De eerste van ons die met zijn bandje op Lowlands gaat spelen denk ikquote:
Dat zal Tim toch wel worden? Het zou mij verbazen als hij dit jaar niet op Lowlands zal verschijnen...quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:02 schreef Cynic het volgende:
[..]
De eerste van ons die met zijn bandje op Lowlands gaat spelen denk ik
metal_up_your_ass!quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:01 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hang ook met koffie op de bank terwijl er nog genoeg te doen is...
Maar, heb al wel de machine aangezet
NU ff goeie Twitter account verzinnen... mijn normale internethandle is al in gebruik door een Engels mokkel.
Ik heb ook Hyvesquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:02 schreef TeleluvR het volgende:
Nee, niet gaan twitteren... Echt, al dat gezeur van Facebook, Twitter, Hyves... hebben mensen niks beters te doen... vre-se-lijk!
Maar da's niet bepaald een regular hierquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:03 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dat zal Tim toch wel worden? Het zou mij verbazen als hij dit jaar niet op Lowlands zal verschijnen...
Laat maar, je bent al verloren....quote:
In het begin wel... maar toen is ie serieus aan de slag gegaan met gitaarspelen...quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:07 schreef Cynic het volgende:
[..]
Maar da's niet bepaald een regular hier
Ik weet hetquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:08 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Laat maar, je bent al verloren....![]()
Ja, anders kun je ook zeggen dat Marjan met Autumn de eerste band hier op Wacken was ofzo, alleen omdat zij ooit iets gereageerd heeft op mijquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:07 schreef Cynic het volgende:
[..]
Maar da's niet bepaald een regular hier
Ik zal voor je bidden...quote:
Nou nou nou... zo wil ik haar nu ook weer niet noemen...quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:16 schreef Witchfynder het volgende:
Hey Dean, neem jij toch English_Slut en stel je die meid voor op een moment te ruilen?.
Slut!quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:18 schreef The_Dean het volgende:
Maar doe het liever op en heuse website... iemand die me hosting en een site kan bieden?
Betaal wel in natura
Hoezo? Ze is Engels en een vrouw... kom je al snel terecht op uh...quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:17 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nou nou nou... zo wil ik haar nu ook weer niet noemen...
Dacht meer aan gitarige diensten...quote:
Guitar Slut!quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dacht meer aan gitarige diensten...
Eerste post: koffie!quote:
Dat verbaasde mij ook al een beetje!quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:30 schreef The_Dean het volgende:
Is zo'n naam niet in strijd met allerlei regels?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |