abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 februari 2010 @ 14:09:16 #176
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77668460
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 13:03 schreef happyme28 het volgende:
Mama_papa, jaaaaaaaa jullie meisje is er! Gefeliciteerd met de geboorte van Tessa. Was wel onverwacht die zwangerschapsvergiftiging of niet? Waren er wel signalen?
[..]

Hahhah, heeeeeeel herkenbaar, hier precies hetzelfde, alleen heb ik er eigenlijk de hele zwangerschap last van en niet alleen in het begin
Oja, dat was ik inderdaad ook vergeten te 'zeggen' ja!
Dat boeren inderdaad, dat doe ik nu nog. En vaak overvalt het me ook gewoon. KOmt er gewoon lucht naar boven terwijl ik zit te praten ofzo...

devilishbaby, moeilijke situatie hoor! En wat freecell zegt:jullie hebben nog wat maanden om aan het idee te wennen. Ondertussen hoop ik dat je door hier mee te kletsen je wat minder eenzaam zult voelen...
Ow, en als je vrend het niet uitmaakt, dan kun je het goede nieuws toch al delen met je ouders en zijn ouders? Hou je het voor de rest van de buitenwereld nog even stil maar dan sta je er niet helemaal alleen voor...
pi_77668575
Al geprobeerd op een zwangerschapsforum te kijken, daar vind je misschien meer lotgenoten devil.
Zelf ben ik nu alweer 10 weken moeder en vind het heerlijk, wat de kosten betreft valt het de eerste tijd idd erg mee
Toch van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
Hoe vaker je op de eieren klikt, hoe sneller ze zullen uitkomen..
Mijn draken eieren
Zelf ook meedoen is gratis ;)
pi_77668614
Oja, dat boeren (en winden!) Ik had dat wel voornamelijk in het begin
pi_77668684
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 14:12 schreef Saskia1982 het volgende:
Al geprobeerd op een zwangerschapsforum te kijken, daar vind je misschien meer lotgenoten devil.
Zelf ben ik nu alweer 10 weken moeder en vind het heerlijk, wat de kosten betreft valt het de eerste tijd idd erg mee
Toch van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
Wij bestaan natuurlijk ook gewoon Dit zwangerschapstopic op een neutraal forum is ook best leuk
pi_77668831
Dat winden midden in de winter met je slaapkamerraam open slapen omdat het anders niet te harden is
  vrijdag 5 februari 2010 @ 14:21:03 #181
290348 devilishbaby
onbedoeld maar niet ongewenst
pi_77668932
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 14:09 schreef freecell het volgende:
Welkom devilish!
Vervelende situatie zeg Ik snap dat je je alleen voelt staan hierin!
Ten eerste: jullie hebben nog een maand of 8 om er aan te wennen Waarschijnlijk groei je er dan wel in!
Ten tweede: Zoveel geld kost een baby de eerste tijd toch niet? Tenminste, ik vind het heel erg meevallen

Ik zou zeggen: lees en post lekker mee, dan mag je gezellig samen met ons zwanger zijn ipv in je uppie
Dank je freecell! Dat voelt een stuk beter!
En natuurlijk heeft hij nog een tijd om er aan te gaan wennen, hopenlijk draait hij dus ook snel bij en dan zou ik het leuk vinden als hij toch een trotse papa zal worden.
Kinderen kosten geld, nu en later... Hij is een dood goeie vent, hij wil het beste voor mijn kinderen (die hij ook als eigen ziet), mij en natuurlijk ons (hem zelf). Maar het is een knul die erg over financiën nadenkt (niks mis mee!) en dan niet alleen voor nu maar ook voor de toekomst zoals studie's enzo. Persoonlijk denk ik ook het loopt allemaal wel los, als mensen in de bijstand het kunnen redden... Dan kunnen wij dat zeker!
pi_77668967
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 13:25 schreef devilishbaby het volgende:
Hallo,

Mag ik me voorstellen? Devilishbaby en zwanger van mijn 3e.
Niet helemaal gepland, of beter gezegd helemaal niet! Mijn vriend had al een afspraak staan om zich te laten steriliseren en nu dus toch zwanger.
Ik voel me erg eenzaam in mijn zwangerschap, ook al is het pril, we moeten er het beste van maken lijkt mij. Mijn vriend is er helemaal niet blij mee, hopenlijk komt dat nog. Het enige wat hij steeds zegt is dat het nog wel 1000% keer mis kan gaan.
Zoals ik al zei ik voel me eenzaam in mijn zwangerschap, alle veranderingen die ik nu al voel zoals het groeien van mijn borsten, het trekkende gevoel in mijn buik, de misselijkheid... Ik kan ze (nu nog) niet delen met mijn vriend. Hij is zelf nog nooit papa geworden, ik heb 2 kindjes uit een vorige relatie. We vonden het prima zo. De 2 kindjes die ik al had zijn met behulp van het ziekenhuis gekomen omdat normaal zwanger worden niet lukte en het probleem bij mij lag. We zijn dus ook niet voorzichtig met sex om gegaan omdat de kans toch klein was dat het zou gebeuren en hebben toen steeds gezegd het komt zoals het komt.
En toen werd ik eerder zwanger en vond hij het eigenlijk helemaal niks, het koste toch weer allemaal extra geld en we zouden wel weer de komende jaren erg gebonden zijn. We hebben toen besloten dat we voor een sterilisatie zouden gaan maar verder eigenlijk niks gedaan om te voorkomen dat ik weer zwanger zou worden.
En dat is dus nu gebeurd. Afgelopen maandag een positieve test en gisteren de sterilisatie. Sindsdien is mijn vriend niet te genieten en erg negatief over de zwangerschap. Aan de andere kant zegt hij wel dat hij het niet erg vind maar zijn doen en laten showen iets anders.
We hebben ons net een huis gekocht waar we binnenkort heen zullen verhuizen, gelukkig een huis met 4 slaapkamers. Maar dat betekend wel een extra uitgave ivm. verbouwing er moet een stuk schuur aan het huis gebouwd worden waar de wasmachine en droger heen kunnen gaan en dan moet de zolderkamer weer in oude staat hersteld worden. Dat is nu een bar met DJ ruimte en ze hebben daarom een extra stuk afgetimmerd. Natuurlijk heeft hij ergens gelijk, maar hij had ook kunnen zeggen we gebruiken condooms als hij het echt zo erg vind. En natuurlijk moeten we onze plannen weer een beetje aanpassen aan deze nieuwe situatie, maar ook dat lijkt me niet het grootste probleem.
Ik denk dat het allemaal wel goed gaat komen, voor nu heeft hij tijd nodig. Maar ik zou mijn zwangerschap zo graag willen delen met iemand. En wanneer vertel je het nu aan de ouders en de omgeving? Ook iets wat ik erg moeilijk vind en als ik dat aan hem vraag krijg ik als antwoord dat ik dat zelf maar moet weten. En hoe vertel ik het dan? Ik weet dat zijn ouders het geweldig zullen vinden, mijn ouders zijn wat moeilijker te peilen daarin maar zullen het vast ook wel leuk vinden. Komende zondag komen beide ouders op visite, ergens zou ik het dan best willen vertellen maar misschien is het ook nog wat aan de vroege kant, ben dan net 5w en 1 dag zwanger volgens de berekening.
Dilemma's...
Voor nu hoop ik eigenlijk hier een beetje mijn ei kwijt te kunnen.
Ik ben verder niet zo bekend met dit forum, las alleen al wel heel lang mijn nieuws hier en soms een forum berichtje, nooit actief deelgenomen hieraan.
Lastige situatie. Waarschijnlijk heeft je vriend, iets meer tijd nodig om aan het idee te wennen. Komt vast allemaal goed meid.
Welkom hier.
pi_77669169
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 14:21 schreef devilishbaby het volgende:

[..]

Dank je freecell! Dat voelt een stuk beter!
En natuurlijk heeft hij nog een tijd om er aan te gaan wennen, hopenlijk draait hij dus ook snel bij en dan zou ik het leuk vinden als hij toch een trotse papa zal worden.
Kinderen kosten geld, nu en later... Hij is een dood goeie vent, hij wil het beste voor mijn kinderen (die hij ook als eigen ziet), mij en natuurlijk ons (hem zelf). Maar het is een knul die erg over financiën nadenkt (niks mis mee!) en dan niet alleen voor nu maar ook voor de toekomst zoals studie's enzo. Persoonlijk denk ik ook het loopt allemaal wel los, als mensen in de bijstand het kunnen redden... Dan kunnen wij dat zeker!
Wij zitten op bijstandsniveau, maar we redden het makkelijk hoor En dit wordt onze tweede
Hoe oud zijn je andere kinderen?
pi_77669211
Hoi develishbaby: welkom hier en gefeliciteerd. Een zwangerschap is en blijft iets magisch....
en hier ben je NOOIT alleen....
  vrijdag 5 februari 2010 @ 14:27:51 #185
290348 devilishbaby
pi_77669220
Winden en boeren??? Pfff daar heb ik soms zo al last van hoefde ik niet eens zwanger voor te zijn Maar ik kan me niet meer heugen dat dat erger werd tijdens de zwangerschap, over enkele maanden kan ik het misschien wel vertellen:)

Heb me ook aangemeld op zwanger-forum bedoel je die?
Ik wil het wel op een originele manier vertellen aan de ouders en weet nog niet echt hoe ik dat zal gaan doen (als iemand nog ideetjes heeft...???).
Voor de rest van de wereld houd ik het sowieso voor mezelf t/m de 12e week. Dan heb je toch ook nog tijd genoeg om kraamhulp aan te vragen? Dit omdat een vriendin van ons kraamverzorgende is en ik met haar wil overleggen of ze het leuk zou vinden om bij ons de kraamhulp te doen. Ze heeft zelf wel eens gezegd dat ze dat bij ons zou willen, maar ze zegt soms ook dat ze juist niet bij bekenden wil. Dus overleg hierin lijkt me het beste en dan is de keuze aan haar...
Schoonmoeder is wel een flapuit en woont in hetzelfde plaatsje als waar wij wonen... Klein dorp en ons kent ons Dus misschien beter om nog even te wachten.
pi_77669249
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 14:18 schreef Orea het volgende:
Dat winden midden in de winter met je slaapkamerraam open slapen omdat het anders niet te harden is
Kijk dat je niet wakker wordt met ijs aan je
pi_77669328
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 14:27 schreef devilishbaby het volgende:
Winden en boeren??? Pfff daar heb ik soms zo al last van hoefde ik niet eens zwanger voor te zijn Maar ik kan me niet meer heugen dat dat erger werd tijdens de zwangerschap, over enkele maanden kan ik het misschien wel vertellen:)

Heb me ook aangemeld op zwanger-forum bedoel je die?
Ik wil het wel op een originele manier vertellen aan de ouders en weet nog niet echt hoe ik dat zal gaan doen (als iemand nog ideetjes heeft...???).
Voor de rest van de wereld houd ik het sowieso voor mezelf t/m de 12e week. Dan heb je toch ook nog tijd genoeg om kraamhulp aan te vragen? Dit omdat een vriendin van ons kraamverzorgende is en ik met haar wil overleggen of ze het leuk zou vinden om bij ons de kraamhulp te doen. Ze heeft zelf wel eens gezegd dat ze dat bij ons zou willen, maar ze zegt soms ook dat ze juist niet bij bekenden wil. Dus overleg hierin lijkt me het beste en dan is de keuze aan haar...
Schoonmoeder is wel een flapuit en woont in hetzelfde plaatsje als waar wij wonen... Klein dorp en ons kent ons Dus misschien beter om nog even te wachten.
Als het ons kent ons is, in een dorp. En je wilt het echt geheim houden nog eventjes. Kun je inderdaad beter nog even alleen zelf genieten met dit nieuws. Misschien ook beter voor je vriend ja, voordat hij nu al op straat enzo aangesproken gaat worden. Eerst samen gaan genieten.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 14:32:09 #188
290348 devilishbaby
pi_77669384
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 14:26 schreef freecell het volgende:

[..]

Wij zitten op bijstandsniveau, maar we redden het makkelijk hoor En dit wordt onze tweede
Hoe oud zijn je andere kinderen?
3 en 5 jaar en beiden meiden. Dus wie weet dit maal een knul...???
Dat heeft mijn vriend wel eens gezegd in een dronken bui in het cafe (iets wat grof..)"als ik zeker wist dat ik een zoon zou krijgen dan pompte ik hem er vanavond nog in"
Boeren gehucht dus soms komen de dingen er ook iets wat boers uit relativeren werkt dan erg goed of doen alsof je niks gehoord hebt :p
pi_77669692
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 14:32 schreef devilishbaby het volgende:

[..]

3 en 5 jaar en beiden meiden. Dus wie weet dit maal een knul...???
Dat heeft mijn vriend wel eens gezegd in een dronken bui in het cafe (iets wat grof..)"als ik zeker wist dat ik een zoon zou krijgen dan pompte ik hem er vanavond nog in"
Boeren gehucht dus soms komen de dingen er ook iets wat boers uit relativeren werkt dan erg goed of doen alsof je niks gehoord hebt :p
Oh ja, die uitspraken komen hier ook wel eens voor. Dom, lomp en boers. Maar als je niet beter weet (woon dus ook in een klein dorp, waar het nog aardig boers is). wen je overal aan.
pi_77669752
Devilish: 12 weken is op tijd, maar niet héél op tijd voor kraamzorg. Als je vriendin een beetje haar tater kan houden kan je het ook alleen aan haar vertellen?

Mja, originele manieren van vertellen ben ik niet zo goed in Wij vertellen het tot nu toe aldoor gewoon
  vrijdag 5 februari 2010 @ 15:02:37 #191
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_77670642
Devilish gefeliciteerd met je zwangerschap En welkom! We hebben opeens wel veel nieuwe aanwas in dit topic
En wat betreft je vriend, sommige mannen moeten gewoon even wennen. Zelfs mijn man moest wennen en dat terwijl wij gepland zwanger zijn geraakt.

Wat betreft winden laten: check. Het is vrij erg (vind ik zelf).

En ik heb nu al een bon om bij de etos een doos te gaan halen! Dat moet voor 22 februari 2010 ik schrok er nogal van... Maar ga zometeen wel even naar het winkelcentrum
pi_77670887
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 12:59 schreef ymme het volgende:

[..]

Ik heb een hoge pijngrens gelukkig. En ach, dat het allemaal heel veel pijn gaat doen. Tja, dat weten we van te voren zeg ik steeds maar. Voor wat, hoort wat.
wat kan jij een ongelooflijke doos zijn zeg, kolere.
pi_77670922
Nu al Pessie?? Heb je die per mail gehad of per post? Ik heb me ook aangemeld maar nog niks gehoord....
  vrijdag 5 februari 2010 @ 15:17:45 #194
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_77671309
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 15:08 schreef Orea het volgende:
Nu al Pessie?? Heb je die per mail gehad of per post? Ik heb me ook aangemeld maar nog niks gehoord....
Ik had em in de post, maar loop ongeveer 2 weken voor op jou he. Ben nu 15 weken 3 dagen.
pi_77671836
Mag ik ook in het lijstje? 14 oktober is volgens mij de datum.
*poef* nu is het weg
pi_77671926
Das waar Pessie... ben benieuwd!
pi_77672094
Devilishbaby, welkom hier. Ik kan me voorstellen dat je je eenzaam voelt nu, en ik hoop dat je steun hebt aan de bollies hier.
Verder denk ik ook wel dat je vriend zal bijdraaien. Ik denk dat hij bij het zien van jullie frummel op de echo al een week hart zal krijgen en zich realiseren dat dit echt een mensje is wat jullie samen gemaakt hebben. Het is voor hem natuurlijk ook wel bizar om gesteriliseerd te worden en dan te horen dat de ingreep net een tikje te laat is.
Ik hoop dat hij snel doorheeft dat hij blij mag zijn met zijn toekomstige baby
pi_77672277
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 15:07 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

wat kan jij een ongelooflijke doos zijn zeg, kolere.
Hoezo, heb jij een pijnloze bevalling gehad dan?
Dat het pijn doet weet toch iedereen. Ga daar niet zielig over zitten te doen hoor.

*zucht*
pi_77672412
Ok, en nu wil ik weten, waarom er zo gedaan word tegen mij?
Wie heb ik wat verkeerds aangedaan?

Er wordt gewoon, door niet zwangere, in dit topic zo raar tegen mij gedaan.
Zou graag uitleg hierover willen, want ben mij van geen kwaad bewust.
Post al een behoorlijk tijd hier, maar waarom nu ineens zo?
pi_77672713
Ymme, het komt ontzettend degraderend over als je zegt dat je een hoge pijngrens hebt en de indruk wekt dat je die bevalling 'wel even doet'. Daar doe je iedereen onrecht mee die wel een pijnlijke bevalling heeft gehad.
Bovendien wekt het de indruk dat je erg naïef bent in wat je te wachten staat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')