quote:Op maandag 8 februari 2010 16:57 schreef daNpy het volgende:
[..]
Jup velen denken dat maar het hoeft niet altijd zo te zijn.
Bij grotere velgen is het inderdaad wel mooier, omdat de band platter wordt lijkt de ruimte in de wielkast ineens erg groot en dan is het veel mooier om de auto iets lager te zetten.
Ik heb 18" BBS LeMans replicas gekocht voor onze BMW
Die komen er in het voorjaar onder, moet nog even kijken welke banden ik erop laat leggen.
Ook hoop ik dat ik de BMW niet hoef te verlagen ivm bovenstaande "grote wielkast opening"
Sja wat is verlagen. Een goede schroefset is wel wat duurder dan je veren doorknippen (da's gratis) en daarmee is hij ook verlaagdquote:Op maandag 8 februari 2010 17:13 schreef rival het volgende:
wij hebben de E36 verlaagt en dat was helemaal niet zo duur...
ik zal eens even kijken wat voor merk dat was, want de prijs was erg interessant
Mensen achterin een coupé of een coupé met trekhaak is sowiesoquote:Op maandag 8 februari 2010 17:31 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
nou ja, ik ben ook niet zo van het verlagen hoor. De E46 coupe heeft standaard al m-onderstel dus het staat al redelijk laag, alleen de vorige eigenaar vond het nodig om verhoogde veren achter te plaatsen
![]()
Dat stond dus echt helemaal niet, vooral niet i.c.m. 18 inch. Het is me nog steeds een raadsel waarom hij dat gedaan heeft, want er zit geen trekhaak aan. Misschien veel drempels bij hem in de buurt, of dikke kinderen
Wat is er mis met mensen achterin een coupé? Juist in een coupé past dat ruim.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:01 schreef daNpy het volgende:
[..]
Mensen achterin een coupé of een coupé met trekhaak is sowieso
Nou.... echt niet hoor. Het instappen is altijd al een ramp, maar achterin mijn coupe zit je echt niet ruim. Tuurlijk, het is geen fiat panda, maar je moet je toch altijd er in proppen. De auto staat ook nog eens lekker laag, dus is ook altijd wel lachen als mensen eruit kruipenquote:Op maandag 8 februari 2010 19:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat is er mis met mensen achterin een coupé? Juist in een coupé past dat ruim.Trekhaak.. In principe niet, maar als het een keer nodig is.. Een on-the-fly-opzetbare trekhaak is dan wel weer handig.
Bilstein rondom? ~160 per demper voor, ~120 per demper achter voor de E30.quote:Op maandag 8 februari 2010 12:55 schreef Catch22- het volgende:
waar moet ik aan denken voor een setje rondom? Dan zit je voor 4 stuks toch wel rond de 300-400 eu?
Hmm ik het herken het niet echt bij de mijne. Die is behoorlijk ruim achterin en ook het in- en uitstappen gaat vrij soepel.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:07 schreef YoshiBignose het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Nou.... echt niet hoor. Het instappen is altijd al een ramp, maar achterin mijn coupe zit je echt niet ruim. Tuurlijk, het is geen fiat panda, maar je moet je toch altijd er in proppen. De auto staat ook nog eens lekker laag, dus is ook altijd wel lachen als mensen eruit kruipen![]()
Laatst m'n oma even naar huis brengen, nou die komt er dus echt niet uit en dat is voorin
http://shop.ebay.de/?_from=R40&_trksid=p3907.m38.l1313&_nkw=bilstein+b6+e30&_sacat=See-All-Categoriesquote:Op maandag 8 februari 2010 19:11 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Bilstein rondom? ~160 per demper voor, ~120 per demper achter voor de E30.
Ja, ik was erbij vergeten te vermelden dat ik het had over de B8 (waar je eigenlijk voor moet gaan als je gaat verlagen en je besluit andere dempers te nemen). De B8 zijn als het goed is verkorte dempers.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:46 schreef Catch22- het volgende:
[..]
http://shop.ebay.de/?_from=R40&_trksid=p3907.m38.l1313&_nkw=bilstein+b6+e30&_sacat=See-All-Categories
daar zit het rond de 450 per 4..
Nope, een E36. Maar 40-50 euro valt op zich nog mee. Is dat voor 4 of 2 matten? Dus voor en achter?quote:Op maandag 8 februari 2010 14:57 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Origineel hebben ze alleen maar bij de Dealer, kosten ongeveer 40-50 euro ( jij had toch een E30?? )
Ik kan ze je ook bezorgen, met eventueel ook een eigen stiksel ( logo of tekst ) erop
Als je interesse hebt, meld je maar dan bespreken we e.e.a. eff.
Een échte coupe heeft een mooie schuine achterruit en een volwassene kan daar niet onder zitten.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat is er mis met mensen achterin een coupé? Juist in een coupé past dat ruim.Trekhaak.. In principe niet, maar als het een keer nodig is.. Een on-the-fly-opzetbare trekhaak is dan wel weer handig.
Ah mooi, je bent hier online!quote:Op maandag 8 februari 2010 20:31 schreef metallicattim het volgende:
ik dacht dat je een E30 had, dus dat zijn de prijzen voor een E30 set, E36 houd ik me niet mee bezig
Dat is een M5quote:Op maandag 8 februari 2010 19:10 schreef tha_rizzo het volgende:
Een 5-serie op de camping
En met verschrikkelijke velgen.
Dat kan, als jullie allemaal chinezen zijn van 1.60quote:Op maandag 8 februari 2010 19:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hmm ik het herken het niet echt bij de mijne. Die is behoorlijk ruim achterin en ook het in- en uitstappen gaat vrij soepel.
Ja, nog een rode GTA zien staan?quote:Op maandag 8 februari 2010 16:00 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Was jij Zondag ook in Zandvoort..??![]()
Ik ook, ik wou de circuit op met me TDItje, maar er was de Zandvoort 4 uurs race ofzo, en geen vrij rijden![]()
Anders zag je ineens een rode stationwagon de bocht om komen
Ik heb momenteel geen recente foto's dan die je al hebt gezien.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:34 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ah mooi, je bent hier online!
Zou je me ff wat meer foto's van de 9J Azev A's kunnen sturen? Ik ben me wat meer aan het orienteren.
Die je al eens had laten zien in m'n topic een tijd terug ken ik wel. Vroeg me af of je er meer hebt!
Dat ding gaat iig nooit kapot. Carburateur kan soms wat lastig starten vooral in winter. Wel 1766cc als ik het goed heb, gaat nog best hardquote:Op dinsdag 9 februari 2010 04:22 schreef Turquaz52 het volgende:
iemand wat info over een 316 m10 blok?
Gewoon basis dingen en weetjes er over? Ergens specifiek op letten of rekening mee houden?
Kun je makkelijk oplossen door een M10 injectieblok te kopenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:57 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Dat ding gaat iig nooit kapot. Carburateur kan soms wat lastig starten vooral in winter. Wel 1766cc als ik het goed heb, gaat nog best hard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |