En dan? Wat moet men hier mee?quote:
Ja dat snap ik ook nog welquote:
Delen met al je jewtube vrienden.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:50 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook nog welMaar daarna dan?
Daar waren we al uit, werk zal er altijd zijnquote:Op maandag 8 februari 2010 08:39 schreef SicSicSics het volgende:
Ja en de conclusie is altijd dat werken moet!Je kunt niet anders. Geen andere mogelijkheid. Dat je misschien het beloningen stelsel zou willen herzien daar kan ik inkomen, maar eten zonder werk kan niet. Tenzij anderen voor jou werken.
Zeker ironisch.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:54 schreef ashhoax het volgende:
Om even terug te komen op de media die erg veel gemanipuleerd word. Ook erg ironisch dat NOS hierover publiceerd.
http://nos.nl/artikel/134(...)d-gemanipuleerd.html
Zeer interessant.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:27 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Zeker ironisch.
Hier meer info:
[ afbeelding ]
http://www.wanttoknow.nl/(...)-campagne-van-start/
Mooi!quote:Op maandag 8 februari 2010 20:14 schreef Godfokt het volgende:
Daar waren we al uit, werk zal er altijd zijn![]()
Juist.quote:Maar het gaat om werken voor een loon, waarvan je vervolgens eten kunt kopen in de winkel nadat je eerst je rekeningen hebt betaald.
Duidelijk.quote:Het herzien zou betekenen dat ik het wil veranderen, juist zou het helemaal moeten verdwijnen![]()
Daar ben ik het niet mee eens! Geld (an sich) corrumpeert niet. Mensen zijn corrupt. Met of zonder geld corrupte mensen zullen altijd blijven bestaan. Is het niet geld wat mensen willen dan zijn het wel varkens, een groter huis, meer sieraden, mooiere spullen... Je ontkomt er niet aan!quote:Geld hebben we niet nodig want niets hoeft in geld uitgedrukt te worden, het enige wat geld doet is corrumperen en rijken rijker maken.
Daar ben ik het mee eens, maar wat is duur?quote:Leven zou niet duur moeten zijn maar een genot, echt leven, leven in vrijheid, maar dat doen we niet, we conformeren aan een systeem.
Niet voor mij.quote:En dat systeem met al zijn corruptie en macht is belangrijker dan het leven zelf.
Interessant verhaal, maar is het manipulatie door een NWO met kwade opzet? Ik denk het niet!quote:Op maandag 8 februari 2010 18:54 schreef ashhoax het volgende:
Om even terug te komen op de media die erg veel gemanipuleerd word. Ook erg ironisch dat NOS hierover publiceerd.
http://nos.nl/artikel/134(...)d-gemanipuleerd.html
En dat geldt natuurlijk niet alleen voor de 'mainstream media', maar ook voor de 'complotmedia'. Bovendien heeft Nick Davies zijn verhaal misschien ook weer opgeblazenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:06 schreef SicSicSics het volgende:
Klakkeloos dingen overnemen en opgeblazen verhalen schrijven over geruchten en aannames.
De media creeren hypes, maar dat is ook (een groot deel van) hun product tegenwoordig!
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:15 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
En dat geldt natuurlijk niet alleen voor de 'mainstream media', maar ook voor de 'complotmedia'. Bovendien heeft Nick Davies zijn verhaal misschien ook weer opgeblazen.
Iets anders:
Eigenlijk weet ik pas sinds een paar maanden dat er echt mensen zijn die geloven dat de wereld wordt geleid door een soort vermomde reptielen die ons 'geprogrammeerd' hebben om op een bepaalde manier te denken. (Voorheen als ik iets zag staan over 'reptilians', dacht ik altijd dat het meer spreekwoordelijk bedoeld was, als een soort scheldwoord, zoals bijvoorbeeld 'jakhalzen' of gewoon 'klootzakken'.) Maar dan heb ik een paar vragen:Wie is eigenlijk begonnen met het berichten over reptilians (niet David Icke toch?)? Stel dat die reptilians er echt zijn en dat ze ons geprogrammeerd hebben; waarom hebben ze ons dan niet zo geprogrammeerd dat we ze nooit zullen ontdekken en dus nooit maar iets over ze berichten?
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:43 schreef Salvad0R het volgende:
Iedereen die over reptillians praat is desinformant. Tegen de muur met dat volk.
Is dit een antwoord op deze vraag:quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:43 schreef Salvad0R het volgende:
Iedereen die over reptillians praat is desinformant. Tegen de muur met dat volk.
Zo ja, wat bedoel je er precies mee en waarom?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:15 schreef JoepiePoepie het volgende:Stel dat die reptilians er echt zijn en dat ze ons geprogrammeerd hebben; waarom hebben ze ons dan niet zo geprogrammeerd dat we ze nooit zullen ontdekken en dus nooit maar iets over ze berichten?
Kap nâh met dat soort opmerkingen!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:06 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Kom eens met woorden in plaats van stilzwijgende crap mien jong.
Omdat ik het belachelijke concept van reptillians en shapeshifting verwerp?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:09 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Je bent een paranoïde ongeschoolde junk. Genoeg woorden?
Ik bedoel er mee dat "reptillians" en "shapeshifting" desinformatie is, om mensen angst te geven voor onze machthebbers, terwijl het gewoon kneuzen van vlees en bloed zijn.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:09 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Is dit een antwoord op deze vraag:
[..]
Zo ja, wat bedoel je er precies mee en waarom?
En vervolgens afgeschoten?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:12 schreef Salvad0R het volgende:
Omdat ik het belachelijke concept van reptillians en shapeshifting verwerp?
Ik bedoel er mee dat "reptillians" en "shapeshifting" desinformatie is, om mensen angst te geven voor onze machthebbers, terwijl het gewoon kneuzen van vlees en bloed zijn.
Daarom is iedereen die ijlt over reptillians een desinformant en dient tegen de muur gezet te worden.
Dat maakt het juist zo grappig, je eigen wanen verdedig je dogmatisch, maar de wanen van anderen gaan je ineens te ver? Je hebt totaal niet de capaciteiten om hard te maken waarom jouw onzin wel geloofwaardig zou zijn, maar die van hun absoluut niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:12 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Omdat ik het belachelijke concept van reptillians en shapeshifting verwerp?
Lijkt me onwaarschijnlijk.quote:Waarom zou ik waarde hechten aan jouw minachting? - Knip -
Mijn eigen wanen? Over welke wanen heb jij het hier precies?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:17 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Dat maakt het juist zo grappig, je eigen wanen verdedig je dogmatisch, maar de wanen van anderen gaan je ineens te ver? Je hebt totaal niet de capaciteiten om hard te maken waarom jouw onzin wel geloofwaardig zou zijn, maar die van hun absoluut niet.
[..]
Lijkt me onwaarschijnlijk.
Zo ongeveer je hele postgeschiedenis.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:18 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Mijn eigen wanen? Over welke wanen heb jij het hier precies?
Het is heel goed aan te tonen dat de Mossad/CIA 9/11 hebben gepleegd. Het is heel goed aan te tonen dat Al Qaeda een verzinsel is van de CIA, om een vijand te creëren om de void die de Koude Oorlog achterliet te vullen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:17 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
En vervolgens afgeschoten?
Maar er zijn ook weer mensen die niet geloven wat jij gelooft. Dus eigenlijk moet jij ook maar tegen de muur gezet (en afgeschoten) worden?
Voorbeelden, of je smoel houden.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:19 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Zo ongeveer je hele postgeschiedenis.
Je hebt toch toegang tot je eigen postgeschiedenis?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |