Hij was daar?quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:31 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik zat al even mee te lezen, terwijl ik niet was ingelogd.![]()
Nu ga ik douchen, hij is onderweg naar huis, met ijzel de weg op.
Wat een aparte postcodequote:Op woensdag 3 februari 2010 22:44 schreef Toverheks het volgende:
Studio VlemmixMarconilaan 725621 AB Eindhoven
Als je zin hebt, stuur een leuk kaartje naar Johan voor zijn verjaardag, gewoon met je nick naam.
heb op mijn verjaardag ook geen kaartje van Johan gehadquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:44 schreef Toverheks het volgende:
Studio VlemmixMarconilaan 725621 AB Eindhoven
Als je zin hebt, stuur een leuk kaartje naar Johan voor zijn verjaardag, gewoon met je nick naam.
http://web.omroepbrabant.nl/carnaval/kiesjekraker/default470.aspquote:Op woensdag 3 februari 2010 23:29 schreef tuinfluiter het volgende:
Johan: Zou het heel fijn vinden wanneer je bij omroep Brabant stemt op de Bonte Koe .
Peter N.: Ja en op welke nog meer? Op die van ons?
Johan: Dat is weer iets heel anders, dus wil je echt iets voor me doen, stem op De Bonte Koe.
P.s : Kan het niet vinden bij omroep Brabant.
http://www.omroepbrabant.nl/carnaval
Bedankt Peeet1 voor het reageren, ik wil op Johan stemmen , lied van "De bonte koe",quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:33 schreef peeet1 het volgende:
http://web.omroepbrabant.nl/carnaval/kiesjekraker/default470.asp
Dit is jouw kraker van 2010:
Trane met Tuite met Ut hoekie om![]()
![]()
Er is een e-mail naar je onderweg met daarin een link. Zodra je op die link klikt is je stem actief. Per e-mailadres kun je maar één keer stemmen.![]()
Klik hier om verder te gaan
jaquote:Op woensdag 3 februari 2010 23:44 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Bedankt Peeet1 voor het reageren, ik wil op Johan stemmen , lied van "de bonte koe",
"Trane met Tuite met Ut hoekie om " is toch een nummer van iemand anders?
Ik zie het al De bonte koe is van DJ Arnoud & Johan Vlemmix
uit Eindhoven
Heb jij inside info over wat er vandaag op het huishoudelijk programma staat?quote:
Geen vrees, in mijn handen is ze veilig hoor!quote:Op donderdag 4 februari 2010 01:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Kan iemand me waarschuwen als Tabitha er weer is? Ik wil haar liever niet alleen met Pearlbitch laten.
Vanavond komt vraag je raak en VOP.quote:Op donderdag 4 februari 2010 09:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb jij inside info over wat er vandaag op het huishoudelijk programma staat?
VOP?quote:Op donderdag 4 februari 2010 09:37 schreef Dementor het volgende:
Vanavond komt vraag je raak en VOP.
Met dat laatste zullen ze wel de hele dag bezig zijn.
Dat kan dan weer wel. De rest van de dag zijn ze weer druk met ongedefinieerde bezigheden.quote:Op donderdag 4 februari 2010 09:42 schreef Copycat het volgende:
Kijk ze eens ergens werk van hebben gemaakt!
Préoriteiten!quote:Op donderdag 4 februari 2010 09:44 schreef mootie het volgende:
Dat kan dan weer wel. De rest van de dag zijn ze weer druk met ongedefinieerde bezigheden.
LIesbeth, Marian en Alsido zingen nu een zelfgemaakt liedje voor Johan, daar gaat tijd in zitten natuurlijkquote:Op donderdag 4 februari 2010 09:42 schreef Copycat het volgende:
Weten we eindelijk waar Liesbeth al die weken mee bezig is geweest.quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:03 schreef Disana het volgende:
Da's toch wel aardig, ze hebben zelfs een liedje gemaakt.
En hoe!!quote:Op donderdag 4 februari 2010 09:42 schreef Copycat het volgende:
Hahahaha.quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Weten we eindelijk waar Liesbeth al die weken mee bezig is geweest.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:19 schreef Dementor het volgende:
Het doet mij een beetje denken aan een Office US scene...
quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:31 schreef mootie het volgende:
De mensen die vanaaf naar Open Podium komen moeten verplicht 5 consumpties afnemen.
Owkay.
Petitfourtjes, maar petiehoertjes mag ook hoor.quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:13 schreef 5thencounter het volgende:
Johan heeft ook koekjes gekregen.. Petiehoertjes of " hoe heten die dingen ook al weer..?."![]()
Hahaha,, jaja dat weet IK ook wel.. alleen Johan blijkbaar niet..quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Petitfourtjes, maar petiehoertjes mag ook hoor.
Misschien komt hij 2 keer zijn verhaal vertellenquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:11 schreef Disana het volgende:
In het programma van het open podium zit een fout. Om 22.00 uur staat Tom Bijnen geprogrammeerd, de man van Lyoness cashbackcard die gisteren bij Jaap zat.
Dit keer in liedvormquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:19 schreef Toverheks het volgende:
Misschien komt hij 2 keer zijn verhaal vertellen
Ik denk eerder dat Liesbeth het bezige bijtje haar gedachten er niet bij hadquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Misschien komt hij 2 keer zijn verhaal vertellen
Dit is precies waarop ik doelde in het Tabula Rasa topic. Zij heeft een veel te grote rol gekregen omdat echte expertise en leiding ontbreken. Het zal moeilijk zijn haar weer uit die rol te halen, die geeft ze echt niet zomaar op.quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:36 schreef Jian het volgende:
Liesbeth is ondertussen veel te "belangrijk" ..... maar veel te licht. Liesbeth moet de dingen doen die ze aankan, op de achtergrond klusjes uitvoeren en gegeven opdrachten uitvoeren, vooral niet voor het voetlicht treden en zich beslist niet bezig houden met organisatie en programmering !
Liesbeth wil ze een beetje inpakken. Ze wil graag een kortingskaart voor Auchan of voor de Lidl.quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Liesbeth het bezige bijtje haar gedachten er niet bij had
Ha. Wat een pauper was die vent trouwens.quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Liesbeth wil ze een beetje inpakken. Ze wil graag een kortingskaart voor Auchan of voor de Lidl.
Wie wil er nu niet een kortingskaart waaraan nog geen enkel bedrijf in Nederland zijn medewerking heeft verleend?quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Liesbeth wil ze een beetje inpakken. Ze wil graag een kortingskaart voor Auchan of voor de Lidl.
Ik kan me trouwens in de verste verte niet voorstellen dat een keten als Auchan met dit soort faalhazen in zee gaat.quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ha. Wat een pauper was die vent trouwens.
Johan snapt iets niet of Alsido snapt iets niet.
Nee , lijkt me sowieso niet iemand die snel opgeeft .quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:38 schreef Disana het volgende:
Dit is precies waarop ik doelde in het Tabula Rasa topic. Zij heeft een veel te grote rol
gekregen omdat echte expertise en leiding ontbreken. Het zal moeilijk zijn haar weer
uit die rol te halen, die geeft ze echt niet zomaar op.
Misschien zijn het in Frankrijk niet van die pauperfiguren?quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik kan me trouwens in de verste verte niet voorstellen dat een keten als Auchan met dit soort faalhazen in zee gaat.
Het hele piramideprincipe is pauper.quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:46 schreef Disana het volgende:
Misschien zijn het in Frankrijk niet van die pauperfiguren?
Inderdaad. Dat kan nog best lastig worden als zij en Alsido iemand boven zich krijgen of iemand naast hen met meer kennis van het een of ander.quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:44 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Nee , lijkt me sowieso niet iemand die snel opgeeft .
Inderdaad.quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:44 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Nee , lijkt me sowieso niet iemand die snel opgeeft .
De Lidl hebben we toch ook in Nederland?quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wie wil er nu niet een kortingskaart waaraan nog geen enkel bedrijf in Nederland zijn medewerking heeft verleend?
Dat soort gasten ook, die zou je niet eens in je show moeten willen.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:50 schreef Peter6000 het volgende:
En mocht ze iemand 'boven' zich krijgen die leiding geeft met een fatsoenlijke toonzetting,
en die meer uit haar kan halen dan er nu in zit, verwacht ik wel dat ze hierin meegaat.
Dit soort constructies trekt wereldwijd hetzelfde slag figuren aan.quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien zijn het in Frankrijk niet van die pauperfiguren?
Die Engelsman zag er beter uit en had een betere babbel. Ik bedoel niet dat dat ze minder tot oplichter maakt, maar deze Hollander was wel erg plat.quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dit soort constructies trekt wereldwijd hetzelfde slag figuren aan.
Marian wil het podium anders, lees ik op de chat.quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:01 schreef tuinfluiter het volgende:
Podium stond er de hele week en staat nu elders?
Waren van plan om er wielen onder te maken, kunnen kijken waar het podium beterquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:04 schreef Peter6000 het volgende:
Marian wil het podium anders, lees ik op de chat.
Er was net ook al een voor mij niet te volgen discussie over mengtafels en geluid.
Is misschien een goede taak voor Christian, er wielen onder maken.quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:08 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Waren van plan om er wielen onder te maken, kunnen kijken waar het podium beter
tot zijn recht komt.
Ik ben even gaan googlen op dat bedrijf en echt koosjer is het niet. Het schijnt wettelijk wel te mogen allemaal maar het lijkt inderdaad verdacht veel op een pyramidespelquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wie wil er nu niet een kortingskaart waaraan nog geen enkel bedrijf in Nederland zijn medewerking heeft verleend?
Dat soort gasten ook, die zou je niet eens in je show moeten willen.
De hanglamp is prominent in beeld.quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:13 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Het nieuwe podium, aan de zijkant
Dus geen lege bar meer tegen 22:00 uur.quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:13 schreef Peter6000 het volgende:
Het nieuwe podium, aan de zijkant
Alleen volgens mij zijn de optredens zo dus niet meer vanuit de bar te volgen.
Vind de achtergrond ook niet mooi, doe er dan een mooie doek overheen, een beige of zoiets maar gewoon een lichte kleur.quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:19 schreef Disana het volgende:
Ik vind het een rare opstelling en dat schilderij lijkt op dat huilende zigeunerjongetje... die kleuren
't Is niet mooi hè?quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Vind de achtergrond ook niet mooi, doe er dan een mooie doek overheen, een beige of zoiets maar gewoon een lichte kleur.
PB heeft het al boven jou gepost, ik viel erin toen hij vertelde dat hij TMF aan de foon had.quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:22 schreef Disana het volgende:
[..]
't Is niet mooi hè?
Ik weet niet met wie Johan belde, ik luisterde even niet.
Ik prijs jouw instelling!quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:23 schreef Peter6000 het volgende:
Maar los van de verkeerde plaats van het podium, het storende doek en de te laag hangende lamp is dit een prima opstelling.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:23 schreef Peter6000 het volgende:
Maar los van de verkeerde plaats van het podium, het storende doek en de te laag hangende lamp is dit een prima opstelling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |