Ja ik zag het net toevallig. Gisteren niet goed opgelet.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:30 schreef StefanKollaart het volgende:
Heeft niemand dit btw in de molmail gelezen:
Olympische Winterspelen
Donderdag 18 en 25 februari zijn er geen uitzendingen van Wie is de Mol? in verband met de Olympische Winterspelen. De MolMail blijf je op de dinsdagen echter wel ontvangen met exclusief beeldmateriaal, nieuwe quizvragen en een prijsvraag. Ook Schiffers.fm blijft op de vrijdagen in het teken staan van Wie is de Mol? met muzikale aanwijzingen die leiden naar de Mol en interviews met kandidaten uit eerdere seizoenen...

Ik begrijp niet helemaal waar die plaatjes vandaan komen?quote:Op woensdag 10 februari 2010 01:01 schreef Nizno het volgende:
is deze al voorbij gekomen hier?
http://twitpic.com/129vrs
Expres heb ik hem niet als plaatje hier neergezet... als het idd de volgende afvaller is dan zou dat voor sommigen de lol van morgen vergallen

quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:22 schreef Danielle83 het volgende:
Ben ik nu de enige die vanaf het begin Arjen verdenkt

Molmail?quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:51 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik begrijp niet helemaal waar die plaatjes vandaan komen?

Nee, ik doe met je meequote:Op woensdag 10 februari 2010 12:22 schreef Danielle83 het volgende:

Jeetje dat is niet leuk..... moeten we veel te lang wachten...quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:30 schreef StefanKollaart het volgende:
Heeft niemand dit btw in de molmail gelezen:
Olympische Winterspelen
Donderdag 18 en 25 februari zijn er geen uitzendingen van Wie is de Mol? in verband met de Olympische Winterspelen. De MolMail blijf je op de dinsdagen echter wel ontvangen met exclusief beeldmateriaal, nieuwe quizvragen en een prijsvraag. Ook Schiffers.fm blijft op de vrijdagen in het teken staan van Wie is de Mol? met muzikale aanwijzingen die leiden naar de Mol en interviews met kandidaten uit eerdere seizoenen...

Nee absoluut niet!quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:22 schreef Danielle83 het volgende:

ik op erik, cursor + trui van testbeeld + dat ie die aflevering goed meedeed is voor mij voldoende.....en even goed opletten wie op wie stemt.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:07 schreef Danielle83 het volgende:
Ik ga vanavond extra letten op Arjen. In de vorige aflevering kon ik niet echt molacties terug vinden dus ben benieuwd wat er vanavond gaat gebeuren

Ja, hoe moeten we nou verder?quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:11 schreef StefanKollaart het volgende:
Vanavond voorlopig de laatste guys

Ik blijf er bij: gewoon WIDM uitzenden en die Olympische winterongein daarna samenvatten. De Avro moet maar prioriteiten stellen: boeiende programma's eerstquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:11 schreef StefanKollaart het volgende:
Vanavond voorlopig de laatste guys

Volgens mij misleiden ze daar altijd aardig mee.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:59 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
en even goed opletten wie op wie stemt.

Zegt 'ie niet: Hartstikke goed gedaan?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:36 schreef Smurfin het volgende:
Zou iemand eens willen luisteren naar wat Erik zegt (48:24) op het moment dat hij afscheid neemt van Hind?
Zegt hij nu, 'hartstikke jammer', oid of 'hartstikke de mol'?

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:48 schreef Kidney_bean01 het volgende:
oeeeeeeeh vanavond weten we waarschijnlijk 99% zeker wie de mol is!
Hoezo???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik blijf bij Erik

In de OP staat wat over het dagboek.quote:

quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:48 schreef Kidney_bean01 het volgende:
oeeeeeeeh vanavond weten we waarschijnlijk 99% zeker wie de mol is!
Ook dan kan het nog alle kanten op hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..

quote:Op woensdag 10 februari 2010 01:01 schreef Nizno het volgende:
is deze al voorbij gekomen hier?
http://twitpic.com/129vrs
Expres heb ik hem niet als plaatje hier neergezet... als het idd de volgende afvaller is dan zou dat voor sommigen de lol van morgen vergallen

Nee, omdat je ook moet kijken tijdens de aflevering.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
Aanwezig! Niet veel in het topic deze aflevering!

Heb je Google wel eens gebruikt? Volgens mij niet.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:32 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Heeft iemand hier eigenlijk een idee waar ik de voorgaande seizoenen nog terug kan vinden?
Kwam er pas na een paar seizoenen achter dat dit een supertof programma is..
![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |