wat de gek er voor geeftquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:08 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
ik heb niks aan een eta blok, zal us rond vragen, quanta costa?
quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:58 schreef justmattie het volgende:
Is de E30fansite net als zo'n 5 serie forum, zonder 5 serie ben je daar niet welkom als lid
Okquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:36 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Haha nee absoluut niet, we laten zelfs mensen toe met een Citroen( sorry, twinnie
)
Vroegah had je BC2003 daar zat jij ook nog wel bij dacht ik en later ging de helft over naar BTN. Vanuit daar ontstonden de groepjes wat.quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:01 schreef metallicattim het volgende:
Sjah, dat krijg je ervan... alles en iedereen wil zijn eigen forum, ik ben niet anders, daar niet van, maar er zijn inmiddels meerdere forums voor de E30, de E36, de E28 etc etc... En dat vind ik best onzinnig... 1 forum per type lijkt me voldoende.
In mijn favorieten heb ik alleen al 14 Nederlandstalige BMW forums staan en dat zijn ze nog niet eens allemaal, want enkele bezoek ik hélemaal niet.
Nou heb ik er met mijn neef over gehad, maar een swap van 316 naar ETA is een groot stap. Zo moet je denken aan de Achteras met diff, uitlaatlijn en motor + Bak & Kabelboom + ECU.. Eventueel gelijk met Stuurbekrachtiging & km teller+Toerenteller..quote:
Remmerij?quote:Op donderdag 11 februari 2010 00:42 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nou heb ik er met mijn neef over gehad, maar een swap van 316 naar ETA is een groot stap. Zo moet je denken aan de Achteras met diff, uitlaatlijn en motor + Bak & Kabelboom + ECU.. Eventueel gelijk met Stuurbekrachtiging & km teller+Toerenteller..
Tis te doen, pm me je prijs en we kijken dan wel verder
Dit heb ik gevonden: nooit geschoten is altijd mis.quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:19 schreef eevebe het volgende:
in mijn e39 heb ik een buisiness radio cd speler. als ik het contact van de auto uit heb gezet en later weer aanzet dan is deze zijn balans, fader en volume kwijt. ik was er al achter gekomen dat dit een kwaaltje is van deze radio. maar ik kan nergens vinden of het ook te verhelpen is (behalve door een andere radio te kopen) en wat de kosten ervan zijn.
heeft iemand van jullie ervaring hiermee?
quote:Op donderdag 11 februari 2010 00:42 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nou heb ik er met mijn neef over gehad, maar een swap van 316 naar ETA is een groot stap. Zo moet je denken aan de Achteras met diff, uitlaatlijn en motor + Bak & Kabelboom + ECU.. Eventueel gelijk met Stuurbekrachtiging & km teller+Toerenteller..
Tis te doen, pm me je prijs en we kijken dan wel verder
Ja vandaar dat ik ook zei achteras ivm. schijven, maar klopt.. ook voorremmen moeten worden vervangen..quote:
Nog verder terug begon het met het BMW Prikbordquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:04 schreef justmattie het volgende:
[..]
Vroegah had je BC2003 daar zat jij ook nog wel bij dacht ik en later ging de helft over naar BTN. Vanuit daar ontstonden de groepjes wat.
een 316 of een 325e is wel een wereld van verschil hoorquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:46 schreef YoshiBignose het volgende:
En dan moet je die ETA nog omzetten met een 325i kop toch? Ik neem aan dat je niet met de ETA rond wil rijden, het verschil tussen een 316 of een 325e is niet zo heel groot (qua snelheid).
"Net zo zuinig" als een 316i en afgeven op ETA blokken die nog steeds niet mega goedkoop zijn..quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:11 schreef Turquaz52 het volgende:
En daar draait het om, hij wilt en vermogen en zuinig rijden, ik zei van ja, ik flikker er een 24kleppert in en dat geeft me een heel stuk meer vermogen, gooien we bij jou daar een ETA blok in en ben je net zo zuinig als je 316 maar wanneer je ook gas geeft ga je ook vooruit..vond ie wel leuk klinken..
En 5 meijers voor een rotte eta blok uit het jaar 0? Echt niet![]()
Voor dat prijs haal ik mijn 325 Vanos blok met complete uitlaat en diff.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:11 schreef Turquaz52 het volgende:
En 5 meijers voor een rotte eta blok uit het jaar 0? Echt niet![]()
Voor dat prijs haal ik mijn 325 Vanos blok met complete uitlaat en diff.
en ondertussen rijdt ie rond in een uno, of een kanariegele poolse E36quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:15 schreef Maharbal het volgende:
Begin me een beetje te irriteren. Je bent met een paar posts hier alweer het topic aan het verzieken.
Oke oke misschien overdreef ik het een beetje. 325e zal iets van 10 sec zijn en 316 misschien 11 / 12.quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:51 schreef rival het volgende:
[..]
een 316 of een 325e is wel een wereld van verschil hoor
oke een 325e kan geen 325i bijhouden.... maar een 316 is toch wel ietsjes langzamer....
met de 325e kon ik de 318iS redelijk bijhouden.. en die is sneller dan een 320i....
ja van 0 naar 100..., dat scheelt altijd maar een beetje....quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:35 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Oke oke misschien overdreef ik het een beetje. 325e zal iets van 10 sec zijn en 316 misschien 11 / 12.
Je hoeft bij de 316 iig niet naar z'n 5quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:42 schreef rival het volgende:
[..]
ja van 0 naar 100..., dat scheelt altijd maar een beetje....
maar van 100 naar de 150 bijvoorbeeld.... dat merk je echt wel...
volgens mij met de eta wel.... want toeren maakt ie nietquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:59 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Je hoeft bij de 316 iig niet naar z'n 5
zoiets?quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:32 schreef rival het volgende:
[..]
en ondertussen rijdt ie rond in een uno, of een kanariegele poolse E36
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |