en ik vind een (boom van een) vrouw van 1,80 een ontzettende afknapper.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:10 schreef xericax het volgende:
Ik ben 1.80m en een man die een cm of 2 kleiner is kan nog wel, maar ik vind een kleinere man een ontzettende afknapper.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:20 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
en ik vind een (boom van een) vrouw van 1,80 een ontzettende afknapper.
(tenzij ze de meeste van haar tijd op d'r knieen doorbrengt)
En ik vind 1.80m weer de perfecte lengte.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:20 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Ik bekeek het nog ook.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:34 schreef Fortitude het volgende:
[..]
En ik vind 1.80m weer de perfecte lengte.![]()
Kleine mannen moeten gewoon zichzelf Kleine Viezerik noemen en dan is er niks aan de hand.
@ 3:01
die heeft iets anders : geldquote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:48 schreef DrDentz het volgende:
Als dit topic waar is, waarom heeft VanVelzen dan alle hete chicks
Een groot deel welquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:47 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zijn vrouwen op geld en roem beluste kuthoeren? Dat geloof ik niet.
Kijk maar uit!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:56 schreef Herkauwer het volgende:
Kleine kans, weinig vrouwen van 2 meter 10
Nee, want het ziet er niet uit naar mijn meningquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:36 schreef Armoed het volgende:
Hier had ik het toenet over met iemand op msn. Kunnen jullie als jongen verliefd worden op een meisje dat minimaal 5 centimeter groter is?
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:20 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Hebben we het over piemels?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:42 schreef Seven. het volgende:
Maar bij mannen, 5 cm kleiner is een no no.
Boom? ! 1,80 is een mooie lengte, het liefst nog iets langer!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:20 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Heeft duidelijk veel uitgemaakt dat.quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:44 schreef ki_ki het volgende:
Ik kon wel heel erg met hem lachen, dat dan weer wel.
nee niet echt, inderdaadquote:Op donderdag 11 februari 2010 17:27 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Heeft duidelijk veel uitgemaakt dat.
uit OP:quote:
verder ben ik 1.85quote:Ik zou het zelf niet kunnen denk ik of er iig constant tegenaan lopen.
Voor een eerste indruk is het genoeg. Als de afknapper plaats vindt vóór je de fantastische en gecompliceerde binnenkant van een persoon ontdekt/weet te waarderen is die oppervlakkigheid natuurlijk voldoende.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:20 schreef Bonzai. het volgende:
Niemand die even grootst het lekkerst vindt? Dat lijkt me namelijk het handigst.
Verder doet grootte er natuurlijk niet zozeer toe, dat is nogal oppervlakkig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |