ik had begrepen dat dat eigenlijk dan weer niet nodig is. geen idee wat er van waar is hoor, maar in sommige arme landen (geen geld voor luiers) worden kindjes al heel snel getraind op zindelijkheid.quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:15 schreef Tinuviel het volgende:
Het zal toch pas mogelijk zijn om aan zindelijkheidstraining te beginnen als het kind goed kan staan, lopen en vanuit staan ook kan gaan zitten of niet?
Inderdaad.....quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:32 schreef Bass-Miss het volgende:
'Training' vind ik trouwens wel een overdreven woord voor iets wat vanzelf gaat als je de mogelijkheid geeft.
Dat merk je echt vanzelf wel, als de luier nog droog is na een tijdje ook bv. Zolang ze alles laten lopen natuurlijk gewoon luier aantrekken. Hier werd er ook niet op de grond geplast hoor.quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:40 schreef Tinuviel het volgende:
Daarnaast ben ik niet zeker of hij het altijd aan voelt komen als hij moet plassen.
Wolleke kijken! Das een lief schaapje!quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:27 schreef simmu het volgende:
*zucht*
selene wil eindelijk wel tv kijken. helaas is het zonnetje van de teletubbies bloed- en bloedeng voor het arme kind.bumba vind ze geen zak aan. kikker de musical is leuk, maar die duurt een uur. iemand suggesties over hoe ik het zonnetje niet-eng maak? ik streef naar een half uurtje tv per dag oid, dus suggesties zijn welkom!
quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:27 schreef simmu het volgende:
*zucht*
selene wil eindelijk wel tv kijken. helaas is het zonnetje van de teletubbies bloed- en bloedeng voor het arme kind.bumba vind ze geen zak aan. kikker de musical is leuk, maar die duurt een uur. iemand suggesties over hoe ik het zonnetje niet-eng maak? ik streef naar een half uurtje tv per dag oid, dus suggesties zijn welkom!
Ja, dat deden mijn andere kinderen ook... Maar Marlien wil overal mee helpen (broek aantrekken, truitje aantrekken etc.), maar niet met de luier.quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:59 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Hier gaat het verschonen wel goed eigenlijk, ze helpt me zelfs.Benen omhoog, zodat ik makkelijker de broek uit kan trekken bijvoorbeeld en bij het weer aankleden steekt ze haar voetjes één voor één de lucht in, zodat ik de slofjes aan kan trekken.
Welke zender?quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:01 schreef simmu het volgende:
morgenochtend eerst eens zandkasteel proberen om 5 voor 10en dan 's middags hopla eventueel nog
Wat liefquote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:29 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Dana mocht vandaag verkleed naar het KDV, zo schattig in een roze elvenpakjeen Zondag als we naar de optocht gaan kijken mag ze dr tovenaarspakje aan, daar is ze helemaal weg van en als ze m eenmaal aan heeft dan is het ook een drama als ie weer uit moet ghihi
Ow en Simmu, kijk anders eens op youngtube, daar staat veel tekenfilmpjes op, ook van vroeger
Dat is ook wel een beetje dom van Leander.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:55 schreef freecell het volgende:
Carnaval zit er hier in het hoge noorden ook niet in
Hier een dreumes met zo'n hamertje-tik spel
[ afbeelding ]
Slaat hij zichzelf met de hamer op z'n kopEn dan brullen
Toepasselijke smiley:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |