abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77864799
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 13:08 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

ik heb niks aan een eta blok, zal us rond vragen, quanta costa?
wat de gek er voor geeft
pi_77865240
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 20:58 schreef justmattie het volgende:
Is de E30fansite net als zo'n 5 serie forum, zonder 5 serie ben je daar niet welkom als lid

Haha nee absoluut niet, we laten zelfs mensen toe met een Citroen ( sorry, twinnie )
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
pi_77865546
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 22:36 schreef metallicattim het volgende:

[..]

Haha nee absoluut niet, we laten zelfs mensen toe met een Citroen ( sorry, twinnie )
Ok Ik zit helaas al op teveel fora waardoor ik niet eens alles meer bij kan houden. Zit ook bij die van de E36 waar ik ook niet tot nauwelijks meer kijk
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_77866537
Sjah, dat krijg je ervan... alles en iedereen wil zijn eigen forum, ik ben niet anders, daar niet van, maar er zijn inmiddels meerdere forums voor de E30, de E36, de E28 etc etc... En dat vind ik best onzinnig... 1 forum per type lijkt me voldoende.

In mijn favorieten heb ik alleen al 14 Nederlandstalige BMW forums staan en dat zijn ze nog niet eens allemaal, want enkele bezoek ik hélemaal niet.
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
pi_77866724
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 23:01 schreef metallicattim het volgende:
Sjah, dat krijg je ervan... alles en iedereen wil zijn eigen forum, ik ben niet anders, daar niet van, maar er zijn inmiddels meerdere forums voor de E30, de E36, de E28 etc etc... En dat vind ik best onzinnig... 1 forum per type lijkt me voldoende.

In mijn favorieten heb ik alleen al 14 Nederlandstalige BMW forums staan en dat zijn ze nog niet eens allemaal, want enkele bezoek ik hélemaal niet.
Vroegah had je BC2003 daar zat jij ook nog wel bij dacht ik en later ging de helft over naar BTN. Vanuit daar ontstonden de groepjes wat.
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
  woensdag 10 februari 2010 @ 23:19:28 #231
183047 eevebe
nader in te vullen
pi_77867516
in mijn e39 heb ik een buisiness radio cd speler. als ik het contact van de auto uit heb gezet en later weer aanzet dan is deze zijn balans, fader en volume kwijt. ik was er al achter gekomen dat dit een kwaaltje is van deze radio. maar ik kan nergens vinden of het ook te verhelpen is (behalve door een andere radio te kopen) en wat de kosten ervan zijn.
heeft iemand van jullie ervaring hiermee?
pi_77870491
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 22:27 schreef rival het volgende:

[..]

wat de gek er voor geeft
Nou heb ik er met mijn neef over gehad, maar een swap van 316 naar ETA is een groot stap. Zo moet je denken aan de Achteras met diff, uitlaatlijn en motor + Bak & Kabelboom + ECU.. Eventueel gelijk met Stuurbekrachtiging & km teller+Toerenteller..
Tis te doen, pm me je prijs en we kijken dan wel verder
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_77872458
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 00:42 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Nou heb ik er met mijn neef over gehad, maar een swap van 316 naar ETA is een groot stap. Zo moet je denken aan de Achteras met diff, uitlaatlijn en motor + Bak & Kabelboom + ECU.. Eventueel gelijk met Stuurbekrachtiging & km teller+Toerenteller..
Tis te doen, pm me je prijs en we kijken dan wel verder
Remmerij?
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
  donderdag 11 februari 2010 @ 08:32:41 #234
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_77872645
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 23:19 schreef eevebe het volgende:
in mijn e39 heb ik een buisiness radio cd speler. als ik het contact van de auto uit heb gezet en later weer aanzet dan is deze zijn balans, fader en volume kwijt. ik was er al achter gekomen dat dit een kwaaltje is van deze radio. maar ik kan nergens vinden of het ook te verhelpen is (behalve door een andere radio te kopen) en wat de kosten ervan zijn.
heeft iemand van jullie ervaring hiermee?
Dit heb ik gevonden: nooit geschoten is altijd mis.

FADER : von rechts kommend 1 Strich vor Mitte stehenlassen = 1 Strich vorne
BALANCE: von links kommend 1 Strich vor Mitte stehenlassen = 1 Strich links

Dus fader vanaf rechts komend,1 tik rechts van het midden laten staan
Balans: idem, maar dan van links komend.

http://www.auto-treff.com(...)?p=284608#post284608

Hoe dat moet met volume en bass/trebble weet ik niet.
Schijnt dat er verder geen oplossing is behalve een andere radio.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_77872784
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 00:42 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Nou heb ik er met mijn neef over gehad, maar een swap van 316 naar ETA is een groot stap. Zo moet je denken aan de Achteras met diff, uitlaatlijn en motor + Bak & Kabelboom + ECU.. Eventueel gelijk met Stuurbekrachtiging & km teller+Toerenteller..
Tis te doen, pm me je prijs en we kijken dan wel verder
Facts don't care about your feelings
pi_77876374
Heeft iemand hier ervaring met het GROM audiosysteem? Ik heb nog een radio uit WOII erin zitten en met dit systeem kan je met een USB-stick een cd-wisselaar simuleren....lijkt mij een handige en goedkope oplossing.
pi_77876907
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 08:13 schreef justmattie het volgende:

[..]

Remmerij?
Ja vandaar dat ik ook zei achteras ivm. schijven, maar klopt.. ook voorremmen moeten worden vervangen..

Ophanging hoeft niet, zitten al e36 320 veren onder
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_77877249
En dan moet je die ETA nog omzetten met een 325i kop toch? Ik neem aan dat je niet met de ETA rond wil rijden, het verschil tussen een 316 of een 325e is niet zo heel groot (qua snelheid).
Facts don't care about your feelings
pi_77877321
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 23:04 schreef justmattie het volgende:

[..]

Vroegah had je BC2003 daar zat jij ook nog wel bij dacht ik en later ging de helft over naar BTN. Vanuit daar ontstonden de groepjes wat.
Nog verder terug begon het met het BMW Prikbord Daar is BC2003 uit ontstaan en de BMW Drivers club e.d.

BTN bestaat helaas niet meer, erg jammer want dat was 1 van de leukste algemene BMW Forums...
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
pi_77877416
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 11:46 schreef YoshiBignose het volgende:
En dan moet je die ETA nog omzetten met een 325i kop toch? Ik neem aan dat je niet met de ETA rond wil rijden, het verschil tussen een 316 of een 325e is niet zo heel groot (qua snelheid).
een 316 of een 325e is wel een wereld van verschil hoor

oke een 325e kan geen 325i bijhouden.... maar een 316 is toch wel ietsjes langzamer....

met de 325e kon ik de 318iS redelijk bijhouden.. en die is sneller dan een 320i....
  donderdag 11 februari 2010 @ 11:57:47 #241
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_77877628
325e is idd sneller dan een 320i zoals ik eerder zei, zelfde topvermogen alleen wel veel meer koppel.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_77878164
En daar draait het om, hij wilt en vermogen en zuinig rijden, ik zei van ja, ik flikker er een 24kleppert in en dat geeft me een heel stuk meer vermogen, gooien we bij jou daar een ETA blok in en ben je net zo zuinig als je 316 maar wanneer je ook gas geeft ga je ook vooruit.. vond ie wel leuk klinken..

En 5 meijers voor een rotte eta blok uit het jaar 0? Echt niet
Voor dat prijs haal ik mijn 325 Vanos blok met complete uitlaat en diff.
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_77878324
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 12:11 schreef Turquaz52 het volgende:
En daar draait het om, hij wilt en vermogen en zuinig rijden, ik zei van ja, ik flikker er een 24kleppert in en dat geeft me een heel stuk meer vermogen, gooien we bij jou daar een ETA blok in en ben je net zo zuinig als je 316 maar wanneer je ook gas geeft ga je ook vooruit.. vond ie wel leuk klinken..

En 5 meijers voor een rotte eta blok uit het jaar 0? Echt niet
Voor dat prijs haal ik mijn 325 Vanos blok met complete uitlaat en diff.
"Net zo zuinig" als een 316i en afgeven op ETA blokken die nog steeds niet mega goedkoop zijn..

Het is overduidelijk dat je geen verstand hebt van E30's en/of de waarde van de onderdelen. Houd het anders maar bij versjonniede rotte E36's, daar kun je immers hele motoren + versnellingsbakken voor ¤5 en een snicker krijgen, was het niet? Bij de E30's is het een ander verhaal.

Begin me een beetje te irriteren. Je bent met een paar posts hier alweer het topic aan het verzieken.
pi_77878847
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 12:11 schreef Turquaz52 het volgende:

En 5 meijers voor een rotte eta blok uit het jaar 0? Echt niet
Voor dat prijs haal ik mijn 325 Vanos blok met complete uitlaat en diff.

het is "voor DIE prijs".... je klinkt als een turk

een goed M50B25 blok met Vanos, diff en uitlaat voor 500 euro, waar kan ik die halen? dan ben ik daar vanavond nog
pi_77878877
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 12:15 schreef Maharbal het volgende:

Begin me een beetje te irriteren. Je bent met een paar posts hier alweer het topic aan het verzieken.
en ondertussen rijdt ie rond in een uno, of een kanariegele poolse E36
pi_77878950
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 11:51 schreef rival het volgende:

[..]

een 316 of een 325e is wel een wereld van verschil hoor

oke een 325e kan geen 325i bijhouden.... maar een 316 is toch wel ietsjes langzamer....

met de 325e kon ik de 318iS redelijk bijhouden.. en die is sneller dan een 320i....
Oke oke misschien overdreef ik het een beetje. 325e zal iets van 10 sec zijn en 316 misschien 11 / 12.
Facts don't care about your feelings
pi_77879189
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 12:35 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Oke oke misschien overdreef ik het een beetje. 325e zal iets van 10 sec zijn en 316 misschien 11 / 12.
ja van 0 naar 100..., dat scheelt altijd maar een beetje....
maar van 100 naar de 150 bijvoorbeeld.... dat merk je echt wel...
pi_77879853
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 12:42 schreef rival het volgende:

[..]

ja van 0 naar 100..., dat scheelt altijd maar een beetje....
maar van 100 naar de 150 bijvoorbeeld.... dat merk je echt wel...
Je hoeft bij de 316 iig niet naar z'n 5
Facts don't care about your feelings
pi_77879899
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 12:59 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Je hoeft bij de 316 iig niet naar z'n 5
volgens mij met de eta wel.... want toeren maakt ie niet
pi_77880047
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 12:32 schreef rival het volgende:

[..]

en ondertussen rijdt ie rond in een uno, of een kanariegele poolse E36
zoiets?


Mu!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')