Niet zo stoer.quote:Op donderdag 29 april 2010 22:09 schreef wolfrolf het volgende:
TaubWat een baas, groot gelijk om dat geile blondje aan zijn paal te reigen
Die ouwe tang van 'em zal wel contstant kutscheten laten
Inderdaad, en House zag het ook.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:39 schreef HalloweenJack het volgende:
Viel het iemand trouwens op dat Thirteen's hand begon te trillen toen ze een glas beet had in die lesbobar, of zag ik dat verkeerd?
Die trein met die stokquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:40 schreef Karina het volgende:
Ik denk dat ze ontzettende lol hebben gehad bij het opnemen van dat Karaoke stukje
Is dit dezelfde shrink als aan het begin van het seizoen, of een andere? lijkt me een ander maar kan me vergissenquote:
Nop, het is echt dezelfde. Ik zag de ep van het begin van het seizoen een week of vier geleden nog op tv, dus ik kan je beloven dat ze geen andere psychiater gevonden hebbenquote:Op woensdag 5 mei 2010 01:21 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
Is dit dezelfde shrink als aan het begin van het seizoen, of een andere? lijkt me een ander maar kan me vergissen
Nee ze zag er gewoon dorstig uitquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:09 schreef vogelkooi het volgende:
Waren al die drankjes voor 13 van andere mensen in de kroeg om haar te versieren?
Dat vroeg ik me ook al af. Je bar volzetten met Martini's als aankleding is ook wel een beetje vreemd, dus het zal inderdaad wel voor haar zijn geweest. Of er zat natuurlijk gewoon net een zatlap buiten beeld.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:09 schreef vogelkooi het volgende:
Waren al die drankjes voor 13 van andere mensen in de kroeg om haar te versieren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |