Waarom open je een nieuw topic als jij niet eens de lapo hadquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:50 schreef Flodder450 het volgende:
Dit was de laatste keer dat ik topic open
nu zoeken julllie het maar uit
en als hij dat niet doet?quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Laten we hier gewoon verder gaan, als Flubber het volgende SC topic opent mag de TT bepaald worden door een in dit uitgeschreven poll, zolang de TT maar binnen de policy valt.
ik heb niks verwijderd.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:58 schreef CraniuM het volgende:
Verwijderd hij ook nog die van Misan
zie faqquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:58 schreef Flodder450 het volgende:
Waarom worden topics gesloten en weer geopend?
* Misan likequote:Op donderdag 4 februari 2010 21:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
wie heeft hier de knopjes, geen naam topic in het volgende deel
Dan mag hij vijf pakkende TTs bedenken.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:01 schreef koei het volgende:
Ik vind sowieso dat Misan de topictitel van dit topic al mag kiezen. Hij heeft de lapo gemaakt... Flodder heeft de nieuwe-topic-openen-fatsoensnorm genegeerd.
Wil net zeggen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:02 schreef e97073 het volgende:
Nu ook weer een ander beleid? Degene met een lapo mocht toch een nieuw topic openen? Wat is dit nu weer voor onzin?
komt voor de bakkerquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dan mag hij vijf pakkende TTs bedenken.
mssn dat het dan ook handig is dat zo'n ongeschreven regel in de OP staat?quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:02 schreef e97073 het volgende:
Nu ook weer een ander beleid? Degene met een lapo mocht toch een nieuw topic openen? Wat is dit nu weer voor onzin?
Misan of ik?quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dan mag hij vijf pakkende TTs bedenken.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:03 schreef CraniuM het volgende:
[..]
En om topics te openen ben je niet te lui!
Is al vanaf dat ik hier kom zoquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
mssn dat het dan ook handig is dat zo'n ongeschreven regel in de OP staat?
neequote:Op donderdag 4 februari 2010 22:04 schreef e97073 het volgende:
[..]
Is al vanaf dat ik hier kom zo![]()
Dus slotje op dit topic en verder in het andere?
quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:06 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
nee
dit topic uitposten en dan zien we wel weer
Nee, gewoon minder baggeren en mee praten ipv onzin uitkramen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:06 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
nee
dit topic uitposten en dan zien we wel weer
Je faalt als modquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Nee, gewoon minder baggeren en mee praten ipv onzin uitkramen.
Als zelfs nebo niet bang voor je is hoef ik dat ook niet te zijnquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je bent de eerste ER die bang voor me is.
Ja, je ziet toch dat ik wat in de op staat ik aan het uitoefenen benquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:10 schreef koei het volgende:
ach, gewoon dit topic snel volposten! Dan wordt #307 gewoon het zwarte topic uit de geschiedenis van de GAM SC!
die vergelijkingquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:11 schreef RitseB het volgende:
[..]
Als zelfs nebo niet bang voor je is hoef ik dat ook niet te zijn
Held van de SC!quote:
Hij wist me te melden dat ik nog een broertje en zusje heb, en dat hy in mei nog in ned was maar het niet lukte om in contact te komen met mij.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:12 schreef koei het volgende:
Wat had hij te melden dan bbn? Of gewoon een hey hoe gaat het gesprek?
Hoe vond je het zelf dan? Dat hij opeens na 20 jaar zo maar even belt.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:16 schreef badboynova het volgende:
[..]
Hij wist me te melden dat ik nog een broertje en zusje heb, en dat hy in mei nog in ned was maar het niet lukte om in contact te komen met mij.
hij vroeg idd hoe het met mij ging en wat ik allemaal doe enz enz je ken het wel.
Heldquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:16 schreef CraniuM het volgende:
[..]
De TT was anders wel ff mijn idee
Lijkt me ook op z'n zachts gezegd een vreemde gewaarwordingquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:17 schreef CraniuM het volgende:
[..]
Hoe vond je het zelf dan? Dat hij opeens na 20 jaar zo maar even belt.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:19 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik denk he, dat Flodder een kloontje is van onze eigen Aquila360
Lijkt me wel vreemd om zo'n gesprek te hebben, opeens vanuit het niets na 20 jaar...quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:16 schreef badboynova het volgende:
[..]
Hij wist me te melden dat ik nog een broertje en zusje heb, en dat hy in mei nog in ned was maar het niet lukte om in contact te komen met mij.
hij vroeg idd hoe het met mij ging en wat ik allemaal doe enz enz je ken het wel.
Heel apart gevoel had ik.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:17 schreef CraniuM het volgende:
[..]
Hoe vond je het zelf dan? Dat hij opeens na 20 jaar zo maar even belt.
En die Beatrix maar klagen over hyves en dergelijkequote:Op donderdag 4 februari 2010 22:23 schreef badboynova het volgende:
[..]
Heel apart gevoel had ik.
Maar het raarste is dat hy me via hyves heeft gevonden, want kreeg een friend verzoek van
een meisje ( wat me half zusje blijkt te zijn) met dezelfde achternaam als mij.
Ik had haar een berichtje gestuurd met de vraag, als ze toevallig familie van me was en als de naam
van me echte vader bekend klonk.
En voor ik het wist zat ik met me vader aan de telefoon.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:29 schreef RitseB het volgende:
Ik hoop dat flodder snel bij In Memorian terecht komt
laat ik de spelfout maar over het hoofd zien voor deze keer.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:29 schreef RitseB het volgende:
Ik hoop dat flodder snel bij In Memorian terecht komt
Ik ga weer verder in FC2 met aangekochte DLC. Die crossbow met explosive bolts is AWESOME!quote:
waar?quote:
Jaman!!! EDGE!!!quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Euj! heb je de royal rumble al gezien?
Ik ken het gevoelquote:
Ik heb dus een hekel aan EDGE, maar ik vond het voor de verandering weer eens een leuke Rumble(vooral die aanstelleritis van CM Punk en R-Truth die Henry en Big Show vaag pootje wist te lichten)quote:
I know, ik voel nu al euforie als ik een nieuw puzzelstukje te pakken krijgquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:50 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel, even door zetten. Het is echt extreem tof
quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb dus een hekel aan EDGE, maar ik vond het voor de verandering weer eens een leuke Rumble(vooral die aanstelleritis van CM Punk en R-Truth die Henry en Big Show vaag pootje wist te lichten)
ik vond hem beter dan beter dan de laatste 3 editiesquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:02 schreef Poit het volgende:
[..]
![]()
Vond het maar een matige rumble hoor.. maar zit er ook niet helemaal in op het moment..
Ik ben Paro, ik ben 8 jaar en doe een waggelende pinguin na(dat zou in mn evt biografie kunnen staan).quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:04 schreef koei het volgende:
Misschien wel idd algemene gedragsregels toevoegen over dat de sluiter het nieuwe topic opent en dat nieuwe posters zich moeten voorstellen en pas na een X aantal topics in het lijstje komen
Ik vond het echt een toffe aflevering. Die karaoke opdracht was erg mooi iddquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
Koei, wat vond jij van WIDM aflevering!? Dat karaoke gebeuren was echt tof gedaan!
dude! Eerst zeiken over vooroordelen en dan nu dit verzinnen?! Ik heb geen kloon, en zit niet zoals andere mensen in dit topic wel op een kloon!quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:19 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik denk he, dat Flodder een kloontje is van onze eigen Nick-Gizmo
trutquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:08 schreef koei het volgende:
[..]
Ik vond het echt een toffe aflevering. Die karaoke opdracht was erg mooi idd
En ik had voor het eerst de afvaller goed
Het gevoel was zeker goed, maar het blijft een apart moment dat uit het niets kwam.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:50 schreef Misan het volgende:
Bizar verhaal BBN, maar voelde wel ok dat hij belde achteraf?
Nu wordt elke aflevering exponentieel toffer, was afgelopen jaren ook zo als er nog maar weinig over zijnquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
Koei, wat vond jij van WIDM aflevering!? Dat karaoke gebeuren was echt tof gedaan!
quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ben Paro, ik ben 8 jaar en doe een waggelende pinguin na(dat zou in mn evt biografie kunnen staan).
Rustig jongen! Rustig! Whooooooquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
dude! Eerst zeiken over vooroordelen en dan nu dit verzinnen?! Ik heb geen kloon, en zit niet zoals andere mensen in dit topic wel op een kloon!
Het lullige van wordt vervolgd clubdagen was dat je maar uit 3 opties mocht kiezen, en dit was de meest veilige van de drie, het zou ook kunnen omdat ik toen nog niet wist dat ik ADHD had.quote:
quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
dude! Eerst zeiken over vooroordelen en dan nu dit verzinnen?! Ik heb geen kloon, en zit niet zoals andere mensen in dit topic wel op een kloon!
Heb jij ook ooit op TV Woody Woodpecker gedaan?quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het lullige van wordt vervolgd clubdagen was dat je maar uit 3 opties mocht kiezen, en dit was de meest veilige van de drie, het zou ook kunnen omdat ik toen nog niet wist dat ik ADHD had.
Die man is echt VET! (figuurlijk)quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:27 schreef Misan het volgende:
[..]
Heb jij ook ooit op TV Woody Woodpecker gedaan?
[ afbeelding ]
Wat een held
nee, ik moest een waggelende pinguin doen, terwijl ik 'miem miep' wildequote:Op donderdag 4 februari 2010 23:27 schreef Misan het volgende:
[..]
Heb jij ook ooit op TV Woody Woodpecker gedaan?
[ afbeelding ]
Wat een held
quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
nee, ik moest een waggelende pinguin doen, terwijl ik 'miem miep' wilde
als het eind van de rit maar gewoon frits is, vind ik alles goedquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:21 schreef Misan het volgende:
[..]
Nu wordt elke aflevering exponentieel toffer, was afgelopen jaren ook zo als er nog maar weinig over zijn
hahaha nee, dan was het een andere reactie gewordenquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:23 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Rustig jongen! Rustig! Whoooooo
Alsof ik je net heb mee moeten delen dat je een miljoen euro bent misgelopen.
wat een eerquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:25 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Nick is nu officieel m'n favoriete kutuser
Ik heb Kim als mol. Al drie afleveringen... En ook vandaag heeft ze weer aan mijn verwachting voldaan!quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
trut! Doe je ook mee in de prono hier?! Nja ik vind het niet erg dat ze er uit is hoor, maar zag liever kim gaan! Zater trouwens goed veel mensen in het WIDM topic op Hind als mol
!
Wie heb jij eigenlijk als Mol?!
hm eerste opdracht van vandaag was ze idd weer raar bezig! Nja je ziet Kim op zich weinig doen, maar frits,arjan en eric doen te veel hun best! Ook al zou 1 van hun de mol zijn!quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:35 schreef koei het volgende:
[..]
Ik heb Kim als mol. Al drie afleveringen... En ook vandaag heeft ze weer aan mijn verwachting voldaan!
nee,maar je kon daar heel goedkoop panini stickers kopen, en aangezien pa of ma wel de 5 gulden entree wilde betalen voor je lol, kon je van die 10 gulden gespaard had, wel 50 pakjes voetbal sticker kopen ipv dat je nu voor 100 gulden aan boodschappen 10 pakjes voetbalpaatjes krijgt, en er dranghekken voor de albert hijen staan, als die kutkoters al niet de rij in de kassa staan op te houden.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:32 schreef Misan het volgende:
[..]
en daarna heb je Han vervloekt?
[ afbeelding ]
is aardig gelukt![]()
Volgens mij is hij vroeger als kind zijnde al vervloekt...quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:32 schreef Misan het volgende:
[..]
en daarna heb je Han vervloekt?
[ afbeelding ]
is aardig gelukt![]()
Nee, niet Erikquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:37 schreef Misan het volgende:
Frits is de volgende aflevering exit trouwens en daarna Erik
woensdag 12.15 zijn die kida hier uit van school, mag jij eens denken waar ze naar toe gaan!quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik heb echt een hekel aan die voetbalplaatjes actie, en vooral aan de ouders die het goed vinden dat een zooitje kinderen bij een winkelcentrum rondhangen en mensen lastig vallen, of zullen daar geen PVV stemmers tussen zitten.
Bij de albert heijn in het centrum hier hebben ze maar een dranghek neer gezet, vorige week was het nl zo erg dat er gemmiddeld 3 basis scholieren aan het eind van elke open kassa stondenquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
woensdag 12.15 zijn die kida hier uit van school, mag jij eens denken waar ze naar toe gaan!
Heyy ga je mee spelen bij de AH!!?
Bij "onze" appie hebben ze een dranghek neergezet in de winkel met een AH poster erop. Daar mag men achter staan bleren om voetbal plaatjes. Heel handig tussen de kassa's en de uitgang. "Meneerr,...... (ze zei meneer tegen me) heeft u ook voetbalplaatjessssss"..quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik heb echt een hekel aan die voetbalplaatjes actie, en vooral aan de ouders die het goed vinden dat een zooitje kinderen bij een winkelcentrum rondhangen en mensen lastig vallen, of zullen daar geen PVV stemmers tussen zitten.
Ik kan mij rot irriteren aan een tijdelijke actie, en de meeste van mn boodschappen doe ik bij slagers en bakkers ofzo, maar als je snel iets nodig hebt, of weinig tijd hebt kom ik er iig niet onderuit om naar de AH te lopen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:47 schreef koei het volgende:
Dan ga je toch gewoon ergens anders je boodschappen doen? En als je een keer nee zegt tegen zo'n knul dan begrijpen ze dat echt wel.
Ik doe meestal te weinig boodschappen bij de AH voor stickers, maar als ik ze krijg dan neem ik ze gewoon aan. Mijn teamgenootjes (allemaal volwassen vrouwen zonder kinderen) sparen wel allemaal die stickers en zitten onderling te ruilen dus daar gaan mijn stickers heen.
Ja moi jaquote:
quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:52 schreef koei het volgende:
Ik moest mn tas in gaan pakken en mn huis op ruimen, maar ik heb geen zin
Gefeliciteerd???quote:
De doelgroep wordt hier juist wél mee aangesproken. De belangrijkste klanten van elke supermarkt zijn gezinnen met kinderen, die doen veel meer boodschappen dan volwassenen (en dan tel ik sparende opa's en oma's niet eens mee). Daarnaast beïnvloeden kinderen de aankopen van ouders enorm. Ik was vorige week met mn nichtje en moeder boodschappen doen. Mn nichtje komt aanzetten met prinsessenyoghurtjes en mn moeder zet het gewoon in de kar en rekent het af. En dat gebeurt heel erg veel. Bij gratis stickers bij Dubbelfriss zien kinderen alleen die stickers en hup, ze drinken voorlopig dubbelfriss want dat is veeeel lekkerder dan cola als er stickers bij zitten.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik kan mij rot irriteren aan een tijdelijke actie, en de meeste van mn boodschappen doe ik bij slagers en bakkers ofzo, maar als je snel iets nodig hebt, of weinig tijd hebt kom ik er iig niet onderuit om naar de AH te lopen.
Dan nog kan ik mij irriteren aan dat soort acties,voornamelijk omdat omdat de doelgroep die het geld uitgeeft er niet mee aangesproken word, er naast de straatkrant verkopen een paar dozijn kinderen staan te bedelen om een paar stickers en ouders die daar geen fuck om geven. Nu mag je me een ouwe lul vinden, ik heb ook voetbalstickers en fantasiastickers en garbage pail stickers gespaard, maar dat moest ik van mn zakgeld doen of toevallig met wat familieleden op stap gaan die mij een extra cadeautje wilden geven.
Ja, dat zeg ik ook altijd, maar niemand die het komt brengenquote:
Oke, maar wel graag voor 15:00 uur dan, want dan moet ik weg.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:11 schreef Reintji het volgende:
Multivlaai komt het morgen brengen Koei
Wow, kut. Hoe is zijn kans op verlamdheidquote:Op vrijdag 5 februari 2010 01:12 schreef lkb9000 het volgende:
Gekke guido van die hitmachine heeft zn rug gebroken bij t snowboarden, what the fuck
Lijkt gelukkig goed te gaan, heeft maar 1 wervel gebroken, met een beetje geluk is ie over 1maand het ziekenhuis uit, en iets later zo goed als nieuw.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 01:15 schreef RitseB het volgende:
[..]
Wow, kut. Hoe is zijn kans op verlamdheid
Volgens mij word die clip echt woest awesomequote:Op vrijdag 5 februari 2010 01:31 schreef lkb9000 het volgende:
in de In de kut genakt clip danst ie zo mooi, dat moet gewoon vaker gebeuren, hoop dat ie snel weer te been is!
Nee, maar ik heb er toch geen leuk gevoel bij eigenlijk. Ook nu ik 'm volledig leeggeruimd heb en hij nu staat te wachten in de parkeergarage van Fortis op de dooddoener die 'm straks komt halen voelt het erg jammer. Gelukkig mag ik 'm straks nog de parkeergarage uit rijden en 'm uitzwaaienquote:Op vrijdag 5 februari 2010 07:15 schreef Fallen het volgende:
Misan, heb je je auto al bedankt voor alle mooie momenten samen?
Nee, ik laat mijn leasebedrag maandelijks uitkeren, ik ga namelijk toch dagelijks met de trein en was een wat duur boodschappenwagentje zoquote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:04 schreef Fallen het volgende:
Maar krijg/koop je straks een andere? Of ben je straks even 'minder mobiel'?
quote:Op woensdag 18 november 2009 09:34 schreef wise het volgende:
weet je waarom het xbox360 heet, als je het apparaat ziet, draai je 360 graden en loop je weg.
juh, die was wel briljantquote:
Ben je belbaar?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:36 schreef SummerBreeze het volgende:
goedemorgen allen. Ik zit verdomme al ruim een uur alleen op de afdeling.
Hmm... dat is kut. Anders kom je een keer met hem mee, hoop dat het meevalt voor hem.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 01:13 schreef lkb9000 het volgende:
doe guido de groeten reintji, die zal je nog wel tegenkomen
Ik weet niet wanneer die terug naar groningen gaat, maar ik denk dat we de premiere van de videoclip maar in het umcg moeten houden! Is vast wel mogelijk toch?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:52 schreef Reintji het volgende:
[..]
Hmm... dat is kut. Anders kom je een keer met hem mee, hoop dat het meevalt voor hem.
Zeker!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:10 schreef Reintji het volgende:
Legendary
Ik wil daarbij zijn!!!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:14 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Zeker!
Helemaal als t een verrassing is, tegen m zeggen dat ie voor controle moet ofzo en dan de demozaal inrijden en BAM! Hitmachine!
Pff, ik wil nooit meer vroege dienst als bijna iedereen vrij is. Juist vanmorgen leek het banksysteem helemaal om te vallen. Dat bleek echter niet zo te zijn, het enige dat omviel was mijn netwerkverbinding waardoor alles zo traag als dikke stront was.quote:
Wees blij dat er geen trechter bij kwam kijken, dan was het pas echt traag geweest.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:32 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Pff, ik wil nooit meer vroege dienst als bijna iedereen vrij is. Juist vanmorgen leek het banksysteem helemaal om te vallen. Dat bleek echter niet zo te zijn, het enige dat omviel was mijn netwerkverbinding waardoor alles zo traag als dikke stront was.
Weer eens paniek om niks.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:43 schreef Misan het volgende:
Hij is meegenomen nu
Door iemand met een zachte g![]()
![]()
Ah, dat bedoelde ik niet, maar ik bel je vanmiddag wel even. Heb nog niets gehoord n.a.v. mijn CV en ben stieken wel heel erg benieuwdquote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:32 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Pff, ik wil nooit meer vroege dienst als bijna iedereen vrij is. Juist vanmorgen leek het banksysteem helemaal om te vallen. Dat bleek echter niet zo te zijn, het enige dat omviel was mijn netwerkverbinding waardoor alles zo traag als dikke stront was.
Weer eens paniek om niks.
Aauw thats gotta hurtquote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:43 schreef Misan het volgende:
Hij is meegenomen nu
![]()
dat zijn de ergstequote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:43 schreef Misan het volgende:
Hij is meegenomen nu
![]()
Zou ik fijn iemand anders zoeken. Iemand die je een beetje gaat opdringen om 16.30 te verschijnenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:06 schreef Misan het volgende:
Probeer net een afspraak te maken met een makelaar voor een woningbezichtiging. Kan die knakker niet later dan 16:30 uur afspreken en alleen van maandag t/m vrijdagHeb de beste man maar uitgelegd dat ik een kantoorbaan heb met de nodige verantwoordelijkheid en dat ik niet eerder dan 17:30 uur op locatie kan zijn en indien dit te laat is ik bereid ben om op elk gewenst tijdstip in het weekend af te spreken.
Kortom: hij gaat me hierover terugbellen
Jezus.. Willen ze het huis niet verkopen ofzo?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:06 schreef Misan het volgende:
Probeer net een afspraak te maken met een makelaar voor een woningbezichtiging. Kan die knakker niet later dan 16:30 uur afspreken en alleen van maandag t/m vrijdagHeb de beste man maar uitgelegd dat ik een kantoorbaan heb met de nodige verantwoordelijkheid en dat ik niet eerder dan 17:30 uur op locatie kan zijn en indien dit te laat is ik bereid ben om op elk gewenst tijdstip in het weekend af te spreken.
Misschien moet je de makelaar in kwestie even uitleggen hoe de huizenmarkt er momenteel voor staatquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:06 schreef Misan het volgende:
je hebt PM.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:45 schreef Misan het volgende:
[..]
Ah, dat bedoelde ik niet, maar ik bel je vanmiddag wel even. Heb nog niets gehoord n.a.v. mijn CV en ben stieken wel heel erg benieuwd
Of moet ik even iemand bij recruitment bellen (heb je evt een naam voor me in dat geval)?
Kutsmoes! Een huis moet er ook goed uitzien met een bouwlampquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:36 schreef Misan het volgende:
Hoppa, afspraak gemaakt om 17:30Het stemverheffen aan de telefoon werkte goed
Hij wilde het bij daglicht laten zien. Ik ga zaterdag wel even langs bij daglicht dus
Ja de meeste begrijpen dat idd niet :/! En bij jou op werk krijg je ook vrij ervoor?!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:06 schreef Misan het volgende:
2 vrije dagen als je gaat verhuizen is volgens mij bij de wet vastgelegdquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja de meeste begrijpen dat idd niet :/! En bij jou op werk krijg je ook vrij ervoor?!
Hier dan wel, zelfs 2 vrije dagen als je gaat verhuizen :/
Ik dacht 1.. Maar alleen als je echt over gaat. Niet om zomaar naar een huisje te kijken natuurlijkquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:54 schreef Tain het volgende:
[..]
2 vrije dagen als je gaat verhuizen is volgens mij bij de wet vastgelegd
Elke makelaar kan bezichtingen doen op een zaterdag, alleen moet je daar wel altijd geluk mee hebben of ze dan snel plaats hebben. Iedereen wil namelijk altijd op zaterdagquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:06 schreef Misan het volgende:
Natuurlijk krijg ik daar vrij voor, het maakt toch niet uit wat de reden is dat ik vrij zou willen? Ik ben wel vaker een paar uur eerder weg gegaan zonder een reden op te geven. Sommige persoonlijke zaken gaan mijn werkgever echt niets aan. De gemiste uren heb ik al lang gemaakt of haal ik eventueel wel weer in. Als ze daar moeilijk over zouden doen kan ik ook gewoon weer strikt 40 uur per week werken en geen minuut meer alleen doe ik dat niet, want dat lukt me toch nietquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja de meeste begrijpen dat idd niet :/! En bij jou op werk krijg je ook vrij ervoor?!
Hier dan wel, zelfs 2 vrije dagen als je gaat verhuizen :/
Ze kunnen me ook gewoon de sleutel mee geven, maar dat doen ze niet aangezien ze er een verkooppraatje bij willen maken of ze doen het niet omdat ze onbekenden niet vertrouwenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:29 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Elke makelaar kan bezichtingen doen op een zaterdag, alleen moet je daar wel altijd geluk mee hebben of ze dan snel plaats hebben. Iedereen wil namelijk altijd op zaterdag
Daar zie ik je anders best voor aanquote:
Hmm dat zou op zich best kunnen! je krijgt hier iig ook vrij om naar huisje te gaan kijken / afspraak met makelaarquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:54 schreef Tain het volgende:
[..]
2 vrije dagen als je gaat verhuizen is volgens mij bij de wet vastgelegd
Jij niet alleenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:37 schreef Sharpdressedman het volgende:
Moet nog steeds wennen aan je zwarte kleurtje
Nee, dat niet maar ik vind het wel grappig dat je hem pas ziet als je afstand neemt van je scherm..quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zo grappig is Pedobear toch niet?
Leg uit?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
Gaat weer lekker vlug met de xbox360 releases
Maar hij had wel gelijk.quote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:27 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Maar hij had wel gelijk.
[ afbeelding ]
hahaha prachtigquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:27 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Maar hij had wel gelijk.
[ afbeelding ]
Hoeft niet. Uitzoomen does the trickquote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:52 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee, dat niet maar ik vind het wel grappig dat je hem pas ziet als je afstand neemt van je scherm..
Ik vond m'n stoel naar achteren schuiven minder werkquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:43 schreef Misan het volgende:
[..]
Hoeft niet. Uitzoomen does the trick
[ afbeelding ]
ik vind niet dat je je dat tegen je moeder kan zeggen, Poit.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:49 schreef Poit het volgende:
Als jij een nieuwe hamburger bij McDonalds was zou je de McFugly heten.
Oeh!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:52 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik vind niet dat je je dat tegen je moeder kan zeggen, Poit.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:52 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
serieus, Poit z'n ma is een ontzettende MILF.quote:
heeft ze zes tepels?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:55 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
serieus, Poit z'n ma is een ontzettende MILF.
Och.. Kan best.. Tegen jou moeder zou ik er meer problemen mee hebben.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:52 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waarom ik jullie laatst in Gouda tegenkwamquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:55 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Laatst? Man, dat was toen de mussen van het dak vielen van de hitte.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:56 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waarom ik jullie laatst in Gouda tegenkwam
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:58 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Laatst? Man, dat was toen de mussen van het dak vielen van de hitte.
Ja, het is wel ffies geleden jaquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:58 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Laatst? Man, dat was toen de mussen van het dak vielen van de hitte.
Heb je eventueel referentiemateriaal?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:55 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik zit op m'n werk dus... nee.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:00 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Heb je eventueel referentiemateriaal?
Dude!!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:01 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik zit op m'n werk dus... nee.
Maar google maar eens naar Krystal Summers en Diamon Foxxx, z'n moeder lijkt op een kruising tussen die twee, met een toefje Chasey Lain.
Wat?quote:
Ik ben benieuwd hoe lang je het volhoudt. Die belofte hebben we namelijk van meerdere mensen gehad en die vervielen binnen een topic al in hun oude gedrag.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:18 schreef Flodder450 het volgende:
Okey
ik heb me bedacht,ik ga gewoon normaal doen nu,
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:18 schreef Flodder450 het volgende:
Okey
Nu weet ik zeker dat je een kloon van AQuila bent..quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:18 schreef Flodder450 het volgende:
Okey
Bring in the ten ton.......quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:23 schreef Poit het volgende:
[..]
Nu weet ik zeker dat je een kloon van AQuila bent..
ik ben geen kloon van AQuila,ik ben *nieuw* op FOK!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:23 schreef Poit het volgende:
[..]
Nu weet ik zeker dat je een kloon van AQuila bent..
Mooi verhaal.. Geloof er niks van.. Post maar een foto van je zus om het te bewijzen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:25 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
ik ben geen kloon van AQuila,ik ben *nieuw* op FOK!
ik lurkte wel altijd op het forum,dat zal iets van 2006 zijn geweest
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:27 schreef Poit het volgende:
[..]
Mooi verhaal.. Geloof er niks van.. Post maar een foto van je zus om het te bewijzen.
Mag ook zonder hoor..quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:31 schreef badboynova het volgende:
plus een foto van je leuke buurmeisjes met dildo action.
quote:
Zegt de AQuila kloon...quote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:39 schreef Sigmund666 het volgende:
Zegt Flodder450. Gizmo, ik heb je IP getraceerd. Het komt overeen met dat van Flodder. Spel is uit!
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:39 schreef Sigmund666 het volgende:
Zegt Flodder450. Gizmo, ik heb je IP getraceerd. Het komt overeen met dat van Flodder. Spel is uit!
mijn IP is een tijd geleden (om redenen die ik niet weet) veranderdquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:39 schreef Sigmund666 het volgende:
Heel toevallig hetzelfde IP als Aquila en Nick...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:44 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
mijn IP is een tijd geleden (om redenen die ik niet weet) veranderd
maar ik ben helemaal geen kloon,ik lijk misschien,maar ben het niet
Nog steeds niet overtuigd.. Waar blijft die foto van je zus??quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:44 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:44 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Jonguh, dat is nie komisch jong! Da hoort zo nie!quote:
Weekend niet met een hoofdletter schrijven midden in een zin omdat het anders op dat kutblad slaat.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:54 schreef Flodder450 het volgende:
dus,Wat gaan jullie allemaaal doen in het Weekend?
buiten spelen met vriendjes in plaats van hersendood achter een pc zittenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:58 schreef Flodder450 het volgende:
mwa,
vanavond:naar verjaardag
morgen:Weet ik niet
De dag na morgen:IDEM
betere argumenten verzinnen waarom je niet Aq bentquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:58 schreef Flodder450 het volgende:
mwa,
ik ben 15quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:59 schreef Misan het volgende:
[..]
buiten spelen met vriendjes in plaats van hersendood achter een pc zitten
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:58 schreef Flodder450 het volgende:
mwa,
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:00 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
betere argumenten verzinnen waarom je niet Aq bentFoto's van je zus plaatsen.
quote:
Nu val je door de mand.. 11??? Dat kan helemaal niet man, toen moest je moer nog je sokken aantrekken!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:25 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
ik ben geen kloon van AQuila,ik ben *nieuw* op FOK!
ik lurkte wel altijd op het forum,dat zal iets van 2006 zijn geweest
Datquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:01 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Kun je
Trouwens
Verklaren
Waarom
Je net als Nick
Typt?
niet waarquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:03 schreef Poit het volgende:
[..]
[..]
Nu val je door de mand.. 11??? Dat kan helemaal niet man, toen moest je moer nog je sokken aantrekken!
Dan zou dat knap kut zijnquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:06 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
en als ik toevallig dit topic sluit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |