quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Oepsiesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.![]()
Zakkenrollen, dat doen jullie Turken toch altijd![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Android.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:31 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wat een iphone? of een android toestel?
En androidtoestel is één woord, www.spatiegebruik.nl.
Cool story, Hansel.![]()
quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oepsies.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat schattig
Ik ben een pure Turk.![]()
bla blaquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Android.
En androidtoestel is één woord, www.spatiegebruik.nl.
![]()
![]()
ja, maar je gelooft er zelf niet in dat je nog een "mannelijke" lach krijgt, dat is zooo schattig gewoon.quote:
Alsof mijn lach nu nog veel gaat veranderenquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ja, maar je gelooft er zelf niet in dat je nog een "mannelijke" lach krijgt, dat is zooo schattig gewoon..
Cool story, Hansel.![]()
alsnog.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Alsof mijn lach nu nog veel gaat veranderen.
Zal wel meevallen, hoorquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:37 schreef Rookert het volgende:
Wik wordt later zo'n businessglobetrotter met maatpak enof
look als het moet.
Bij de dames: *![]()
![]()
*
.
Cool story, Hansel.![]()
quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
schattig.
Je wil het wel horen.
Als er iets is dat ik niet ben is het wel schattig.
Cool story, Hansel.![]()
Het leven van een mooiboy gaat niet over rozen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:40 schreef Rookert het volgende:
Door 16-jarige ukkies schattig worden genoemd, je testosteron peil zit aan de grond WikCool story, Hansel.![]()
Fo'shizzle mangquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het leven van een mooiboy gaat niet over rozen.
![]()
![]()
Oordeel van anderen is belangrijker.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als er iets is dat ik niet ben is het wel schattig.
Rookert jij bent nog schattiger HAHAHAHHAHA, dus praat niet over wikkies testosteron peil!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een pure Turk.![]()
quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
Rookert jij bent nog schattiger HAHAHAHHAHA, dus praat niet over wikkies testosteron peil!Één woord, Emel, één woord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.![]()
Ik lette bij jou beter op, omdat ik het beste met je voor hebquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
waarom zei je niets tegen rookert..
je haat mij..
Cool story, Hansel.![]()
noem je me hier nou aaibaar? ik ben toch geen beest.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:44 schreef Rookert het volgende:
Bilmi is het toppunt van aaibaairheid
Domme Rookert he, laat hem maar in zn eentje janken in een hoekje van z'n lelijke kamer, dan gaan wij samen over de Nederlandse taal praten.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik lette bij jou beter op, omdat ik het beste met je voor heb.
![]()
Koesjie koesjiequote:Op donderdag 4 februari 2010 20:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
noem je me hier nou aaibaar? ik ben toch geen beest.
![]()
quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Domme Rookert he, laat hem maar in zn eentje janken in een hoekje van z'n lelijke kamer, dan gaan wij samen over de Nederlandse taal praten.![]()
![]()
![]()
![]()
Wij kunnen tenminste intellectuele discussies voeren.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Domme Rookert he, laat hem maar in zn eentje janken in een hoekje van z'n lelijke kamer, dan gaan wij samen over de Nederlandse taal praten.![]()
Cool story, Hansel.![]()
Anoukquote:.
Cool story, Hansel.![]()
quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:49 schreef Rookert het volgende:
Ik vraag me echt af hoe Ayça eruit ziet![]()
Verwacht echt zo'n Zwitserse vlag op haar gezicht ofzo
![]()
Ik moet je teleurstellen.ik heb geen Zwitserse vlag op mn gezicht.
![]()
quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:49 schreef Rookert het volgende:
Ik vraag me echt af hoe Ayça eruit ziet![]()
Verwacht echt zo'n Zwitserse vlag op haar gezicht ofzo
Inderdaad. Laat die anderen maar lachen, stiekem zijn ze jaloers omdat zij nooit zulke intellectuele discussies zullen kunnen voeren.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wij kunnen tenminste intellectuele discussies voeren.
Vroeger zeg ik toch.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten.
nu luister ik er nooit meer naar.
![]()
Volgens mij hebben ze boven mij in de flat een feestje of zo. Er komt allemaal muziek en gejoel uit de ramen.
Cool story, Hansel.![]()
Oh in dat geval moeten we foto's hebbenquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:52 schreef Ayca het volgende:
[..]
![]()
Ik moet je teleurstellen.ik heb geen Zwitserse vlag op mn gezicht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, maar ik vind de muziek waar je nu naar luistert waarschijnlijk toch ook niet 100%, en jij vindt die van mij waarschijnlijk ook stom, dus zeg ik: over smaak valt niet te twistenquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:55 schreef Ayca het volgende:
[..]
Vroeger zeg ik toch.nu luister ik er nooit meer naar.
.
Cool story, Hansel.![]()
Pre-suicidepartyquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:56 schreef wikwakka2 het volgende:
Volgens mij hebben ze boven mij in de flat een feestje of zo. Er komt allemaal muziek en gejoel uit de ramen.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Inderdaad. Laat die anderen maar lachen, stiekem zijn ze jaloers omdat zij nooit zulke intellectuele discussies zullen kunnen voeren..
Cool story, Hansel.![]()
Waar luister jij nu naar?quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind de muziek waar je nu naar luistert waarschijnlijk toch ook niet 100%, en jij vindt die van mij waarschijnlijk ook stom, dus zeg ik: over smaak valt niet te twisten.
![]()
![]()
Dat zal wel ja.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat wil je niet weten, veel te alternatief voor je.
![]()
![]()
Bijna net zo lief.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, maar wel speciaal gegoogled.
![]()
(ja, die kerel heeft een hoge stem, maar Mew is zwaar tof!)
Deze twee bands luister ik de laatste tijd veel naar, en ook Disco Ensemble, Thrice, Jimmy Eat World, Cymbals Eat Guitars, Dredg, the Pixies en Refused maar dat is te ruig voor jullie tere oortjes.
En ik luister geen emo_!
Cool story, Hansel.![]()
Nietquote:. Ik heb gewoon een aparte muzieksmaak die je niet zo gauw zou verwachten. Eigenlijk alles waar gitaren in voor komen
.
Cool story, Hansel.![]()
grapje jonge, rustig.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Niet. Ik heb gewoon een aparte muzieksmaak die je niet zo gauw zou verwachten.
Ja weet ik, ik heb net even op je lastfm gekeken.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:10 schreef wikwakka2 het volgende:
(ja, die kerel heeft een hoge stem, maar Mew is zwaar tof!)
Deze twee bands luister ik de laatste tijd veel naar, en ook Disco Ensemble, Thrice, Jimmy Eat World, Cymbals Eat Guitars, Dredg, the Pixies en Refused maar dat is te ruig voor jullie tere oortjes.
En ik luister geen emo_!
(en toen ben ik naar youtube gegaan maar ook weer snel weggegaan
_!)
![]()
Zijn ze ookquote:. En ze hebben vette gitaarrifs!
(let maar niet op de clip, een of andere noob heeft die eronder geplakt)
Cool story, Hansel.![]()
Angsthaas. Zelf wel naar Mor ve otesi en Duman luisteren, maar buitenlandse muziek, ho maar.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:14 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja weet ik, ik heb net even op je lastfm gekeken.(en toen ben ik naar youtube gegaan maar ook weer snel weggegaan
_!)
Cool story, Hansel.![]()
'Want alles met harde gitaarmuziek klinkt hetzelfde' zekerquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:18 schreef Ayca het volgende:
[..]
Neh ik vind het een beetje saai eigenlijk.. Stommerd.
Cool story, Hansel.![]()
Ik download het straks nog wel evenquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zijn ze ook. En ze hebben vette gitaarrifs!
(let maar niet op de clip, een of andere noob heeft die eronder geplakt)
![]()
Mijn last.fm heeft geen structuur![]()
![]()
Nee hoor ik heb niets tegen harde gitaarmuziekquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
'Want alles met harde gitaarmuziek klinkt hetzelfde' zeker.
ik vind dat continue geschreeuw alleen wat irritant
![]()
![]()
Tss buitenlandse muziekquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Angsthaas. Zelf wel naar Mor ve otesi en Duman luisteren, maar buitenlandse muziek, ho maar.
nederlandse muziek
![]()
of
[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2010 21:24:55 ]![]()
Jimmy Eat World, Mew en Lapko schreeuwen helemaal niet. Niet alleen naar Disco Ensemble luisteren en dan gaan generaliseren, mevrouwtje!quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:20 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nee hoor ik heb niets tegen harde gitaarmuziekik vind dat continue geschreeuw alleen wat irritant
Cool story, Hansel.![]()
Oke oke ik zal even kijken.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jimmy Eat World, Mew en Lapko schreeuwen helemaal niet. Niet alleen naar Disco Ensemble luisteren en dan gaan generaliseren, mevrouwtje!
![]()
![]()
Dit is wel iets voor jouquote:
aSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.![]()
De Staat is leukquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:22 schreef Ayca het volgende:
[..]
Tss buitenlandse muzieknederlandse muziek
![]()
of
![]()
![]()
Goed dat je dat er nog even editte want ik moest lachen na 5 sec.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dit is wel iets voor jou
class="spoiler">Als je gevoelige oortjes hebt moet je vanaf 3:12 luisteren.
en wilde wegklikken
na 3.12 is het een stuk beter
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2010 21:27:40 ]![]()
Gaaaaaaay.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik praat met een jongen over haargroei en haarverf, dit is vet gay.Cool story, Hansel.![]()
quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik praat met een jongen over haargroei en haarverf, dit is vet gay.
_!
![]()
Je post staat in je sigquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:26 schreef Ayca het volgende:
[..]
Goed dat je dat er nog even editte want ik moest lachen na 5 sec.![]()
na 3.12 is het een stuk beter![]()
.
Cool story, Hansel.![]()
Sommige metalbands kunnen nog best mooie solo's + rustige muziek makenquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:26 schreef Ayca het volgende:
[..]
Goed dat je dat er nog even editte want ik moest lachen na 5 sec.en wilde wegklikken
na 3.12 is het een stuk beter.
Modest Mouse:
MM is ook leuk om op de gitaar te spelen.Cool story, Hansel.![]()
nee dat durf ik niet, tis de vreemdste gast die ik ooit heb gezien. En hijs moslim enzo.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:28 schreef Rookert het volgende:
[..]
Die 'jongen'![]()
Begin over meisjes hihihihi![]()
![]()
ik las wenkbrauwen epileren.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:29 schreef wikwakka2 het volgende:
Nu ga ik efkes mijn statistiekhuiswerk maken.
Moslim of niet, beter meisjes dan haarverfquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
nee dat durf ik niet, tis de vreemdste gast die ik ooit heb gezien. En hijs moslim enzo.![]()
![]()
![]()
Dragonforce moet doodquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:32 schreef Rookert het volgende:
Dit vind ik ook altijd grappig, kan er goed wiskunde onder maken![]()
.
Cool story, Hansel.![]()
hij is gwn niet het type waarbij je over meisjes kunt beginnen, neem dat maar van mij aan.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:32 schreef Rookert het volgende:
[..]
Moslim of niet, beter meisjes dan haarverf
Dat is dus sowieso homoquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
hij is gwn niet het type waarbij je over meisjes kunt beginnen, neem dat maar van mij aan.
![]()
![]()
Hij kijkt wel? Naar meisjes?quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee hij kijkt wel, maar hijs gewoon fucking raar.
![]()
![]()
I have tasted of the fruit, and it's opened up my eyes. It's given me a thirst that's so hard to satisfy.
Drink from juicy lips, delicious in a kiss, allow yourself.
Lalalalalala.![]()
![]()
Dit is echt zoiets wat een meisje op MSN zegt om de jongen met wie ze praat complimentjes te laten sproeienquote:![]()
Zeg het tegen hem![]()
![]()
Wat heb je gedronken?quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:45 schreef Bortecinem het volgende:
I have tasted of the fruit, and it's opened up my eyes. It's given me a thirst that's so hard to satisfy.
Drink from juicy lips, delicious in a kiss, allow yourself.
Lalalalalala.
![]()
![]()
nee dat doe ik dan weer niet.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:45 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dit is echt zoiets wat een meisje op MSN zegt om de jongen met wie ze praat complimentjes te laten sproeien![]()
Zeg het tegen hem
Maar je wilt het wel hequote:Op donderdag 4 februari 2010 21:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
nee dat doe ik dan weer niet.
![]()
![]()
![]()
Ik dacht dat jij meer van de traditionele muziek wasquote:.
Cool story, Hansel.![]()
Hoe kom je daar bij?quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij meer van de traditionele muziek was.
Ik hou van alle soorten muziek.![]()
![]()
Dat gebeurt er als je een spoiler na een YT-filmpje zet en jij dat dan weer quotequote:.
Cool story, Hansel.![]()
Hee die ken ik van rockbandquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Sommige metalbands kunnen nog best mooie solo's + rustige muziek maken.
Modest Mouse:
MM is ook leuk om op de gitaar te spelen.
leuk nummer idd![]()
Ik zal er eens naar kijken![]()
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2010 22:14:18 ]![]()
Komt ie weer hoorquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:01 schreef wikwakka2 het volgende:
Er is trouwens maar één Neerlandsche band, tevens de beste band ooit:
![]()
![]()
Dat eerste gitaarriffje doet me hier aan denkenquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:22 schreef Ayca het volgende:
[..]
Tss buitenlandse muzieknederlandse muziek
![]()
of
Never mind.
Cool story, Hansel.![]()
Omdat je hier altijd filmpjes post van Turkse/Oeigoerse/Russische/etc. muziekquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij?
Ik hou van alle soorten muziek..
Cool story, Hansel.![]()
klein stukje misschienquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat eerste gitaarriffje doet me hier aan denken
Never mind.
![]()
oh je hebt het al geedit![]()
![]()
Oh de Russische muziek die ik hier poste was pop/rock, dat is alles behalve traditioneel.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Omdat je hier altijd filmpjes post van Turkse/Oeigoerse/Russische/etc. muziek.
![]()
Maar goed, ik luister dus naar alle soorten muziek.
Ayca, luister je ook naar Athena? Ik vind de ska liedjes die ze vroeger maakten heel leuk. Toen dit lied uitkwam was ik 6 jaar, maar goed.
![]()
Athena had ik even gevolg toen met het songfestivalquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh de Russische muziek die ik hier poste was pop/rock, dat is alles behalve traditioneel.![]()
Ayca, luister je ook naar Athena? Ik vind de ska liedjes die ze vroeger maakten heel leuk. Toen dit lied uitkwam was ik 6 jaar, maar goed.
daarna niet echt meer
![]()
![]()
Nou ja, ik doelde meer op die Russische keelzangersquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh de Russische muziek die ik hier poste was pop/rock, dat is alles behalve traditioneel.![]()
Ayca, luister je ook naar Athena? Ik vind de ska liedjes die ze vroeger maakten heel leuk. Toen dit lied uitkwam was ik 6 jaar, maar goed.. Of wat waren dat ook alweer
?
Cool story, Hansel.![]()
Dat waren geen Russen. Dude, wtf. Hoe durf je.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nou ja, ik doelde meer op die Russische keelzangers. Of wat waren dat ook alweer
?
![]()
Dat waren Turkse volken uit Rusland en Siberië.![]()
![]()
Athena heeft inderdaad leuke liedjes!quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:24 schreef Bortecinem het volgende:
Oh oke, ze hebben leuke liedjes hoor.
Ik luister hun liedjes nog wel af en toe.
Mijn favo's van Athena:
![]()
Russische inwoners dus.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat waren geen Russen. Dude, wtf. Hoe durf je.![]()
Dat waren Turkse volken uit Rusland en Siberië.Cool story, Hansel.![]()
O, wonen ze niet in Rusland dan?quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik hap niet. Ik hap niet. Ik hap niet. lalalalaCool story, Hansel.![]()
quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
O, wonen ze niet in Rusland dan?
![]()
![]()
Kijk ze dan allemaal oranje dragen en een oranje gitaar spelen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:31 schreef Julis het volgende:
[..]
Athena heeft inderdaad leuke liedjes!Ik luister hun liedjes nog wel af en toe.
Mijn favo's van Athena:Cool story, Hansel.![]()
Helaas zijn ze wel voor fenerbahcequote:Op donderdag 4 februari 2010 22:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Kijk ze dan allemaal oranje dragen en een oranje gitaar spelen.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:38 schreef Julis het volgende:
[..]
Helaas zijn ze wel voor fenerbahce![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is een mooi lied.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:26 schreef Bortecinem het volgende:
Dit nummer is mijn favo van Athena.Cool story, Hansel.![]()
WE ZINGEN HOEMPA HOEMPA HOEMPA TU DU DUUUH
TU DUU DUUUH
WE ZINGEN HOEMPA HOEMPA HOEMPA TU DU DUUH
VAN JE LALALA LALA LAAA
De emotie, de melodie, de boodschap![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:44 schreef Bortecinem het volgende:
Dit is ook een erg mooi nummer. Alleen het begin is een beetje saai.
![]()
![]()
Jij bent liefquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja wat je zegt ben je zelf!!!
![]()
![]()
Duman ahg Duman.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:50 schreef wikwakka2 het volgende:
En Derdim Seninle, maar die kan ik niet vinden.
![]()
![]()
Slimquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:55 schreef Bortecinem het volgende:
Toen ze twee jaar terug een optreden gaven gooide Kaan een joint het publiek in.
![]()
![]()
When in Holland, do as the Dutch do.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:55 schreef Bortecinem het volgende:
Toen ze twee jaar terug een optreden gaven gooide Kaan een joint het publiek in.Cool story, Hansel.![]()
Wie ving hem?quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:55 schreef Bortecinem het volgende:
Toen ze twee jaar terug een optreden gaven gooide Kaan een joint het publiek in.
![]()
![]()
Hij was ook echt helemaal van de kaart.![]()
Zo'n meisje sprong het podium op en begon hem te zoenen (iewh.). Ik had het dus gefilmd en op youtube gezet, stuurt ze me een bericht met of ik a.u.b het filmpje kon verwijderen. Ze was bang dat haar familie erachter zou komen. Dom wicht, waarom doe je dan ook zoiets.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:59 schreef Bortecinem het volgende:
Zo'n meisje sprong het podium op en begon hem te zoenen (iewh.). Ik had het dus gefilmd en op youtube gezet, stuurt ze me een bericht met of ik a.u.b het filmpje kon verwijderen. Ze was bang dat haar familie erachter zou komen. Dom wicht, waarom doe je dan ook zoiets.
Wat een sukkel!
Cool story, Hansel.![]()
quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:59 schreef Bortecinem het volgende:
lol
![]()
Hoerquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:59 schreef Bortecinem het volgende:
![]()
![]()
Toe maar, jij bent een gemenerik.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:04 schreef Bortecinem het volgende:
Ik had het maar verwijderd. Maar ik ga het filmpje weer uploaden. Hehehe.Cool story, Hansel.![]()
'Eer' van het meisje enzooo.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:04 schreef Bortecinem het volgende:
Ik had het maar verwijderd. Maar ik ga het filmpje weer uploaden. Hehehe.
![]()
![]()
Gutgut, wat een doerak ben je tochquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:04 schreef Bortecinem het volgende:
![]()
Had ik toch al gepostquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:06 schreef Ayca het volgende:
[..]
ok sorry hoorik ga wel weer naar youtube, welk lied vind jij wel leuk?
.
Je moet wel even aan die kerel zijn stem wennen, maar daarna![]()
![]()
:
Cool story, Hansel.![]()
Niet raar opkijken als zij een week later ook in een kuil wordt gegooid.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:04 schreef Bortecinem het volgende:
![]()
![]()
Aboo.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Niet raar opkijken als zij een week later ook in een kuil wordt gegooid.![]()
![]()
@Ayca
Ik geef je de link zodra ik het filmpje heb geupload.![]()
Ja, dat weet ik.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]. Je weet dat hij Thomas heet
?
![]()
It.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:15 schreef wikwakka2 het volgende:
Hoe heet die CD waar kayip opstaat?
![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Had ik toch al gepost.
Je moet wel even aan die kerel zijn stem wennen, maar daarna![]()
![]()
:
![]()
Op zich valt die stem nog wel mee![]()
![]()
Nja ik denk niet dat het een van mijn favoriete band zal wordenquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Weet ik, maar het is wel redelijk opvallend.
En deze dan:
maar af en toe best leuk
Lapko is leuker![]()
![]()
Ik heb ook alleen 2 albums kunnen vinden I en IIquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2010 23:24:49 ]![]()
Ik kan hem niet vinden op torrentsquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Het album heet iig wel echt İt..
Cool story, Hansel.![]()
Hoeft ook nietquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:21 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nja ik denk niet dat het een van mijn favoriete band zal wordenmaar af en toe best leuk
Lapko is leuker. Maar je muzieksmaak verbreden is altijd goed.
Cool story, Hansel.![]()
De donuts die je in de winkel/supermarkt kunt kopen, zijn vaak inderdaad nogal droog.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:31 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn moeder heeft chocodonuts gekocht.......niet dus. Ze smaken vet droog.
![]()
![]()
Mijn moeder had vandaag nougat, fudge en van die chocolade met studentenhaver gekochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2010 23:35:16 ]![]()
Ja idd, het smaakt verder ook nergens naar.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
De donuts die je in de winkel/supermarkt kunt kopen, zijn vaak inderdaad nogal droog.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:34 schreef Ayca het volgende:
Mijn moeder had vandaag nougat, fudge en van die chocolade met studentenhaver gekochtFudge en nougat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:34 schreef Ayca het volgende:
Mijn moeder had vandaag nougat, fudge en van die chocolade met studentenhaver gekochtIk heb een vet lekkere panini hete kip op bij die v&dSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel te duur, 4.25 ofzo![]()
![]()
stuur ze op, ik zal ze met liefde opeten. Droogheid maakt mij niks uit, als ik honger heb dan wil ik etenquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je mag de overgebleven 3 donuts wel komen ophalen.
Cool story, Hansel.![]()
Uit principe zal ik nooit iets eten waar 'pis' in voorkomtquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:37 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb nu wel zin in Pişmaniye.![]()
[ afbeelding ].
Cool story, Hansel.![]()
Volgens mij was de engelse term cotton candyquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Uit principe zal ik nooit iets eten waar 'pis' in voorkomt.
![]()
![]()
Er staat ook niet Pis(maniye) maar Piş(maniye).quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Uit principe zal ik nooit iets eten waar 'pis' in voorkomt.
![]()
Je weet niet wat je mist.![]()
Aahg, gossie. Heb je echt zo erg honger? Ik heb mijn donut weggegooid en ben nu een broodje kasar kaas aan het eten. Kasar kaas is echt lekker. Vraag je Bulgaarse kamergenoot er maar naar, die eten dat ook veel.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
stuur ze op, ik zal ze met liefde opeten. Droogheid maakt mij niks uit, als ik honger heb dan wil ik eten
![]()
![]()
Ja whatever.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:42 schreef TheMagnificent het volgende:
Kaşar-kaas dus.
In een tosti.Met sucuk.
![]()
![]()
Als we met de auto naar Turkije op vakantie gaan kopen we in Bulgarije altijd veel kasar kaas. Daar is het vet goedkoop vergeleken met Turkije en Nederland.![]()
![]()
Mijn bulgaarse huisgenoot neemt alleen gedroogde worst mee uit Bulgarijequote:Op donderdag 4 februari 2010 23:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Aahg, gossie. Heb je echt zo erg honger? Ik heb mijn donut weggegooid en ben nu een broodje kasar kaas aan het eten. Kasar kaas is echt lekker. Vraag je Bulgaarse kamergenoot er maar naar, die eten dat ook veel..
Cool story, Hansel.![]()
Landverraaier.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:43 schreef Ayca het volgende:
Het spijt me maar gewone jonge kaas is veel lekkerder dan kasar
Nee, true, de witte man is beter in het maken van kaas.
Hoewel 'beyaz peynir' (Turkse witte kaas) natuurlijk een speciaal plekje heeft.![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Landverraaier.Nee, true, de witte man is beter in het maken van kaas.
Hoewel 'beyaz peynir' (Turkse witte kaas) natuurlijk een speciaal plekje heeft.![]()
![]()
Of course![]()
![]()
Laat hem de volgende keer ook kasar meenemen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mijn bulgaarse huisgenoot neemt alleen gedroogde worst mee uit Bulgarije.
![]()
![]()
Damn nu heb ik ook hongertrek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 43% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2010 23:50:09 ]![]()
Vandaar dat het zo lawaaierig is hier, de buren hebben een feest. Ik ben benieuwd wanneer het belletje lellen gaat beginnen, wij hebben zo'n superirritante zoemer als bel
.
Cool story, Hansel.![]()
quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:49 schreef Ayca het volgende:
Damn nu heb ik ook hongertrek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!_!_!_!_!
Cool story, Hansel.![]()
Waarom ga je niet mee feestenquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:50 schreef wikwakka2 het volgende:
Vandaar dat het zo lawaaierig is hier, de buren hebben een feest. Ik ben benieuwd wanneer het belletje lellen gaat beginnen, wij hebben zo'n superirritante zoemer als bel
.
![]()
![]()
Pittige worstquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:51 schreef Ayca het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sucuk
pittige worst
Ik ben fan![]()
![]()
bulgarijequote:Op donderdag 4 februari 2010 23:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Laat hem de volgende keer ook kasar meenemen.. Bulgaren
. bulgaarse producten
_!
Cool story, Hansel.![]()
Ja ja ja, Bulgaren, Bulgarije.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
bulgarije. Bulgaren
. bulgaarse producten
_!
![]()
Maar Bulgaarse kasar is vaak wel.
![]()
Nou en.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Omdat ik morgen om 8 uur op mag staan.
![]()
![]()
Ik had op tv een sucuk van 30 cm breed en 100 cm lang gezien(ong. kan ook groter zijn geweest)
Dat zag er echt gaaf uit.![]()
![]()
Haal weg, ik lig weerloos in bed, ik kan niks etenquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[ afbeelding ]
OMG! Sucuklu yumurta!![]()
Ik trek dit niet meer; ik ga iets te eten halen.![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:55 schreef Ayca het volgende:
Ik had op tv een sucuk van 30 cm breed en 100 cm lang gezien(ong. kan ook groter zijn geweest)
Dat zag er echt gaaf uit.
![]()
![]()
Cool story, Hansel.![]()
Gister nog gegeten.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[ afbeelding ]
OMG! Sucuklu yumurta!![]()
Ik trek dit niet meer; ik ga iets te eten halen.
Of een slangenhuid hebbenquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:59 schreef Ayca het volgende:
[..]
_!
Volgens mij moet je ook zo groot zijn om dat op te krijgen..
Cool story, Hansel.![]()
knoppersquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:59 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb maar Knoppers gehaald. Ook lekker!![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Slaap lekker *insert te zoet koosnaampje want hersenen werken niet meerquote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:02 schreef Rookert het volgende:
Ik trek dit niet meer, ik ga slapen
Dag Ayça, geblancheerd appelhoningstroopwafeltje
*
![]()
Oke dat klinkt raar.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:11 schreef Ayca het volgende:
Ik ga ook maar slapen, 7 uur slaap is wel oke
Slaap lekker worstfanaten
![]()
Ik hou het op schatje patatje![]()
![]()
Ondanks het constante gebonk van de muziekinstallatie van mijn buren en dronken mensen die vanaf de straat naar boven riepen welk huisnummer het ook alweer was, wel redelijk.
Cool story, Hansel.![]()
Ah okequote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:04 schreef wikwakka2 het volgende:
Ondanks het constante gebonk van de muziekinstallatie van mijn buren en dronken mensen die vanaf de straat naar boven riepen welk huisnummer het ook alweer was, wel redelijk.
![]()
Ik heb heerlijk geslapenhad wel langer gemogen
![]()
![]()
Maar dat is ook een beetje je eigen schuldquote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:08 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ah oke![]()
Ik heb heerlijk geslapenhad wel langer gemogen
, moet je niet tot in de late uurtjes gaan fokken
.
Cool story, Hansel.![]()
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar dat is ook een beetje je eigen schuld, moet je niet tot in de late uurtjes gaan fokken
.
Dat is waar...
Maar dan moet het hier ook niet zo gezellig zijn.![]()
![]()
![]()
ach ik kan AryaMinder Mehr of Burakius er wel weer bij halenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:10 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dat is waar...
Maar dan moet het hier ook niet zo gezellig zijn.![]()
![]()
.
Cool story, Hansel.![]()
Dat zal borte vast heel leuk vinden.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
ach ik kan AryaMinder Mehr of Burakius er wel weer bij halen![]()
.
![]()
![]()
Ik moet vanmiddag even naar Schiphol op en neer om iets te geven aan een gast die naar Almere moet, dit is het dichtsbijzijnde station![]()
![]()
Ze ondervindt nu zeker allemaal afkickverschijnselenquote:. Te lang niet gediscussieerd.
Cool story, Hansel.![]()
Ik mis Burakius ook wel.The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath![]()
Ja, dat moeten we hem wel nageven.quote:The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Wat een vieze koosnaampjes, trouwens.The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Echt hequote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:41 schreef GenusButeo het volgende:
Wat een vieze koosnaampjes, trouwens.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:42 schreef Ayca het volgende:
[..]
Echt he
Naar school jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! Succes
.
Cool story, Hansel.![]()
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:42 schreef Ayca het volgende:
[..]
Echt he
Skippen doe je maar als je studeertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Succes, Ayça! Oku, adam ol!The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Dag, succes. Maar waarom 0.4 en geen 0.5? 0.4 is zo naar, zo incompleet.The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
But just a vertical line with a dot underneath
Forum Opties Forumhop: Hop naar: