quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:06 schreef Afhaalchinees het volgende:
De Boswachter, Bij mij gaat alles erin, vanachter
porsche1 heeft er geenquote:
quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:11 schreef Muchachooo het volgende:
Wukl. voor al uw kuttopics, in alle soorten en maten!
quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:14 schreef ToT het volgende:
porsche1, zo leip als hij is er geen!
Edit: te laat!
haha ik zie nu pas dat dat heel erg op je ondertitel lijktquote:
kutkabouter is vandaag aan de topicdiarreequote:Op donderdag 4 februari 2010 20:14 schreef kutkabouter het volgende:
SWJ brengt iedere dag 10 miljoen slotjes mee
Dat rijmt helemaal niet.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:14 schreef kutkabouter het volgende:
SWJ brengt iedere dag 10 miljoen slotjes mee
Jawel!quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:15 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
kutkabouter is vandaag aan de topicdiarree
het hoeft niet te rijmen, toch
esweejeequote:
smegmanus heeft een post limietquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:15 schreef smegmanus het volgende:
Wie bedenkt een slogan voor mij?![]()
Wel lief doen hé
SWJ brengt iedere dag 10 miljoen slotjes meequote:Op donderdag 4 februari 2010 20:15 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
kutkabouter is vandaag aan de topicdiarree
het hoeft niet te rijmen, toch
hij rijmt al op die van jou
met zn nick?quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:15 schreef smegmanus het volgende:
Wel lief doen hé
Je weet wat het meest voor de hand liggend is he? Wat op smegmanus rijmtquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:15 schreef smegmanus het volgende:
Wel lief doen hé
uranusquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:17 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Je weet wat het meest voor de hand liggend is he? Wat op smegmanus rijmt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar doet dat eigenlijk nauwelijks nog.
Smegmanus heeft geen anus bedoel je?quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:17 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Je weet wat het meest voor de hand liggend is he? Wat op smegmanus rijmt
quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:18 schreef Wukl het volgende:
[..]
Smegmanus heeft geen anus bedoel je?
Ik dacht aan een opgerektequote:Op donderdag 4 februari 2010 20:18 schreef Wukl het volgende:
[..]
neequote:Op donderdag 4 februari 2010 20:18 schreef Wukl het volgende:
[..]
wat een kutsloganquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:19 schreef Monopoly het volgende:
De Kutkabouter :
Van hem zal je er geen 2 tegenkomen. Sowieso kom je geen kabouter tegen, ze bestaan niet kankerkleuter!
smegmanus stinkt altijd uit zijn anusquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:15 schreef smegmanus het volgende:
Wel lief doen hé
of het rijmt wel, of het rijmt niet.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:19 schreef ToT het volgende:
De meest vredelievende user op Fok is Smegmanus.
Wie het daar niet mee eens is, ramt hij op z'n kanis!
Fonetisch rijmt het!quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:20 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
of het rijmt wel, of het rijmt niet.
nét niet is geen optie, dat maakt het
quote:
quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:22 schreef smegmanus het volgende:
Kutkabouter is maar 1,20meter lang.
Hierdepiep hoera, 1 portie babi pangang.
wauw, origineelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar doet dat eigenlijk nauwelijks nog.
pas op voor smegmanusquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:22 schreef smegmanus het volgende:
Kutkabouter is maar 1,20meter lang.
Hierdepiep hoera, 1 portie babi pangang.
choclat is zwart,quote:
Nog 1 voor jou, omdat je zo klein bent.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:24 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
pas op voor smegmanus
voor je t weet, zit ie in je anus
haha maak ook die grap over dat als ie door een grasveld loopt hij zo moet lachen omdat het gras onder zijn oksels kieteltquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:27 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Nog 1 voor jou, omdat je zo klein bent.
Kutkabouter, slechts 1 turf hoog.
Met z'n puntmuts op z'n kop houd ie in ieder geval zijn haartjes droog.
haha ja kei grappigquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:29 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
haha maak ook die grap over dat als ie door een grasveld loopt hij zo moet lachen omdat het gras onder zijn oksels kietelt![]()
shit ja, vergetenquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:30 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
haha ja kei grappig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ga eens gauw je natuurkundeverslag maken jij
hee sukl deze ben je vergetenquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:23 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
![]()
muchachooo vind ik maar zozo
* insert zozo handgebaar
quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:31 schreef ToT het volgende:
Kijk uit, het is Monopoly!
Vergeleken met hem is Bin Laden nog holy!
Pak gauw je hoedje van aluminiumfoliequote:
Monopoly komt altijd scherp uit de hoek.quote:
quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:33 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Pak gauw je hoedje van aluminiumfolie
want daar is good old Monopoly . . .
hahaquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:30 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
shit ja, vergeten
ga jij eens gamen ofzo
quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:34 schreef ToT het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Mijn hamster is al beschermd tegen Monopoly!
jouw hamster is ook een kabouter met puntmutsquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:34 schreef ToT het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Mijn hamster is al beschermd tegen Monopoly!
quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:35 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
jouw hamster is ook een kabouter met puntmuts
quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:35 schreef choclat het volgende:
SpiekerJozef. Spiekert hem dr zo in zonder besef.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:39 schreef SpiekerJozef het volgende:
Ga je van de lucht bijna nekken
had je maar niet aan choclat z'n vinger moeten trekken . . .
Wie?quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:40 schreef Muchachooo het volgende:
ToT. vast een kloon van ZiEnS
maar als je weer eens een post van twizu leest, is het ook geen feestquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:40 schreef Twizu het volgende:
Een username als kutkabouter, kan het nog fouter?
D'OH!!!!!!quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:42 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
hahah hij is zó flauw..
ToT ZiEnS
Dat moet je aan de ongewervelde vragen!quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:42 schreef Monopoly het volgende:
ToT, anders geef je dit topic een ouderwets TTT
TTT, al te lang niet meer gebruikt
QFT!quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:44 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
maar als je weer eens een post van twizu leest, is het ook geen feest
quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:45 schreef Wukl het volgende:
ToT, als hij er is, heeft iedereen genot.
Donthate! niet Donteat...quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:05 schreef Wukl het volgende:
Users moeten natuurlijk ook een slogan hebben! TS begint, en ik ben schizofreen dus ik heb er twee:
Donthate:
Donthate, Donate
(spreek uit: "Doontheet, dooneet")
Paul:
Al is hij nog zo mal, er is altijd een Paul
Ja, het kan beter.Weten jullie er nog wat?
Maar ik ben pas 12.quote:
quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:42 schreef smegmanus het volgende:
SpiekerJozef is een toffe gast.
Houtbewerking zijn passie, maar pin hem er niet op vast.
Muchachooo heeft geen masker op.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:49 schreef Muchachooo het volgende:
Twizu is een idioot
hij hoort niet op fok! maar in de goot
Je allergrootste FOK! makkerquote:
En porsche1 danquote:
twizu en smegmanus, net 2 handen op een buik 2 vingers in een anusquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:51 schreef Twizu het volgende:
[..]
Muchachooo heeft geen masker op.
En nu zie ik zijn lelijke kop.
Hihi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu
quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:55 schreef smegmanus het volgende:
Twizu is speciaal, een juweel.
Bij zijn geboorte een chromosoom te veel.
rijmt heul niet.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:58 schreef aight1 het volgende:
Porsche1 post heel veel, maar in het echt is hij alleen
haha da's een goeiequote:Op donderdag 4 februari 2010 20:57 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
![]()
Altijd als twizu zich meldt, krijgt de rest een neiging naar geweld
Maar hij bakt er niks van . ..quote:
quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:58 schreef aight1 het volgende:
porscheéén
post heel veel, maar in het echt is hij alleen
pak die van porsche1 en verander de naamquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:00 schreef Muchachooo het volgende:
aight1, gelukkig eindigt zijn naam op een 1, anders werd het moeilijk rijmen
EDIT het rijmt nog steeds niet
de briljante posts van aight1quote:
DOE HET NIETquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:01 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
pak die van porsche1 en verander de naam
aight1, beter 1 centimetertje dan helemaal geenquote:
En tot slotquote:
NOOOOOquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:03 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
En tot slot
een slotje van ToT
helaas.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:03 schreef Twizu het volgende:
De post van Muchachooo zijn gewaagd.
Maar helaas is hij nog altijd maagd.
DeBassist, wordt onbetwist gemist wanneer een toerist met een list in de mist zijn broek vol pist!quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:02 schreef DeBassist het volgende:
[..]
aight1, beter 1 centimetertje dan helemaal geen
jij bent goed!quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:04 schreef aight1 het volgende:
[..]
DeBassist, wordt onbetwist gemist wanneer een toerist met een list in de mist zijn broek vol pist!
quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:04 schreef aight1 het volgende:
[..]
DeBassist, wordt onbetwist gemist wanneer een toerist met een list in de mist zijn broek vol pist!
geniaalquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:04 schreef aight1 het volgende:
[..]
Muchachooo is een baas.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:06 schreef Muchachooo het volgende:
DeBassist is in ieder geval iemand die het hier een beetje opfrist
Zonder masker Muchachoooquote:
Muchachooo kan alleen maar klagen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:07 schreef Muchachooo het volgende:
het rijmt niet eens
die van Twizu dan he
kijk Twizu, daar heb je een puntquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:08 schreef Twizu het volgende:
[..]
Muchachooo kan alleen maar klagen.
En is niet eens bereid zich tot mijn niveau te verlagen.
Twizu rijmt gewoon niet.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:08 schreef Twizu het volgende:
[..]
Muchachooo kan alleen maar klagen.
En is niet eens bereid zich tot mijn niveau te verlagen.
Kakpizza lust geen hawaii, maar wel ibiza!quote:
qua rijmen maken we hiervoor even een uitzondering, want ik voel een geniale opkomenquote:
Het is mij om het evenquote:
kakpizza, door alle pizza één grote vetmassaquote:
Lady's and gentleman, we have a winner!quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:11 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
qua rijmen maken we hiervoor even een uitzondering, want ik voel een geniale opkomen
[tromgeroffel]takketakketakketakke[/tromgeroffel]
kakpizza. kan je dat eten?
nu zitten we met problemenquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:11 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Het is mij om het even
wie wil Kakpizza geven
Laten we het nou niet te moeilijk maken,quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:13 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
nu zitten we met problemen
wie wil kakpizza nemen?
kakpizza heeft nu toch echt een probleemquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:13 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
wie wil kakpizza nemen?
quote:
Wat een geestige grap.quote:
Ik laat het over aan smegmanusquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:13 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
wie wil kakpizza nemen?
autobusquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:16 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Ik laat het over aan smegmanus
die prikt vast wel wat in z'n . . . .
Loop niet zo te fuckenquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:16 schreef Twizu het volgende:
[..]
Wat een geestige grap.
Nu zit er sperma aan mijn faplap.
Octopus?quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:16 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Yep, dat was hem . . .quote:
Importrus?quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:16 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Kakpizza z'n zus . . . ?quote:
quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:21 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Kakpizza z'n zus . . . ?
Straatpizza
Da's alleen voor de slimmenquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:23 schreef ToT het volgende:
Mijn zeer gewaardeerde collega, het ONZ-modje SuperWormJim
laat zelfs de grootste baggertopics open in ruil voor wat stevig gerim!
Maar zo houdt hij wel het schorum bij elkaarquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:25 schreef Muchachooo het volgende:
een erg ondergewaardeerd modje is toch SuperwormJim
en daarbij is ie ook nog eens niet zo slim
Anders kun je terecht bij SpiekerJozef.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:24 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Da's alleen voor de slimmen
die mogen smegmanus rimmen . . .
choclat, als je hem vat... er zit een zatte rat onder de natte mat van je buurkatquote:
dankzij hem kan heel ONZ bij elkaar blijvenquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:26 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Maar zo houdt hij wel het schorum bij elkaar
en loopt de rest van FOK! geen gevaar . . .
quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:18 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
dit is echt een combobreaker, zó slecht
Er staat al een hele toffe, van een kwaliteitsuser.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:29 schreef Muchachooo het volgende:
iemand nog een leuke slogan voor mij als signature?
Maar af en toe voelt SuperWorm Jim de ONZ-users wel aan de tand,quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:27 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
dankzij hem kan heel ONZ bij elkaar blijven
en laat fok! ons ondertussen rustig afdrijven
Al is muchachooo nog zo snel, de bassist die achterhaalt hem welquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:29 schreef Muchachooo het volgende:
ik ben hem alweer zatquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:30 schreef Twizu het volgende:
[..]
Er staat al een hele toffe, van een kwaliteitsuser.
Muchachooo,quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:29 schreef Muchachooo het volgende:
Kom d'r bij . . . Waarbij?quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:26 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Anders kun je terecht bij SpiekerJozef.
Zijn anus is een huis, voor homofielen die het moeilijk hebben thuis.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:31 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
ik ben hem alweer zat
Dit is de signature van MuchachoooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Typ wat in na de piep ... PIEP.
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
haha die was dan wel weer leukquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:32 schreef Twizu het volgende:
[..]
Dit is de signature van Muchachooo
Typ wat in na de piep ... PIEP.
Jij bent snel tevreden!quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:33 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
haha die was dan wel weer leuk
WE HEBBEN EEN WINNAAR![]()
en twizu, in mijn ogen ben jij nu een echte kwaliteitsuser (discussie staat open hoor)
dit verdient echt een Seal...quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:35 schreef kutkabouter het volgende:
dit topic is episch
kuddo's voor TS, en zijn holle kies
ToT drijft met iedereen de spot, geen wonder dat niemand hem mot!quote:
Ik moest lachenquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:35 schreef kutkabouter het volgende:
dit topic is episch
kuddo's voor TS, en zijn holle kies
er is er geenéén die beter slogans maakt dan aight1quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:36 schreef aight1 het volgende:
[..]
ToT drijft met iedereen de spot, geen wonder dat niemand hem mot!
Grapje ToT, je bent mijn favoriete mod
haha is goeie ik ga er een sealtje van makenquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:35 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
dit verdient echt een Seal...
Pixie valt op het vrouwelijk geslacht.quote:
Een niet zo'n toffe user luistert naar de naar Wukl, vind zichzelf heel stoer maar vrouwen zien hem als een ware minkukelquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:39 schreef Wukl het volgende:
aight1, iets wat iedereen kan.
In de ogen van een vrouw, een imperfecte man.
er is niemand maar dan ook niemand !!!! stouter dan onze eigen Kutkabouterquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:38 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
haha is goeie ik ga er een sealtje van maken
Naatje heeft het topic betreden.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:42 schreef naatje_1 het volgende:
Pixie,
ik geloof dat ik een nicht zie
DeBassist post pixelplaatjes.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:41 schreef DeBassist het volgende:
[..]
er is niemand maar dan ook niemand !!!! stouter dan onze eigen Kutkabouter
(behalve dan misschien onze vice premier Wouter)
[ afbeelding ]
Tot, dit is echt heel erg slecht.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:43 schreef ToT het volgende:
De koningin van de nachtbagger is PIXIE!!!
Ze valt op chicks, maar ook op die van Dixie?
naatjequote:Op donderdag 4 februari 2010 21:42 schreef naatje_1 het volgende:
Pixie,
voor naatje geen klein maatje, als het moet vult hij elk gaatjequote:Op donderdag 4 februari 2010 21:42 schreef naatje_1 het volgende:
Pixie,
mijn persoonlijke bitch heet naatjequote:Op donderdag 4 februari 2010 21:42 schreef naatje_1 het volgende:
Pixie,
Wukl heeft duidelijk een spellingprobleem. genoeg wokkels of ukkles maar van Wukl is er maar één!quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:45 schreef Wukl het volgende:
Naatje heeft een gaatje, dat is echt geen plaatje.
Het is WukLquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:46 schreef naatje_1 het volgende:
Muchachoooo DeBassist en Wuki
Allemaal een pot nat voor een broekie
Ik had bassist al met pist laten rijmenquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:45 schreef Pixie. het volgende:
Wie alles aankan is de bassist
Behalve als iemand in zijn kontje pist![]()
![]()
Zitten er mensen ín mij in de bagger 's nachts?quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:48 schreef Pixie. het volgende:
Wie vaak in de bagger is te vinden in aight 1
Trek je slip maar uit en ga met twizu mee
Mag ik onder me naam zettenquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:49 schreef naatje_1 het volgende:
Zelfs als de nachtbagger er niet is
maakt pixie kwaliteitsbagger als een vis
ik zie ik zie wat jij nie ziequote:Op donderdag 4 februari 2010 21:48 schreef Pixie. het volgende:
Wie vaak in de bagger is te vinden in aight 1
Trek je slip maar uit en ga met twizu mee
Muchachooo klikt op zijn f5 als een gek.quote:
Dat maakt voor de rijm niet uitquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:48 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
en het is Muchachooo
met drie o's
Muchachooo is een f5 verslaafde, gelukkig geen domme maar een erg begaafde!quote:
F5 kan je helaas niet op klikkenquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:52 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Muchachooo klikt op zijn f5 als een gek.
Daarvan krijgt hij spontaan een knetterbek
Die gaat in m'n signature!quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:52 schreef naatje_1 het volgende:
Wukl schrijf je met een L en niet met een I
Zo, die zit, en die verwachte je nie
Klikken op mijn F5 doe ik wel gewoon hier.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:52 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
F5 kan je helaas niet op klikken
dus loop niet zo tegen me aan te hikken
ik klik wel een keer op je F5quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:53 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Klikken op mijn F5 doe ik wel gewoon hier.
Daardoor krijg ik geen kramp in me kringspier?
quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:55 schreef DeBassist het volgende:
iemand ook nog wat voor mijn signature?
quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:04 schreef aight1 het volgende:
[..]
zou m bijna vergeten !quote:
Die naam heb ik nog nooit gehoord, is dit een compliment of word ik nu de grond in geboord?quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:55 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb hier dan wel kwaliteitsslogans
maar aight1 is hier de godfried bomans
oordeel zelf, ik vatte het op als een complimentquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:56 schreef aight1 het volgende:
[..]
Die naam heb ik nog nooit gehoord, is dit een compliment of word ik nu de grond in geboord?
quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:55 schreef naatje_1 het volgende:
DeBassist, die ken je wel
met een hoofdletter B en een harde L
Gelukkig maar, de man was een befaamd schrijver en geen barbaar!quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
oordeel zelf, ik vatte het op als een complimenthttp://nl.wikipedia.org/wiki/Godfried_Bomans
je moet de /b nog weghalen uit je sigquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:53 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Klikken op mijn F5 doe ik wel gewoon hier.
Daardoor krijg ik geen kramp in me kringspier?
DeBassist krijgt altijd wat hij wilquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:55 schreef DeBassist het volgende:
iemand ook nog wat voor mijn signature?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je moet de /b nog weghalen uit je sig
hahahahahaquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:59 schreef stroopdoosch het volgende:
beter een penisbaard dan een snor op je lul
was opeens wegquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zeg, kan de naamsvermelding er niet bij
misschien?quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:47 schreef naatje_1 het volgende:
einz zwei aight
Bij hem kan je altijd iets kwijt
Ook al heeft aight1 pijn.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:00 schreef aight1 het volgende:
Ik heb er nog geen voor in mijn signature
jij hebt ook zo'n moeilijke naamquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:00 schreef aight1 het volgende:
Ik heb er nog geen voor in mijn signature
Die komt erinquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:01 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Ook al heeft aight1 pijn.
Zijn kont is nog steeds zo zacht als marsepein
quote:
het ding in naatje_1 zijn bovenste laatje, vult met plezier zijn achterste gaatjequote:Op donderdag 4 februari 2010 22:01 schreef naatje_1 het volgende:
Voor jou, voor mij, voor U alleen
Is hier de geweldige aight1
Matig
behalve één,quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:03 schreef Muchachooo het volgende:
voor beledigingen ga je naar aight1
verder is er niemand zó gemeen
Maar ik ben juist kei lief, en helemaal niet agressief!quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:03 schreef Muchachooo het volgende:
voor beledigingen ga je naar aight1
verder is er niemand zó gemeen
Glijmiddel nodig?quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:03 schreef DeBassist het volgende:
[..]
het ding in naatje_1 zijn bovenste laatje, vult met plezier zijn achterste gaatje![]()
ik blijf wel steken in dat gaatje
jij wil een signature, ik nietquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:04 schreef aight1 het volgende:
[..]
Maar ik ben juist kei lief, en helemaal niet agressief!
Dan gebruik je de kracht van 8quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:04 schreef kutkabouter het volgende:
dit topic gaat zo hard, ik heb het niet meer in mijn macht
dat is iets wat men snel zietquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:04 schreef kutkabouter het volgende:
dit topic gaat zo hard, ik heb het niet meer in mijn macht
quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:04 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
jij wil een signature, ik niet
ga nu maar weer verder met zuigen aan je tiet50% man, 50% vrouw, 50% hond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op donderdag 4 februari 2010 21:52 schreef naatje_1 het volgende:[/b]
Wukl schrijf je met een L en niet met een I
Zo, die zit, en die verwachte je nie
Dit topic ging niet lang mee!quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:05 schreef DeBassist het volgende:
ach en wee ik moet nu even naar de wc
spoedig openen wij slogans voor users nummer 2 !
En daarvan krijg ik jeuk aan mijn sneequote:
quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:06 schreef naatje_1 het volgende:
Hij heeft altijd iets te klagen
over lichaamsdelen en magen
Het proeft zuur en het proeft zout
En het is altijd berekoud
Maar het is en blijft ein eckte herr
die goeie kutbabouter
wat een klasse met die naatjequote:Op donderdag 4 februari 2010 22:06 schreef naatje_1 het volgende:
die goeie kutbabouter
hee!quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:06 schreef Pixie. het volgende:
[..]
En daarvan krijg ik jeuk aan mijn snee
Niet krabben, neeeeeeee!quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:06 schreef Pixie. het volgende:
[..]
En daarvan krijg ik jeuk aan mijn snee
hoeplekadijee op naar topic numéro 2quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:07 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
hee!
ik wil helemaal niks horen over je snee!
U heeft zojuist mijn signature gemaaktquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:06 schreef naatje_1 het volgende:
die goeie kutbabouter
helaas, 4 regels maxquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:08 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
U heeft zojuist mijn signature gemaakt![]()
![]()
het lijkt me vrijwel zeker dat dat hem wel raaktquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:08 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
![]()
Is ie niet wat te lang, of ga je komma's toepassen?quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:08 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |