Ah, nou zo extreem hoeft het van mij niet hoorquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:05 schreef Peaches. het volgende:
[..]
Ja en het bijt
Nee als je daar op klikt krijg je een bericht wanneer de pagina wordt geüpdate
Het werkt!quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:06 schreef TeleluvR het volgende:
RSS is toch lang niet hetzelfde als tweets?
quote:
Hoe kom je daar nou weer aan?quote:
Hoe kom ik er weer afquote:
Whehehe, die LTD EX50 die hij toen heeft gekregen was voorlopig wel even genoegquote:Op donderdag 4 februari 2010 17:18 schreef Gitaarmat het volgende:
Heeft ie gejat van de zanger en zo krijgt hij geld en dan komt hij weer aan bij de band: "Hey ik kan wel een nieuwe gitaar voor je kopen, ik koop er eentje voor ¤275' Zanger: "Eigbert je bent mijn held!"
En dan zeggen ze wat van ons Limburgers met carnaval...quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Afgelopen zomer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whehehequote:Op donderdag 4 februari 2010 17:41 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
En dan zeggen ze wat van ons Limburgers met carnaval...
Volgende week is het zover
Een metalfreak die van carnaval houdt?! Apartquote:Op donderdag 4 februari 2010 17:41 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
En dan zeggen ze wat van ons Limburgers met carnaval...
Volgende week is het zover
Dat moet je ons niet vragenquote:Op donderdag 4 februari 2010 18:23 schreef brother52 het volgende:
Wat doe ik nu eigenlijk nog op mijn werk? Ik had al lang thuis moeten zijn.
Zonde man!quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:59 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
van het weekend even kijken of het te doen is om van me twin amp een head te maken... versterker moet er zo uit te draaien zijn lijkt me, en dan een mooi topje ervoor maken. nu is dat ding niet te tillen, en is leuk prutswerk
Ik heb alle 30 gitaren van mijn broer op dat kreng geprobeert en ze klinken stuk voor stuk om verliefd op te worden... Het enige apparaat waar ik al jaren verliefd op ben. Nu maar hopen dat mijn broer zijn kind in maart leuker vind dan de Twin!quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:32 schreef Gitaarmat het volgende:
Mijn fender klinkt daar echt niet op. Of dat was een andere waar ik op gespeeld heb. Maar die waar ik op gespeeld heb klinkt echt té fel en scherp dat het bijna pijn aan je oren doet.
Niks aparts aanquote:Op donderdag 4 februari 2010 18:27 schreef Peaches. het volgende:
[..]
Een metalfreak die van carnaval houdt?! Apart
Dat is waar maar na 11 uur werken was ik de draad even volledig kwijt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |