VVD stemmers kan je geen stemrecht ontnemen. Ze helpen iedereen. Het wordt tijd dat je hen gaat trakteren. Betalen zal je krentquote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:27 schreef attila_de_hun het volgende:
goed idee, al die VVD-stemmenende vrienden van me die zo schraal waren in het uitgaansleven zouden voor straf maar eens een tijdje niet meer mogen stemmen!
Voor een snelle jongen met groot geld sta je niet bepaald sterk in je schoenen he?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:49 schreef draaijer het volgende:
Ontnemen van stemrecht van iedereen die niet in de hoogste belastingschaal zitten omdat ze te weinig financiële middelen bijdragen een het land. Een uitzondering op het bovenstaande: alle mensen in de gezondheidszorg en leraren mogen meestemmen
Als die persoon geen rondje betaalt. En ik ben helemaal niet voor het afschaffen van linkse partijen, ik ben wel een democraat. Een democraat die graag een sociale samenleving ziet, mijn voorstel bevordert dat. Daar kun je toch alleen maar voorstander van zijn?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe weet je dat iemand links is als die persoon niet mag stemmen? Kan je ook wel alle linkse partijen afschaffen.
Guttegut, wat kun je slecht tegen een grapje. Lees gewoon eens verder en ga dan zeuren.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:24 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Voor een snelle jongen met groot geld sta je niet bepaald sterk in je schoenen he?
Guttegut, wat een klein persoontje.
Ook erg zijn de CDA'ers, die figuren die een beetje tussen links en rechts in hangen naar gelang het ze uitkomt. Die roepen als eerste dat ze een rondje gaan halen, maar vervolgens blijven ze een uur weg 'omdat ze even iemand tegengekomen zijn' (lees: ze hebben buiten hun moeder staan bellen).quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:42 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Als die persoon geen rondje betaalt. En ik ben helemaal niet voor het afschaffen van linkse partijen, ik ben wel een democraat. Een democraat die graag een sociale samenleving ziet, mijn voorstel bevordert dat. Daar kun je toch alleen maar voorstander van zijn?
Zo ken ik wel meer van die linkse lullen. Halen om de haverklap een biertje voor zichzelf,anderen en mij maar zeggen tegen de barman 'zet maar op de rekening van Nikita.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:49 schreef Monidique het volgende:
Bullshit, Sachertorte. Ik ben zo links als de pest en elk weekend te veel kwijt omdat ik zo vriendelijk ben voor iedereen een biertje te halen.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:41 schreef draaijer het volgende:
[..]
VVD stemmers kan je geen stemrecht ontnemen. Ze helpen iedereen. Het wordt tijd dat je hen gaat trakteren. Betalen zal je krent
Dat zou ik normaal nooit doen, maar gezien jouw temperament op dit forum, kan ik me voorstellen dat jouw omgeving wel plezier beleeft aan dergelijke grappen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:11 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Zo ken ik wel meer van die linkse lullen. Halen om de haverklap een biertje voor zichzelf,anderen en mij maar zeggen tegen de barman 'zet maar op de rekening van Nikita.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:42 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Als die persoon geen rondje betaalt. En ik ben helemaal niet voor het afschaffen van linkse partijen, ik ben wel een democraat. Een democraat die graag een sociale samenleving ziet, mijn voorstel bevordert dat. Daar kun je toch alleen maar voorstander van zijn?
Oei, geen werk? Geen van de bovengenoemde 3 zaken is op mij van toepassingquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:24 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Voor een snelle jongen met groot geld sta je niet bepaald sterk in je schoenen he?
Guttegut, wat een klein persoontje.
Je hebt draaijers ongebundelde werken nog nooit gelezen zeker?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:00 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Guttegut, wat kun je slecht tegen een grapje. Lees gewoon eens verder en ga dan zeuren.
Wat? Je wilt dat ik iedereen op Fok! ga profileren? Ik beoordeel iemand liever op zijn bijdrage in een topic, niet op wat er elders gebeurt.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:49 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Je hebt draaijers ongebundelde werken nog nooit gelezen zeker?
Hier heb ik geen woord aan toe te voegen. Wat een heldere erudiete analyse! Weet je zeker dat je niet rechts bent?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:08 schreef Pool het volgende:
[..]
Ook erg zijn de CDA'ers, die figuren die een beetje tussen links en rechts in hangen naar gelang het ze uitkomt. Die roepen als eerste dat ze een rondje gaan halen, maar vervolgens blijven ze een uur weg 'omdat ze even iemand tegengekomen zijn' (lees: ze hebben buiten hun moeder staan bellen).
En als ze bij het rondje kunnen kiezen tussen een vaasje en een fluitje, dan is het natuurlijk altijd het fluitje. Of liegen over de duurdere drankjes. "Nee, sorry, de baco's waren op, dus ik heb maar een Cola Zero voor je meegenomen, is ook wel goed neem ik voor het gemak maar even aan, je hebt toch al genoeg alcohol op, hihi." ""
En vervolgens gaan ze dan tegen zo'n gulle VVD'er lopen roddelen over anderen die te weinig rondjes zouden halen, want daar zijn ze helemaal goed in, die CDA'ers, in het monitoren van de precieze uitgaven van alle anderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
Kijk, en daarom klopt er dus geen reet van je stelling.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:49 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Maar dan ben je eigenlijk toch rechts?
Volgens mij geeft hij toch echt aan dat hij zelf betaald. Of hoe wil jij 'te veel kwijt zijn' interpreteren?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:11 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Zo ken ik wel meer van die linkse lullen. Halen om de haverklap een biertje voor zichzelf,anderen en mij maar zeggen tegen de barman 'zet maar op de rekening van Nikita.
Smakeloos.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:26 schreef Klopkoek het volgende:
De kapitalisten hoeven zich geen zorgen te maken. Het door hun grootbrengen van China en Rusland zal snel genoeg het democratische besluitvormingsproces hier onder druk gaan zetten.
Moge een tumor hen vellen
Waarom?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |