abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77663055
Wow mama_papa: Je meisje is er gewoon al!
Wat fijn dat je het een goede ervaring vond. Geniet maar lekker hoor!

vrijdag 5 februari 2010 @ 11:46:22 #152
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_77663477
Mama_Papa gefeliciteerd met de geboorte van Tessa! Ik hoop dat jullie alletwee snel gezond naar huis mogen!

Kaatjejannie van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet er van!
A grand adventure has begun.
pi_77663736
Kaatjejannie: welkom en gefeliciteerd!

En voor de dames over het gewicht: de LLM's lijken stil te staan, maar ik geloof dat ik momenteel in schrikbarend tempo aan het aankomen ben. Zeker een kilo per week, als het niet meer is.....
Erg frustrerend ook, aangezien het de hele zwangerschap goed ging met het gewicht.

Btw, vanmorgen potje pies naar dokter gebracht. Twijfel of ik ontsteking heb. Ben ook niet fit, moe en hoofdpijn. Huisarts kan het echter niet op kweek zetten omdat het vrijdag is en ze morgen weekend hebben
pi_77663767
Oh Mama_Papa wat een leuk nieuws Wel jammer dat je zwangerschapsvergiftiging bleek te hebben, maar je hebt nu gewoon je meisje in je armen ik wil ook!

Ik ben benieuwd naar je bevallingsverhaal. Maar rust nu lekker uit samen met je lief en Tessa

KaatjeJannie, welkom in Z&G
  vrijdag 5 februari 2010 @ 11:54:00 #155
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77663774
Gefeliciteerd mama_papa!

EN Kaatjejannie ook gefeliciteerd!
pi_77664738
Mama_papa gefeliciteerd. Wat 'n leuke naam!!!

Ieder bedankt voor het welkom.... Ik bevat t nog niet helemaal volgens mij.
*poef* nu is het weg
pi_77664954
Mama_Papa, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Daar is ze dan. Wel balen van de zwangerschapsvergiftiging. Gaat het nu wel weer goed met je/jullie?

Hier gisteravond weer constant een harde buik, met regelmaat krampen. Wist niet dat de buik zo hard kon worden, en dan nog verkrampen ook nog We waren al bijna op het punt om de tijd er tussen te gaan tellen. Tot het weer weg zakte. En nu dus weer pijnlijke buik. Dus denk inderdaad dat het toch spierpijn is.
Nou van mij mogen die voorween en het gerommel wel eens doorzetten hoor. Als zoiets gebeurd zit ik echt met een bick smile op mijn bed Ja, nu komt ie hoor. Ik voel het gewoon. Nu is het echt. Niet dus....
  vrijdag 5 februari 2010 @ 12:27:20 #158
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77664974
ORea, wat fijn dat je flieft bent! Lekker genieten hoor!

DJRandall, ik kom ook nog steeds aan. Afgelopen week 2 kilo bijgekomen! En de week ervoor ook 1 kilo...
Vanmorgen ben ik maar niet op de weegschaal gaan staan. Misschien morgen als ik echt lef heb...
  vrijdag 5 februari 2010 @ 12:34:52 #159
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_77665198
mama_papa van harte gefelciteerd met Tessa
Make love, not war ☮
pi_77665269
Het aankomen gaat hier ineens ook wat harder, en ik heb het idee dat ik wat vocht vasthoud. Nouja, de laatste loodjes zijn het zwaarst enzo

Co_OL, nog geen actie bij mevrouw Co_OL? Gefeliciteerd met jullie 40 weken mijlpaal
pi_77665314
Mama_papa gefeliciteerd met Tessa
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_77665482
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 12:37 schreef octopussy het volgende:
Het aankomen gaat hier ineens ook wat harder, en ik heb het idee dat ik wat vocht vasthoud. Nouja, de laatste loodjes zijn het zwaarst enzo

Co_OL, nog geen actie bij mevrouw Co_OL? Gefeliciteerd met jullie 40 weken mijlpaal
Hier ook steeds meer vocht. Vooral in mijn voeten/enkels. Maar ik was maar 0,2 kilo aangekomen.
Die keer daarvoor 1,2. Van mijn lichaam kun je niets zeggen Tijdens de zwangerschap eet ik veel meer maar kom bijna niets aan. En toen ik niet zwanger was zat elk pondje er meteen aan.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 12:47:57 #163
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_77665590
Ik hoop dat alle rommelende mamas snel uit hun lijden worden verlost!
  vrijdag 5 februari 2010 @ 12:48:30 #164
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_77665600
M-P gefeliciteerd met je dochter!
Vooral de tweede en derde naam vind ik helemaal geweldig!!! Roepnaam ook natuurlijk...

En Orea verliefd op haar kind. Ik begrijp heel goed hoe je je voelt.

Hier geen kind op wachtlijst voor kinderopvang. Manlief weigert nog steeds.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 12:48:56 #165
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_77665615
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 12:26 schreef ymme het volgende:
Als zoiets gebeurd zit ik echt met een bick smile op mijn bed Ja, nu komt ie hoor. Ik voel het gewoon. Nu is het echt. Niet dus....
Ik kon er anders niet om lachen, die weeen. En om de voorweeen ook niet. Die dus peanuts zijn vergeleken met ontsluitingsweeen.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 12:49:30 #166
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_77665636
Pessie, ik was hier de weigeraar. Maar ik ben erg blij dat mijn man heeft doorgezet. Ze vindt het zo leuk!
  vrijdag 5 februari 2010 @ 12:52:52 #167
56471 pinquit
oh my lama!
pi_77665737
Tessa gefeli mama_papa!!

enneh, asy, wanneer moet jij es bevallen joh ik heb het gevoel dat je al een jaar zwanger bent
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 5 februari 2010 @ 12:55:22 #168
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77665809
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 12:52 schreef pinquit het volgende:
Tessa gefeli mama_papa!!

enneh, asy, wanneer moet jij es bevallen joh ik heb het gevoel dat je al een jaar zwanger bent
Nog lang niet joh!
Ik ben pas 38 weken...
En de baby komt pas 26 februari. Dat hebben we namelijk met hem afgesproken en wij hebben nou eenmaal een braaf kind
pi_77665952
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 12:48 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik kon er anders niet om lachen, die weeen. En om de voorweeen ook niet. Die dus peanuts zijn vergeleken met ontsluitingsweeen.
Ik heb een hoge pijngrens gelukkig. En ach, dat het allemaal heel veel pijn gaat doen. Tja, dat weten we van te voren zeg ik steeds maar. Voor wat, hoort wat.
pi_77665973
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 12:55 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Nog lang niet joh!
Ik ben pas 38 weken...
En de baby komt pas 26 februari. Dat hebben we namelijk met hem afgesproken en wij hebben nou eenmaal een braaf kind
Hihi.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 13:01:38 #171
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_77666016
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 12:59 schreef ymme het volgende:

[..]

Ik heb een hoge pijngrens gelukkig. En ach, dat het allemaal heel veel pijn gaat doen. Tja, dat weten we van te voren zeg ik steeds maar. Voor wat, hoort wat.
Dat zal het wel zijn dan, ik heb namelijk geen pijngrens.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 13:03:33 #172
57497 happyme28
I'm so happy
pi_77666075
Mama_papa, jaaaaaaaa jullie meisje is er! Gefeliciteerd met de geboorte van Tessa. Was wel onverwacht die zwangerschapsvergiftiging of niet? Waren er wel signalen?
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 11:28 schreef tessie het volgende:
Ik was echt vergeten dat je als je net zwanger bent (nou ja, ik dan, ik weet niet of anderen dat ook hebben) je zoveel boeren laat. En dat in combinatie met die vieze pillen van kruitvat met visolie... bah!
Hahhah, heeeeeeel herkenbaar, hier precies hetzelfde, alleen heb ik er eigenlijk de hele zwangerschap last van en niet alleen in het begin
  vrijdag 5 februari 2010 @ 13:25:48 #173
290348 devilishbaby
onbedoeld maar niet ongewenst
pi_77666840
Hallo,

Mag ik me voorstellen? Devilishbaby en zwanger van mijn 3e.
Niet helemaal gepland, of beter gezegd helemaal niet! Mijn vriend had al een afspraak staan om zich te laten steriliseren en nu dus toch zwanger.
Ik voel me erg eenzaam in mijn zwangerschap, ook al is het pril, we moeten er het beste van maken lijkt mij. Mijn vriend is er helemaal niet blij mee, hopenlijk komt dat nog. Het enige wat hij steeds zegt is dat het nog wel 1000% keer mis kan gaan.
Zoals ik al zei ik voel me eenzaam in mijn zwangerschap, alle veranderingen die ik nu al voel zoals het groeien van mijn borsten, het trekkende gevoel in mijn buik, de misselijkheid... Ik kan ze (nu nog) niet delen met mijn vriend. Hij is zelf nog nooit papa geworden, ik heb 2 kindjes uit een vorige relatie. We vonden het prima zo. De 2 kindjes die ik al had zijn met behulp van het ziekenhuis gekomen omdat normaal zwanger worden niet lukte en het probleem bij mij lag. We zijn dus ook niet voorzichtig met sex om gegaan omdat de kans toch klein was dat het zou gebeuren en hebben toen steeds gezegd het komt zoals het komt.
En toen werd ik eerder zwanger en vond hij het eigenlijk helemaal niks, het koste toch weer allemaal extra geld en we zouden wel weer de komende jaren erg gebonden zijn. We hebben toen besloten dat we voor een sterilisatie zouden gaan maar verder eigenlijk niks gedaan om te voorkomen dat ik weer zwanger zou worden.
En dat is dus nu gebeurd. Afgelopen maandag een positieve test en gisteren de sterilisatie. Sindsdien is mijn vriend niet te genieten en erg negatief over de zwangerschap. Aan de andere kant zegt hij wel dat hij het niet erg vind maar zijn doen en laten showen iets anders.
We hebben ons net een huis gekocht waar we binnenkort heen zullen verhuizen, gelukkig een huis met 4 slaapkamers. Maar dat betekend wel een extra uitgave ivm. verbouwing er moet een stuk schuur aan het huis gebouwd worden waar de wasmachine en droger heen kunnen gaan en dan moet de zolderkamer weer in oude staat hersteld worden. Dat is nu een bar met DJ ruimte en ze hebben daarom een extra stuk afgetimmerd. Natuurlijk heeft hij ergens gelijk, maar hij had ook kunnen zeggen we gebruiken condooms als hij het echt zo erg vind. En natuurlijk moeten we onze plannen weer een beetje aanpassen aan deze nieuwe situatie, maar ook dat lijkt me niet het grootste probleem.
Ik denk dat het allemaal wel goed gaat komen, voor nu heeft hij tijd nodig. Maar ik zou mijn zwangerschap zo graag willen delen met iemand. En wanneer vertel je het nu aan de ouders en de omgeving? Ook iets wat ik erg moeilijk vind en als ik dat aan hem vraag krijg ik als antwoord dat ik dat zelf maar moet weten. En hoe vertel ik het dan? Ik weet dat zijn ouders het geweldig zullen vinden, mijn ouders zijn wat moeilijker te peilen daarin maar zullen het vast ook wel leuk vinden. Komende zondag komen beide ouders op visite, ergens zou ik het dan best willen vertellen maar misschien is het ook nog wat aan de vroege kant, ben dan net 5w en 1 dag zwanger volgens de berekening.
Dilemma's...
Voor nu hoop ik eigenlijk hier een beetje mijn ei kwijt te kunnen.
Ik ben verder niet zo bekend met dit forum, las alleen al wel heel lang mijn nieuws hier en soms een forum berichtje, nooit actief deelgenomen hieraan.
pi_77668228
Kaatjejannie gefeli met je tweede streepje fijne en goede zwangerschap gewenst

Mama-papa gefeliciteerd met Tessa dat jullie snel thuis van elkaar mogen genieten

Tessie een knipperend hartje! een broertje of zusje voor Graeme, kan me voorstellen dat jullie even zijn geschrokken maar gelukkig klink je wel! (en ik ben gewoon tegelijk met je zwanger nu ha ha)

Orea is verliefd! samen met een moorkop klinkt dat heerlijk!
pi_77668453
Welkom devilish!
Vervelende situatie zeg Ik snap dat je je alleen voelt staan hierin!
Ten eerste: jullie hebben nog een maand of 8 om er aan te wennen Waarschijnlijk groei je er dan wel in!
Ten tweede: Zoveel geld kost een baby de eerste tijd toch niet? Tenminste, ik vind het heel erg meevallen

Ik zou zeggen: lees en post lekker mee, dan mag je gezellig samen met ons zwanger zijn ipv in je uppie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')