abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77739113
quote:
Op zondag 7 februari 2010 18:37 schreef Gia het volgende:

[..]

PVV is de enige partij die iets wil doen tegen de criminele marokkaantjes.
Ik wil graag dat er iets wordt gedaan tegen het gedrag van criminele marokkaantjes.
Dus, bij gebrek aan beter dien ik dan PVV te stemmen.
Waarom zou je Marokkaans criminaliteit willen aanpakken? Verdwijnt criminaliteit dan? Of is het misschien beter om criminaliteit op integraal niveau aan te pakken zonder onderscheid in ras.
pi_77739660
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 17:40 schreef capricia het volgende:

[..]

Hoe kom je daarbij?
Hij heeft veel uitspraken over Moslims gedaan, hoor.

“Stuur de moslims die problemen veroorzaken het land uit, met familie en al."
Geert Wilders, HP/De Tijd, 12 december 2007

"Waarom durven wij niet te zeggen dat moslims zich aan ons moeten aanpassen, omdat onze normen en waarden nu eenmaal van een hoger, beter, prettiger en humaner beschavingsniveau zijn? Niks integratie, assimilatie! En laat daarna de hoofddoekjes maar wapperen op het Malieveld. Ik lust ze rauw."
Geert Wilders, HP/De Tijd, 6 februari 2004

"Als moslims hier willen blijven, moeten ze de helft uit de Koran scheuren en weggooien."
Geert Wilders, interview in De Pers, 13 februari 2007
Ik vind dat helemaal geen haatdragende uitspraken ofzo.
Iedereen (in de steden) is het asociale gedrag van de marokkaantjes toch kotsbeu? En waarom gedragen ze zich zo? Omdat ze slecht opgevoed zijn.
En dus, om een voorbeeld te stellen, kutmarokkaan + nalatige familie terug naar land van herkomst.

Prachtig toch?

De huidige aanpak heeft in ieder geval zwaar te kort geschoten en het is volledig uit de hand gelopen. Ik weet niet waar je vandaan komt, maar ik studeer nu dus in Rotterdam... Het is een verschrikkelijke stad geworden.

Je moet gewoon keihard optreden tegen figuren die naar een ander land komen, waar ze vervolgens op alles spugen wat ze niet bevalt... Is toch ongeloofelijk?
Ik ga toch ook niet naar een land waar ik mezelf aan gruwelijk veel zaken zou irriteren? (saudi arabie ofzo bv) En als ik daar dan toch heen ga, dan is dat voor een korte vakantie en pas ik me 100% aan zonder te klagen.

Maar wonen doe ik daar niet, het is niks voor mij. Veel moslims vinden Nederland helemaal geen goed land. Vol ongelovigen, hoeren en eerloze sukkels, te weinig islam, smerig eten, etc.

Tja, mijn standpunt is in dat geval: 'ga lekker weg'.

Misschien dat Wilders zijn acties dat eens gaan stimuleren.
pi_77740182
quote:
Op zondag 7 februari 2010 19:40 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Waarom zou je Marokkaans criminaliteit willen aanpakken? Verdwijnt criminaliteit dan? Of is het misschien beter om criminaliteit op integraal niveau aan te pakken zonder onderscheid in ras.
Misschien omdat ze oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteit?
pi_77740283
quote:
Op zondag 7 februari 2010 20:06 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Misschien omdat ze oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteit?
Probeer gedachtengeest van mijn vraag even anders te begrijpen door ook de aansluitende vragen mee te nemen in je reactie.
pi_77740443
quote:
Op zondag 7 februari 2010 20:09 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Probeer gedachtengeest van mijn vraag even anders te begrijpen door ook de aansluitende vragen mee te nemen in je reactie.
Ik snap je punt. En natuurlijk verdwijnt criminaliteit niet als je Marokkaanse criminelen het land uit zet. Maar gezien de oververtegenwoordiging van die groep in de criminaliteit, is het misschien handig om extra maatregelen in te zetten.
pi_77740541
quote:
Op zondag 7 februari 2010 20:12 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Ik snap je punt. En natuurlijk verdwijnt criminaliteit niet als je Marokkaanse criminelen het land uit zet. Maar gezien de oververtegenwoordiging van die groep in de criminaliteit, is het misschien handig om extra maatregelen in te zetten.
Niets mis met extra maatregelen, je beperken tot een ras is vrij onzinnig.
pi_77740698
quote:
Op zondag 7 februari 2010 20:14 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Niets mis met extra maatregelen, je beperken tot een ras is vrij onzinnig.
Vroeger dacht ik er ook zo over. Alleen worden steeds meer mensen onverschillig over de aanpak van criminele Marokkanen. Omdat die groep irritant blijft doen. Daardoor kan het steeds meer mensen niks meer schelen dat criminele Marokkanen het land uitgezet zouden worden. Dus tja, de tolerantie en zorg jegens die groep is helemaal weg bij veel mensen.
pi_77740763
quote:
Op zondag 7 februari 2010 20:17 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Vroeger dacht ik er ook zo over. Alleen worden steeds meer mensen onverschillig over de aanpak van criminele Marokkanen. Omdat die groep irritant blijft doen. Daardoor kan het steeds meer mensen niks meer schelen dat criminele Marokkanen het land uitgezet zouden worden. Dus tja, de tolerantie en zorg jegens die groep is helemaal weg bij veel mensen.
Oh, dan is het goed.
Allah Al Watan Al Malik
pi_77740766
quote:
Op zondag 7 februari 2010 20:17 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Wat angstaanjagend eng bij racisme komt imho.
pi_77740871
quote:
Op zondag 7 februari 2010 20:19 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Wat angstaanjagend eng bij racisme komt imho.
Mag je vinden. Ik ga niet schijnheilig doen om mij eronder uit te praten.
pi_77740933
quote:
Op zondag 7 februari 2010 20:21 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Mag je vinden. Ik ga niet schijnheilig doen om mij eronder uit te praten.
Dan moet je ook niet raar opkijken als mensen daar keihard tegen ageren.
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 7 februari 2010 @ 20:24:08 #212
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_77741019
Zijn Marokkanen écht zo'n groot probleem dan? Afgezien van de grote steden heb ik het idee dat ze het overal wel redelijk doen.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_77741026
quote:
Op zondag 7 februari 2010 20:22 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dan moet je ook niet raar opkijken als mensen daar keihard tegen ageren.
Doe ik ook niet. Daarom zette ik bij een duim bij de post van Triggershot hierboven.
pi_77741087
quote:
Op zondag 7 februari 2010 20:24 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Doe ik ook niet. Daarom zette ik bij een duim bij de post van Triggershot hierboven.
En dan hoef je dat ook niet af te doen als "rechtpraten van wandaden van anderen", want dat is dus niet zo.
Allah Al Watan Al Malik
pi_77741210
quote:
Op zondag 7 februari 2010 20:25 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

En dan hoef je dat ook niet af te doen als "rechtpraten van wandaden van anderen", want dat is dus niet zo.
Dat doe ik toch ook niet?

Ik heb een harde hekel aan criminaliteit. Van mij mag je de daders, van welke afkomst dan ook, ook 50 jaar in een afgesloten kelder gooien. Of het land uitzetten. Van mij part mag je ook Nederlanders het land uitzetten bij criminaliteit.
  zondag 7 februari 2010 @ 20:40:10 #216
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_77741906
quote:
Op zondag 7 februari 2010 20:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Zijn Marokkanen écht zo'n groot probleem dan? Afgezien van de grote steden heb ik het idee dat ze het overal wel redelijk doen.

²
Ik woon niet in een grote stad, maar nee zo redelijk doen ze 't niet. Zelfs hier hebben we overlast van criminele marokkaantjes
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  zondag 7 februari 2010 @ 21:23:04 #217
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_77744253
Wanneer gaat het proces verder? Deze week?
Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
  maandag 8 februari 2010 @ 11:37:10 #218
3542 Gia
User under construction
pi_77762796
quote:
Op zondag 7 februari 2010 19:40 schreef Triggershot het volgende:

[..]

De rest wordt al aangepakt!
pi_77762844
quote:
Op maandag 8 februari 2010 11:37 schreef Gia het volgende:

[..]

De rest wordt al aangepakt!
Dus wanneer een Nederlander steelt worden ze opgepakt, wanneer een Marokkaan dit doet niet?
  maandag 8 februari 2010 @ 11:41:03 #220
3542 Gia
User under construction
pi_77762940
quote:
Op maandag 8 februari 2010 11:38 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Dus wanneer een Nederlander steelt worden ze opgepakt, wanneer een Marokkaan dit doet niet?
Marokkanen doen dat vaak in groepjes. Daar durft de politie niets tegen te doen.
Sowieso, als je er één oppakt, komt de rest verhaal halen op het bureau, na eerst wat suveillancewagens gemold te hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')