De eerste van ons die met zijn bandje op Lowlands gaat spelen denk ikquote:
Dat zal Tim toch wel worden? Het zou mij verbazen als hij dit jaar niet op Lowlands zal verschijnen...quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:02 schreef Cynic het volgende:
[..]
De eerste van ons die met zijn bandje op Lowlands gaat spelen denk ik
metal_up_your_ass!quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:01 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hang ook met koffie op de bank terwijl er nog genoeg te doen is...
Maar, heb al wel de machine aangezet
NU ff goeie Twitter account verzinnen... mijn normale internethandle is al in gebruik door een Engels mokkel.
Ik heb ook Hyvesquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:02 schreef TeleluvR het volgende:
Nee, niet gaan twitteren... Echt, al dat gezeur van Facebook, Twitter, Hyves... hebben mensen niks beters te doen... vre-se-lijk!
Maar da's niet bepaald een regular hierquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:03 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dat zal Tim toch wel worden? Het zou mij verbazen als hij dit jaar niet op Lowlands zal verschijnen...
Laat maar, je bent al verloren....quote:
In het begin wel... maar toen is ie serieus aan de slag gegaan met gitaarspelen...quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:07 schreef Cynic het volgende:
[..]
Maar da's niet bepaald een regular hier
Ik weet hetquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:08 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Laat maar, je bent al verloren....![]()
Ja, anders kun je ook zeggen dat Marjan met Autumn de eerste band hier op Wacken was ofzo, alleen omdat zij ooit iets gereageerd heeft op mijquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:07 schreef Cynic het volgende:
[..]
Maar da's niet bepaald een regular hier
Ik zal voor je bidden...quote:
Nou nou nou... zo wil ik haar nu ook weer niet noemen...quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:16 schreef Witchfynder het volgende:
Hey Dean, neem jij toch English_Slut en stel je die meid voor op een moment te ruilen?.
Slut!quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:18 schreef The_Dean het volgende:
Maar doe het liever op en heuse website... iemand die me hosting en een site kan bieden?
Betaal wel in natura
Hoezo? Ze is Engels en een vrouw... kom je al snel terecht op uh...quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:17 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nou nou nou... zo wil ik haar nu ook weer niet noemen...
Dacht meer aan gitarige diensten...quote:
Guitar Slut!quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dacht meer aan gitarige diensten...
Eerste post: koffie!quote:
Dat verbaasde mij ook al een beetje!quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:30 schreef The_Dean het volgende:
Is zo'n naam niet in strijd met allerlei regels?
quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:37 schreef Daantke het volgende:
Waarom heb je alleen maar Daniels als followers
Afgelopen zomerquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:33 schreef TeleluvR het volgende:
Wanneer heb je bij de Blues Brothers gezeten?
[ afbeelding ]
Gewoon zo nu en dan op die button klikkenquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:38 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Er is geen manier op die tweets te volgen zonder zelf twitter te nemen, toch?
quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:33 schreef TeleluvR het volgende:
Wanneer heb je bij de Blues Brothers gezeten?
[ afbeelding ]
Whehe, cool!quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Afgelopen zomer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(welk festival als ik mag vragen?quote:Op donderdag 4 februari 2010 09:47 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik sprak gisteren met iemand die hier in de buurt een festival organiseert, heb jullie nog even voorgesteld voor de editie van dit jaar.
"Nee die willen we niet, want die zijn te arrogant"![]()
Maar zoiets wordt al snel over je gezegd wanneer je een beetje succes hebt natuurlijk. Vooral in Drenthe.
Arrogant! Je speelt maar lekker voor 5 euro en een pak melk! Speeluh!quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:42 schreef guitarist het volgende:
[..]
Omdat we dan een beetje succes hebben kunnen we wat meer vragen,
Die van mijn band wel. Die kun je op MySpace lezen, zelfs zonder in te loggenquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:38 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Er is geen manier op die tweets te volgen zonder zelf twitter te nemen, toch?
Ik wil alleen Dean maar volgen...quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:47 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Die van mijn band wel. Die kun je op MySpace lezen, zelfs zonder in te loggen.
Welkom, mijn kind.quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:49 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik wil alleen Dean maar volgen...
Hij is de weg, de waarheid en het leven....![]()
Jeuj, dan kan ik deze keer wel live kijken.quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:42 schreef guitarist het volgende:
[..]
(welk festival als ik mag vragen?)
Mja, maar Drenthe is ook gewoon kut. Omdat we dan een beetje succes hebben kunnen we wat meer vragen, maar er zijn mensen die nog steeds denken dat we in Drenthe wel voor 25 euro en een krat bier willen spelen. En als ons management dan in een keer een redeleijk bedrag noemt zijn we in eens arrogant ja.![]()
En het zijn ook allemaal kliekjes in Drenthe, bij de Drentse Popprijs merk je het ook elk jaar weer....
Maar we spelen morgen wel bij TV Drenthe!(aan de hand van DWDD!)
quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:41 schreef guitarist het volgende:
"Eibert Tigchelaar (guitar_slut) is now following your tweets on Twitter."
RSS Feeds: Die oranje knop in de buurt van je tabbladenquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Gewoon zo nu en dan op die button klikken
Huh? Wat voor ding? Doet dat pijn?quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:47 schreef Peaches. het volgende:
[..]
RSS Feeds: Die oranje knop in de buurt van je tabbladen
Mooizo!quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:58 schreef brother52 het volgende:
6 maart de studio weer in![]()
Ik ben nog verbaasd dat we zo snel een datum hebben kunnen prikken. De vorige keer heeft het een half jaar geduurd voordat we uiteindelijk in de studio zaten.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:58 schreef brother52 het volgende:
6 maart de studio weer in![]()
Ik ben nog verbaasd dat we zo snel een datum hebben kunnen prikken. De vorige keer heeft het een half jaar geduurd voordat we uiteindelijk in de studio zaten.
We gaan weer 2 of 3 covers opnemen.quote:
Ja en het bijtquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Huh? Wat voor ding? Doet dat pijn?
Ja, waarschijnlijk welquote:
Ah, nou zo extreem hoeft het van mij niet hoorquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:05 schreef Peaches. het volgende:
[..]
Ja en het bijt
Nee als je daar op klikt krijg je een bericht wanneer de pagina wordt geüpdate
Het werkt!quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:06 schreef TeleluvR het volgende:
RSS is toch lang niet hetzelfde als tweets?
quote:
Hoe kom je daar nou weer aan?quote:
Hoe kom ik er weer afquote:
Whehehe, die LTD EX50 die hij toen heeft gekregen was voorlopig wel even genoegquote:Op donderdag 4 februari 2010 17:18 schreef Gitaarmat het volgende:
Heeft ie gejat van de zanger en zo krijgt hij geld en dan komt hij weer aan bij de band: "Hey ik kan wel een nieuwe gitaar voor je kopen, ik koop er eentje voor ¤275' Zanger: "Eigbert je bent mijn held!"
En dan zeggen ze wat van ons Limburgers met carnaval...quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Afgelopen zomer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whehehequote:Op donderdag 4 februari 2010 17:41 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
En dan zeggen ze wat van ons Limburgers met carnaval...
Volgende week is het zover
Een metalfreak die van carnaval houdt?! Apartquote:Op donderdag 4 februari 2010 17:41 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
En dan zeggen ze wat van ons Limburgers met carnaval...
Volgende week is het zover
Dat moet je ons niet vragenquote:Op donderdag 4 februari 2010 18:23 schreef brother52 het volgende:
Wat doe ik nu eigenlijk nog op mijn werk? Ik had al lang thuis moeten zijn.
Zonde man!quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:59 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
van het weekend even kijken of het te doen is om van me twin amp een head te maken... versterker moet er zo uit te draaien zijn lijkt me, en dan een mooi topje ervoor maken. nu is dat ding niet te tillen, en is leuk prutswerk
Ik heb alle 30 gitaren van mijn broer op dat kreng geprobeert en ze klinken stuk voor stuk om verliefd op te worden... Het enige apparaat waar ik al jaren verliefd op ben. Nu maar hopen dat mijn broer zijn kind in maart leuker vind dan de Twin!quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:32 schreef Gitaarmat het volgende:
Mijn fender klinkt daar echt niet op. Of dat was een andere waar ik op gespeeld heb. Maar die waar ik op gespeeld heb klinkt echt té fel en scherp dat het bijna pijn aan je oren doet.
Niks aparts aanquote:Op donderdag 4 februari 2010 18:27 schreef Peaches. het volgende:
[..]
Een metalfreak die van carnaval houdt?! Apart
Dat is waar maar na 11 uur werken was ik de draad even volledig kwijt.quote:
U gaat door voor de onverzorgde voetreisquote:
brightswitch uitzettenquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:32 schreef Gitaarmat het volgende:
Mijn fender klinkt daar echt niet op. Of dat was een andere waar ik op gespeeld heb. Maar die waar ik op gespeeld heb klinkt echt té fel en scherp dat het bijna pijn aan je oren doet.
Nee, doe maar niet.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:46 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Beide mis zal ik het zeggen?
Heel warmquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:59 schreef brother52 het volgende:
De standaard waar de akoestische in staat?
Het is heel warm?quote:
En de geheel onverzorgde voetreis gaat naaaaar ... The_Deanquote:
Nopèquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:09 schreef KaMo het volgende:
[..]
Het is heel warm?
Nieuwe buizen in je amp?
quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:15 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
En de geheel onverzorgde voetreis gaat naaaaar ... The_Dean![]()
![]()
Gaaf hequote:Op donderdag 4 februari 2010 21:34 schreef Peaches. het volgende:
Haha je hebt een ienimini MarshallIk wist niet dat ze zo klein maakte!
Ahhhhhhquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:37 schreef KaMo het volgende:
Ik heb twitter
https://twitter.com/kaspermols
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |