quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Oepsiesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.![]()
Zakkenrollen, dat doen jullie Turken toch altijd![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Android.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:31 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wat een iphone? of een android toestel?
En androidtoestel is één woord, www.spatiegebruik.nl.
Cool story, Hansel.![]()
quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oepsies.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat schattig
Ik ben een pure Turk.![]()
bla blaquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Android.
En androidtoestel is één woord, www.spatiegebruik.nl.
![]()
![]()
ja, maar je gelooft er zelf niet in dat je nog een "mannelijke" lach krijgt, dat is zooo schattig gewoon.quote:
Alsof mijn lach nu nog veel gaat veranderenquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ja, maar je gelooft er zelf niet in dat je nog een "mannelijke" lach krijgt, dat is zooo schattig gewoon..
Cool story, Hansel.![]()
alsnog.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Alsof mijn lach nu nog veel gaat veranderen.
Zal wel meevallen, hoorquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:37 schreef Rookert het volgende:
Wik wordt later zo'n businessglobetrotter met maatpak enof
look als het moet.
Bij de dames: *![]()
![]()
*
.
Cool story, Hansel.![]()
quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
schattig.
Je wil het wel horen.
Als er iets is dat ik niet ben is het wel schattig.
Cool story, Hansel.![]()
Het leven van een mooiboy gaat niet over rozen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:40 schreef Rookert het volgende:
Door 16-jarige ukkies schattig worden genoemd, je testosteron peil zit aan de grond WikCool story, Hansel.![]()
Fo'shizzle mangquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het leven van een mooiboy gaat niet over rozen.
![]()
![]()
Oordeel van anderen is belangrijker.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als er iets is dat ik niet ben is het wel schattig.
Rookert jij bent nog schattiger HAHAHAHHAHA, dus praat niet over wikkies testosteron peil!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een pure Turk.![]()
quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
Rookert jij bent nog schattiger HAHAHAHHAHA, dus praat niet over wikkies testosteron peil!Één woord, Emel, één woord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.![]()
Ik lette bij jou beter op, omdat ik het beste met je voor hebquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
waarom zei je niets tegen rookert..
je haat mij..
Cool story, Hansel.![]()
noem je me hier nou aaibaar? ik ben toch geen beest.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:44 schreef Rookert het volgende:
Bilmi is het toppunt van aaibaairheid
Domme Rookert he, laat hem maar in zn eentje janken in een hoekje van z'n lelijke kamer, dan gaan wij samen over de Nederlandse taal praten.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik lette bij jou beter op, omdat ik het beste met je voor heb.
![]()
Koesjie koesjiequote:Op donderdag 4 februari 2010 20:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
noem je me hier nou aaibaar? ik ben toch geen beest.
![]()
quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Domme Rookert he, laat hem maar in zn eentje janken in een hoekje van z'n lelijke kamer, dan gaan wij samen over de Nederlandse taal praten.![]()
![]()
![]()
![]()
Wij kunnen tenminste intellectuele discussies voeren.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Domme Rookert he, laat hem maar in zn eentje janken in een hoekje van z'n lelijke kamer, dan gaan wij samen over de Nederlandse taal praten.![]()
Cool story, Hansel.![]()
Anoukquote:.
Cool story, Hansel.![]()
quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:49 schreef Rookert het volgende:
Ik vraag me echt af hoe Ayça eruit ziet![]()
Verwacht echt zo'n Zwitserse vlag op haar gezicht ofzo
![]()
Ik moet je teleurstellen.ik heb geen Zwitserse vlag op mn gezicht.
![]()
quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:49 schreef Rookert het volgende:
Ik vraag me echt af hoe Ayça eruit ziet![]()
Verwacht echt zo'n Zwitserse vlag op haar gezicht ofzo
Inderdaad. Laat die anderen maar lachen, stiekem zijn ze jaloers omdat zij nooit zulke intellectuele discussies zullen kunnen voeren.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wij kunnen tenminste intellectuele discussies voeren.
Vroeger zeg ik toch.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten.
nu luister ik er nooit meer naar.
![]()
Volgens mij hebben ze boven mij in de flat een feestje of zo. Er komt allemaal muziek en gejoel uit de ramen.
Cool story, Hansel.![]()
Oh in dat geval moeten we foto's hebbenquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:52 schreef Ayca het volgende:
[..]
![]()
Ik moet je teleurstellen.ik heb geen Zwitserse vlag op mn gezicht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, maar ik vind de muziek waar je nu naar luistert waarschijnlijk toch ook niet 100%, en jij vindt die van mij waarschijnlijk ook stom, dus zeg ik: over smaak valt niet te twistenquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:55 schreef Ayca het volgende:
[..]
Vroeger zeg ik toch.nu luister ik er nooit meer naar.
.
Cool story, Hansel.![]()
Pre-suicidepartyquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:56 schreef wikwakka2 het volgende:
Volgens mij hebben ze boven mij in de flat een feestje of zo. Er komt allemaal muziek en gejoel uit de ramen.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Inderdaad. Laat die anderen maar lachen, stiekem zijn ze jaloers omdat zij nooit zulke intellectuele discussies zullen kunnen voeren..
Cool story, Hansel.![]()
Waar luister jij nu naar?quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind de muziek waar je nu naar luistert waarschijnlijk toch ook niet 100%, en jij vindt die van mij waarschijnlijk ook stom, dus zeg ik: over smaak valt niet te twisten.
![]()
![]()
Dat zal wel ja.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat wil je niet weten, veel te alternatief voor je.
![]()
![]()
Bijna net zo lief.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, maar wel speciaal gegoogled.
![]()
(ja, die kerel heeft een hoge stem, maar Mew is zwaar tof!)
Deze twee bands luister ik de laatste tijd veel naar, en ook Disco Ensemble, Thrice, Jimmy Eat World, Cymbals Eat Guitars, Dredg, the Pixies en Refused maar dat is te ruig voor jullie tere oortjes.
En ik luister geen emo_!
Cool story, Hansel.![]()
Nietquote:. Ik heb gewoon een aparte muzieksmaak die je niet zo gauw zou verwachten. Eigenlijk alles waar gitaren in voor komen
.
Cool story, Hansel.![]()
grapje jonge, rustig.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Niet. Ik heb gewoon een aparte muzieksmaak die je niet zo gauw zou verwachten.
Ja weet ik, ik heb net even op je lastfm gekeken.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:10 schreef wikwakka2 het volgende:
(ja, die kerel heeft een hoge stem, maar Mew is zwaar tof!)
Deze twee bands luister ik de laatste tijd veel naar, en ook Disco Ensemble, Thrice, Jimmy Eat World, Cymbals Eat Guitars, Dredg, the Pixies en Refused maar dat is te ruig voor jullie tere oortjes.
En ik luister geen emo_!
(en toen ben ik naar youtube gegaan maar ook weer snel weggegaan
_!)
![]()
Zijn ze ookquote:. En ze hebben vette gitaarrifs!
(let maar niet op de clip, een of andere noob heeft die eronder geplakt)
Cool story, Hansel.![]()
Angsthaas. Zelf wel naar Mor ve otesi en Duman luisteren, maar buitenlandse muziek, ho maar.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:14 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja weet ik, ik heb net even op je lastfm gekeken.(en toen ben ik naar youtube gegaan maar ook weer snel weggegaan
_!)
Cool story, Hansel.![]()
'Want alles met harde gitaarmuziek klinkt hetzelfde' zekerquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:18 schreef Ayca het volgende:
[..]
Neh ik vind het een beetje saai eigenlijk.. Stommerd.
Cool story, Hansel.![]()
Ik download het straks nog wel evenquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zijn ze ook. En ze hebben vette gitaarrifs!
(let maar niet op de clip, een of andere noob heeft die eronder geplakt)
![]()
Mijn last.fm heeft geen structuur![]()
![]()
Nee hoor ik heb niets tegen harde gitaarmuziekquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
'Want alles met harde gitaarmuziek klinkt hetzelfde' zeker.
ik vind dat continue geschreeuw alleen wat irritant
![]()
![]()
Tss buitenlandse muziekquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Angsthaas. Zelf wel naar Mor ve otesi en Duman luisteren, maar buitenlandse muziek, ho maar.
nederlandse muziek
![]()
of
[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2010 21:24:55 ]![]()
Jimmy Eat World, Mew en Lapko schreeuwen helemaal niet. Niet alleen naar Disco Ensemble luisteren en dan gaan generaliseren, mevrouwtje!quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:20 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nee hoor ik heb niets tegen harde gitaarmuziekik vind dat continue geschreeuw alleen wat irritant
Cool story, Hansel.![]()
Oke oke ik zal even kijken.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jimmy Eat World, Mew en Lapko schreeuwen helemaal niet. Niet alleen naar Disco Ensemble luisteren en dan gaan generaliseren, mevrouwtje!
![]()
![]()
Dit is wel iets voor jouquote:
aSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.![]()
De Staat is leukquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:22 schreef Ayca het volgende:
[..]
Tss buitenlandse muzieknederlandse muziek
![]()
of
![]()
![]()
Goed dat je dat er nog even editte want ik moest lachen na 5 sec.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dit is wel iets voor jou
class="spoiler">Als je gevoelige oortjes hebt moet je vanaf 3:12 luisteren.
en wilde wegklikken
na 3.12 is het een stuk beter
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2010 21:27:40 ]![]()
Gaaaaaaay.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik praat met een jongen over haargroei en haarverf, dit is vet gay.Cool story, Hansel.![]()
quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik praat met een jongen over haargroei en haarverf, dit is vet gay.
_!
![]()
Je post staat in je sigquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:26 schreef Ayca het volgende:
[..]
Goed dat je dat er nog even editte want ik moest lachen na 5 sec.![]()
na 3.12 is het een stuk beter![]()
.
Cool story, Hansel.![]()
Sommige metalbands kunnen nog best mooie solo's + rustige muziek makenquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:26 schreef Ayca het volgende:
[..]
Goed dat je dat er nog even editte want ik moest lachen na 5 sec.en wilde wegklikken
na 3.12 is het een stuk beter.
Modest Mouse:
MM is ook leuk om op de gitaar te spelen.Cool story, Hansel.![]()
nee dat durf ik niet, tis de vreemdste gast die ik ooit heb gezien. En hijs moslim enzo.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:28 schreef Rookert het volgende:
[..]
Die 'jongen'![]()
Begin over meisjes hihihihi![]()
![]()
ik las wenkbrauwen epileren.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:29 schreef wikwakka2 het volgende:
Nu ga ik efkes mijn statistiekhuiswerk maken.
Moslim of niet, beter meisjes dan haarverfquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
nee dat durf ik niet, tis de vreemdste gast die ik ooit heb gezien. En hijs moslim enzo.![]()
![]()
![]()
Dragonforce moet doodquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:32 schreef Rookert het volgende:
Dit vind ik ook altijd grappig, kan er goed wiskunde onder maken![]()
.
Cool story, Hansel.![]()
hij is gwn niet het type waarbij je over meisjes kunt beginnen, neem dat maar van mij aan.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:32 schreef Rookert het volgende:
[..]
Moslim of niet, beter meisjes dan haarverf
Dat is dus sowieso homoquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
hij is gwn niet het type waarbij je over meisjes kunt beginnen, neem dat maar van mij aan.
![]()
![]()
Hij kijkt wel? Naar meisjes?quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee hij kijkt wel, maar hijs gewoon fucking raar.
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: