Welke zender?quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:01 schreef simmu het volgende:
morgenochtend eerst eens zandkasteel proberen om 5 voor 10en dan 's middags hopla eventueel nog
Wat liefquote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:29 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Dana mocht vandaag verkleed naar het KDV, zo schattig in een roze elvenpakjeen Zondag als we naar de optocht gaan kijken mag ze dr tovenaarspakje aan, daar is ze helemaal weg van en als ze m eenmaal aan heeft dan is het ook een drama als ie weer uit moet ghihi
Ow en Simmu, kijk anders eens op youngtube, daar staat veel tekenfilmpjes op, ook van vroeger
Dat is ook wel een beetje dom van Leander.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:55 schreef freecell het volgende:
Carnaval zit er hier in het hoge noorden ook niet in
Hier een dreumes met zo'n hamertje-tik spel
[ afbeelding ]
Slaat hij zichzelf met de hamer op z'n kopEn dan brullen
Toepasselijke smiley:
Tot half negen is er maar 1 leidster aanwezig. Afhankelijk van het aantal kindjes komt er een tweede bij om half negen. Dit is dan meestal een van de vaste, maar ik keek op het rooster dat er hangt op de groep en volgens mij kwam er vanochtend niemand bij en vanmiddag weer een invalster, tja carnaval in Brabantquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:16 schreef Marie79 het volgende:
Och Sebje![]()
Wat vreemd trouwens dat ze zo'n groep laten draaien met alleen maar inval? Bij ons heb ik dat nog nooit gezien, er is dan altijd één vaste leidster aanwezig. en met mijn werk, dagverblijf voor verstandelijk gehandicapten, is er ook altijd één vaste groepsleiding aanwezig, of het moet echt in hele hoge nood zijn
die dusquote:
Ja slim is die zeker. Had ook al heel vroeg door dat als wij iets achter onze rug hielden dat hij wilde hebben het er echt nog wel was. Alleen met weggaan heeft die dat minder. Als ik de kamer uit ga heeft die dat besef wat minder, dat ik er toch echt nog ben ook al ben ik niet in dezelfde kamer. Gisteren haalde ik hem op bij het kdv, stond al in de open deur en toen ging ik vast zijn jasje pakken. Hij zag me bij de deur staan en toen omdraaien en zette het op een huilen. Alsof die echt dacht, dat ik dan zonder hem weg zou gaan.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:27 schreef freecell het volgende:
Tinuviel: slim kind dus gewoon![]()
Hier wordt ook met die hamer op deuren geramd en dan zegtie heel tevreden 'pa! (opa)
Ja, die klust ook in ons huis
Wij gaan naar Heerlen denk ik. Ik had gehoopt dat hier in Roermond een kinderoptocht is, maar dat is dus niet het geval..alleen in de dorpen hier in de buurt.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:00 schreef bodpa09 het volgende:
Bla-bla- bla wat lief zeg! Waar gaan jullie zondag kijken? Ik ben niet zo'n carnavalsvierder, maar misschien wel leuk om met M naar toe te gaan.
En ook nog zo'n leuk kind!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:42 schreef freecell het volgende:
Vandaag is hummel een dagje bij zijn opa en oma, mailen ze net deze foto:
[ afbeelding ]
Je kijkt even niet en het is al een groot kind
en hij lijkt op mezie ik ook voor het eerst!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |