quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
We gaan voor die 10 jwtquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:14 schreef Rookert het volgende:
Ayça leert ook nog![]()
Ik moet nog 28 vragen strafrecht maken en wil om 23 uur in bed liggen, morgen half 7 op
wat een slechte instelling.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:14 schreef Rookert het volgende:
Ayça leert ook nog![]()
Ik moet nog 28 vragen strafrecht maken en wil om 23 uur in bed liggen, morgen half 7 op
De enige persoon hier die een 10 verdient, dat ben ik. En dan wel voor mijn oogjesquote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De enige persoon hier die een 10 verdient, dat ben ik. En dan wel voor mijn oogjes.
Echte megabytes of bits?quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De enige persoon hier die een 10 verdient, dat ben ik. En dan wel voor mijn oogjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
wikkie dikkie je gaat echt te ver hoor!
quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cool story, Hansel.
m'n vriendje heeft het gister uitgemaakt.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:26 schreef wikwakka2 het volgende:
Topicwending geslaagd. Geen 16-jarige puberverhalen meer.
Slet, nu alweer naar de anderequote:Op woensdag 3 februari 2010 21:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
m'n vriendje heeft het gister uitgemaakt.
quote:
Ze maakte een grapskequote:Op woensdag 3 februari 2010 21:31 schreef Bortecinem het volgende:
Bilmiyorem? Vriendje? Daar deed ze toch niet aan?
je voorspelling is uitgekomen, ik geloof niet meer.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:31 schreef Bortecinem het volgende:
Bilmiyorem? Vriendje? Daar deed ze toch niet aan?
Het is volgens mij de driekamp, hoe onlogisch het ook is (met kamp aanhet einde).quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:33 schreef Ayca het volgende:
Het is toch driekamp DAT bestaat uit ..., ..., ... ipv die
Ja.. waar staat dit? Misschien is het een naam ofzoquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:33 schreef Ayca het volgende:
Het is toch driekamp DAT bestaat uit ..., ..., ... ipv die
Ga lesbisch worden en jat zijn vriendinquote:
Lieeeeeeeeeeeffffquote:
Mijn voorspelling? Ik heb nog nooit iets over jouw toekomst gezegd, laat staan dat ik het zou voorspellen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
je voorspelling is uitgekomen, ik geloof niet meer.
Nee.. was omdat wikkie begon over puberproblemen.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:34 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ga lesbisch worden en jat zijn vriendin
ik ben al lesbisch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben een pure Turk.
je zei een keer dat je ooit in die periode zat van praktiseren enzo.. en toen vroeg ik of je dacht dat ik ook uit die periode zou komen en toen bevestigde je dat.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn voorspelling? Ik heb nog nooit iets over jouw toekomst gezegd, laat staan dat ik het zou voorspellen.
Nja ik weet het niet meerquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het is volgens mij de driekamp, hoe onlogisch het ook is (met kamp aanhet einde).
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2010 21:37:57 ]
Nee, ik zei alleen dat ik ook een tijd heb gehad dat ik ging praktiseren. Ik heb niks gezegd over jou.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
je zei een keer dat je ooit in die periode zat van praktiseren enzo.. en toen vroeg ik of je dacht dat ik ook uit die periode zou komen en toen bevestigde je dat.
okquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, ik zei alleen dat ik ook een tijd heb gehad dat ik ging praktiseren. Ik heb niks gezegd over jou.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:36 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nja ik weet het niet meerik hou deze beschrijving wel aan:wedstrijd in achtereenvolgens zwemmen, wielrennen en hardlopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:2kamp de; m -en (form) strijdCool story, Hansel.
quote:
Ik zeg de deksel en het kratquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zo is eht ook 'het deksel', terwijl ik stiekem eigenlijk gewoon altijd 'de deksel' zeg. Hetzelfde geldt voor krat, welke flippo zegt er nou 'het krat'? Het zal altijd 'de krat' blijven voor mij
.
Ik kan mijn simkaart niet vindenquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:42 schreef Bortecinem het volgende:
Ik kan mijn eipoot niet vinden, niemand wil mij naar Duman brengen, alles zit tegen uff.
Wat betreft je 'eipoot', dat zal je leren. Wat betreft duman, neem het OV.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:42 schreef Bortecinem het volgende:
Ik kan mijn eipoot niet vinden, niemand wil mij naar Duman brengen, alles zit tegen uff.
Koop een nieuwe dan.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:43 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik kan mijn simkaart niet vindenik kan al 2 maanden niet bellen
_!
ik al langer niet.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:43 schreef Ayca het volgende:
[..]
_!
anders vraag je gewoon even een nieuwe aan, faalhazinquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:43 schreef Ayca het volgende:
[..]
_!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |