Moest vorig jaar ook een biref naar de examencommissie schrijven. Is best een werk. Het lijkt me dat je vooral helder moet maken waarom je dit wilt en waarom ze jou zouden moeten toelaten.quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja, ik ben heel erg slecht in officiële brieven schrijven enzo
Maar de reden voor mijn verzoek is omdat die master mij meer aanspreekt.. Maar moet ik daar een hele beschouwing van gaan maken
ah, fijn!quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik moest een brief schrijven naar het college van bestuur, omdat ik beschuldigd werd van fraude!
Hier komt een spannend verhaal aan!quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik moest een brief schrijven naar het college van bestuur, omdat ik beschuldigd werd van fraude!
Ik zei moest! Ik zie niet dat ik het gedaan heb. De secretaresse vd faculteit had mijn cijfer ingevuld met de verkeerde datum. Daardoor had ik mijn scriptie afgerond in de periode dat ik niet ingeschreven stond! Opgelost met een brief naar de faculteit en de examencomissiequote:Op donderdag 4 februari 2010 11:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ah, fijn!
vertel! Ik ben ook als de dood om ' plagiaat ' te plegen..
Doe 't gewoon voor de zekerheid, in het uur dat je nu gaat twijfelen kan je de brief al afhebben. Zo'n werk is 't nou ook weer niet, hoop dat wel een idee hebt waarom je een bepaalde opleiding wil volgenquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mja, maar de studieadviseur vertelde me dat het gewoon een formaliteit was.. Moet het dan nog steeds zo'n enorme brief worden
Ja, de bureaucratie daarquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:12 schreef motorbloempje het volgende:
dooddoener!
maar wel weer lekker ambtenarij
Ik heb m voor je deur op de grond gelegd, miss heeft IB m al weg gehaald?quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja, ik wilde net gaan kijken, nu wezen doen, maar ik zie hem niet liggen
Jup, en daarna het boekje van de autopapieren eroverheen gelegd, ja dan vind je het welquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:19 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ik heb m voor je deur op de grond gelegd, miss heeft IB m al weg gehaald?
\Haha heel handig ja.quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jup, en daarna het boekje van de autopapieren eroverheen gelegd, ja dan vind je het wel
quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Royjn! Hoe leuk ik je avatar ook vind ten opzichte van de vorige.. Kerstmis is nu onderhand wel een beetje 2009 he
ik zie geen kerstava hoorquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:22 schreef royjn het volgende:
[..], er staat toch echt een niet kerst avatar op mijn scherm.
Of ik moet iets verkeerds doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |