Owja, woops. Even snel aangepast!quote:
Haha, foutje kan gebeurenquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Owja, woops. Even snel aangepast!
Zal het vorige deeltje 4 ook nog even in mijn OP gooien en in de wiki.
Natuurlijk, anders zit ik hier niet hè...quote:
18quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:56 schreef Trusten het volgende:
Ha een Farmville topic! In welk level zijn jullie zoal?
Was een retorische vraag.quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Natuurlijk, anders zit ik hier niet hè...
Level 41 hierquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:56 schreef Trusten het volgende:
Vond ik gewoon leuk.quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:59 schreef Greys het volgende:
[..]
En wat moet je dan met al die gekleurde hooibalen?
Allemaal gekregen?
46quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:56 schreef Trusten het volgende:
Tja, je kent mij hèquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:01 schreef STING het volgende:
[..]
Da's niet zo best
Sorry, ik zal stoppen dit topic te vervuilen
quote:
Ik kan er mee levenquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:03 schreef Greys het volgende:
Oh en even over de wiki, zullen we gewoon steeds bovenin een nieuw topic alleen het linkje naar het vorige topic gooien? Want het gaat hier razendsnel met delen en als we steeds het oude deel in de wiki moeten gooien wordt het een rommeltje denk ik, want je moet tegenwoordig inloggen in wiki om te kunnen wijzigen enzo en ik zag dat er al wat delen mistenKunnen jullie daarmee leven?
Ik kan er ook wel mee leven.quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:03 schreef Greys het volgende:
[..]!
Oh en even over de wiki, zullen we gewoon steeds bovenin een nieuw topic alleen het linkje naar het vorige topic gooien? Want het gaat hier razendsnel met delen en als we steeds het oude deel in de wiki moeten gooien wordt het een rommeltje denk ik, want je moet tegenwoordig inloggen in wiki om te kunnen wijzigen enzo en ik zag dat er al wat delen mistenKunnen jullie daarmee leven?
quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:03 schreef Greys het volgende:
[..]!
Kom maar op met je FB account, dan heb je er zo wat buren bijquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:04 schreef Salatrel het volgende:
heey wat leuk![]()
ben inmiddels lvl 24 maar heb maar 7 buren dus kan niet uitbreiden
Wat is je FB naam? Dan voegen mensen jou ook toe. ;oquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:04 schreef Salatrel het volgende:
heey wat leuk![]()
ben inmiddels lvl 24 maar heb maar 7 buren dus kan niet uitbreiden
Ik wacht bij jou op een vriendschapsbevestigingquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:09 schreef Zeroku het volgende:
Grays, kan je me even in de OP knallen.
Zeroku - Jeffrey van Holstein.
Hoe heet jequote:Op woensdag 3 februari 2010 15:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik wacht bij jou op een vriendschapsbevestiging
Even gluren.quote:
Zaten in een mystery box en je kan ze uit een mystery gift halen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:13 schreef Trusten het volgende:
Ik zit zelf in level 26. Ik zie bij sommige mensen ezels, die wil ik ook! Hoe kan je daaraan komen of is dat alweer van een tijd geleden ofzo?
Haha okéquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:19 schreef Zeroku het volgende:
You are now friends with Rachel O. Next, view Rachel's profile.
Haha, ja. Ik vergeet het er telkens bij te zetten (bij uitnodigingen)quote:
Normaal zet ik het er wel bij, bij de uitnodigingquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:20 schreef Zeroku het volgende:
Als even iedereen van te voren een PM ofzo stuurt.
Was ook maar een grapjequote:Op woensdag 3 februari 2010 15:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Normaal zet ik het er wel bij, bij de uitnodiging
Heiko Spaans op facebookquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kom maar op met je FB account, dan heb je er zo wat buren bij
Done!quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:09 schreef Zeroku het volgende:
Grays, kan je me even in de OP knallen.
Zeroku - Jeffrey van Holstein.
Dankjequote:
quote:
Dat is vaak het makkelijkstequote:Op woensdag 3 februari 2010 16:26 schreef nieslief het volgende:
[..]ik kan jou niet vinden....
Edit: gevonden via iemand anders.
Ik kom hem ook niet vinden, inderdaadquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:26 schreef nieslief het volgende:
[..]ik kan jou niet vinden....
Edit: gevonden via iemand anders.
Als je een soort heb gemasterd, krijg je dan een bonus XP bij t harvesten?quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:30 schreef Bulletdodger het volgende:
Leuk een farmville topic, ben ondertussen al level 31, en heb de Grapes helemaal gemasterd, nu staat er dat je extra XP krijgt en dat is ook zo bij het oogsten maar ik kan niet thuisbrengen wat het systeem daarachter is, soms krijg je 1 XP dan 2 XP of soms ook 3XP (weet niet zeker)
Maar wat zijn de graadmeters voor die XP bonussen?
Hoe heet jij op FB?quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:50 schreef Enfermera het volgende:
Jeuzes wat gaan deze topics hard
Vandaag gewerkt, dus nu ff al mn vrienden afwerkenOftewel, zaaien en voeren enzo
Ik heb jou niet als buur geloof ik.quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:08 schreef tliciouz het volgende:
Ik ga een collectie online zetten!
Wel toch? Jij hebt dat tattoo plaatje?quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:10 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wat is je nickname? volgens mij heb ik jou nog niet als buur?
oh, dan heb ik je welquote:Op woensdag 3 februari 2010 18:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wel toch? Jij hebt dat tattoo plaatje?
Tamara Broeder, voeg me maar toe dan wacht ik wel even!quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:09 schreef Xebber het volgende:
[..]
Ik heb jou niet als buur geloof ik.
Je ziet het vanzelf!quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:11 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh, dan heb ik je wel
ik weet gewoon niet meer wie ik van hier wel of niet al heb, verwarrend
ik kijk inderdaad op andere account naar wie er veel fokvrienden hebben en die voeg ik dan weer toequote:Op woensdag 3 februari 2010 18:29 schreef Xebber het volgende:
Iedereen is elkaar nu zo'n beetje aan 't toevoegen zeker? Wat een vriendschapsmeldingen.
Dat je de laatste hebt gepakt. Mensen ná jou grijpen dus mis.quote:
nah, lijkt me sterk, eerder een bugquote:Op woensdag 3 februari 2010 18:52 schreef Xebber het volgende:
[..]
Dat je de laatste hebt gepakt. Mensen ná jou grijpen dus mis.
k Had het nu net ook bij een ribbon en gelijk daarna met een 0 bij eiquote:Op woensdag 3 februari 2010 18:54 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nah, lijkt me sterk, eerder een bug
bij dat ei had ik het ook idd, bleek uiteindelijk een goduen kip in te zitten toen ik in m'n giftbox keek, maar er stond iets heel raarsquote:Op woensdag 3 februari 2010 18:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
k Had het nu net ook bij een ribbon en gelijk daarna met een 0 bij ei
Ik hield er jammer genoeg geen gouden kip aan overquote:Op woensdag 3 februari 2010 18:56 schreef Mirjam het volgende:
[..]
bij dat ei had ik het ook idd, bleek uiteindelijk een goduen kip in te zitten toen ik in m'n giftbox keek, maar er stond iets heel raars
Op FB heet ik gewoon Merel.quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:57 schreef Xebber het volgende:
Er zijn een zeut vriendschapsuitnodigingen de deur uit.
Alleen Zeroku kon ik niet plaatsen/vinden/whatever.
[..]
Hoe heet jij op FB?
Ik las oog-strondjequote:Op woensdag 3 februari 2010 19:17 schreef Cat22 het volgende:
Zo, oogstrondje gedaan, nu eens kijken of ik mijn gifts kan open maken.
Oh, dat valt nog wel mee.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:16 schreef Ranja_Ranja het volgende:
tering zeg
ik mis alleen nog maar de bel in 1 collectie, is die 5min geleden gepost op t prikbord en nu al weg
quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:42 schreef nieslief het volgende:
Goeie genade wat gaat dat upgraden in ene snelIedereen helpt wel mee met timmeren.
Welke ribbons bedoel je?quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:46 schreef nieslief het volgende:
Oh ja als je snel ribbons (met bijbehorend geld) wil moet je die cadeau's in je gift box laten staan. De dubbele gebruiken en de rest laten staan. Binnen een dag twee ribbons erbij.
Waar het hart vol van is....quote:
Die heb ik ook gehad.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:00 schreef trainfreak het volgende:
Net eens bij mijn meldingen gekeken en nog een gouden ei van een uur geleden kunnen bemachtigen.
Jammer genoeg was het maar zo'n klein vijvertje
De dieren zijn je dankbaar,quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waar het hart vol van is....![]()
Met pijn in het hart heb ik toch maar wat geruimd op mijn farm. Wat paarden en kippen verkocht.En alle bomen die ik vandaag heb gekregen zijn ook in de verkoop gegaan. Nog 40.000 en ik kan uitbreiden!
quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:04 schreef Harajuku. het volgende:
You hatched Mir's egg and found a Black Chicken! Find it in your gift box!
Die heb ik vaker gehoord.quote:
Hara.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:14 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb een heeeeel zielig poesje ter adoptie aan te bieden!
quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:22 schreef Mirjam het volgende:
hoera!
ik zat me gisteren kapot te zoeken naar een paardenstal, en was superverbaasd dat er geen waren
nu hebben we er 1!
quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:23 schreef Mirjam het volgende:
wel allemaal helpen bouwen he?
*klikt bij iedereen*
Ik kan hem nog niet kwijt.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:23 schreef Mirjam het volgende:
wel allemaal helpen bouwen he?
*klikt bij iedereen*
Hoe weet je dat?quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:26 schreef Mirjam het volgende:
1 peroon heeft nog maar bij mij geklikt
Ik moet ff bij Animal Buildings gaan kijken dus?quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:22 schreef Mirjam het volgende:
hoera!
ik zat me gisteren kapot te zoeken naar een paardenstal, en was superverbaasd dat er geen waren
nu hebben we er 1!
Ik heb nu ook geklikt.quote:
Nee, giftbox!quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moet ff bij Animal Buildings gaan kijken dus?
nee, in je kadodoosquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moet ff bij Animal Buildings gaan kijken dus?
Ooooh! Die rozen!quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:33 schreef Mirjam het volgende:
whoa, ze hebben nu witte rozen, je verdient er 200 munten mee, en 3 xp![]()
1 dag, ik vind 't wel meevallenquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ooooh! Die rozen!![]()
Laat ik nu net zowat al mijn land volgezet hebben met druiven.Gelukkig heb ik nog een hoek blauwe bessen die over een uurtje klaar zijn. Ik weet wat ik daarop ga planten!
![]()
Ik wacht nog effe. Dan hebben jullie aaaaaalle ruimte om te klikken.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:35 schreef Greys het volgende:
Oeh!Ff kijken!
Maar iedereen is nu tegelijk zijn/haar stal aan het bouwen, ik bouw me een ongeluk bij jullie
a, heb nog een stuk vroij land, die kan ik wel ff volzettenquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ooooh! Die rozen!![]()
Laat ik nu net zowat al mijn land volgezet hebben met druiven.Gelukkig heb ik nog een hoek blauwe bessen die over een uurtje klaar zijn. Ik weet wat ik daarop ga planten!
![]()
Ninja edit.quote:
quote:
ja, dat vraag ik me ondertussen ook af, ik schiet niks opquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:56 schreef Misan het volgende:
Wat heeft dat timmeren voor die stallen eigenlijk voor zin? Je hebt allemaal materialen nodig
Ik heb net een plank kado gekregen van iemand van hier. Vooralsnog geen idee wat ik ermee mot, maar dat wordt vast wel een keer duidelijk.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:56 schreef Misan het volgende:
Wat heeft dat timmeren voor die stallen eigenlijk voor zin? Je hebt allemaal materialen nodig
kijk eens in je stalquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb net een plank kado gekregen van iemand van hier. Vooralsnog geen idee wat ik ermee mot, maar dat wordt vast wel een keer duidelijk.
ahç je kunt bouwmaterialen kado doen zie ik.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb net een plank kado gekregen van iemand van hier. Vooralsnog geen idee wat ik ermee mot, maar dat wordt vast wel een keer duidelijk.
Heb ik net ook gedaan!quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:33 schreef Mirjam het volgende:
whoa, ze hebben nu witte rozen, je verdient er 200 munten mee, en 3 xp![]()
iets voor m'n stalquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:59 schreef Morretje het volgende:
Wie van mijn buurtjes wil graag een specifiek cadeau?
iets voor de stablesquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:59 schreef Morretje het volgende:
ik kan niks meer sturen voor vandaag zie ik netquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:00 schreef Greys het volgende:
Ja ik wil ook graag iets voor de stal!
Ik ga jullie ook iets sturen!
quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:59 schreef Morretje het volgende:
quote:
quote:
Slappy Joe.quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:02 schreef Morretje het volgende:
Zal ik al mijn buurtjes dan maar wat voor de stal sturen? Ik weet van een aantal niet meer hoe ze hier heten..![]()
stuur je toch gewoon naar al je farmville neighbours?quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:02 schreef Morretje het volgende:
Zal ik al mijn buurtjes dan maar wat voor de stal sturen? Ik weet van een aantal niet meer hoe ze hier heten..![]()
Bullshit.quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:04 schreef Mirjam het volgende:
werken al die groepen oals 'new horse stable immediately' nou, of is het gewoon gelul?
naja je kan maar anar 30 sturen, dus kies wel mensen die ook een stal hebben danquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:04 schreef Misan het volgende:
[..]
stuur je toch gewoon naar al je farmville neighbours?
Niet kopen in de market! Voor die ene FV cash kan je veeeel beter sparen voor een leuke mystery box.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:59 schreef Greys het volgende:
En hoe komen we aan die materialen dan?
*checkt market
nee, is om je gegevens te harvestenquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:04 schreef Mirjam het volgende:
werken al die groepen oals 'new horse stable immediately' nou, of is het gewoon gelul?
30 tegelijk jaquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:06 schreef gateway het volgende:
[..]
naja je kan maar anar 30 sturen, dus kies wel mensen die ook een stal hebben dan
Mijn stal staat nog in de giftbox.quote:
Bedankt!!quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:15 schreef Cat22 het volgende:
Wat heb je nu precies nodig voor je stal? Ik krijg al stenen en hout en ook al een hoefijzer.![]()
Ik ga kijken of ik nog wat mag sturen naar jullie!
ik heb ook echt alles aan de kant geschovenquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn stal staat nog in de giftbox.Geen plek.
quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:24 schreef automatic_ het volgende:
Als het goed is krijgen jullie een cadeautje van mij
Ik heb geen schoenquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:25 schreef Zeroku het volgende:
Ik heb trouwens iedereen een paardenschoen gestuurd.
Damn! Dat ding is groot!quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:18 schreef Misan het volgende:
[..]
ik heb ook echt alles aan de kant geschoven
Nietquote:
als je nu ff een neighbour request doet..quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:27 schreef CasB het volgende:
Ik wil buren!
Zoeken op: Casper van de Beek
De schoen had een kleine vertragingquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Niet? Ik heb het je wel gestuurd
.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
De schoen had een kleine vertraging
Het is ook een hoefijzerquote:
ja, duuuhquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Het is ook een hoefijzerHehe.
Heb ik net gedaan.quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:29 schreef Mirjam het volgende:
[..]
als je nu ff een neighbour request doet..
ik kan ze niet meer doen vandaag
Heb ik jou al? Ik ben het overzicht een beetje kwijt nml..quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:39 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb een ding uit de "Bugs Collection" gevonden
Jeffrey van Holstein.quote:
Een beetje? Ik gewoon helemaal.quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:43 schreef Morretje het volgende:
[..]
Heb ik jou al? Ik ben het overzicht een beetje kwijt nml..
Ik heb jou ook nietquote:
Volgens mij wel; Rachel O. ben ik.quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:43 schreef Morretje het volgende:
[..]
Heb ik jou al? Ik ben het overzicht een beetje kwijt nml..
mijn 8e centipedequote:Op woensdag 3 februari 2010 22:39 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb een ding uit de "Bugs Collection" gevonden
Even toevoegenquote:
Dito!quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Een beetje? Ik gewoon helemaal.![]()
Zo, rozen zijn ingezaaid, mijn akkers zijn klaar voor de nacht.
quote:
Je moet dan ook eerst 50 items verzamelen voor het compleet is.quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:23 schreef Mirjam het volgende:
lol, mijn paardenstal was net helemaal te zien.
toen hing de server, nu is het weer een bouwplaats
En je hebt ze wel uit je giftbox gehaald?quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:39 schreef Trusten het volgende:
Ik heb van meerdere mensen al voorwerpen gehad voor mijn stal (minimaal 10) maar mijn stal blijft op 3/50 staan
al aangeklikt in je giftbox?quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:39 schreef Trusten het volgende:
Ik heb van meerdere mensen al voorwerpen gehad voor mijn stal (minimaal 10) maar mijn stal blijft op 3/50 staan
Nope kon nietzit in level 26 dus weet wel ongeveer hoe het werkt inmiddels ik heb ze geaccepteerd maar werd meteen doorgelinkt naar Farmville waar mijn giftbox nog steeds leeg was. De uitnodiging voor de gift kon ik daarna ook niet meer vindenquote:
Dan hebben we hetzelfde gehadquote:Op woensdag 3 februari 2010 23:49 schreef Trusten het volgende:
[..]
Nope kon nietzit in level 26 dus weet wel ongeveer hoe het werkt inmiddels ik heb ze geaccepteerd maar werd meteen doorgelinkt naar Farmville waar mijn giftbox nog steeds leeg was. De uitnodiging voor de gift kon ik daarna ook niet meer vinden
Dat is een bekende "bug". Waarschijnlijk zie je ze morgen wel.quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:58 schreef CasB het volgende:
Mijn nieuwe buren zijn nog niet toegevoegd, terwijl ik ze wel heb.
ja, dat weet ik, maar hij was ineens al heel te zien, en dat vond ik zo leukquote:Op woensdag 3 februari 2010 23:35 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je moet dan ook eerst 50 items verzamelen voor het compleet is.
Komt waarschijnlijk wel weer terug, FV is een beetje aan het flippen!quote:Op donderdag 4 februari 2010 08:41 schreef Crientj het volgende:
Hee. Die duivenpaal is pleite op mn farm. o.O
Net zoals een FV vlag. ;{
Oh. Alweer. o.O Komt zeker door die horse stable's. xdquote:Op donderdag 4 februari 2010 08:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk wel weer terug, FV is een beetje aan het flippen!![]()
Hoe hebben jullie allemaal zo snel die horse stable al af?
nu al?quote:Op donderdag 4 februari 2010 08:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk wel weer terug, FV is een beetje aan het flippen!![]()
Hoe hebben jullie allemaal zo snel die horse stable al af?
Die van mij staat nu ook helemaalquote:
ah FV bugt weer dus?quote:Op donderdag 4 februari 2010 08:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die van mij staat nu ook helemaalterwijl ik maar 21/50 heb. En ik kan er geen paardjes in doen.
Beetje jammerquote:Op donderdag 4 februari 2010 09:35 schreef gothic-blackie het volgende:
pff ik snap die horse stall nog niet, maar dat komt wel. greys mag ik ook in de op? volgens mij is me log gewoon Anne-Mique Dijkerman (maar op facebook staat het als Anne-Mique Dijker) dus ik snap er niet veel meer van
Je krijgt een stal van FV zelf, die je ergens neer moet zetten.quote:Op donderdag 4 februari 2010 09:35 schreef gothic-blackie het volgende:
pff ik snap die horse stall nog niet, maar dat komt wel. greys mag ik ook in de op? volgens mij is me log gewoon Anne-Mique Dijkerman (maar op facebook staat het als Anne-Mique Dijker) dus ik snap er niet veel meer van
hoi nieuwe toekomstige buurquote:Op donderdag 4 februari 2010 09:35 schreef gothic-blackie het volgende:
durf je nog wel op de bruiloft te komen?quote:
Ik denk het welquote:Op donderdag 4 februari 2010 09:40 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
durf je nog wel op de bruiloft te komen?
ik verwacht vanavond mijn stal af te kunnen bouwen, gaarne gul gevenquote:Op donderdag 4 februari 2010 09:37 schreef Crientj het volgende:
[..]
Je krijgt een stal van FV zelf, die je ergens neer moet zetten.
Vervolgens moet je 50 verschillende dingen verzamelen, voor je die stal kan gaan gebruiken.
Die onderdelen voor die stal kan je krijgen dankzij gifts die je buren je sturen.
Gefeliciteerd!! Hoeveel heb je er al??quote:Op donderdag 4 februari 2010 09:49 schreef trainfreak het volgende:
En weer een mastery erbij=: daffodils
die van mij staat vast hoorquote:Op donderdag 4 februari 2010 09:57 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Fucking irritant als mensen hun poppetje niet hebben vastgezet
ja daar fertilize ik ook gewoon nietquote:Op donderdag 4 februari 2010 09:57 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Fucking irritant als mensen hun poppetje niet hebben vastgezet
12! Die van yellow melon heb ik net ook binnengehaald.quote:Op donderdag 4 februari 2010 09:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!! Hoeveel heb je er al??
Jeutje, 12!! Ik heb er vierquote:Op donderdag 4 februari 2010 10:11 schreef trainfreak het volgende:
[..]
12! Die van yellow melon heb ik net ook binnengehaald.
Ik heb eens naar die XP bar gekeken, ik heb 1000 XP gekregen met een rondje (op mijn eigen farm) te doen, en dan nog eens extra XP van die mastery's!
Ik ben wel al bezig van juli/augustus...quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Jeutje, 12!! Ik heb er vierGaat dus niet zo snel bi j mij...
Was een harness ook goed?quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:12 schreef tliciouz het volgende:
Als iemand van plan is mij wat te sturen voor de horse stable geen hout meer alsjeblieft!Daar heb ik er genoeg van, alleen nog spijkers etc nodig.
Die bug is er al, ik heb buren die meer dan 1 kippenhok hebben. Maar vraag me niet hoe ze het doen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:14 schreef Faceoff het volgende:
En ik wil ook een bug die je meer kippenhokken geeft!!
ik heb met iemand gesproken en die zei dat het idd een bug is. Zij pakte haar kippenhok op om hem te verplaatsen en daaronder stond er nog 1. tot twee keer toe! MET kippen nog wel!quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:16 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Die bug is er al, ik heb buren die meer dan 1 kippenhok hebben. Maar vraag me niet hoe ze het doen.
Die bug heb ik nog wel ergens staan, zit nu op mijn werk dus ik kan em niet voor je kopiëren.quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:16 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Die bug is er al, ik heb buren die meer dan 1 kippenhok hebben. Maar vraag me niet hoe ze het doen.
Ah, mijn hoefijzer naar jou was niet voor jan lul dusquote:Op donderdag 4 februari 2010 10:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zal zo eens wat dingen sturen!![]()
[ afbeelding ]
Bijna!
ik kon nails en harness geven volgens mijquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:27 schreef Trusten het volgende:
Ik kan trouwens alleen Horseshoe en Harness versturen terwijl ik van de meeste mensen planken krijg, is dat bij iedereen anders ofzo?
Iedereen kan verschillende dingen versturen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:27 schreef Trusten het volgende:
Ik kan trouwens alleen Horseshoe en Harness versturen terwijl ik van de meeste mensen planken krijg, is dat bij iedereen anders ofzo?
oh, kennelijk.quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Iedereen kan verschillende dingen versturen.
nou, mn veer staat niet in het lijstje...quote:
Hoe heet je dan op FV?quote:
Ik ga zo kijken (zit nu even onder een andere naamquote:
Ook toegevoegdquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:54 schreef Crientj het volgende:
[..]
Sta ik er al tussen? Carina Scholing.
toegevoegdquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:54 schreef Crientj het volgende:
[..]
Sta ik er al tussen? Carina Scholing.
zo heb ik nog een frans anders gemaaktquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:17 schreef rac het volgende:
Rac Wink
en Caroline Wink (zonder foto)
heb even een fok! cadeau geef profiel aangemaakt
dan kan ik meer gifts geven
wiej, voeg je me toe?quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:17 schreef rac het volgende:
Rac Wink
en Caroline Wink (zonder foto)
heb even een fok! cadeau geef profiel aangemaakt
dan kan ik meer gifts geven
Yeah, mn brickquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:19 schreef RenRen- het volgende:
Ik word toegevoegd door allemaal mensen die ik niet ken.Of waarvan ik niet weet wie het is. Hara, ik zal je toevoegen.
Dankuquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:25 schreef tliciouz het volgende:
Ik heb net allemaal nails verstuurd!
Nu bij allebij volgens mij of requested?quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:21 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wiej, voeg je me toe?![]()
of heb je me al?
ja, zie ze allebeiquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:29 schreef rac het volgende:
[..]
Nu bij allebij volgens mij of requested?
ik heb de fokkers ook allemaal uitgezet in het chatding om door de bomen nog iets mee te krijgen van het bosquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:51 schreef Faceoff het volgende:
zo wordt het ineens gezellig op facebook
de verhouding in t chat ding ligt nu al scheef.
8 fokkers online, 3 anderen
Hoezo fokkers zijn altijd online
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |