Hehehehe. Het is een complot.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:39 schreef Toverheks het volgende:
Kan er niets aan doen, was alweer de laatste, excuus
Kan beter maar niks meer typen, het is toch te erg voor woordenquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:44 schreef Chanel5 het volgende:
Die Heks roept het over zichzelf af, echt!
Je moet het post nummer in de gaten houden rechts boven de postsquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Kan beter maar niks meer typen, het is toch te erg voor woorden
Er staat bij jou (#14) bedoel je dat????quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Je moet het post nummer in de gaten houden rechts boven de posts
Hoogtepunt van de show, zegt genoeg.quote:
Toverheks schaam je niet dat je weer de laatste post had en dit topic opent,quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:47 schreef Toverheks het volgende:
Kan er niets aan doen, was alweer de laatste, excuus
Kan beter maar niks meer typen, het is toch te erg voor woorden
Eensquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:01 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Toverheks schaam je niet dat je weer de laatste post had en dit topic opent,
je opent prima, zelfs met linkjes van de stream en met een knappe openingspost
van samenvatting telefoongesprek Natasia. Ik wil je juist hartelijk bedanken.
Hčhč, ik vind het wel grappig. Zo vaak zie ik geen stelletje kruimeldieven een onmogelijk pyramidespel in samenwerking met de baracuda eilanden uitleggenquote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:01 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Toverheks schaam je niet dat je weer de laatste post had en dit topic opent,
je opent prima, zelfs met linkjes van de stream en met een knappe openingspost
van samenvatting telefoongesprek Natasia. Ik wil je juist hartelijk bedanken.
Maar we verstoppen ons als het tegen de 300 aan looptquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Lief van jullie Tuinfluiter en Disana, maar ik WEIGER de volgende
Welkom terugquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:11 schreef Vandaag... het volgende:
Sowieso leuk weer eens streams te zien sinds DGK trouwens. Dat jullie hier al die tussentijd een subforum vol geouwebept hebben joh
Een woord: beginfase.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:20 schreef Vandaag... het volgende:
WTF is dit? Het is toch een talkshow? Waarom zit die carnavalsjosti de techniek uit te leggen midden in de show?
Hij heeft zichzelf 10 shows de tijd gegeven voordat het goed is.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:26 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Ah natuurlijk, dan neem ik mijn woorden terug
maar als het goed gaat dan kijk geen hond er meer naarquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij heeft zichzelf 10 shows de tijd gegeven voordat het goed is.
Nou ja, deze ging van begin tot eind fout en ik vond er desondanks niets aanquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:33 schreef peeet1 het volgende:
[..]
maar als het goed gaat dan kijk geen hond er meer naar
hoe meer er fout gaat hoe leuker het is
Typerend weer voor de grenzeloze domheid en onwetendheid daar. PeterNB kennen wij hier al jaren, die NB komen gewoon van zijn achternaam.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:35 schreef Toverheks het volgende:Nou, Mod-Dirk is ook van het padje af, PeterB moet zijn naam veranderen, mag niet want je mag je naam niet linken naar iemand van de SV, hij doelt op Peter-N, maar dat is toch echt wel een verschil hoor.
Mod_Dirk moet maar een pilletje in nemen voor het verder in de war raken. pppffttt wordt schijtziek van die domme oer domme regeltjes van de chat.
Het juiste woord Arrogant.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Typerend weer voor de grenzeloze domheid en onwetendheid daar. PeterNB kennen wij hier al jaren, die NB komen gewoon van zijn achternaam.
Overigens reageert mod_Dirk ook niet op mijn pm. Kunnen we 'arrogant' zeggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |