffie? Tjek![]()
Appelflap? Tjek![]()
Radio op 3FM? Tjek![]()
3FM topic open? Tjek![]()
Het weekend kan beginnen![]()
Goedenavond
omdat 3FM geen klachten wil hebben van mensen met een gehoorbeschadigingquote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:36 schreef themauster het volgende:
[..]
omdat 3FM geen klachten wil hebben van mensen met een gehoorbeschadiging
Dat is bij Bart de standaard die geilt op jingles geloof ikquote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:39 schreef gerbenp het volgende:
Vinden jullie dat er ook veel jingles in weekendrequest zetten, of ligt dit nou aan mij?
Idd. Die kerel meent echt dat ie wat is. En ondertussen is een waardeloze totaal niet grappige plaatjesdraaier.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:40 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat is bij Bart de standaard die geilt op jingles geloof ik
Dat hele programma is te veelquote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:39 schreef gerbenp het volgende:
Vinden jullie dat er ook veel jingles in weekendrequest zetten, of ligt dit nou aan mij?
Dus het licht niet aan mij?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Die kerel meent echt dat ie wat is. En ondertussen is een waardeloze totaal niet grappige plaatjesdraaier.
quote:
Iedegeval ander format en andere dj , bartquote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:42 schreef Briggy het volgende:
[..]
Dat hele programma is te veelIk wil Dance Classics Party Request terug
Heeftie een keer geen streepje aan, is het weer niet goedquote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Arens heeft ook weer een geweldig iets aan.
Wij jou ookquote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:49 schreef TradeMarkie het volgende:
K moet straks de auto in, dus ekstra weekend luister ik vandaag vanuit de auto, ik zal jullie missen
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:54 schreef Briggy het volgende:
[..]
Heeftie een keer geen streepje aan, is het weer niet goed
Nou Roeltjeeeeeeeee, Bart is best een aangename radiomakert toch?quote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nou Roeltjeeeeeeeee, Bart is best een aangename radiomakert toch?
[ afbeelding ]
BEAVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |