quote:
maak er dan eens een foto vanquote:
Cassettebandjesquote:Op zondag 7 februari 2010 22:04 schreef Catch22- het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
click fo' MOARRR
de prijzen van veel onderdelen kan je ook op www.hbase.nl nazoeken.
Die zwarte herken ik inderdaad nog, die stond volgens mij een keer te koop. Ik had wel interesse toenquote:Op zondag 7 februari 2010 21:02 schreef rival het volgende:
ow zijn we plaatjes aant posten?
mijne
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en dan nog een E30 maar kan geen foto vinden
Bilstein, Koni...ga zo maar door.quote:Op maandag 8 februari 2010 01:44 schreef piekartz87 het volgende:
nice hoor,
mn schokbrekers op mn E30 316 worden steeds raller trouwens
tijd voor vervanging. keb alleen nog geen idee wat er allemaal onder past. moet ik dus nog even uitzoeken
Origineel hebben ze alleen maar bij de Dealer, kosten ongeveer 40-50 euro ( jij had toch een E30?? )quote:Op zondag 7 februari 2010 22:07 schreef justmattie het volgende:
Weet iemand ook een site of bedrijf waar ze originele mattensetten hebben? En scheelt die prijs veel met de stealer ?
Was jij Zondag ook in Zandvoort..??quote:Op zondag 7 februari 2010 23:49 schreef Pas259 het volgende:
Ik heb geen BMW en ik heb er niets mee maar ik heb vandaag deze plaatjes geschoten en wou ze even delen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was op Zandvoort, gebeurde net terwijl mijn maat en ik stopten met foto's maken.
Jup velen denken dat maar het hoeft niet altijd zo te zijn.quote:Op maandag 8 februari 2010 15:56 schreef YoshiBignose het volgende:
Oke sorry, dat dacht ik altijd. Nou ja, het staat iig wel stukken mooier bij grote velgen.
dat klopt, toen we hem net hadden en door de apk kregen heb ik hem te koop gezet....quote:Op zondag 7 februari 2010 21:13 schreef Catch22- het volgende:
had je die zwarte een tijdje terug niet te koop staan hier op fok?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |