Hmm dat zou op zich best kunnen! je krijgt hier iig ook vrij om naar huisje te gaan kijken / afspraak met makelaarquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:54 schreef Tain het volgende:
[..]
2 vrije dagen als je gaat verhuizen is volgens mij bij de wet vastgelegd
Jij niet alleenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:37 schreef Sharpdressedman het volgende:
Moet nog steeds wennen aan je zwarte kleurtje
Nee, dat niet maar ik vind het wel grappig dat je hem pas ziet als je afstand neemt van je scherm..quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zo grappig is Pedobear toch niet?
Leg uit?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
Gaat weer lekker vlug met de xbox360 releases
Maar hij had wel gelijk.quote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:27 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Maar hij had wel gelijk.
[ afbeelding ]
hahaha prachtigquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:27 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Maar hij had wel gelijk.
[ afbeelding ]
Hoeft niet. Uitzoomen does the trickquote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:52 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee, dat niet maar ik vind het wel grappig dat je hem pas ziet als je afstand neemt van je scherm..
Ik vond m'n stoel naar achteren schuiven minder werkquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:43 schreef Misan het volgende:
[..]
Hoeft niet. Uitzoomen does the trick
[ afbeelding ]
ik vind niet dat je je dat tegen je moeder kan zeggen, Poit.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:49 schreef Poit het volgende:
Als jij een nieuwe hamburger bij McDonalds was zou je de McFugly heten.
Oeh!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:52 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik vind niet dat je je dat tegen je moeder kan zeggen, Poit.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:52 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
serieus, Poit z'n ma is een ontzettende MILF.quote:
heeft ze zes tepels?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:55 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
serieus, Poit z'n ma is een ontzettende MILF.
Och.. Kan best.. Tegen jou moeder zou ik er meer problemen mee hebben.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:52 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waarom ik jullie laatst in Gouda tegenkwamquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:55 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Laatst? Man, dat was toen de mussen van het dak vielen van de hitte.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:56 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waarom ik jullie laatst in Gouda tegenkwam
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:58 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Laatst? Man, dat was toen de mussen van het dak vielen van de hitte.
Ja, het is wel ffies geleden jaquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:58 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Laatst? Man, dat was toen de mussen van het dak vielen van de hitte.
Heb je eventueel referentiemateriaal?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:55 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik zit op m'n werk dus... nee.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:00 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Heb je eventueel referentiemateriaal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |