Sterkte Bram.quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:13 schreef enjoybram het volgende:
Helaas kon in de TR show niet versterken deze avond... wegens een familielid dat erg slecht is... en niet lang meer te leven heeft... no excuus...
Ik beloof bij deze volgende week een top show af te leveren... Bram
( zat idd even niet mee met de gasten begreep ik... etc etc .. blibla blibla.. komt goed zal samen met een aantal bekenden een boekje open slaan..)
Ja niet dus. Als hij haar vandaag had gebracht, maar morgen is mn vriendin weer thuis.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:53 schreef Toverheks het volgende:
hahaah Peter zegt tegen Thabita dat hij PB had beloofd haar afteleveren bij haar.
Hoe ga jij dit thuis verantwoorde PB???
Sterkte bram ook voor je Familie.quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:13 schreef enjoybram het volgende:
Helaas kon de TR show niet versterken deze avond... wegens een familielid dat erg slecht is... en niet lang meer te leven heeft... no excuus...
( zat idd even niet mee met de gasten begreep ik... etc etc .. blibla blibla.. komt goed zal samen met een aantal bekenden een boekje open slaan..)
Oei Bram, sterkte!!!!quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:13 schreef enjoybram het volgende:
Helaas kon de TR show niet versterken deze avond... wegens een familielid dat erg slecht is... en niet lang meer te leven heeft... no excuus...
Sterkte kerel!quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:13 schreef enjoybram het volgende:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zie je wel! Jij zit heul niet naast Juud, Dementor!
Sterkte Bram.quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:13 schreef enjoybram het volgende:
Ik zat al even mee te lezen, terwijl ik niet was ingelogd.quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gemenerd! Ik ging helemaal aan mijzelf twijfelen.
Blijkbaar wel en dat heb ik ook gezegd daar.quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Er post nu een PeterRdeVries, zou dat wel mogen?
Hij was daar?quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:31 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik zat al even mee te lezen, terwijl ik niet was ingelogd.![]()
Nu ga ik douchen, hij is onderweg naar huis, met ijzel de weg op.
Wat een aparte postcodequote:Op woensdag 3 februari 2010 22:44 schreef Toverheks het volgende:
Studio VlemmixMarconilaan 725621 AB Eindhoven
Als je zin hebt, stuur een leuk kaartje naar Johan voor zijn verjaardag, gewoon met je nick naam.
heb op mijn verjaardag ook geen kaartje van Johan gehadquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:44 schreef Toverheks het volgende:
Studio VlemmixMarconilaan 725621 AB Eindhoven
Als je zin hebt, stuur een leuk kaartje naar Johan voor zijn verjaardag, gewoon met je nick naam.
http://web.omroepbrabant.nl/carnaval/kiesjekraker/default470.aspquote:Op woensdag 3 februari 2010 23:29 schreef tuinfluiter het volgende:
Johan: Zou het heel fijn vinden wanneer je bij omroep Brabant stemt op de Bonte Koe .
Peter N.: Ja en op welke nog meer? Op die van ons?
Johan: Dat is weer iets heel anders, dus wil je echt iets voor me doen, stem op De Bonte Koe.
P.s : Kan het niet vinden bij omroep Brabant.
http://www.omroepbrabant.nl/carnaval
Bedankt Peeet1 voor het reageren, ik wil op Johan stemmen , lied van "De bonte koe",quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:33 schreef peeet1 het volgende:
http://web.omroepbrabant.nl/carnaval/kiesjekraker/default470.asp
Dit is jouw kraker van 2010:
Trane met Tuite met Ut hoekie om![]()
![]()
Er is een e-mail naar je onderweg met daarin een link. Zodra je op die link klikt is je stem actief. Per e-mailadres kun je maar één keer stemmen.![]()
Klik hier om verder te gaan
jaquote:Op woensdag 3 februari 2010 23:44 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Bedankt Peeet1 voor het reageren, ik wil op Johan stemmen , lied van "de bonte koe",
"Trane met Tuite met Ut hoekie om " is toch een nummer van iemand anders?
Ik zie het al De bonte koe is van DJ Arnoud & Johan Vlemmix
uit Eindhoven
Heb jij inside info over wat er vandaag op het huishoudelijk programma staat?quote:
Geen vrees, in mijn handen is ze veilig hoor!quote:Op donderdag 4 februari 2010 01:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Kan iemand me waarschuwen als Tabitha er weer is? Ik wil haar liever niet alleen met Pearlbitch laten.
Vanavond komt vraag je raak en VOP.quote:Op donderdag 4 februari 2010 09:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb jij inside info over wat er vandaag op het huishoudelijk programma staat?
VOP?quote:Op donderdag 4 februari 2010 09:37 schreef Dementor het volgende:
Vanavond komt vraag je raak en VOP.
Met dat laatste zullen ze wel de hele dag bezig zijn.
Dat kan dan weer wel. De rest van de dag zijn ze weer druk met ongedefinieerde bezigheden.quote:Op donderdag 4 februari 2010 09:42 schreef Copycat het volgende:
Kijk ze eens ergens werk van hebben gemaakt!
Préoriteiten!quote:Op donderdag 4 februari 2010 09:44 schreef mootie het volgende:
Dat kan dan weer wel. De rest van de dag zijn ze weer druk met ongedefinieerde bezigheden.
LIesbeth, Marian en Alsido zingen nu een zelfgemaakt liedje voor Johan, daar gaat tijd in zitten natuurlijkquote:Op donderdag 4 februari 2010 09:42 schreef Copycat het volgende:
Weten we eindelijk waar Liesbeth al die weken mee bezig is geweest.quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:03 schreef Disana het volgende:
Da's toch wel aardig, ze hebben zelfs een liedje gemaakt.
En hoe!!quote:Op donderdag 4 februari 2010 09:42 schreef Copycat het volgende:
Hahahaha.quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Weten we eindelijk waar Liesbeth al die weken mee bezig is geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |