quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
We gaan voor die 10 jwtquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:14 schreef Rookert het volgende:
Ayça leert ook nog![]()
Ik moet nog 28 vragen strafrecht maken en wil om 23 uur in bed liggen, morgen half 7 op
wat een slechte instelling.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:14 schreef Rookert het volgende:
Ayça leert ook nog![]()
Ik moet nog 28 vragen strafrecht maken en wil om 23 uur in bed liggen, morgen half 7 op
De enige persoon hier die een 10 verdient, dat ben ik. En dan wel voor mijn oogjesquote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De enige persoon hier die een 10 verdient, dat ben ik. En dan wel voor mijn oogjes.
Echte megabytes of bits?quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De enige persoon hier die een 10 verdient, dat ben ik. En dan wel voor mijn oogjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
wikkie dikkie je gaat echt te ver hoor!
quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cool story, Hansel.
m'n vriendje heeft het gister uitgemaakt.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:26 schreef wikwakka2 het volgende:
Topicwending geslaagd. Geen 16-jarige puberverhalen meer.
Slet, nu alweer naar de anderequote:Op woensdag 3 februari 2010 21:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
m'n vriendje heeft het gister uitgemaakt.
quote:
Ze maakte een grapskequote:Op woensdag 3 februari 2010 21:31 schreef Bortecinem het volgende:
Bilmiyorem? Vriendje? Daar deed ze toch niet aan?
je voorspelling is uitgekomen, ik geloof niet meer.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:31 schreef Bortecinem het volgende:
Bilmiyorem? Vriendje? Daar deed ze toch niet aan?
Het is volgens mij de driekamp, hoe onlogisch het ook is (met kamp aanhet einde).quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:33 schreef Ayca het volgende:
Het is toch driekamp DAT bestaat uit ..., ..., ... ipv die
Ja.. waar staat dit? Misschien is het een naam ofzoquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:33 schreef Ayca het volgende:
Het is toch driekamp DAT bestaat uit ..., ..., ... ipv die
Ga lesbisch worden en jat zijn vriendinquote:
Lieeeeeeeeeeeffffquote:
Mijn voorspelling? Ik heb nog nooit iets over jouw toekomst gezegd, laat staan dat ik het zou voorspellen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
je voorspelling is uitgekomen, ik geloof niet meer.
Nee.. was omdat wikkie begon over puberproblemen.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:34 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ga lesbisch worden en jat zijn vriendin
ik ben al lesbisch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben een pure Turk.
je zei een keer dat je ooit in die periode zat van praktiseren enzo.. en toen vroeg ik of je dacht dat ik ook uit die periode zou komen en toen bevestigde je dat.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn voorspelling? Ik heb nog nooit iets over jouw toekomst gezegd, laat staan dat ik het zou voorspellen.
Nja ik weet het niet meerquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het is volgens mij de driekamp, hoe onlogisch het ook is (met kamp aanhet einde).
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2010 21:37:57 ]
Nee, ik zei alleen dat ik ook een tijd heb gehad dat ik ging praktiseren. Ik heb niks gezegd over jou.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
je zei een keer dat je ooit in die periode zat van praktiseren enzo.. en toen vroeg ik of je dacht dat ik ook uit die periode zou komen en toen bevestigde je dat.
okquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, ik zei alleen dat ik ook een tijd heb gehad dat ik ging praktiseren. Ik heb niks gezegd over jou.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:36 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nja ik weet het niet meerik hou deze beschrijving wel aan:wedstrijd in achtereenvolgens zwemmen, wielrennen en hardlopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:2kamp de; m -en (form) strijdCool story, Hansel.
quote:
Ik zeg de deksel en het kratquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zo is eht ook 'het deksel', terwijl ik stiekem eigenlijk gewoon altijd 'de deksel' zeg. Hetzelfde geldt voor krat, welke flippo zegt er nou 'het krat'? Het zal altijd 'de krat' blijven voor mij
.
Ik kan mijn simkaart niet vindenquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:42 schreef Bortecinem het volgende:
Ik kan mijn eipoot niet vinden, niemand wil mij naar Duman brengen, alles zit tegen uff.
Wat betreft je 'eipoot', dat zal je leren. Wat betreft duman, neem het OV.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:42 schreef Bortecinem het volgende:
Ik kan mijn eipoot niet vinden, niemand wil mij naar Duman brengen, alles zit tegen uff.
Koop een nieuwe dan.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:43 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik kan mijn simkaart niet vindenik kan al 2 maanden niet bellen
_!
ik al langer niet.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:43 schreef Ayca het volgende:
[..]
_!
anders vraag je gewoon even een nieuwe aan, faalhazinquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:43 schreef Ayca het volgende:
[..]
_!
geen flauw idee, ik had eerst debitel maar dat ging naar telfort ofzo dus ik kreeg zo'n brief thuis waar ook mijn nieuwe sim in zat, maar die brief is kwijtquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik al langer niet.Je hebt toch geen abo waar al je minuten verlopen he?
bij debitel gingen je belminuten 2 maanden mee. (nog 1 maand na de eerste maand)quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:46 schreef Ayca het volgende:
[..]
geen flauw idee, ik had eerst debitel maar dat ging naar telfort ofzo dus ik kreeg zo'n brief thuis waar ook mijn nieuwe sim in zat, maar die brief is kwijtik ga morgen maar naar de telfort winkel in de stad
http://www.facebook.com/event.php?eid=433227460036&ref=mfquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:42 schreef Bortecinem het volgende:
Is bij Hyves ook, kan je bij evenementen zeggen "Kees ist dabei"quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
http://www.facebook.com/event.php?eid=433227460036&ref=mf
Duitsers die 'sind dabei' zeggen bij een Nederlands concert.
Ik mag niet met het OV. Dat heb ik toch al 39r48u93840q5489054809-w85094 keer gezegd.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat betreft je 'eipoot', dat zal je leren. Wat betreft duman, neem het OV.
Serieusquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik mag niet met het OV. Dat heb ik toch al 39r48u93840q5489054809-w85094 keer gezegd.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:57 schreef Rookert het volgende:
Hoe moet je ooit zelfstandig worden BorteOh, ik mag veel hoor. Bijvoorbeeld: de halve wereld over reizen. Maar midden in de nacht met het OV reizen mag ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Ik woon in Limburg, het concert is in Amsterdam. In mijn uppie midden in de nacht met het OV reizen mag ik niet, sad but true.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Serieus? Damn, dat lijkt me wel kut
. Dan zijn je ouders wel erg streng.
Maar het OV midden in de nacht is ook niet echt iets om naar huis over te schrijven.quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh, ik mag veel hoor. Bijvoorbeeld: de halve wereld over reizen. Maar midden in de nacht met het OV reizen mag ik niet.
Ja maar goed, er is wel een consequentie.quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]! Dat komt omdat ik dacht dat ik vandaag veel werk te doen zou hebben, maar uiteindelijk viel het wel mee
.
Als het in je eentje is als 19-jarig meisje zouden mijn ouders het bij mijn zus ook nog paar keer overwegen denk ikquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh, ik mag veel hoor. Bijvoorbeeld: de halve wereld over reizen. Maar midden in de nacht met het OV reizen mag ik niet.
Het is niet alsof er 's nachts spooktreinen danwel treinen met seriemoordenaars rondrijdenquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik woon in Limburg, het concert is in Amsterdam. In mijn uppie midden in de nacht met het OV reizen mag ik niet, sad but true.
Stil!quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:02 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja maar goed, er is wel een consequentie.
Ja daarom, als Amsterdam nou 20 km verderop lag was het geen probleem geweest.quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:01 schreef IHVK het volgende:
[..]
Maar het OV midden in de nacht is ook niet echt iets om naar huis over te schrijven.
Ik wil je wel brengen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik woon in Limburg, het concert is in Amsterdam. In mijn uppie midden in de nacht met het OV reizen mag ik niet, sad but true.
Je bent nog steeds niet begonnen met lessenquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:05 schreef IHVK het volgende:
Een vriendin van mij heeft haar rijbewijs gehaald vandaag.
Ik moet wel opschieten nu.
Ja ja ja kom dat mijn ouders maar vertellen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het is niet alsof er 's nachts spooktreinen danwel treinen met seriemoordenaars rondrijden.
Nee. Maar ik ben ook elke dag 18.30 thuis.quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je bent nog steeds niet begonnen met lessen?
Zij dachten toch ook dat iedereen in het Midden Oosten wordt gekidnapt, vermoord of bekeerd tot extremist?quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja ja ja kom dat mijn ouders maar vertellen.
Maandag vond je het nog zo leuk.quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:05 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee. Maar ik ben ook elke dag 18.30 thuis.
Practica.
Check mijn FB link danquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:05 schreef Ayca het volgende:
A'dam is maar 50km van hierwanneer is dat concert eigenlijk?
quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:05 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee. Maar ik ben ook elke dag 18.30 thuis.
Practica.
Wat maakt dat nou uit.quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ik niet van Duman hou.
Voorjaarsvakantiequote:Op woensdag 3 februari 2010 22:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Check mijn FB link dan. 27 feb
Met Bortecinem dusquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:10 schreef Ayca het volgende:
[..]
Voorjaarsvakantieik zal er over nadenken en kijken wie er mee kan gaan.
(met mn moeder lijkt me niet zo heel tof namelijk.
)
Ik was vandaag 'vrij'quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:10 schreef IHVK het volgende:
Niet morgen.![]()
Maar normaal gezien.
Jullie moeten wel vroeg allemaal!
Ik heb 6 jaar lang om 6:30 de deur uit gemoetenquote:
Anders heb je gewoon wat over voor je mede Dumanfan.quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:13 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik ga haar niet helemaal uit limburg ophalen.dat mag TM doen.
40 min. hierquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
google maps zegt ongeveer 25 minuten van mijn huis naar melkweg.
Zo'n grote fan ben ik niet eensquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Anders heb je gewoon wat over voor je mede Dumanfan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |