Ik was dus wel nieuwsgierig gewordenquote:milde, zeepvrije wasemulsie
pH-waarde 5,2
helpt de natuurlijke balans van je vagina te behouden
reinigt, verfrist en helpt beschermen
voor onder de douche of aan de wastafel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lolwut
dat dacht ik dus ook al, maar goed, ik dacht proberen kan nooit kwaadquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:20 schreef Isegrim het volgende:
Lactacyd is een onzinproduct dat vrouwen wil doen geloven dat een vagina vies is.
Je ondertitelquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:20 schreef LoggedIn het volgende:
Maar als je je handen met zeep wast, merk je daar verder ook weinig van behalve dat t 3min naar de parfum in de zeep ruikt. In principe zal 't vast iets doen, net als zeep?
Heeft je vriend ook geen verschil gemerkt?
mjah, maar het laat me dus niet frisser oid voelen (anders dus dan wat beweert wordt in de reclames). Schoon is schoon, that's it.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:20 schreef LoggedIn het volgende:
Maar als je je handen met zeep wast, merk je daar verder ook weinig van behalve dat t 3min naar de parfum in de zeep ruikt. In principe zal 't vast iets doen, net als zeep?
Heeft je vriend ook geen verschil gemerkt?
Neequote:Op donderdag 4 februari 2010 21:22 schreef GuitarJJ het volgende:
Huh? Ik dacht dat BrandX een man was
zelfdequote:Op donderdag 4 februari 2010 21:22 schreef GuitarJJ het volgende:
Huh? Ik dacht dat BrandX een man was
dat is voor de inwendige wasbeurt, dat is ander spul dan dit. Je schijnt meerdere soorten spul te hebben.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:22 schreef BoyGenius het volgende:
Niet om het 1 of ander hoor, maar hoort daar niet zo;n dispenser bij met lange tuit?
Heb mijn vriendin wel eens met die rotzooi zien lopen iig..
weer wat geleerdquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat is voor de inwendige wasbeurt, dat is ander spul dan dit. Je schijnt meerdere soorten spul te hebben.
Deze was puur voor utiwendig gebruik
Dat inwendige spul zou ik niet eens aandurven. Als er iets verneukeratief (no joke) is voor je vagina is het dat wel.
Die is hier wel van toepassingquote:
Maar dat moet je natuurlijk wel testen.. Mss smaakt het wel langer lekkerquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
mjah, maar het laat me dus niet frisser oid voelen (anders dus dan wat beweert wordt in de reclames). Schoon is schoon, that's it.
En TS is vriendloos
quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:27 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Die is hier wel van toepassing
[..]
Maar dat moet je natuurlijk wel testen.. Mss smaakt het wel langer lekker
eh nee, ik was me daar om geen schimmelinfecties of andere zooi op te lopenquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:29 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Wat? Da's toch het idee achter je daar wassen?
Deze vriend weet wel raad met rijpe vrouwenquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Voor beeldmateriaal van het lichaamsdeel in kwestie van TS verwijs ik u door naar de FOK! Piccaz.rar.
Alleen lekkere MILFs hè, niks andersquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:36 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Deze vriend weet wel raad met rijpe vrouwen
Wat tegenstrijdigquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:37 schreef Smijn. het volgende:
Van lactacyd krijg je kutschimmel toch?
Jajaquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Alleen lekkere MILFs hè, niks anders.
[..]
Wat tegenstrijdig.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Voor beeldmateriaal van het lichaamsdeel in kwestie van TS verwijs ik u door naar de FOK! Piccaz.rar.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:37 schreef Smijn. het volgende:
Van lactacyd krijg je kutschimmel toch?
Waar tegen vraag ik me dan afquote:reinigt, verfrist en helpt beschermen
Ik heb het ook nooit begrepen. Ik gebruik niet eens zeep, nergens voor nodig. Gewoon grondig reinigen met water is afdoende.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:13 schreef NanKing het volgende:
[..]
Waar tegen vraag ik me dan af. Zijn er überhaupt vrouwen met een goede ervaring met dit spul? En waartegen heb je het dan gebruikt?
Ik was me al jaren met water en een druppeltje zeep en heb nooit het gevoel dat ik een vieze doos heb dus maar lactacyd moet gebruiken.
Nou, ik heb het spul een paar dagen gebruikt, en in die dagen geen feedbackmogelijkheid gehad zeg maarquote:Op dinsdag 9 februari 2010 05:30 schreef WammesWaggel het volgende:
Tja dan vraag ik mij af of de muts beter ruikt en smaakt, laat je het weten middels een update mocht je daar ooit feedback over ontvangen?
De wasknijper op zijn neus was geen hint?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 06:08 schreef BrandX het volgende:
Nou, ik heb het spul een paar dagen gebruikt, en in die dagen geen feedbackmogelijkheid gehad zeg maar
Inmiddels had ik wel feedback kunnen ontvangen icm lactacyd, had ik het nog gebruikt, maar de 'gever' klaagt sowieso niet dus ach
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |