abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 februari 2010 @ 19:48:50 #289
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_77930574
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 19:41 schreef Biogarde het volgende:
Als ze er 100.000 bellen, dan zijn er 5000 ingelezen. 30.000 roepen er ja, 20.000 zeggen er over na te willen denken, 30.000 roepen er nee en de rest heeft de vraag niet begrepen.
Heb je hier een Excel bestand van toevallig ? Maar je hebt gelijk, als ik een betweter aan de haak krijg ben ik heel snel weg en is elke manier geoorloofd. Ik doe dit alleen niet uit naam van een bedrijf; als iemand mij erop gooit duurt het heel wat jaren voor ik (weer) klant word.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_77931609
Of ik kijk er kei hard overheen, maar waar vind ik opgenomen filmpjes terug op mijn iPhone
pi_77931965
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 19:24 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Ik word zo moe van dat commentaar. Zie shit eens zakelijk

Hele fucking wereld moet weten dat jij het aanbod niet accepteerde. Big deal, voor jou talloze anderen.
Wat een bullshit is dat nu dan weer. Tuurlijk hoeft niet de hele wereld te weten dat ik het aanbod niet geaccepteerd heb, maar kan het toch wel mijn mening hierover posten op fok? Want ik zie fok eigenlijk niet als de hele wereld

Het hele zakelijke gebeuren speelt hier niet mee. Sterker nog, als ze zakelijk waren geweest hadden ze een andere methode gekozen dan een goedkoop marketingbedrijf hierop te laten zetten.
Dit keer zonder signature
  vrijdag 12 februari 2010 @ 20:32:13 #292
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_77932289
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 20:14 schreef fotostarter het volgende:
Of ik kijk er kei hard overheen, maar waar vind ik opgenomen filmpjes terug op mijn iPhone
Photos.
Confidence through competence
pi_77932356
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 20:32 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Photos.
Dat is waar ook.
Thanks!
pi_77932540
Net dus een iPhone 3G gehaald.. Software versie is 3.0.1, prima, deze is te unlocken (dat wil ik dus, voor m'n Vodafone kaartje). De iPhone was dus al jailbreaked, en dan was het alleen nog een kwestie van een source toevoegen en hij was unlocked volgens Quikpwn. Nu is het zo dat als ik Cydia opent, hij data laadt, maar daarna gelijk weer afsluit.. Dus deze vlieger gaat niet op voor mij nu gelijk..

Dan maar totale herstel. Maar als je in iTunes gaat herstellen, dan update hij naar 3.1.3 (welke nog niet te unlocken is). Wat moet ik nou doen?!
  vrijdag 12 februari 2010 @ 20:38:30 #295
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_77932586
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 20:37 schreef LeNick het volgende:
Net dus een iPhone 3G gehaald.. Software versie is 3.0.1, prima, deze is te unlocken (dat wil ik dus, voor m'n Vodafone kaartje). De iPhone was dus al jailbreaked, en dan was het alleen nog een kwestie van een source toevoegen en hij was unlocked volgens Quikpwn. Nu is het zo dat als ik Cydia opent, hij data laadt, maar daarna gelijk weer afsluit.. Dus deze vlieger gaat niet op voor mij nu gelijk..

Dan maar totale herstel. Maar als je in iTunes gaat herstellen, dan update hij naar 3.1.3 (welke nog niet te unlocken is). Wat moet ik nou doen?!
Reboot?
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_77932776
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 20:38 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Reboot?
Als je daarmee bedoelt de knop aan de bovenkant lang indrukken totdat er de 'Zet uit' slide komt, en dan sliden, al geprobeerd.. Dat werkt ook niet..

edit: na hele omweg gelukt!

[ Bericht 11% gewijzigd door LeNick op 12-02-2010 22:05:53 ]
pi_77938510
Als je je Hotmail instelt in je officiele Mail app, dan is alles nog gewoon ongelezen, ookal is dat op je eigen Hotmail wel al gelezen. Is er ook een onofficiele app waarbij dit wel 'synchroom' loopt?

en; ik heb nu 3.0. Jailbreaked + unlocked. Dit moet zo blijven natuurlijk, maar ik merk nu al dat je voor sommige apps 3.1 of meer nodig hebt.. Hoe krijg ik dit goed voor elkaar zonder de 'unlock' eruit te krijgen? Want dat moet wel voor m'n Vodafone sim. (al weet ik dat alles wel weer overnieuw kan gaan doen, maar dat is ook 3x niks.. )

[ Bericht 57% gewijzigd door LeNick op 12-02-2010 22:47:17 ]
pi_77943215
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 22:40 schreef LeNick het volgende:
Als je je Hotmail instelt in je officiele Mail app, dan is alles nog gewoon ongelezen, ookal is dat op je eigen Hotmail wel al gelezen. Is er ook een onofficiele app waarbij dit wel 'synchroom' loopt?

en; ik heb nu 3.0. Jailbreaked + unlocked. Dit moet zo blijven natuurlijk, maar ik merk nu al dat je voor sommige apps 3.1 of meer nodig hebt.. Hoe krijg ik dit goed voor elkaar zonder de 'unlock' eruit te krijgen? Want dat moet wel voor m'n Vodafone sim. (al weet ik dat alles wel weer overnieuw kan gaan doen, maar dat is ook 3x niks.. )
ff google, software 3.1.2 en die dan updaten.

En hotmail synchroom is en blijft het makkelijkste via safari en gewoon daar inloggen. Ik gebruik "Mail" alleen voor me gmail acc, en dat werkt perfect.
Vind de hotmail versie niet zo geweldig daarin.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_77943318
Hmm nog steeds geen wifi via instellingen :/! Morgen maar network settings ff leegmaken en dan weer fijn restoren denk ik !
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_77947133
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 01:01 schreef bambino het volgende:

[..]

ff google, software 3.1.2 en die dan updaten.

En hotmail synchroom is en blijft het makkelijkste via safari en gewoon daar inloggen. Ik gebruik "Mail" alleen voor me gmail acc, en dat werkt perfect.
Vind de hotmail versie niet zo geweldig daarin.
Shift + bijwerken dan neem ik aan? En alles blijft er dan op staan? Van muziek tot jailbreak...
  zaterdag 13 februari 2010 @ 11:46:47 #301
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_77949596
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 16:44 schreef Adelante het volgende:

[..]

http://www.vodafone.nl/prive/abonnementen/super_sim_only

Jup internet en sms-verdubbleaar zitten er standaard bij. Je moet alleen naar een winkel om het af te sluiten.
Dit is niet echt goedkoop ofwel? Wanneer ik het met m'n I-300 (45 euro per maand voor 300 belminuten en 300 sms, internet en een gratis iPhone erbij na twee jaar) vergelijk

Dan heb je een vodafone simonly Bel+Sms+Web 620 ¤ 39,95 620min/sms
Of Bel+Sms+Web 300 ¤ 24,95 300belminuten + ¤10,00 voor onbeperkt sms = ¤35,00
En dat is dan zonder telefoon
People demand freedom of speech as a compensation
for the freedom of thought which they seldom use.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')