quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:03 schreef alors het volgende:
Wat gebeurt er bij FC Grunn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze probeerden wel net iemand uit Apperloo te bereiken.. was niet thuisquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:19 schreef ApperlooDude het volgende:
Ik val net binnen, zijn de muse kaarten van vanavond er al uit?
To bad, 1 gemiste oproep; onbekend.quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:20 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ze probeerden wel net iemand uit Apperloo te bereiken.. was niet thuis.
Dat is balen ! zij bellen volgens mij anoniem..quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:23 schreef ApperlooDude het volgende:
[..]
To bad, 1 gemiste oproep; onbekend.
Hehe, ik weet. Helaas grapte ik maar wat.. maar weet nu wel dat ik vanavond nog kans maak op kaarten! Nog meer mensen die plannen om naar muse te gaan hier?quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is balen ! zij bellen volgens mij anoniem..
Geen plannen, maar lijkt mij trouwens wel tof om mee te makenquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:29 schreef ApperlooDude het volgende:
[..]
Hehe, ik weet. Helaas grapte ik maar wat.. maar weet nu wel dat ik vanavond nog kans maak op kaarten! Nog meer mensen die plannen om naar muse te gaan hier?
Hehe, zo dacht ik ook toen ik 'the resistance' voor de zoveelste keer opzette. Maar afblijven van de kaartjes van zometeen, die ga ik al winnenquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geen plannen, maar lijkt mij trouwens wel tof om mee te maken.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:33 schreef ApperlooDude het volgende:
[..]
Hehe, zo dacht ik ook toen ik 'the resistance' voor de zoveelste keer opzette. Maar afblijven van de kaartjes van zometeen, die ga ik al winnen
Zeker zeker. Heb het al meer dan eens geprobeerd, maar helaas..quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Haha, zal me rustig houden hoor
. Laat maar weten als je ze hebt gewonnen
.
Jaa dat is echt een mooi lied. Hopen dat die niet overhyped en alles wordt.quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:10 schreef -Hans- het volgende:
Jajajja maar dit vind ik me toch een verdomd lekker liedje. Broken Bells - High Road
Dat is inderdaad niet te hopen. Prima plaat om zo af en toe even te horenquote:Op donderdag 4 februari 2010 07:55 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Jaa dat is echt een mooi lied. Hopen dat die niet overhyped en alles wordt.
Eens.quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:32 schreef -Hans- het volgende:
All The Good Things. De tekst is zo briljant
quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:34 schreef Intrepidity het volgende:
"Lopen er 2 tampons op de noordpool, zegt de een tegen de ander: koud he, zonder muts?"
John Bakker![]()
Ja of Anouk (quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:46 schreef -Hans- het volgende:
John Mayer zal wel de nieuwe MH hebben..
Anouk, alsof je het over de duivel hebtquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:11 schreef alors het volgende:
[..]
Ja of Anouk () misschien zelfs wel Bomba (
) of XX, maar dat vind ik een beetje een leidje wat niet leuk is om zovaak te horen.
Ik hoop op Hockey, maarja mij hoop is vaak tevergeefs.
Biem, oud schoolgenoot van mijquote:
Haha wat grappigquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:17 schreef themauster het volgende:
[..]
Biem, oud schoolgenoot van mij
quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:26 schreef Piles het volgende:
Middag
Droom op vast werk hier is zo juist uiteen gespatAl ging ik er al vanuit
Dus als iemand nog iets leuks in de bedrijfsprocessen/controller-sfeer heeft![]()
Wel jammer ja, maar ik wist dat het tijdelijk was. Ik dacht ik peil eens of vast er in zitquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:28 schreef alors het volgende:
Ah wat jammer, gelukkig niet onverwacht dan.
Miike*quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:54 schreef -Hans- het volgende:
JAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 3FM Meeeeeeeeeee-ga-hit ?! Ik vind dit heel erg leuk !
Mike Snow
quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:30 schreef Piles het volgende:
Ik probeer nu te bedenken in welke aflevering van Friends dit zit, maar ik kan er niet op komen
Vast wel iemand die dat wil doenquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nou, dat is dit duidelijk niet.
Wie tikt de glazen van die kerel es in?
Ik ookquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:28 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik krijg hoofdpijn van Tooske
Nu ook op KXquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:25 schreef Dagoduck het volgende:
allemaal
Ik heb wel weer genoeg van die owl city..
quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:50 schreef alors het volgende:
BombaIk schakel even over op Al Green
quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:16 schreef wolfrolf het volgende:
GOEIEMIDDAAAAAG
Ja ik weet hethet is avond. /care
Je kent hem ook zeker? komt officieel uit mijn dorp ik heb bij zijn zusje in de klas gezeten, hij was al NOS journalist toen wij van de basisschool gingenquote:
Nope, ken hem echt niet maar zijn naam is wel erg opvallend/bijzonder. Loopt dus zo te lezen al een tijdje rondquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:09 schreef themauster het volgende:
[..]
Je kent hem ook zeker? komt officieel uit mijn dorp ik heb bij zijn zusje in de klas gezeten, hij was al NOS journalist toen wij van de basisschool gingen
Zelfde had ik vorige week, naam van een NOS headlines verslaggever werd genoemd, ik dacht 'goh da's grappig ik ken iemand die zo heet (broertje van een schoolvriendinnetje van m'n zusje)', bleek het hem te zijn ook.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:09 schreef themauster het volgende:
[..]
Je kent hem ook zeker? komt officieel uit mijn dorp ik heb bij zijn zusje in de klas gezeten, hij was al NOS journalist toen wij van de basisschool gingen
Klopt, maar Amy wil per sé geen camera's bij d'r optreden bij Giel hebben morgen...quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nope, ken hem echt niet maar zijn naam is wel erg opvallend/bijzonder. Loopt dus zo te lezen al een tijdje rond.
Amy ! leuke nieuwe single. Zou wel eens de nieuwe MH kunnen zijn. Geloof dat ze morgen ook langskomt bij Giel?
Misschien is ze perfectionistisch. Maar dat ben ik ook.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, maar Amy wil per sé geen camera's bij d'r optreden bij Giel hebben morgen...![]()
Wordt dan geen artiest...
Je kan altijd stiekem de vaste camera's op haar richten (tenminste als er geen rode lampje gaat branden).quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, maar Amy wil per sé geen camera's bij d'r optreden bij Giel hebben morgen...![]()
Of ze plakt maar lekker zelf een zwart censuurbalkje over d'r ogen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:27 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Je kan altijd stiekem de vaste camera's op haar richten (tenminste als er geen rode lampje gaat branden).
Lekker onherkenbaar ookquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Of ze plakt maar lekker zelf een zwart censuurbalkje over d'r ogen.
Heen en weer, op en Nirvana.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:30 schreef Captain_Slow het volgende:
*Speelt luchtgitaar*
Kijk, ik doe Nirvana![]()
![]()
![]()
Mss gaat ze playbacken. Op de radioquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Haha ja best triest inderdaadquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nieuw... Mwah... Wel prettig en Jossquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:33 schreef wolfrolf het volgende:
Roel
Nog nieuwe kinky Joss Stone picz??????????//
Killers ook weer om het af te sluitenquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:48 schreef -Hans- het volgende:
Zo, zit echt net de nieuwe playlist van der Rudy te checken, maar wat een plaat om mee te beginnen.
Staan toch wel weer een aantal toppers op het lijstje.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:48 schreef -Hans- het volgende:
Zo, zit echt net de nieuwe playlist van der Rudy te checken, maar wat een plaat om mee te beginnen.
Staan toch wel weer een aantal toppers op het lijstje.
Nee inderdaad, we doen lekker wat we zelf willen en luisteren vooral niet naar ons publiek want we hebben het allerliefst dat iedereen wegloopt.quote:
In dat geval, draai eens Plug In Baby.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:22 schreef MichielV het volgende:
[..]
Nee inderdaad, we doen lekker wat we zelf willen en luisteren vooral niet naar ons publiek want we hebben het allerliefst dat iedereen wegloopt.
Duh....
Yeah! altijd prettigquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:50 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Killers ook weer om het af te sluiten
Die is echt fijn inderdaadquote:
quote:@tleemhuis Morgenavond is Bridget Maasland te gast bij Ekstra Weekend. Ik heb vast 4 flessen rosé besteld.
sinds het megahit is?quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:53 schreef MoshiMoshi het volgende:
OneRepublic........ Sinds wanneer draait 3FM weer boybands?
Shit ! Bad Romance gemistquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hans, waar blijf je?
quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Shit ! Bad Romance gemist.Was even aan het stofzuigen..
quote:
Linkje?quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]dank je wel ! was al even aan het luisteren naar de Caro Emerald uitvoering van Bad Romance
.
http://download.omroep.nl(...)%5bgi8e3le3fm-hq.mp4 en hier de hq versiequote:
Top!quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:28 schreef hole1988 het volgende:
[..]
http://download.omroep.nl(...)%5bgi8e3le3fm-hq.mp4 en hier de hq versie
Absoluutquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
Die versie van Caro is wel een beetje carnavallish though.
heb ik iets gemist?quote:
Nee, maar hij geeft wel kaarten wegquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:13 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
heb ik iets gemist?, ik heb ze niet gehoord...
ah zo, hij moet ze maar gewoon draiien!quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, maar hij geeft wel kaarten weg![]()
ehhritant héquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:20 schreef Dagoduck het volgende:
ehh, kanker, ehh
ja ehh kwf ehh, scheld, ehh, gesprek, ehh ehh
ehh
wat?
ehh
ehh, ja eh..quote:
Maar wel achterlijke klappers...quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:40 schreef Dagoduck het volgende:
Pics:
[ afbeelding ]
Oja, AZ heeft helemaal geen hoolignas
zou wel echt lachen zijn als ze alleen door dit programma op een aantal festivals in nl mogen spelenquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:50 schreef ApperlooDude het volgende:
Wieeeeeh, 'prrrrrrrrrrrrrren' in het volgende uur!
http://twitter.com/JustJK/status/8649221169quote:Treed nu dagelijks op voor busreizen en das een helse klus
http://twitter.com/ikbendries/status/8649246422quote:@ikbendries voor busreizen?ren je er dan vooruit, of neem je plaats op de voorbumper?
quote:@JustJK Zie je verkeerd, optreden is enige dat telt
haha, props voor die opmerkingquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/ikbendries/status/8648273506
[..]
http://twitter.com/JustJK/status/8649221169
[..]
http://twitter.com/ikbendries/status/8649246422
[..]![]()
. Triest Roelvink.
Hehe, echt hé ;p.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:55 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
zou wel echt lachen zijn als ze alleen door dit programma op een aantal festivals in nl mogen spelen
beetje overdreven is het wel ja, ze hebben nou niet het wiel opnieuw uitgevondenquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:05 schreef ApperlooDude het volgende:
[..]
Hehe, echt hé ;p.
Ik moet zeggen, eerst dacht ik; wat een aarschnummer. Maar sinds ik em een paar keer gehoord heb, met die 'prrrr' madness eromheen, ik vind het wel mooi worden zo langzamerhand :p
Welke bedoel je dan?quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:50 schreef ApperlooDude het volgende:
Wieeeeeh, 'prrrrrrrrrrrrrren' in het volgende uur!
Bij mij moet het kwartje nog vallenquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/ikbendries/status/8648273506
[..]
http://twitter.com/JustJK/status/8649221169
[..]
http://twitter.com/ikbendries/status/8649246422
[..]![]()
. Triest Roelvink.
quote:Je zal bomba volgende week ook weer vaak horen het kan zomaar de single van de week zijn
Zolang het maar geen MH word vind ik alles goedquote:
single van de week == MHquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:54 schreef themauster het volgende:
[..]
Zolang het maar geen MH word vind ik alles goed
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:00 schreef wolfrolf het volgende:
GOEIEMIDDAAAAAAAG
@ work, geen zin wil slapen
Ik wou net zeggen ik hoop dat Roel niet luistert anders hoorde hij dat bruce zijn muziek vreselijk werd verkrachtquote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Amy MacDonald die Dancing In The Dark verkracht![]()
![]()
Nee hoor, de Single van de Week is de favoriete plaat van 3VOOR12, dus NIET de megahit van 3FM!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:03 schreef hole1988 het volgende:
[..]
single van de week == MH
Hij suggereert het gelukkig, dus voor ons kan het nog alle kanten op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |