Heb jij inside info over wat er vandaag op het huishoudelijk programma staat?quote:
Geen vrees, in mijn handen is ze veilig hoor!quote:Op donderdag 4 februari 2010 01:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Kan iemand me waarschuwen als Tabitha er weer is? Ik wil haar liever niet alleen met Pearlbitch laten.
Vanavond komt vraag je raak en VOP.quote:Op donderdag 4 februari 2010 09:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb jij inside info over wat er vandaag op het huishoudelijk programma staat?
VOP?quote:Op donderdag 4 februari 2010 09:37 schreef Dementor het volgende:
Vanavond komt vraag je raak en VOP.
Met dat laatste zullen ze wel de hele dag bezig zijn.
Dat kan dan weer wel. De rest van de dag zijn ze weer druk met ongedefinieerde bezigheden.quote:Op donderdag 4 februari 2010 09:42 schreef Copycat het volgende:
Kijk ze eens ergens werk van hebben gemaakt!
Préoriteiten!quote:Op donderdag 4 februari 2010 09:44 schreef mootie het volgende:
Dat kan dan weer wel. De rest van de dag zijn ze weer druk met ongedefinieerde bezigheden.
LIesbeth, Marian en Alsido zingen nu een zelfgemaakt liedje voor Johan, daar gaat tijd in zitten natuurlijkquote:Op donderdag 4 februari 2010 09:42 schreef Copycat het volgende:
Weten we eindelijk waar Liesbeth al die weken mee bezig is geweest.quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:03 schreef Disana het volgende:
Da's toch wel aardig, ze hebben zelfs een liedje gemaakt.
En hoe!!quote:Op donderdag 4 februari 2010 09:42 schreef Copycat het volgende:
Hahahaha.quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Weten we eindelijk waar Liesbeth al die weken mee bezig is geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |