Ja het is echt dramatisch! *zich een vuilnisbak voelt*quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:38 schreef Books het volgende:
Orea ik ken dat nog wel hoor! Hele bakken chips en dan rustig daarna bij het avondeten twee keer opscheppen ook (schaamsmiley!).
En dit zijn met stip de meest wijze woorden van de dag!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:41 schreef YPPY het volgende:
Books, ga even wat anders doen.Het gaat al jaren zo, niks aan te doen.
![]()
Ik heb het momenteel met drop, honingkorfjes... En die mag ik dus eigenlijk helemaal niet hebben...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:43 schreef Orea het volgende:
[..]
Ja het is echt dramatisch! *zich een vuilnisbak voelt*![]()
Maargoed, ik neig de laatste dagen ineens heel erg naar groenvoer, groente en fruit enzo en daar geef ik maar aan toe. En de overige dingen, chips, koekjes, chocola (water loopt me al in de mond) probeer ik een beetje te beperken nu.
Vingers zitten is soms best cool...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:44 schreef Books het volgende:
Hahaha Yp ik was al weg en had haar al veel succes gewenst. Goed he! Zit alweer op mijn vingers.
Flugeltje![]()
Ik ben natuurlijk van oorsprong Tilbabwaans he, dat verklaart veel.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En dit zijn met stip de meest wijze woorden van de dag!
begrijp ik nu dat je niet meer gaat posten?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:43 schreef ymme het volgende:
Vind het echt jammer, dat er door moeders en as moeders zo gereageerd kan worden zeg.
Jammer, vond het altijd een leuk topic. Maar gelukkig (gezien mijn pm-box) ben ik niet de enige die het erg jammer vind, dat er zo op je reagereerd wordt hier.
Dit is allemaal erg offtopic. Wens iedereen nog een fijne zwangerschap. En een voorspoedige bevalling toe.
Alle nieuwe succes en alle LLMérs, ook succes met de laatste loodjes. Voor bepaalde personen, zal ik hier wel blijven lezen, want door de maanden heen, krijg je toch een bepaalde interesse hoe het met die gene gaat enzo.
helemaal mee eens!!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:50 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga ALLE pijnbestrijding nemen die voorhanden is...
Als ik in twee stukken scheur wil ik er zo min mogelijk van merken...
Als ik binnen 24 uur beval wil ik geen pijnbestrijding. Hoorde laatst weer een verhaal over een mislukte ruggeprik. Daarbij ben ik doodsbang voor naalden. Pijnbestrijding betekent automatisch naalden, of nog erger, een infuus. Daarbij een ruggeprik: die komt incl. katheter en infuus. Brr...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:50 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga ALLE pijnbestrijding nemen die voorhanden is...
Als ik in twee stukken scheur wil ik er zo min mogelijk van merken...
Oe ja, ik ga ook voor deze....quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:53 schreef Orea het volgende:
Ik beval nietik word op een ochtend wakker en dan heeft de ooievaar mijn kind gebracht
![]()
ik ben er niet bang voor, maar ik denk er ook lekker nog even niet over na, dat komt over een paar maanden wel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |