Nee inderdaad, we doen lekker wat we zelf willen en luisteren vooral niet naar ons publiek want we hebben het allerliefst dat iedereen wegloopt.quote:
In dat geval, draai eens Plug In Baby.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:22 schreef MichielV het volgende:
[..]
Nee inderdaad, we doen lekker wat we zelf willen en luisteren vooral niet naar ons publiek want we hebben het allerliefst dat iedereen wegloopt.
Duh....
Yeah! altijd prettigquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:50 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Killers ook weer om het af te sluiten
Die is echt fijn inderdaadquote:
quote:@tleemhuis Morgenavond is Bridget Maasland te gast bij Ekstra Weekend. Ik heb vast 4 flessen rosé besteld.
sinds het megahit is?quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:53 schreef MoshiMoshi het volgende:
OneRepublic........ Sinds wanneer draait 3FM weer boybands?
Shit ! Bad Romance gemistquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hans, waar blijf je?
quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Shit ! Bad Romance gemist.Was even aan het stofzuigen..
quote:
Linkje?quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]dank je wel ! was al even aan het luisteren naar de Caro Emerald uitvoering van Bad Romance
.
http://download.omroep.nl(...)%5bgi8e3le3fm-hq.mp4 en hier de hq versiequote:
Top!quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:28 schreef hole1988 het volgende:
[..]
http://download.omroep.nl(...)%5bgi8e3le3fm-hq.mp4 en hier de hq versie
Absoluutquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
Die versie van Caro is wel een beetje carnavallish though.
heb ik iets gemist?quote:
Nee, maar hij geeft wel kaarten wegquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:13 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
heb ik iets gemist?, ik heb ze niet gehoord...
ah zo, hij moet ze maar gewoon draiien!quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, maar hij geeft wel kaarten weg![]()
ehhritant héquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:20 schreef Dagoduck het volgende:
ehh, kanker, ehh
ja ehh kwf ehh, scheld, ehh, gesprek, ehh ehh
ehh
wat?
ehh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |