abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77873301
Het zal toch pas mogelijk zijn om aan zindelijkheidstraining te beginnen als het kind goed kan staan, lopen en vanuit staan ook kan gaan zitten of niet?
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_77873332
Dat kunnen de meeste toch wel tegen een jaar en een half.
pi_77873409
Ik houd Leander bij zijn heupjes/bekken stabiel. Als je bekken vast ligt kan je nergens meer heen.
Ergens tussen de tijd dat kinderen een eigen wil krijgen, maar nog niet staand te verschonen zijn heb je een periode van worstelen
pi_77873451
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 09:15 schreef Tinuviel het volgende:
Het zal toch pas mogelijk zijn om aan zindelijkheidstraining te beginnen als het kind goed kan staan, lopen en vanuit staan ook kan gaan zitten of niet?
ik had begrepen dat dat eigenlijk dan weer niet nodig is. geen idee wat er van waar is hoor, maar in sommige arme landen (geen geld voor luiers) worden kindjes al heel snel getraind op zindelijkheid.

ik wacht het met selene trouwens gewoon lekker af tot ze er aan toe is. van de zomer lekker buiten laten lopen in gewoon ondergoed en dan zien we wel.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_77873630
'Training' vind ik trouwens wel een overdreven woord voor iets wat vanzelf gaat als je de mogelijkheid geeft.
  donderdag 11 februari 2010 @ 09:37:02 #186
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_77873736
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 09:32 schreef Bass-Miss het volgende:
'Training' vind ik trouwens wel een overdreven woord voor iets wat vanzelf gaat als je de mogelijkheid geeft.
Inderdaad.....
Make love, not war ☮
pi_77873807
Wij hebben helaas geen tuin. Dan is het natuurlijk sowieso lekker makkelijk. Maakt het ook niet zoveel uit als het misgaat. Ik weet eerlijk gezegd niet of hij er dan al aan toe is. Hij is dan 15/16/17 maanden. Nu staat hij nog niet dus het is even afwachten of hij dan loopt. Daarnaast ben ik niet zeker of hij het altijd aan voelt komen als hij moet plassen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_77873887
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 09:40 schreef Tinuviel het volgende:
Daarnaast ben ik niet zeker of hij het altijd aan voelt komen als hij moet plassen.
Dat merk je echt vanzelf wel, als de luier nog droog is na een tijdje ook bv. Zolang ze alles laten lopen natuurlijk gewoon luier aantrekken. Hier werd er ook niet op de grond geplast hoor.
  donderdag 11 februari 2010 @ 11:59:56 #189
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_77877703
Hier gaat het verschonen wel goed eigenlijk, ze helpt me zelfs. Benen omhoog, zodat ik makkelijker de broek uit kan trekken bijvoorbeeld en bij het weer aankleden steekt ze haar voetjes één voor één de lucht in, zodat ik de slofjes aan kan trekken.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_77883360
*zucht*

selene wil eindelijk wel tv kijken. helaas is het zonnetje van de teletubbies bloed- en bloedeng voor het arme kind. bumba vind ze geen zak aan. kikker de musical is leuk, maar die duurt een uur. iemand suggesties over hoe ik het zonnetje niet-eng maak? ik streef naar een half uurtje tv per dag oid, dus suggesties zijn welkom!
pi_77883466
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 14:27 schreef simmu het volgende:
*zucht*

selene wil eindelijk wel tv kijken. helaas is het zonnetje van de teletubbies bloed- en bloedeng voor het arme kind. bumba vind ze geen zak aan. kikker de musical is leuk, maar die duurt een uur. iemand suggesties over hoe ik het zonnetje niet-eng maak? ik streef naar een half uurtje tv per dag oid, dus suggesties zijn welkom!
Wolleke kijken! Das een lief schaapje!
  donderdag 11 februari 2010 @ 14:32:58 #192
114177 Diaan73
pi_77883558
simmu Lennon vindt babytv erg leuk en dan vooral Eggbird en the Soundmachine, misschien vindt Selene dat ook leuk. Je moet dan echter wel die zenders hebben, maar op YouTube zijn er ook wel een aantal te vinden.

Bekijk deze YouTube-video

Make love, not war ☮
pi_77888584
die proberen we morgen eerst. voor vandaag zijn we door het tv quotum heen
dank dames!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 11 februari 2010 @ 17:22:21 #194
147316 crew  DJMO
#trut
pi_77889581
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 14:27 schreef simmu het volgende:
*zucht*

is van de makers van de teletubbies, maar dit is een stuk kindvriendelijker als je t mij vraagt
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_77889617
M. vindt het Zandkasteel helemaal geweldig.
  donderdag 11 februari 2010 @ 17:26:50 #196
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_77889742
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 11:59 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Hier gaat het verschonen wel goed eigenlijk, ze helpt me zelfs. Benen omhoog, zodat ik makkelijker de broek uit kan trekken bijvoorbeeld en bij het weer aankleden steekt ze haar voetjes één voor één de lucht in, zodat ik de slofjes aan kan trekken.
Ja, dat deden mijn andere kinderen ook... Maar Marlien wil overal mee helpen (broek aantrekken, truitje aantrekken etc.), maar niet met de luier.
En dat is niet vanaf dat ze een eigen willetje heeft, tenzij ze die vanaf het begin al had...
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_77892081
De sprookjesboom, zandkasteel, Nijntje, troetelbeertjes, Hopla
Dana vind tegenwoordig vooral het eerste stuk van de film "Up" heel leuk, in dat stukje zie je hoe ze elkaar hebben leren kennen enzo, er word niet in gepraat, alleen een muziekje
  donderdag 11 februari 2010 @ 18:40:17 #198
114177 Diaan73
pi_77892114
simmu, ik bedacht dat je Selene misschien kunt laten wennen aan het zonnetje door een boekje van teletubbies te kopen en die met haar lezen oid. Of printen... misschien is het op papier minder eng voor haar.

Bruine Beer in het blauwe huis is ook leuk aldus Twan en Lennon, en ook nog leerzaam!
Make love, not war ☮
pi_77892952
selene vind live concerten van de breeders heel leuk system of a down ook trouwens (die heb ik weten te reduceren tot system of a lego)

ik vond het tijd worden voor meer kinderdingetjes. ik verwachtte die reactie dus totaal niet. we lezen ook veel boekjes enzo
pi_77894320
Misschien is de biba boerderij wat? (bij de blokker zijn dvdtjes 5 euro zag ik toevallig) Ze hadden nog meer van dat soort kinderspul.
pi_77895094
morgenochtend eerst eens zandkasteel proberen om 5 voor 10 en dan 's middags hopla eventueel nog
  donderdag 11 februari 2010 @ 21:09:13 #202
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_77897724
Ik zet (als ik overdag de tv aanheb) meestal CeeBeebies op (BBC4). Bijna altijd geschikte programma's op elk moment van de dag (tussen 7 am en 7 pm, geloof ik).
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_77909271
Dana mocht vandaag verkleed naar het KDV, zo schattig in een roze elvenpakje en Zondag als we naar de optocht gaan kijken mag ze dr tovenaarspakje aan, daar is ze helemaal weg van en als ze m eenmaal aan heeft dan is het ook een drama als ie weer uit moet ghihi

Ow en Simmu, kijk anders eens op youngtube, daar staat veel tekenfilmpjes op, ook van vroeger
pi_77909404
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 20:01 schreef simmu het volgende:
morgenochtend eerst eens zandkasteel proberen om 5 voor 10 en dan 's middags hopla eventueel nog
Welke zender?
  vrijdag 12 februari 2010 @ 08:52:03 #205
114177 Diaan73
pi_77909523
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 08:41 schreef freecell het volgende:

[..]

Welke zender?
Volgens mij ned. 3
Make love, not war ☮
  vrijdag 12 februari 2010 @ 08:52:46 #206
114177 Diaan73
pi_77909533
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 08:29 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Dana mocht vandaag verkleed naar het KDV, zo schattig in een roze elvenpakje en Zondag als we naar de optocht gaan kijken mag ze dr tovenaarspakje aan, daar is ze helemaal weg van en als ze m eenmaal aan heeft dan is het ook een drama als ie weer uit moet ghihi

Ow en Simmu, kijk anders eens op youngtube, daar staat veel tekenfilmpjes op, ook van vroeger
Wat lief Bij ons op kdv doen ze niet aan carnaval, eigenlijk gelukkig niet... ik ben niet zo van het carnaval. Maar kleine meisjes in elfenpakjes
Make love, not war ☮
pi_77909578
Carnaval zit er hier in het hoge noorden ook niet in

Hier een dreumes met zo'n hamertje-tik spel

Slaat hij zichzelf met de hamer op z'n kop En dan brullen

Toepasselijke smiley:
  vrijdag 12 februari 2010 @ 09:00:32 #208
114177 Diaan73
pi_77909640
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 08:55 schreef freecell het volgende:
Carnaval zit er hier in het hoge noorden ook niet in

Hier een dreumes met zo'n hamertje-tik spel
[ afbeelding ]

Slaat hij zichzelf met de hamer op z'n kop En dan brullen

Toepasselijke smiley:
Dat is ook wel een beetje dom van Leander.

Wij hebben trouwens een "moderne" versie van dat hamertje tik... deze maar Lennon gebruikt de hamer niet, maar duwt ze met de handen. Als alle blokjes ingeduwd zijn, komt het hoofd eruit.
Make love, not war ☮
pi_77909642
Bla-bla- bla wat lief zeg! Waar gaan jullie zondag kijken? Ik ben niet zo'n carnavalsvierder, maar misschien wel leuk om met M naar toe te gaan.

En ja op Ned 3. Eerst Teletubbies, dan Zandkasteel, dan Tweenies. En dan slapen.
  vrijdag 12 februari 2010 @ 09:03:01 #210
114177 Diaan73
pi_77909673
Lennon slaapt nog steeds... en hij lag er al om half 8 in gisterenavond. Zo maar even wakker maken, pap geven en dan naar mn ouders brengen.
Make love, not war ☮
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')