quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 09:27 schreef freecell het volgende:Tinuviel: slim kind dus gewoon
Hier wordt ook met die hamer op deuren geramd en dan zegtie heel tevreden 'pa! (opa)
Ja, die klust ook in ons huis
Ja slim is die zeker. Had ook al heel vroeg door dat als wij iets achter onze rug hielden dat hij wilde hebben het er echt nog wel was. Alleen met weggaan heeft die dat minder. Als ik de kamer uit ga heeft die dat besef wat minder, dat ik er toch echt nog ben ook al ben ik niet in dezelfde kamer. Gisteren haalde ik hem op bij het kdv, stond al in de open deur en toen ging ik vast zijn jasje pakken. Hij zag me bij de deur staan en toen omdraaien en zette het op een huilen. Alsof die echt dacht, dat ik dan zonder hem weg zou gaan.

Leander heeft het dan dus net zo goed door Freecell. Hij doet gewoon maar even zijn opa na
Heerlijk zo lang kunnen slapen Diaan en Marie. Bij ons was het vannacht twee keer wakker worden. De eerste keer weet ik niet eens hoe laat en het duurde best even voordat mijn man hem weer aan het slapen had, de tweede keer weer bij ons in bed genomen. Toen sliep die tot 7 uur. Maar manlief ging ook opstaan, dus er is een grote kans, dat die ook daardoor wakker werd en door de honger denk ik. Als je je avondeten niet wilt eten, dan krijg je dat. Ik baal nog dat er nog geen goed ritme is met betrekking tot het eten op het kdv. Woensdag had die volgens mij s'middags yoghurt en geen fles. Toen had ik het idee dat die rond 18/18.15 uur weer honger had. En toen het eten rond 7 uur klaar was wilde hij niet meer. Gisteren had die s'middags een fles gehad en wilde ook geen avondeten. Ik weet het niet zo goed maar heb het idee, dat het zonder fles te weinig is en met te veel. Hoewel ik moet zeggen, dat die de yoghurt om half drie/drie uur heeft gehad en toen ging slapen. Normaal is de yoghurt om vier of kwart over vier.