En dat terwijl hij vandaag nog wel zo gestresst was. Echt een positivo die man.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Het juiste woord Arrogant.
En Johan vond de sjow van Jaap leuk, ach Johan wat ben je toch een lieverd en hij meent het ook volgens mij ook.
Voor mij een hoogtepunt van deze avond, een ouwe bekende terug te zien, nergens minder dan op de SV-chat en tegelijk een dieptepunt, een hoop onzinnig gewauwel van een mod daar dat ie weg moet.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Typerend weer voor de grenzeloze domheid en onwetendheid daar. PeterNB kennen wij hier al jaren, die NB komen gewoon van zijn achternaam.
Overigens reageert mod_Dirk ook niet op mijn pm. Kunnen we 'arrogant' zeggen?
Ja echt een gemiste kans, PeterNB is altijd gezellig en vol humor. Het kwaad is al geschied, maar het is maar goed dat die 'Dirk' er niet vaak modt want dan zou het nog meer een krukkenparade worden.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Voor mij een hoogtepunt van deze avond, een ouwe bekende terug te zien, nergens minder dan op de SV-chat en tegelijk een dieptepunt, een hoop onzinnig gewauwel van een mod daar dat ie weg moet.
Dirk deed er "wijselijk" ook maar het zwijgen toe.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja echt een gemiste kans, PeterNB is altijd gezellig en vol humor. Het kwaad is al geschied, maar het is maar goed dat die 'Dirk' er niet vaak modt want dan zou het nog meer een krukkenparade worden.
Je moet wel wat in je mars hebben, om onderhoudende gesprekken te kunnen voeren met "rare" mensen die het veelal niet gewend zijn om hun verhaal te doen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:29 schreef Vandaag... het volgende:
We zullen zien, op zich vind ik een livestream met Jaap en hele rare gasten best een leuk concept.
Ze had ook haar denkfout toe kunnen geven.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dirk deed er "wijselijk" ook maar het zwijgen toe.
Teveel tegengas op de chat en zich afvragend waar hij in terecht is gekomen? hahahaquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Typerend weer voor de grenzeloze domheid en onwetendheid daar. PeterNB kennen wij hier al jaren, die NB komen gewoon van zijn achternaam.
Overigens reageert mod_Dirk ook niet op mijn pm. Kunnen we 'arrogant' zeggen?
Hij is een zij, ze zat vanmiddag en misschien nu nog wel bij Johan. Baboushka noemde ze zichzelf toen ze nog chatters was.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:48 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Teveel tegengas op de chat en zich afvragend waar hij in terecht is gekomen? hahaha
Oja zij. ehh oke die, vanuit mijn herinnering zie ik een mannelijk uitziende vrouw met blond haar. Maakt ook niet uit ze zijn gewoon niet capabel daar, op een uitzondering na.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij is een zij, ze zat vanmiddag en misschien nu nog wel bij Johan. Baboushka noemde ze zichzelf toen ze nog chatters was.
Oh ik zie haar voor de laptop aan het ronde tafeltje zitten omgeven door twee andere dames. Lang blond haar.
Aan die ronde tafel ja. Laptop erop, barkruk erachter.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:55 schreef Chanel5 het volgende:
Die Dirk zit daar rechts waar Peter staat?
Kees-Knalpiemel gaat door voor de humorprijs van de dag, die maakte de opmerking die jongen was een spion van Talpaquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze had ook haar denkfout toe kunnen geven.
Moeder en zoon Dierenvoedselbank zitten nog aan de bar, niemand kijkt naar ze om?
Die blonde griet bedoel je????quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:55 schreef Chanel5 het volgende:
Die Dirk zit daar rechts waar Peter staat?
Hahaha.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Kees-Knalpiemel gaat door voor de humorprijs van de dag, die maakte de opmerking die jongen was een spion van Talpa
Ik zeg al nix meer.. ik leer snel ( tegenwoordig)quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:59 schreef Disana het volgende:
Mod Dirk is weer actief: niet schreeuwen.
Ze zit mee te lezenquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:59 schreef Disana het volgende:
Mod Dirk is weer actief: niet schreeuwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |