abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 februari 2010 @ 18:23:58 #101
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_77777280
quote:
En dan? Wat moet men hier mee?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_77778480
quote:
Op maandag 8 februari 2010 18:23 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En dan? Wat moet men hier mee?
Bekijken.
  maandag 8 februari 2010 @ 18:50:45 #103
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_77778540
quote:
Op maandag 8 februari 2010 18:49 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Bekijken.
Ja dat snap ik ook nog wel Maar daarna dan?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_77778692
Om even terug te komen op de media die erg veel gemanipuleerd word. Ook erg ironisch dat NOS hierover publiceerd.

http://nos.nl/artikel/134(...)d-gemanipuleerd.html
Er is geen weg naar vrede, vrede is de weg.
pi_77778862
quote:
Op maandag 8 februari 2010 18:50 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ja dat snap ik ook nog wel Maar daarna dan?
Delen met al je jewtube vrienden.
pi_77782452
quote:
Op maandag 8 februari 2010 08:39 schreef SicSicSics het volgende:
Ja en de conclusie is altijd dat werken moet! Je kunt niet anders. Geen andere mogelijkheid. Dat je misschien het beloningen stelsel zou willen herzien daar kan ik inkomen, maar eten zonder werk kan niet. Tenzij anderen voor jou werken.
Daar waren we al uit, werk zal er altijd zijn

Maar het gaat om werken voor een loon, waarvan je vervolgens eten kunt kopen in de winkel nadat je eerst je rekeningen hebt betaald.
Het herzien zou betekenen dat ik het wil veranderen, juist zou het helemaal moeten verdwijnen
Geld hebben we niet nodig want niets hoeft in geld uitgedrukt te worden, het enige wat geld doet is corrumperen en rijken rijker maken.
Leven zou niet duur moeten zijn maar een genot, echt leven, leven in vrijheid, maar dat doen we niet, we conformeren aan een systeem.
En dat systeem met al zijn corruptie en macht is belangrijker dan het leven zelf.
pi_77786210
quote:
Op maandag 8 februari 2010 18:54 schreef ashhoax het volgende:
Om even terug te komen op de media die erg veel gemanipuleerd word. Ook erg ironisch dat NOS hierover publiceerd.

Zeker ironisch.

Hier meer info:

http://www.wanttoknow.nl/(...)-campagne-van-start/
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_77786914
quote:
Op maandag 8 februari 2010 21:27 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Zeker ironisch.

Hier meer info:
[ afbeelding ]
http://www.wanttoknow.nl/(...)-campagne-van-start/
Zeer interessant.

Kan dus heel erg lachen om mensen die alles klakkeloos overnemen van de MSM. Overbodig angst zaaien, Kopiëren, En er heel vaak naast zitten.. zoals vaker aangetoond.. Dat doet de MSM.
Er is geen weg naar vrede, vrede is de weg.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 08:53:18 #109
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_77796925
quote:
Op maandag 8 februari 2010 20:14 schreef Godfokt het volgende:
Daar waren we al uit, werk zal er altijd zijn
Mooi!
quote:
Maar het gaat om werken voor een loon, waarvan je vervolgens eten kunt kopen in de winkel nadat je eerst je rekeningen hebt betaald.
Juist.
quote:
Het herzien zou betekenen dat ik het wil veranderen, juist zou het helemaal moeten verdwijnen
Duidelijk.
quote:
Geld hebben we niet nodig want niets hoeft in geld uitgedrukt te worden, het enige wat geld doet is corrumperen en rijken rijker maken.
Daar ben ik het niet mee eens! Geld (an sich) corrumpeert niet. Mensen zijn corrupt. Met of zonder geld corrupte mensen zullen altijd blijven bestaan. Is het niet geld wat mensen willen dan zijn het wel varkens, een groter huis, meer sieraden, mooiere spullen... Je ontkomt er niet aan!
quote:
Leven zou niet duur moeten zijn maar een genot, echt leven, leven in vrijheid, maar dat doen we niet, we conformeren aan een systeem.
Daar ben ik het mee eens, maar wat is duur?

Wat is de arbeid die wordt ingebracht en wat levert dat op? We vinden (bijna) allemaal dat we teveel belasting betalen. Het leven is zo duur! Nu willen de vuilnismannen 3% salarisverhoging.

Aan de ene kant zeg je; Dat moeten ze krijgen, het zijn slaven en die verdienen beter en hebben recht op een gelukkig leven met genot en vrijheid. Aan de andere kant zeg je; Het leven zou niet zo duur moeten zijn.

Terwijl een balans altijd gelijk moet zijn.
quote:
En dat systeem met al zijn corruptie en macht is belangrijker dan het leven zelf.
Niet voor mij.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 09:06:28 #110
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_77797132
quote:
Op maandag 8 februari 2010 18:54 schreef ashhoax het volgende:

Interessant verhaal, maar is het manipulatie door een NWO met kwade opzet? Ik denk het niet! Ik denk dat het is zoals de man zelf al aangeeft; teveel te doen in te weinig tijd. Klakkeloos dingen overnemen en opgeblazen verhalen schrijven over geruchten en aannames.

De media creëren hypes, maar dat is ook (een groot deel van) hun product tegenwoordig!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 12:15:59 #111
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77802741
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 09:06 schreef SicSicSics het volgende:
Klakkeloos dingen overnemen en opgeblazen verhalen schrijven over geruchten en aannames.

De media creeren hypes, maar dat is ook (een groot deel van) hun product tegenwoordig!
En dat geldt natuurlijk niet alleen voor de 'mainstream media', maar ook voor de 'complotmedia'. Bovendien heeft Nick Davies zijn verhaal misschien ook weer opgeblazen .

Iets anders:

Eigenlijk weet ik pas sinds een paar maanden dat er echt mensen zijn die geloven dat de wereld wordt geleid door een soort vermomde reptielen die ons 'geprogrammeerd' hebben om op een bepaalde manier te denken. (Voorheen als ik iets zag staan over 'reptilians', dacht ik altijd dat het meer spreekwoordelijk bedoeld was, als een soort scheldwoord, zoals bijvoorbeeld 'jakhalzen' of gewoon 'klootzakken'.) Maar dan heb ik een paar vragen:

• Wie is eigenlijk begonnen met het berichten over reptilians (niet David Icke toch?)?
  • Stel dat die reptilians er echt zijn en dat ze ons geprogrammeerd hebben; waarom hebben ze ons dan niet zo geprogrammeerd dat we ze nooit zullen ontdekken en dus nooit maar iets over ze berichten?
  • Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
    Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
      Moderator dinsdag 9 februari 2010 @ 13:10:40 #112
    249559 crew  Lavenderr
    pi_77804817
    quote:
    Op dinsdag 9 februari 2010 12:15 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

En dat geldt natuurlijk niet alleen voor de 'mainstream media', maar ook voor de 'complotmedia'. Bovendien heeft Nick Davies zijn verhaal misschien ook weer opgeblazen .

Iets anders:

Eigenlijk weet ik pas sinds een paar maanden dat er echt mensen zijn die geloven dat de wereld wordt geleid door een soort vermomde reptielen die ons 'geprogrammeerd' hebben om op een bepaalde manier te denken. (Voorheen als ik iets zag staan over 'reptilians', dacht ik altijd dat het meer spreekwoordelijk bedoeld was, als een soort scheldwoord, zoals bijvoorbeeld 'jakhalzen' of gewoon 'klootzakken'.) Maar dan heb ik een paar vragen:

• Wie is eigenlijk begonnen met het berichten over reptilians (niet David Icke toch?)?
  • Stel dat die reptilians er echt zijn en dat ze ons geprogrammeerd hebben; waarom hebben ze ons dan niet zo geprogrammeerd dat we ze nooit zullen ontdekken en dus nooit maar iets over ze berichten?

• Inderdaad. Dat is een heel goeie vraag.
    Geheimhouding is van het grootste belang, mocht dit waar zijn.
    Of willen ze tóch mensen recruteren?
    pi_77813039
    Iedereen die over reptillians praat is desinformant. Tegen de muur met dat volk.
    pi_77813540
    quote:
    Op dinsdag 9 februari 2010 16:43 schreef Salvad0R het volgende:
    Iedereen die over reptillians praat is desinformant. Tegen de muur met dat volk.
    pi_77813931
    quote:
    Op dinsdag 9 februari 2010 16:56 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Kom eens met woorden in plaats van stilzwijgende crap mien jong.
      dinsdag 9 februari 2010 @ 17:09:07 #116
    259209 JoepiePoepie
    groetjes van opa en oma
    pi_77814019
    quote:
    Op dinsdag 9 februari 2010 16:43 schreef Salvad0R het volgende:
    Is dit een antwoord op deze vraag:
    quote:
    Op dinsdag 9 februari 2010 12:15 schreef JoepiePoepie het volgende:
  • Zo ja, wat bedoel je er precies mee en waarom?
    Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
    pi_77814033
    quote:
    Op dinsdag 9 februari 2010 17:06 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Kom eens met woorden in plaats van stilzwijgende crap mien jong.
    Kap nâh met dat soort opmerkingen!

[ Bericht 17% gewijzigd door ToT op 09-02-2010 17:43:28 ]
    pi_77814125
    quote:
    Op dinsdag 9 februari 2010 17:09 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Je bent een paranoïde ongeschoolde junk. Genoeg woorden?
    Omdat ik het belachelijke concept van reptillians en shapeshifting verwerp?

Waarom zou ik waarde hechten aan jouw minachting?
    quote:
    Op dinsdag 9 februari 2010 17:09 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Is dit een antwoord op deze vraag:
    [..]

Zo ja, wat bedoel je er precies mee en waarom?
    Ik bedoel er mee dat "reptillians" en "shapeshifting" desinformatie is, om mensen angst te geven voor onze machthebbers, terwijl het gewoon kneuzen van vlees en bloed zijn.

Daarom is iedereen die ijlt over reptillians een desinformant en dient tegen de muur gezet te worden.

[ Bericht 1% gewijzigd door ToT op 09-02-2010 17:49:25 ]
      dinsdag 9 februari 2010 @ 17:17:20 #119
    259209 JoepiePoepie
    groetjes van opa en oma
    pi_77814315
    quote:
    Op dinsdag 9 februari 2010 17:12 schreef Salvad0R het volgende:

Ik bedoel er mee dat "reptillians" en "shapeshifting" desinformatie is, om mensen angst te geven voor onze machthebbers, terwijl het gewoon kneuzen van vlees en bloed zijn.

Daarom is iedereen die ijlt over reptillians een desinformant en dient tegen de muur gezet te worden.
    En vervolgens afgeschoten?

Maar er zijn ook weer mensen die niet geloven wat jij gelooft. Dus eigenlijk moet jij ook maar tegen de muur gezet (en afgeschoten) worden?
    Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
    pi_77814320
    quote:
    Op dinsdag 9 februari 2010 17:12 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Dat maakt het juist zo grappig, je eigen wanen verdedig je dogmatisch, maar de wanen van anderen gaan je ineens te ver? Je hebt totaal niet de capaciteiten om hard te maken waarom jouw onzin wel geloofwaardig zou zijn, maar die van hun absoluut niet.
    quote:
    Waarom zou ik waarde hechten aan jouw minachting? - Knip -
    Lijkt me onwaarschijnlijk.

[ Bericht 4% gewijzigd door ToT op 09-02-2010 17:50:59 ]
    pi_77814384
    quote:
    Op dinsdag 9 februari 2010 17:17 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Dat maakt het juist zo grappig, je eigen wanen verdedig je dogmatisch, maar de wanen van anderen gaan je ineens te ver? Je hebt totaal niet de capaciteiten om hard te maken waarom jouw onzin wel geloofwaardig zou zijn, maar die van hun absoluut niet.

[..]

Lijkt me onwaarschijnlijk.
    Mijn eigen wanen? Over welke wanen heb jij het hier precies?

[ Bericht 8% gewijzigd door ToT op 09-02-2010 17:51:14 ]
    pi_77814419
    quote:
    Op dinsdag 9 februari 2010 17:18 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Mijn eigen wanen? Over welke wanen heb jij het hier precies?
    Zo ongeveer je hele postgeschiedenis.
    pi_77814460
    quote:
    Op dinsdag 9 februari 2010 17:17 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

En vervolgens afgeschoten?

Maar er zijn ook weer mensen die niet geloven wat jij gelooft. Dus eigenlijk moet jij ook maar tegen de muur gezet (en afgeschoten) worden?
    Het is heel goed aan te tonen dat de Mossad/CIA 9/11 hebben gepleegd. Het is heel goed aan te tonen dat Al Qaeda een verzinsel is van de CIA, om een vijand te creëren om de void die de Koude Oorlog achterliet te vullen.

Dat is geen kwestie van geloven. Dat is common sense.

Kom jij aan het je Reptillians. Het enige wat dat toevoegt in deze discussie is het hele concept van waarheid en progressie ridiculiseren.
    pi_77814467
    quote:
    Op dinsdag 9 februari 2010 17:19 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Zo ongeveer je hele postgeschiedenis.
    Voorbeelden, of je smoel houden.

[ Bericht 2% gewijzigd door Salvad0R op 10-02-2010 15:01:57 ]
    pi_77814529
    quote:
    Op dinsdag 9 februari 2010 17:20 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Voorbeelden
    Je hebt toch toegang tot je eigen postgeschiedenis?

[ Bericht 2% gewijzigd door ToT op 09-02-2010 17:53:15 ]
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')