Owja, woops. Even snel aangepast!quote:
Haha, foutje kan gebeurenquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Owja, woops. Even snel aangepast!
Zal het vorige deeltje 4 ook nog even in mijn OP gooien en in de wiki.
Natuurlijk, anders zit ik hier niet hè...quote:
18quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:56 schreef Trusten het volgende:
Ha een Farmville topic! In welk level zijn jullie zoal?
Was een retorische vraag.quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Natuurlijk, anders zit ik hier niet hè...
Level 41 hierquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:56 schreef Trusten het volgende:
Vond ik gewoon leuk.quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:59 schreef Greys het volgende:
[..]
En wat moet je dan met al die gekleurde hooibalen?
Allemaal gekregen?
46quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:56 schreef Trusten het volgende:
Tja, je kent mij hèquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:01 schreef STING het volgende:
[..]
Da's niet zo best
Sorry, ik zal stoppen dit topic te vervuilen
quote:
Ik kan er mee levenquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:03 schreef Greys het volgende:
Oh en even over de wiki, zullen we gewoon steeds bovenin een nieuw topic alleen het linkje naar het vorige topic gooien? Want het gaat hier razendsnel met delen en als we steeds het oude deel in de wiki moeten gooien wordt het een rommeltje denk ik, want je moet tegenwoordig inloggen in wiki om te kunnen wijzigen enzo en ik zag dat er al wat delen mistenKunnen jullie daarmee leven?
Ik kan er ook wel mee leven.quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:03 schreef Greys het volgende:
[..]!
Oh en even over de wiki, zullen we gewoon steeds bovenin een nieuw topic alleen het linkje naar het vorige topic gooien? Want het gaat hier razendsnel met delen en als we steeds het oude deel in de wiki moeten gooien wordt het een rommeltje denk ik, want je moet tegenwoordig inloggen in wiki om te kunnen wijzigen enzo en ik zag dat er al wat delen mistenKunnen jullie daarmee leven?
quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:03 schreef Greys het volgende:
[..]!
Kom maar op met je FB account, dan heb je er zo wat buren bijquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:04 schreef Salatrel het volgende:
heey wat leuk![]()
ben inmiddels lvl 24 maar heb maar 7 buren dus kan niet uitbreiden
Wat is je FB naam? Dan voegen mensen jou ook toe. ;oquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:04 schreef Salatrel het volgende:
heey wat leuk![]()
ben inmiddels lvl 24 maar heb maar 7 buren dus kan niet uitbreiden
Ik wacht bij jou op een vriendschapsbevestigingquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:09 schreef Zeroku het volgende:
Grays, kan je me even in de OP knallen.
Zeroku - Jeffrey van Holstein.
Hoe heet jequote:Op woensdag 3 februari 2010 15:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik wacht bij jou op een vriendschapsbevestiging
Even gluren.quote:
Zaten in een mystery box en je kan ze uit een mystery gift halen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:13 schreef Trusten het volgende:
Ik zit zelf in level 26. Ik zie bij sommige mensen ezels, die wil ik ook! Hoe kan je daaraan komen of is dat alweer van een tijd geleden ofzo?
Haha okéquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:19 schreef Zeroku het volgende:
You are now friends with Rachel O. Next, view Rachel's profile.
Haha, ja. Ik vergeet het er telkens bij te zetten (bij uitnodigingen)quote:
Normaal zet ik het er wel bij, bij de uitnodigingquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:20 schreef Zeroku het volgende:
Als even iedereen van te voren een PM ofzo stuurt.
Was ook maar een grapjequote:Op woensdag 3 februari 2010 15:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Normaal zet ik het er wel bij, bij de uitnodiging
Heiko Spaans op facebookquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kom maar op met je FB account, dan heb je er zo wat buren bij
Done!quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:09 schreef Zeroku het volgende:
Grays, kan je me even in de OP knallen.
Zeroku - Jeffrey van Holstein.
Dankjequote:
quote:
Dat is vaak het makkelijkstequote:Op woensdag 3 februari 2010 16:26 schreef nieslief het volgende:
[..]ik kan jou niet vinden....
Edit: gevonden via iemand anders.
Ik kom hem ook niet vinden, inderdaadquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:26 schreef nieslief het volgende:
[..]ik kan jou niet vinden....
Edit: gevonden via iemand anders.
Als je een soort heb gemasterd, krijg je dan een bonus XP bij t harvesten?quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:30 schreef Bulletdodger het volgende:
Leuk een farmville topic, ben ondertussen al level 31, en heb de Grapes helemaal gemasterd, nu staat er dat je extra XP krijgt en dat is ook zo bij het oogsten maar ik kan niet thuisbrengen wat het systeem daarachter is, soms krijg je 1 XP dan 2 XP of soms ook 3XP (weet niet zeker)
Maar wat zijn de graadmeters voor die XP bonussen?
Hoe heet jij op FB?quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:50 schreef Enfermera het volgende:
Jeuzes wat gaan deze topics hard
Vandaag gewerkt, dus nu ff al mn vrienden afwerkenOftewel, zaaien en voeren enzo
Ik heb jou niet als buur geloof ik.quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:08 schreef tliciouz het volgende:
Ik ga een collectie online zetten!
Wel toch? Jij hebt dat tattoo plaatje?quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:10 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wat is je nickname? volgens mij heb ik jou nog niet als buur?
oh, dan heb ik je welquote:Op woensdag 3 februari 2010 18:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wel toch? Jij hebt dat tattoo plaatje?
Tamara Broeder, voeg me maar toe dan wacht ik wel even!quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:09 schreef Xebber het volgende:
[..]
Ik heb jou niet als buur geloof ik.
Je ziet het vanzelf!quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:11 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh, dan heb ik je wel
ik weet gewoon niet meer wie ik van hier wel of niet al heb, verwarrend
ik kijk inderdaad op andere account naar wie er veel fokvrienden hebben en die voeg ik dan weer toequote:Op woensdag 3 februari 2010 18:29 schreef Xebber het volgende:
Iedereen is elkaar nu zo'n beetje aan 't toevoegen zeker? Wat een vriendschapsmeldingen.
Dat je de laatste hebt gepakt. Mensen ná jou grijpen dus mis.quote:
nah, lijkt me sterk, eerder een bugquote:Op woensdag 3 februari 2010 18:52 schreef Xebber het volgende:
[..]
Dat je de laatste hebt gepakt. Mensen ná jou grijpen dus mis.
k Had het nu net ook bij een ribbon en gelijk daarna met een 0 bij eiquote:Op woensdag 3 februari 2010 18:54 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nah, lijkt me sterk, eerder een bug
bij dat ei had ik het ook idd, bleek uiteindelijk een goduen kip in te zitten toen ik in m'n giftbox keek, maar er stond iets heel raarsquote:Op woensdag 3 februari 2010 18:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
k Had het nu net ook bij een ribbon en gelijk daarna met een 0 bij ei
Ik hield er jammer genoeg geen gouden kip aan overquote:Op woensdag 3 februari 2010 18:56 schreef Mirjam het volgende:
[..]
bij dat ei had ik het ook idd, bleek uiteindelijk een goduen kip in te zitten toen ik in m'n giftbox keek, maar er stond iets heel raars
Op FB heet ik gewoon Merel.quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:57 schreef Xebber het volgende:
Er zijn een zeut vriendschapsuitnodigingen de deur uit.
Alleen Zeroku kon ik niet plaatsen/vinden/whatever.
[..]
Hoe heet jij op FB?
Ik las oog-strondjequote:Op woensdag 3 februari 2010 19:17 schreef Cat22 het volgende:
Zo, oogstrondje gedaan, nu eens kijken of ik mijn gifts kan open maken.
Oh, dat valt nog wel mee.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:16 schreef Ranja_Ranja het volgende:
tering zeg
ik mis alleen nog maar de bel in 1 collectie, is die 5min geleden gepost op t prikbord en nu al weg
quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:42 schreef nieslief het volgende:
Goeie genade wat gaat dat upgraden in ene snelIedereen helpt wel mee met timmeren.
Welke ribbons bedoel je?quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:46 schreef nieslief het volgende:
Oh ja als je snel ribbons (met bijbehorend geld) wil moet je die cadeau's in je gift box laten staan. De dubbele gebruiken en de rest laten staan. Binnen een dag twee ribbons erbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |